ALs ik het goed begrijp ben jij een dwaas die het topic niet leest.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef PeterDeVorstOfWat het volgende:
Dus, zoals ik het goed begrijp, zijn er 2 officiele fok servers, en andere servers mogen hier niet eventjes zeggen dat ze bestaan?
Stop aub, de rust is terug en er is geen geruzie meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef PeterDeVorstOfWat het volgende:
Dus, zoals ik het goed begrijp, zijn er 2 officiele fok servers, en andere servers mogen hier niet eventjes zeggen dat ze bestaan?
Ik ben geen officele FOK server. Ga gerust een server posten, dat maakt niet uit meerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef PeterDeVorstOfWat het volgende:
Dostya's server bedoel jequote:Op woensdag 18 mei 2011 00:06 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Eventjens snel gemaakt voor de WoW kenners. Dit is wat ik maak op de Fok server.
Ah leuk. Maar waarom gebruik je geen smooth lighting? Nu zag je nog die stairs bug. En het ziet er gewoon veel mooier uit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:06 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Eventjens snel gemaakt voor de WoW kenners. Dit is wat ik maak op de Fok server.
Ik heb geen glowstone gebruikt. Ik denk dat je de gouden blokken bedoelt, die zien in de Misa texture pack mooi uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:01 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Oeh, mooie sfeer dankzij dat glowstone.
Oh, heb ik dat uitstaan? Niet gemerkt eigenlijk. Stom van me.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:30 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah leuk. Maar waarom gebruik je geen smooth lighting? Nu zag je nog die stairs bug. En het ziet er gewoon veel mooier uit.
Hahaquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:21 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Oh, heb ik dat uitstaan? Niet gemerkt eigenlijk. Stom van me.
Edit: Nu aangezet. Flink verschil inderdaad. Hoe kan ik dat gemist hebben?
Nou omdat smooth lightning donkerder overkomt dan normaal. Sommige ruimtes hebben wel 1000 torchers nodig om een beetje fatsoenlijk licht te creëren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:30 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah leuk. Maar waarom gebruik je geen smooth lighting? Nu zag je nog die stairs bug. En het ziet er gewoon veel mooier uit.
Tja, dan zet je de helderheid maar hoger.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:42 schreef Samael het volgende:
[..]
Nou omdat smooth lightning donkerder overkomt dan normaal. Sommige ruimtes hebben wel 1000 torchers nodig om een beetje fatsoenlijk licht te creëren.
zelfde maker dus kan wel hehequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:58 schreef zerokil het volgende:
Craftbook en World Edit kunnen niet samen dacht ik.
Neequote:Op woensdag 18 mei 2011 12:50 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Tja, dan zet je de helderheid maar hoger.
Die plek van mij moet juist een beetje donker zijn. Dus komt perfect uit voor mij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:42 schreef Samael het volgende:
[..]
Nou omdat smooth lightning donkerder overkomt dan normaal. Sommige ruimtes hebben wel 1000 torchers nodig om een beetje fatsoenlijk licht te creëren.
heb momenteel even andere dingen aan m'n hoofdquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:41 schreef maurisioo het volgende:
Wow, volgens mij is het nog nooit zó rustig hier geweest.
Ah natuurlijk. Iedereen zit zeker met examens.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
heb momenteel even andere dingen aan m'n hoofd
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:45 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah natuurlijk. Iedereen zit zeker met examens.
Succes dan!
Haha okequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]geen examens gelukkig, die heb ik jaren terug al gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |