das mooi kut danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of je hebben het boek allen ter inzage in de koninklijke bibliotheek of te bestellen voor een schamele ¤ 165,00 voor een boek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef Sander het volgende:
Mooie tieten, maar ze had een smallere/duidelijkere taille mogen hebben van mij, ze is zo recht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAMYour body. Your soul. Your rituals.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef Sander het volgende:
HUBBA HUBBASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM
Stand for something or fall for anything
Komt ook door de broek denk ik. Als ze een beetje aflopende heupen/benen heeft is dat al weer een heel ander gezicht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mooie tieten, maar ze had een smallere/duidelijkere taille mogen hebben van mij, ze is zo recht.
Mijn idee.quote:
Liber Novus, Jung.quote:
Het hele boek, maar ik zoek wel een andere opdrachtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef morgane het volgende:
Wanneer heb je het nodig? Ik ben over 2 weken weer in de KB en wil best het een en ander voor je kopieeren.
Goed idee. Ook al ben je een prima kerel, ik ga niet het hele boek voor je kopieeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het hele boek, maar ik zoek wel een andere opdracht
Mja had wel dingen nodig, anders was ik niet eens gegaan :pquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:49 schreef morgane het volgende:
Hehe, erg herkenbaar. Had je nog wel bepaalde dingen nodig of ben je zomaar 'losgegaan'?
Bij welke winkels heb je geshopt dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef Difficult het volgende:
[..]
Mja had wel dingen nodig, anders was ik niet eens gegaan :p
maar heb niet eens veel gekocht was gewoon tering duur
Ik ben alleen bij van Tilburg geweest maar die is vrij grootquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:10 schreef morgane het volgende:
[..]
Bij welke winkels heb je geshopt dan?Wel slim om alleen te gaan shoppen als je wat nodig hebt, zou ik ook moeten doen
Die komt Laysa bekend voor inmiddelsquote:
Ik ben al blij als ik een stukje gefietst heb!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef IrishBastard het volgende:
Jack White, is dat een slanke, niet grappige Jack Black?
Net trouwens een twee nieuwe sportschema's laten maken. Devies is nu de helft van de setjes, maar met meer gewicht, voor betere krachttraining dus. Bijna alle oefeningen nu ook met de losse gewichten, en da's wel te voelen
Same here...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef Difficult het volgende:
[..]
Mja had wel dingen nodig, anders was ik niet eens gegaan :p
maar heb niet eens veel gekocht was gewoon tering duur
morgen sporten 12 uur?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:56 schreef Swine het volgende:
[..]
Same here...
Nieuwe pattas inlopen = pijnlijk
Ja...quote:
Daar mag ie best voor gestraft wordenquote:
Je bent van plan tot 1 uur te blijven zitten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Swine het volgende:
[..]
Morgen toets 9.00 - 13.00, dus nop. Misschien daarna
Ik heb meestal wel flink de tijd nodig anders.. Kijk er ook alweer naar uit. Vind die vragen maken niet zo erg, word alleen zo moe van dat overnemen op het antwoordformulier.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je bent van plan tot 1 uur te blijven zitten?Heb er totaal geen zin in! Succes alvast.
Dat invullen duurt bijna langer dan het maken van de vragen zelfquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:30 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik heb meestal wel flink de tijd nodig anders.. Kijk er ook alweer naar uit. Vind die vragen maken niet zo erg, word alleen zo moe van dat overnemen op het antwoordformulier.
Waar zit jij morgen? Ook succes!
Ja, baal ik van...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat invullen duurt bijna langer dan het maken van de vragen zelf. Stom inderdaad!
Gymnasion. Jij Jan Massinkhal zeker?
Snap ikquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, je hebt twee opties:
1. Zeker weten dat je ze op tijd binnen hebt en 12 euro meer betalen, maar minder Airmiles kwijt zijn (die je nog een andere keer kunt gebruiken als je wel de tijd hebt te wachten tot de kaartjes binnen zijn ofzo)
2. Het erop gokken dat je 12 euro minder betaalt maar dan niet zeker weten of je kaartjes op tijd binnen zijn.
En je beseffen dat als dit je grootste kopzorg is op dit moment, je jezelf een gelukkig mens mag noemen
Wel goed dat ze inzicht testen op zich, maar het blijft gewoon lastig op basis van een foto. Je kunt het gevaar wel herkennen, maar mijn actie is gebaseerd op meer dan een momentopname, namelijk minimaal een paar tienden, waarin je ziet of iemand reageert of niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja...
1e is gevaarherkenning (remmen, gas los, niets) bij bepaalde situaties. (25 vragen en je moet er 13 goed hebbenl; idd verschrikkelijke grote marge, maar er zijn mensen die er echt op zakken en het zijn pittige inschattingsvragen.
2e is de standaard vragen (40 stuks).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |