daar begint het meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dat allemaal voor een huisbezichtiging hè
Wij gaan naar Emmenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:33 schreef Laysa het volgende:
Pooooooooooooooohhhh dr bestaat zo iets als Jinxen hoor dames![]()
![]()
gaat iemand nog wat leuks doen dit weekend?!
Ja, straks zegt ze opeens dat ze 'nog even wilde kijken hoe dat ene hoekje nou precies zat'. Dan weet ik ook genoeg natuurlijkquote:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wij gaan naar EmmenDierenpark en dan zwaar hard relaxen in een überluxe hotelkamer
oja...Leuk!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wij gaan naar EmmenDierenpark en dan zwaar hard relaxen in een überluxe hotelkamer
Welnee....vrouwen zijn veel gehaaider dan dat...het wordt pas oppassen als je daar woontquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, straks zegt ze opeens dat ze 'nog even wilde kijken hoe dat ene hoekje nou precies zat'. Dan weet ik ook genoeg natuurlijk
Dus dát is de onderliggende reden om te gaan verhuizenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
oja...Leuk!!!![]()
[..]
Welnee....vrouwen zijn veel gehaaider dan dat...het wordt pas oppassen als je daar woont
Als ik nu nee zeg dan geloof je me toch welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus dát is de onderliggende reden om te gaan verhuizen
preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:44 schreef Mikkie het volgende:
Ah joh, als jij dan gewoon Cali tegelijkertijd opvult is er toch niks aan de hand![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:44 schreef Mikkie het volgende:
Ah joh, als jij dan gewoon Cali tegelijkertijd opvult is er toch niks aan de hand![]()
Je kunt hem beter gewoon meteen laten vallen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:50 schreef Mikkie het volgende:
Gratis tip voor iedereen die wel eens burrito's maakt: als je de schaal uit de oven pakt, moet je deze niet tegen je arm laten komen, die verbranden, proberen die schaal toch vast te houden, maar uit je ovenwanten laten glijden, om 'm vervolgens op z'n kop op het tapijt te laten belanden.
Dit even, gewoon, ter info.
Prima planningquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:53 schreef Mikkie het volgende:
Mja, ik dacht ook, fuck die brandplek, die trekt wel weg. Maar toen bleek de ovenwant ook wat gladder dan ik hoopte. Dus ging de schaal alsnog.
Volgende keer mik ik 'm wel op de parketvloer, da's in elk geval sneller opgeruimd.
Heb je Mr. Yashaaaa wel eens gezien!? Daar lusten de honden nog geen erwtensoep van!quote:
Hij ziet eruit als erwtensoep, da's wat anders.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je Mr. Yashaaaa wel eens gezien!? Daar lusten de honden nog geen erwtensoep van!
Een kop als een kots-pannenkoek?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als erwtensoep, da's wat anders.
Je vriend?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:13 schreef IrishBastard het volgende:
Matige grap van vandaag:
Waar Bruce Willis, is een weg
Lollerfant!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:13 schreef IrishBastard het volgende:
Matige grap van vandaag:
Baas.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Veel plezier Yash en IbieBen intussen weer in het land der levenden, dit was toch wel het vetste cadeau eigenlijk
Vervanging van men oude meeneem bbq. Volledig RVS dus dit ding overleefd mij nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:13 schreef IrishBastard het volgende:
Matige grap van vandaag:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |