Spelen mensen dit nog.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:58 schreef FreezePop het volgende:
Spelen mensen dit nog? Zo ja, wat zijn de ip's/whitelist?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:03 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Spelen mensen dit nog.
Welkom terug.
En je moet anders even vragen aan toothless of drumpie
Toothless is hier gebanned maar zijn IP is iig: toothless.nl
niks fout aan toch :pquote:
Ja, daar komen ze nu meequote:Op donderdag 19 mei 2011 14:11 schreef JaimyLee het volgende:
Iedereen die minecraft wil kopen maar geen paypal heeft:
Er zijn nieuwe betaal mogelijkheden toegevoegd, dus je kan kijken of jou perfecte manier er ook tussen zit
http://mojang.com/2011/05/19/support-and-new-payment-options/
Het kan ook met iDeal, de grootste uitkomst voor de meeste hier denk ik
Ik hoop nieuwe Minecrafters te kunnen verwelkomen!
xxx groetjes thuis
Toegevoegd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:32 schreef zerokil het volgende:
Overzicht:
[ afbeelding ]
Misschien handig voor OP?
iDealquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:32 schreef zerokil het volgende:
Overzicht:
[ afbeelding ]
Misschien handig voor OP?
Toothless is gestopt op FOK. Drumpie is nu hier de hoster. Ik maak gewoon wat reclame voor de mensen die interesse hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:37 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik dacht ik kijk weer even in dit topic, zijn er op eens weer 2 servers wat is dat nu?
Groentetaartquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:37 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik dacht ik kijk weer even in dit topic, zijn er op eens weer 2 servers wat is dat nu?
Volgend topic zal alles duidelijk in de op staan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:37 schreef Hatsekiedee het volgende:
Hij zit op die van drumpie..quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:46 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
TomVNL![]()
Dus op welk van de 2 zit jij?
Nee hoor, valt wel mee allemaal.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zit op die van drumpie..
Jammer, dat je op die server in het water spawnt en er veel te veel mobs zitten.
quote:@notch
Markus Persson
You're the awesomest people ever! <3 Oh, and 1.6 is coming next week.
2 minutes ago
Die spawn wordt aan gewerkt en de mobs vallen best mee, creepers doen iig niks omdat dat te erg werd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zit op die van drumpie..
Jammer, dat je op die server in het water spawnt en er veel te veel mobs zitten.
Met dank aan mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zoals de meesten wisten kon je met compass linkerknop naar iets toe "jumpen" nu kun je met de rechter ook door een muur heen bijv. scheelt weer lopen bijv. (creative only).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |