das mooi kut danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of je hebben het boek allen ter inzage in de koninklijke bibliotheek of te bestellen voor een schamele ¤ 165,00 voor een boek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef Sander het volgende:
Mooie tieten, maar ze had een smallere/duidelijkere taille mogen hebben van mij, ze is zo recht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAMYour body. Your soul. Your rituals.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef Sander het volgende:
HUBBA HUBBASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM
Stand for something or fall for anything
Komt ook door de broek denk ik. Als ze een beetje aflopende heupen/benen heeft is dat al weer een heel ander gezicht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mooie tieten, maar ze had een smallere/duidelijkere taille mogen hebben van mij, ze is zo recht.
Mijn idee.quote:
Liber Novus, Jung.quote:
Het hele boek, maar ik zoek wel een andere opdrachtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef morgane het volgende:
Wanneer heb je het nodig? Ik ben over 2 weken weer in de KB en wil best het een en ander voor je kopieeren.
Goed idee. Ook al ben je een prima kerel, ik ga niet het hele boek voor je kopieeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het hele boek, maar ik zoek wel een andere opdracht
Mja had wel dingen nodig, anders was ik niet eens gegaan :pquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:49 schreef morgane het volgende:
Hehe, erg herkenbaar. Had je nog wel bepaalde dingen nodig of ben je zomaar 'losgegaan'?
Bij welke winkels heb je geshopt dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef Difficult het volgende:
[..]
Mja had wel dingen nodig, anders was ik niet eens gegaan :p
maar heb niet eens veel gekocht was gewoon tering duur
Ik ben alleen bij van Tilburg geweest maar die is vrij grootquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:10 schreef morgane het volgende:
[..]
Bij welke winkels heb je geshopt dan?Wel slim om alleen te gaan shoppen als je wat nodig hebt, zou ik ook moeten doen
Die komt Laysa bekend voor inmiddelsquote:
Ik ben al blij als ik een stukje gefietst heb!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef IrishBastard het volgende:
Jack White, is dat een slanke, niet grappige Jack Black?
Net trouwens een twee nieuwe sportschema's laten maken. Devies is nu de helft van de setjes, maar met meer gewicht, voor betere krachttraining dus. Bijna alle oefeningen nu ook met de losse gewichten, en da's wel te voelen
Same here...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef Difficult het volgende:
[..]
Mja had wel dingen nodig, anders was ik niet eens gegaan :p
maar heb niet eens veel gekocht was gewoon tering duur
morgen sporten 12 uur?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:56 schreef Swine het volgende:
[..]
Same here...
Nieuwe pattas inlopen = pijnlijk
Ja...quote:
Daar mag ie best voor gestraft wordenquote:
Je bent van plan tot 1 uur te blijven zitten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Swine het volgende:
[..]
Morgen toets 9.00 - 13.00, dus nop. Misschien daarna
Ik heb meestal wel flink de tijd nodig anders.. Kijk er ook alweer naar uit. Vind die vragen maken niet zo erg, word alleen zo moe van dat overnemen op het antwoordformulier.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je bent van plan tot 1 uur te blijven zitten?Heb er totaal geen zin in! Succes alvast.
Dat invullen duurt bijna langer dan het maken van de vragen zelfquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:30 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik heb meestal wel flink de tijd nodig anders.. Kijk er ook alweer naar uit. Vind die vragen maken niet zo erg, word alleen zo moe van dat overnemen op het antwoordformulier.
Waar zit jij morgen? Ook succes!
Ja, baal ik van...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat invullen duurt bijna langer dan het maken van de vragen zelf. Stom inderdaad!
Gymnasion. Jij Jan Massinkhal zeker?
Snap ikquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, je hebt twee opties:
1. Zeker weten dat je ze op tijd binnen hebt en 12 euro meer betalen, maar minder Airmiles kwijt zijn (die je nog een andere keer kunt gebruiken als je wel de tijd hebt te wachten tot de kaartjes binnen zijn ofzo)
2. Het erop gokken dat je 12 euro minder betaalt maar dan niet zeker weten of je kaartjes op tijd binnen zijn.
En je beseffen dat als dit je grootste kopzorg is op dit moment, je jezelf een gelukkig mens mag noemen
Wel goed dat ze inzicht testen op zich, maar het blijft gewoon lastig op basis van een foto. Je kunt het gevaar wel herkennen, maar mijn actie is gebaseerd op meer dan een momentopname, namelijk minimaal een paar tienden, waarin je ziet of iemand reageert of niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja...
1e is gevaarherkenning (remmen, gas los, niets) bij bepaalde situaties. (25 vragen en je moet er 13 goed hebbenl; idd verschrikkelijke grote marge, maar er zijn mensen die er echt op zakken en het zijn pittige inschattingsvragen.
2e is de standaard vragen (40 stuks).
Een kijkje binnenin! Lekker zeg!quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:07 schreef Rituals het volgende:
Zo, klaar voor de voortgangstoets. Daarna de hele middag via een live verbinding kijken naar endoscopieën. Geen idee of dat leuk/interessant of juist verschrikkelijk saai zal zijn.
Vond het toendertijd best interessant, beetje balen alleen dat het nog na de VT is.. Succes zo!quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:07 schreef Rituals het volgende:
Zo, klaar voor de voortgangstoets. Daarna de hele middag via een live verbinding kijken naar endoscopieën. Geen idee of dat leuk/interessant of juist verschrikkelijk saai zal zijn.
Misschien dat er nog een doorstart komt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn stamkroeg gaat dicht, gisteren laatste avond onder huidig management..
Nou de huidige eigenares verkoopt de toko, nieuwe eigenaar dus sowieso 2 maanden dichtquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien dat er nog een doorstart komt?
Ik ga zo maar weer richting uni om aan een lange dag te beginnen.
Pek en veren! Fakkels en kruizen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:52 schreef morgane het volgende:
![]()
Ik heb maar voor translation and localization gekozen.
Oef er zit hier iemand in college waar m'n gaydar keihard van gaat loeien
Hehe, ik was om 11 uur klaar inderdaad. Ik heb deze keer wel een stuk meer gegokt dan ik normaal zou doen, omdat de uitslag van deze VGT geen invloed meer heeft op mijn gemiddelde dit jaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:59 schreef Swine het volgende:
Gok dat Rituals het weer wat sneller heeft volbracht, maar eindelijk thuis na 3,5 uur buffelen door dat boekje..
Wil je een witte volkskrant beachcruizer? Twee keer op gefietstquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:30 schreef morgane het volgende:
Weet iemand waar ik het beste kan kijken voor een tweedehands fiets? Behalve op/achter het station?
Als je langer bent dan 1.80 wel jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgens mij fietsen die dingen echt kut
Haha no thanks. Naast dat ik het enorme monsters vind, passen m'n onmisbare fietstassen er niet op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wil je een witte volkskrant beachcruizer? Twee keer op gefietst
Euhm, op marktplaats staan ze voor 100 euro, dus ik zeg 80 voor jou? onder voorbehoud trouwens, is al aan iemand anders toegezegd maar die loopt te kuttenquote:
Writing and Editing?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:42 schreef morgane het volgende:
Hmpf. Wil ik een profiel op Linked-In maken, staat mijn 'field of interest' er niet bij. Gewoon helemaal niks over taal/literatuur. Dan krijg ik wel een beetje het gevoel dat ik totaal niks belangrijks doe
Ik vind de trouw beter!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:53 schreef Dupje het volgende:
Ik krijg de Trouw fietsDie is volgens mij wel beter dan de Volkskrant fiets. Maar ik vind de Volkskrant dan wel weer beter dan Trouw
[ afbeelding ]
Ga vanavond boulderen. Ga nu even werken denk ik...quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:03 schreef swarmahoer het volgende:
swine sporten? ik ben nog niet gegaan, was ineens vrij dus ben ff de stad in geweest
had je niet nog een fiets hier staan waar je de sleutel van kwijt was? ik heb een slijptolquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:03 schreef Sander het volgende:
Laat maar weten. Ik vind 80 veel, en ik heb een fiets nodig, niet per se die fiets
ik ga vanavond sporten, ga nu ff thuis wassen want die kutmachine hier is kapotquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Ga vanavond boulderen. Ga nu even werken denk ik...
Nope, maar die was na 2 weken al weggeweestquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had je niet nog een fiets hier staan waar je de sleutel van kwijt was? ik heb een slijptol?
Ik vond het ook best interessant! Leuke middag.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:34 schreef Swine het volgende:
[..]
Vond het toendertijd best interessant, beetje balen alleen dat het nog na de VT is.. Succes zo!
Ik ook, half 8 boulderenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ga vanavond sporten, ga nu ff thuis wassen want die kutmachine hier is kapot
wat vertellen ze je...quote:
Ze leggen beslag op zijn cocktailprikker!quote:
Ook niet echt...ik vind zelf teksten schrijven niet leukquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Writing and Editing?
[..]
Ik vind de trouw beter!
Cool! Zeker spannend! Ik ben heel benieuwd of het jullie gaat lukken allemaalquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
wij hebben zojuist onze eerste reactie op een huis in Hull geplaatst![]()
![]()
spannend!
Wat wil je dan precies ermee doen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:12 schreef morgane het volgende:
[..]
Ook niet echt...ik vind zelf teksten schrijven niet leuk
Waarmee?quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies ermee doen?
Met je LinkedIn-account?quote:
Dan werk je toch in 'translation & localization'?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:09 schreef morgane het volgende:
Ik heb 'm nodig om me aan te kunnen melden voor de LinkedIn-account van de 'educatie- en inspiratiedagen voor vertalers' waar ik dit jaar heen wil gaan
Ik gok zo dat geestelijke of bisschop er ook niet tussenstaat! Jij iets met kinderopvang gedaan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan werk je toch in 'translation & localization'?
Zoveel hoeft er niet in een profiel!
'Religious Institutions' is ook een werkveld.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik gok zo dat geestelijke of bisschop er ook niet tussenstaat! Jij iets met kinderopvang gedaan?
Neh, duurt nog wel een tijdje. Sommigen worden wel omgeschoold!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:04 schreef AMDB het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)or-touchscreen-1.htm
Al afscheid genomen van je collega's Mikkie?
Zo klote is dat hèquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:35 schreef Dj_unkie het volgende:
Ga je een keer de auto GOED wassen...kom je bij het drogen erachter dat je een stuk bent vergeten
Mijn account op linkedin is bedroevend sneu. Net als mijn carrière!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:06 schreef IrishBastard het volgende:
Jullie gaan stiekem gewoon voor die Volkswagen actie 'pimp le linkedin account'
Dat heb ik ook ingevuld jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan werk je toch in 'translation & localization'?
Zoveel hoeft er niet in een profiel!
Draadloos Netwerken!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:14 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ingevuld javerder kan zo'n account misschien toch wel handig zijn voor m'n connecties
Nivoquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:43 schreef AMDB het volgende:
AARGH, zit ik enquête resultaten te lezen voor scriptie, staat er als antwoord op een vraag over waar een afdeling zich moet verbeteren: 'meer HBO-nivo'
EVEN DRIE KEER UIT HET RAAM SPRINGEN, DAMN.
Heerlijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
4 twee persoons wooneenheden op de sshn
Cali hoe bevalt het wonen op Welgelegen? die er nu op staat hebben jullie die ook?
Staat ook een gouverneur op met verplichte parkeerplaats en geen huurtoeslag, terwijl die kleiner is dan de eenheid die een oudhuisgenoot van ons heeft
Zou je misschien foto's kunnen makenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:56 schreef Californium het volgende:
O en ja... Wij wonen op zo'n appartement!
Ik dacht dat jij daar niet wilde wonen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar R. woont en A tijdelijk in R dr appartementje heeft gezeten.. Heb je me wel eens opgehaald en weggebrachtLekker dicht bij je werk kan je voortaan fietsen
Toen we nog zicht hadden op lang hier wonen niet nee. Maar het is wel een van de ruimere appartementenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij daar niet wilde wonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Daar heb ik in principe geen bezwaar tegen... Als jullie weten dat jullie toch misschien willen gaan reageren. Ligt er een beetje aan wanneer... Komende paar dagen best druk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ziet er goed uit! is inderdaad best ruim.. En ik let neit op de troep hoor je moet onze kamer nu eens zien
Zou je er bezwaar tegen hebben als we irl zouden willen komen kijken?
Heb vanavond een housewarming dus ik ben er niet... Blijft morgenavond en maandagavond over...quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou IB en ik moeten het er nog ff samen over hebben, (hebben het er wel aan de telefoon over gehad) en je moet natuurlijk uiterlijk maandag reageren.. Wij zijn zaterdag + zondag weg dus eigenlijk blijven alleen vanavond (wel pas rond 21.00 want we eten bij mijn ouders) vrijdagavond en maandag over
Het hoeft natuurlijk ook geen uren te duren maar zou het gewoon graag ff snel met eigen ogen zienen zooi hoef je echt niet weg te gaan ruimen want wat ik zeg we zijn wel wat gewend..
Morgenavond even onder voorbehoud, heb het er zo even met IB over (of die leest het zo zelf)quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb vanavond een housewarming dus ik ben er niet... Blijft morgenavond en maandagavond over...
We hebben ook een bierkoelkastquote:
Ik hoor het dan nog welquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Morgenavond even onder voorbehoud, heb het er zo even met IB over (of die leest het zo zelf)
Zou wel echt heel tof zijn
Jij drinkt toch geen AH bier?!quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:28 schreef swarmahoer het volgende:
aangezien er bier is, mikkie pik jij me op? gaan we ook ff daar langs
ik neem mn eigen wel meequote:
Hoe weet jij hoe pis smaakt?quote:
Zei straks tegen swarmi al, als men schutting straks dicht is is een meetje bij mij wel een optiequote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef IrishBastard het volgende:
Fok cribsmorgenavond kan wel wat mij betreft. ziet er ruim uit!
Dat men geld eindelijk binnen is. Was "maar" iets meer dan de helft van jou maar dat is alsnog een leuk bedragquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef IrishBastard het volgende:
Fok cribsmorgenavond kan wel wat mij betreft. ziet er ruim uit!
Dat weet ik wel te vindenquote:
En dan een heel drama maken in de winkel!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, de kaartjes voor de dierentuin zijn gekocht.. Wilde ze ons nog 2 euro meer laten betalen ook, "want ja dit waren de oude kaartjes" ja die moet je dan niet in de winkel hangen, is niet mijn probleem als mij 15,50 gezegd is en er staat 15,50 op betaal ik 15,50, en zo geschiedde
Ja, Mikkie heeft ons ooit geleerd hoe je dat aan moet pakken, inclusief over de balie trekken en al. Ge blijft godverredomme van mijn twee euro afquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan een heel drama maken in de winkel!
Laysa trekt zo Mikkie vanaf zijn McDonalds-balie vandaan voor minder!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, Mikkie heeft ons ooit geleerd hoe je dat aan moet pakken, inclusief over de balie trekken en al. Ge blijft godverredomme van mijn twee euro af
Als blikken konden doden dan...!quote:
Ik ook niet, ik had behoorlijk snel geregeld dat we gewoon de prijs betaalde die er stond en niet meerquote:
We? IB stond zeker zijn mannetje?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik had behoorlijk snel geregeld dat we gewoon de prijs betaalde die er stond en niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Nee nee neequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, Mikkie heeft ons ooit geleerd hoe je dat aan moet pakken, inclusief over de balie trekken en al. Ge blijft godverredomme van mijn twee euro af
Dat staat los van de McDonalds heurquote:
Morgen, lijkt me, toch CP?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wa is de BBQ maar wanneer waar en hoe?
Die uitnodiging hebben we gemistquote:
Maar natuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Ja hoor praat jij maar stoerquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee nee nee. Ik heb je niet uitgelegd hoe je mensen over de balie trekt, maar meer hoe je mensen makkelijker kan laten doen wat jij wil. En kennelijk is dat zelfs jou gelukt, IB. Hoe goed is die tactiek dan
.
[..]
Dat staat los van de McDonalds heur.
[..]
Morgen, lijkt me, toch CP?
Altijd hetzelfde gezeik...quote:
Met andere woorden! Nigga aint in!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lol!
Bbq is niet morgen nee... Heb een select gezelschap uitgenodigd poe poe doe maar duur omdat men huis anders echt te klein isHutjemutje is dan wel lekker bij VB als er een wulpse meid van 16 voor je staat, maar dat zal bij mij niet gebeuren. Dus nee, ik maak de tuin nog even in orde en dan kunnen we met een select fokgezelschap wel meeten
Dan nodig je SLP toch ook uitquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lol!
Bbq is niet morgen nee... Heb een select gezelschap uitgenodigd poe poe doe maar duur omdat men huis anders echt te klein isHutjemutje is dan wel lekker bij VB als er een wulpse meid van 16 voor je staat, maar dat zal bij mij niet gebeuren. Dus nee, ik maak de tuin nog even in orde en dan kunnen we met een select fokgezelschap wel meeten
En Ritualen moet dan met wie scharen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan nodig je SLP toch ook uitGa jij daar binnen tegen aan staan schuren, doen wij BBQ'en
jeeeej. N0t.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan nodig je SLP toch ook uitGa jij daar binnen tegen aan staan schuren, doen wij BBQ'en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doemijdiema![]()
CP zit alvast aan een van de vier kratten bier van morgen!quote:
Ha!quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:08 schreef Swine het volgende:
[..]
CP zit alvast aan een van de vier kratten bier van morgen!
Rituals is al bezet geloof ik CP, helaasch, helaasch!
Gelukkig heeft ie de foto's nog!quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ha!![]()
ik dacht hetzelfde, maar vond het overbodig om dat te zeggen![]()
Da jungske moe nog kunne dromen
Dat swarma aan de cola gaat? Is het zo erg dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:16 schreef Swine het volgende:
Opfrissen en zo klein biertje doen (ik wel, swarma doet cola)...erg lang geleden..
Ik voel me enorm vereerdquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:17 schreef Swine het volgende:
[..]
Je gaat verder niet in op de avances die richting jou gemaakt zijn?!
Jullie hokken toch in dezelfde toren?quote:
En wij allemaal maar denken dat ze 'een vriend' heeft. Zhe fack, wat gaan mensen hier snel samenwonen allemaalquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jullie hokken toch in dezelfde toren?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En wij allemaal maar denken dat ze 'een vriend' heeft. Zhe fack, wat gaan mensen hier snel samenwonen allemaal
Ssssssht, zolang niemand het weet krijgen we allebei huursubsidie en is deze kamer nagenoeg graaaaaaatiess!quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En wij allemaal maar denken dat ze 'een vriend' heeft. Zhe fack, wat gaan mensen hier snel samenwonen allemaal
Anderhalf jaar niets zeggen en dan ineens opduiken als je naam valt! Jij bent net als de andere 98% van deze reeks een kloon van mikkie?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:33 schreef SLP_ het volgende:
Whiee ben al bijna anderhalf jaar niet meer in deze reeks geweestHoe is met u allen? Nog steeds dezelfde mensen hier zie ik
Ik weet van niets?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Anderhalf jaar niets zeggen en dan ineens opduiken als je naam valt! Jij bent net als de andere 98% van deze reeks een kloon van mikkie?
dat!quote:
en dat! Hebben ze geen minimum aantal uren dat ze je moeten geven als je de moeite neemt om op te komen dagen?quote:En Yashi, dat zijn ideale ochtenden om je huis op te ruimen e.d.
Wat zegt je CAO trouwens over op komen dagen voor niks?
Dat zou ik dan ook aankaarten, zo'n CAO is er niet voor niets. Dit is gewoon respectloos naar je werknemers.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgens mij 3 uur, zal het zo ff opzoeken
ik ken nog wel iemand die daar meer over weetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dit is gewoon respectloos naar je werknemers.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ken nog wel iemand die daar meer over weet
Dat is volgens mij bij mij het geval, we horen minstens 12 uur beschikbaar te zijn maar ze kunnen ons die uren nooit garanderen. In mijn contract staat ook:quote:Minimaal 3 uur loon
Voor iedere keer dat de werknemer wordt opgeroepen heeft hij recht op minimaal 3 uur loon. Dit geldt alleen als aan minstens 1 van de volgende voorwaarden is voldaan:
De werknemer heeft een contract voor minder dan 15 uur per week. Werkgever en werknemer hebben geen afspraak gemaakt over de werktijden.
Werkgever en werknemer hebben geen afspraak gemaakt over het aantal uren dat hij werkt. Bijvoorbeeld bij een 0-urencontract.
Maar het is dus wel een oproepcontract.quote:• de werkgever heeft incidenteel werkzaamheden beschikbaar waarvoor de werknemer in aanmerking komt. de werknemer verklaart zich bereid om op verzoek van de werkgever deze incidentele werkzaamheden te verrichten..
• de werknemer is zich ervan dat partijen thans niet kunnen vaststellen hoe vaak en voor hoeveel uren de werknemer zal worden opgeroepen. de werknemer is zich er tevens van bewust dat hij uitsluitend de daadwerkelijk gewerkte uren betaalt krijgt
Het is heel eenvoudig: de CAO is bindend. Men kan in een contract zetten wat men wil, maar daar hangt nog iets anders boven. Daar moet aan voldaan worden. En gezien je aan één van de genoemde voorwaarden voldoet...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan in de cao niks vinden maar dit staat er op de site van de overheid
[..]
Dat is volgens mij bij mij het geval, we horen minstens 12 uur beschikbaar te zijn maar ze kunnen ons die uren nooit garanderen. In mijn contract staat ook:
[..]
Maar het is dus wel een oproepcontract.
.
Is hier al voorbij gekomen, maar inderdaad....ik mocht ¤340 aftikken, de buurman (2persoons) een dikke ¤500 en de andere buurtjes (ook 2 persoons) een retourtje New York à ¤880quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swine hoe zit het met jou naheffing voor gas/water/licht
Hoor dat er bij jullie in het gebouw (tweepersoonswooneenheden) naheffingen zijn van ¤800-¤1000
Wat voor kromme verwachting hadden ze danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:41 schreef Swine het volgende:
[..]
Is hier al voorbij gekomen, maar inderdaad....ik mocht ¤340 aftikken, de buurman (2persoons) een dikke ¤500 en de andere buurtjes (ook 2 persoons) een retourtje New York à ¤880
Waarschijnlijk lekt het gebouw meer energie dan zou moeten volgens de verwachtingen, maar dat verklaart het verschil in individuele rekeningen niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar hoe kan die rekening zo hoog zijn in een nieuw gebouw?
Vroegen wij ons ook af..electra was in ieder geval erg hoog. Een overbuurvrouw hoefde maar ¤25 bij te leggen, maar ze zei zelf ook al dat ze amper thuis was en niet vaak achter de laptop zat...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar hoe kan die rekening zo hoog zijn in een nieuw gebouw?
Dan hebben ze dus individuele meters en is het voorschot gewoon slecht vastgesteld. Je zou verwachten van de SSHN dat ze dan een afbetalingsregeling zouden mogen opstellen. Niet iedere student heeft zoveel geld direct beschikbaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:57 schreef Swine het volgende:
[..]
Vroegen wij ons ook af..electra was in ieder geval erg hoog. Een overbuurvrouw hoefde maar ¤25 bij te leggen, maar ze zei zelf ook al dat ze amper thuis was en niet vaak achter de laptop zat...
Ze hebben dus echt belabberd gekeken naar de leefstijl van de gemiddelde student bij de voorschot bepaling..
Ja hebben we inderdaad, maar daar kunnen we niet bijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan hebben ze dus individuele meters en is het voorschot gewoon slecht vastgesteld. Je zou verwachten van de SSHN dat ze dan een afbetalingsregeling zouden mogen opstellen. Niet iedere student heeft zoveel geld direct beschikbaar.
Dan zou ik vragen of men namens de huurders van de SSHN navraag kan doen over de gang van zaken. http://www.huurdersbelangen.nl/forum3/viewtopic.php?f=7&t=2396 Er is dus al een topic over.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:32 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja hebben we inderdaad, maar daar kunnen we niet bij(terwijl die dingen digitaal uitgelezen kunnen worden)
En of die afbetalingsregeling er was weet ik niet...we werden vriendelijk - doch dringend - verzocht alles binnen twee weken over te maken
De buren van mij zijn toen naar het huurdersoverleg geweest (was zelf verhinderd), die zouden het neerleggen bij de SSHN. Dus binnenkort zal wel een brief komen..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan zou ik vragen of men namens de huurders van de SSHN navraag kan doen over de gang van zaken. http://www.huurdersbelangen.nl/forum3/viewtopic.php?f=7&t=2396 Er is dus al een topic over.
Hoe dan ook, uiteindelijk zijn alle bewoners de dupe. Betalen moet toch!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:43 schreef Swine het volgende:
[..]
De buren van mij zijn toen naar het huurdersoverleg geweest (was zelf verhinderd), die zouden het neerleggen bij de SSHN. Dus binnenkort zal wel een brief komen..
True. En da's ook niet gek, vind ik. Natuurlijk zuur dat je vooraf op minder rekent en dat het binnen zo'n korte tijd moet, maar wat je verbruikt moet je betalenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe dan ook, uiteindelijk zijn alle bewoners de dupe. Betalen moet toch!
Als ik dat topic zo lees dan zijn het wel lastiger verklaarbare verbruiken dan wat jij hierboven noemtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True. En da's ook niet gek, vind ik. Natuurlijk zuur dat je vooraf op minder rekent en dat het binnen zo'n korte tijd moet, maar wat je verbruikt moet je betalen.
En ergens ook wel goed, denk ik. Want iedereen schrikt hier nu flink van, en gaat dus wel op het stroomverbruik letten nu. Minder lampen aan e.d. Dat scheelt echt wel. Als ik kijk hoeveel apparaten hier aan staan op een kleine ruimte. Alleen nu al: pc+monitor, netbook aan 't infuus, tv op stand-by. En dan vergeet ik even standaardapparaten als een koelkast e.d.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als ik dat topic zo lees dan zijn het wel lastiger verklaarbare verbruiken dan wat jij hierboven noemt
Net overigens minimeet gehad met Cali en Mr. CaliLocatie en appartement zijn heel mooi, dus we schrijven ons zeker in
Hele topic heb ik niet gelezen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als ik dat topic zo lees dan zijn het wel lastiger verklaarbare verbruiken dan wat jij hierboven noemt
Net overigens minimeet gehad met Cali en Mr. CaliLocatie en appartement zijn heel mooi, dus we schrijven ons zeker in
Mr. Cali ziet er trouwens ook goed uitquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:38 schreef Californium het volgende:
[..]
En ik ben wel blij dat ik lekker hier zit en geen hoge rekening in de bus krijg! Wat een serieuze misrekening bij de Gouveneur zeg!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mr. Cali ziet er trouwens ook goed uit
Idd!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou hopen dat we complexgenootjes worden dan wordt dat iig lekker makkelijk(ook in combinatie met de liefde voor whiskey
)
daar begint het meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dat allemaal voor een huisbezichtiging hè
Wij gaan naar Emmenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:33 schreef Laysa het volgende:
Pooooooooooooooohhhh dr bestaat zo iets als Jinxen hoor dames![]()
![]()
gaat iemand nog wat leuks doen dit weekend?!
Ja, straks zegt ze opeens dat ze 'nog even wilde kijken hoe dat ene hoekje nou precies zat'. Dan weet ik ook genoeg natuurlijkquote:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wij gaan naar EmmenDierenpark en dan zwaar hard relaxen in een überluxe hotelkamer
oja...Leuk!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wij gaan naar EmmenDierenpark en dan zwaar hard relaxen in een überluxe hotelkamer
Welnee....vrouwen zijn veel gehaaider dan dat...het wordt pas oppassen als je daar woontquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, straks zegt ze opeens dat ze 'nog even wilde kijken hoe dat ene hoekje nou precies zat'. Dan weet ik ook genoeg natuurlijk
Dus dát is de onderliggende reden om te gaan verhuizenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
oja...Leuk!!!![]()
[..]
Welnee....vrouwen zijn veel gehaaider dan dat...het wordt pas oppassen als je daar woont
Als ik nu nee zeg dan geloof je me toch welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus dát is de onderliggende reden om te gaan verhuizen
preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:44 schreef Mikkie het volgende:
Ah joh, als jij dan gewoon Cali tegelijkertijd opvult is er toch niks aan de hand![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:44 schreef Mikkie het volgende:
Ah joh, als jij dan gewoon Cali tegelijkertijd opvult is er toch niks aan de hand![]()
Je kunt hem beter gewoon meteen laten vallen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:50 schreef Mikkie het volgende:
Gratis tip voor iedereen die wel eens burrito's maakt: als je de schaal uit de oven pakt, moet je deze niet tegen je arm laten komen, die verbranden, proberen die schaal toch vast te houden, maar uit je ovenwanten laten glijden, om 'm vervolgens op z'n kop op het tapijt te laten belanden.
Dit even, gewoon, ter info.
Prima planningquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:53 schreef Mikkie het volgende:
Mja, ik dacht ook, fuck die brandplek, die trekt wel weg. Maar toen bleek de ovenwant ook wat gladder dan ik hoopte. Dus ging de schaal alsnog.
Volgende keer mik ik 'm wel op de parketvloer, da's in elk geval sneller opgeruimd.
Heb je Mr. Yashaaaa wel eens gezien!? Daar lusten de honden nog geen erwtensoep van!quote:
Hij ziet eruit als erwtensoep, da's wat anders.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je Mr. Yashaaaa wel eens gezien!? Daar lusten de honden nog geen erwtensoep van!
Een kop als een kots-pannenkoek?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als erwtensoep, da's wat anders.
Je vriend?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:13 schreef IrishBastard het volgende:
Matige grap van vandaag:
Waar Bruce Willis, is een weg
Lollerfant!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:13 schreef IrishBastard het volgende:
Matige grap van vandaag:
Baas.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Veel plezier Yash en IbieBen intussen weer in het land der levenden, dit was toch wel het vetste cadeau eigenlijk
Vervanging van men oude meeneem bbq. Volledig RVS dus dit ding overleefd mij nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:13 schreef IrishBastard het volgende:
Matige grap van vandaag:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |