quote:notch Markus Persson
Some pics of the sky dimension thing I was working on last night: http://imgur.com/a/cvsYW
53 minutes ago
Het zal vast wel mooier worden hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:51 schreef zerokil het volgende:
Nee alsjeblieft niet, het ziet er niet uit.![]()
geinig, maar vrij nutteloos imhoquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:36 schreef maurisioo het volgende:
Ah, notch werkt aan floating islands!
[..]
Dat maakt het spel ''nep''quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:57 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Het zal vast wel mooier worden hoor.
Spelen mensen dit nog.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:58 schreef FreezePop het volgende:
Spelen mensen dit nog? Zo ja, wat zijn de ip's/whitelist?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:03 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Spelen mensen dit nog.
Welkom terug.
En je moet anders even vragen aan toothless of drumpie
Toothless is hier gebanned maar zijn IP is iig: toothless.nl
niks fout aan toch :pquote:
Ja, daar komen ze nu meequote:Op donderdag 19 mei 2011 14:11 schreef JaimyLee het volgende:
Iedereen die minecraft wil kopen maar geen paypal heeft:
Er zijn nieuwe betaal mogelijkheden toegevoegd, dus je kan kijken of jou perfecte manier er ook tussen zit
http://mojang.com/2011/05/19/support-and-new-payment-options/
Het kan ook met iDeal, de grootste uitkomst voor de meeste hier denk ik
Ik hoop nieuwe Minecrafters te kunnen verwelkomen!
xxx groetjes thuis
Toegevoegd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:32 schreef zerokil het volgende:
Overzicht:
[ afbeelding ]
Misschien handig voor OP?
iDealquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:32 schreef zerokil het volgende:
Overzicht:
[ afbeelding ]
Misschien handig voor OP?
Toothless is gestopt op FOK. Drumpie is nu hier de hoster. Ik maak gewoon wat reclame voor de mensen die interesse hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:37 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik dacht ik kijk weer even in dit topic, zijn er op eens weer 2 servers wat is dat nu?
Groentetaartquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:37 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik dacht ik kijk weer even in dit topic, zijn er op eens weer 2 servers wat is dat nu?
Volgend topic zal alles duidelijk in de op staan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:37 schreef Hatsekiedee het volgende:
Hij zit op die van drumpie..quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:46 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
TomVNL![]()
Dus op welk van de 2 zit jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |