okquote:
hahaha vet man.. np broquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:00 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
okIk ben een mobtrap aan het maken op SSP en maak een ruimte er bij van 30 lang zodat ze daar ook overdag spawnen, maar wist niet of ik de grond moest veranderen
dank!
quote:
je kan een ondergrondse gang graven en onderin een deur plaatsen en vervolgens met een ladder of trap, wat je maar net zelf wilt, naar boven gaan. Een ladder is wel veiliger. Voordat er een creeper op je hoofd valt xDquote:
Het is juist om af te sluiten van een ruimte waar mobs moeten komen, ik maak een mobtrap, met een ruimte van 30 diep waar ze kunnen spawnen. Daar naar buiten loopt een rivier naar de mobtrap, dus ik kan er zelf niet naar binnen, maar wil dus een deur plaatsten om naar binnen te komen. Helaas moet ik daar dus ook al een gang voor gravenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:21 schreef TheMightyRecom het volgende:
[..]
je kan een ondergrondse gang graven en onderin een deur plaatsen en vervolgens met een ladder of trap, wat je maar net zelf wilt, naar boven gaan. Een ladder is wel veiliger. Voordat er een creeper op je hoofd valt xD
Hij is ff opnieuw aan het opstartenquote:
Start mc opnieuw op.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:32 schreef Tilboy het volgende:
''Failed to verify username''
Wat moet ik doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |