Haha no thanks. Naast dat ik het enorme monsters vind, passen m'n onmisbare fietstassen er niet op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wil je een witte volkskrant beachcruizer? Twee keer op gefietst
Euhm, op marktplaats staan ze voor 100 euro, dus ik zeg 80 voor jou? onder voorbehoud trouwens, is al aan iemand anders toegezegd maar die loopt te kuttenquote:
Writing and Editing?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:42 schreef morgane het volgende:
Hmpf. Wil ik een profiel op Linked-In maken, staat mijn 'field of interest' er niet bij. Gewoon helemaal niks over taal/literatuur. Dan krijg ik wel een beetje het gevoel dat ik totaal niks belangrijks doe
Ik vind de trouw beter!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:53 schreef Dupje het volgende:
Ik krijg de Trouw fietsDie is volgens mij wel beter dan de Volkskrant fiets. Maar ik vind de Volkskrant dan wel weer beter dan Trouw
[ afbeelding ]
Ga vanavond boulderen. Ga nu even werken denk ik...quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:03 schreef swarmahoer het volgende:
swine sporten? ik ben nog niet gegaan, was ineens vrij dus ben ff de stad in geweest
had je niet nog een fiets hier staan waar je de sleutel van kwijt was? ik heb een slijptolquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:03 schreef Sander het volgende:
Laat maar weten. Ik vind 80 veel, en ik heb een fiets nodig, niet per se die fiets
ik ga vanavond sporten, ga nu ff thuis wassen want die kutmachine hier is kapotquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Ga vanavond boulderen. Ga nu even werken denk ik...
Nope, maar die was na 2 weken al weggeweestquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had je niet nog een fiets hier staan waar je de sleutel van kwijt was? ik heb een slijptol?
Ik vond het ook best interessant! Leuke middag.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:34 schreef Swine het volgende:
[..]
Vond het toendertijd best interessant, beetje balen alleen dat het nog na de VT is.. Succes zo!
Ik ook, half 8 boulderenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ga vanavond sporten, ga nu ff thuis wassen want die kutmachine hier is kapot
wat vertellen ze je...quote:
Ze leggen beslag op zijn cocktailprikker!quote:
Ook niet echt...ik vind zelf teksten schrijven niet leukquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Writing and Editing?
[..]
Ik vind de trouw beter!
Cool! Zeker spannend! Ik ben heel benieuwd of het jullie gaat lukken allemaalquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
wij hebben zojuist onze eerste reactie op een huis in Hull geplaatst![]()
![]()
spannend!
Wat wil je dan precies ermee doen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:12 schreef morgane het volgende:
[..]
Ook niet echt...ik vind zelf teksten schrijven niet leuk
Waarmee?quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies ermee doen?
Met je LinkedIn-account?quote:
Dan werk je toch in 'translation & localization'?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:09 schreef morgane het volgende:
Ik heb 'm nodig om me aan te kunnen melden voor de LinkedIn-account van de 'educatie- en inspiratiedagen voor vertalers' waar ik dit jaar heen wil gaan
Ik gok zo dat geestelijke of bisschop er ook niet tussenstaat! Jij iets met kinderopvang gedaan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan werk je toch in 'translation & localization'?
Zoveel hoeft er niet in een profiel!
'Religious Institutions' is ook een werkveld.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik gok zo dat geestelijke of bisschop er ook niet tussenstaat! Jij iets met kinderopvang gedaan?
Neh, duurt nog wel een tijdje. Sommigen worden wel omgeschoold!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:04 schreef AMDB het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)or-touchscreen-1.htm
Al afscheid genomen van je collega's Mikkie?
Zo klote is dat hèquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:35 schreef Dj_unkie het volgende:
Ga je een keer de auto GOED wassen...kom je bij het drogen erachter dat je een stuk bent vergeten
Mijn account op linkedin is bedroevend sneu. Net als mijn carrière!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:06 schreef IrishBastard het volgende:
Jullie gaan stiekem gewoon voor die Volkswagen actie 'pimp le linkedin account'
Dat heb ik ook ingevuld jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan werk je toch in 'translation & localization'?
Zoveel hoeft er niet in een profiel!
Draadloos Netwerken!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:14 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ingevuld javerder kan zo'n account misschien toch wel handig zijn voor m'n connecties
Nivoquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:43 schreef AMDB het volgende:
AARGH, zit ik enquête resultaten te lezen voor scriptie, staat er als antwoord op een vraag over waar een afdeling zich moet verbeteren: 'meer HBO-nivo'
EVEN DRIE KEER UIT HET RAAM SPRINGEN, DAMN.
Heerlijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
4 twee persoons wooneenheden op de sshn
Cali hoe bevalt het wonen op Welgelegen? die er nu op staat hebben jullie die ook?
Staat ook een gouverneur op met verplichte parkeerplaats en geen huurtoeslag, terwijl die kleiner is dan de eenheid die een oudhuisgenoot van ons heeft
Zou je misschien foto's kunnen makenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:56 schreef Californium het volgende:
O en ja... Wij wonen op zo'n appartement!
Ik dacht dat jij daar niet wilde wonen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar R. woont en A tijdelijk in R dr appartementje heeft gezeten.. Heb je me wel eens opgehaald en weggebrachtLekker dicht bij je werk kan je voortaan fietsen
Toen we nog zicht hadden op lang hier wonen niet nee. Maar het is wel een van de ruimere appartementenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij daar niet wilde wonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Daar heb ik in principe geen bezwaar tegen... Als jullie weten dat jullie toch misschien willen gaan reageren. Ligt er een beetje aan wanneer... Komende paar dagen best druk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ziet er goed uit! is inderdaad best ruim.. En ik let neit op de troep hoor je moet onze kamer nu eens zien
Zou je er bezwaar tegen hebben als we irl zouden willen komen kijken?
Heb vanavond een housewarming dus ik ben er niet... Blijft morgenavond en maandagavond over...quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou IB en ik moeten het er nog ff samen over hebben, (hebben het er wel aan de telefoon over gehad) en je moet natuurlijk uiterlijk maandag reageren.. Wij zijn zaterdag + zondag weg dus eigenlijk blijven alleen vanavond (wel pas rond 21.00 want we eten bij mijn ouders) vrijdagavond en maandag over
Het hoeft natuurlijk ook geen uren te duren maar zou het gewoon graag ff snel met eigen ogen zienen zooi hoef je echt niet weg te gaan ruimen want wat ik zeg we zijn wel wat gewend..
Morgenavond even onder voorbehoud, heb het er zo even met IB over (of die leest het zo zelf)quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb vanavond een housewarming dus ik ben er niet... Blijft morgenavond en maandagavond over...
We hebben ook een bierkoelkastquote:
Ik hoor het dan nog welquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Morgenavond even onder voorbehoud, heb het er zo even met IB over (of die leest het zo zelf)
Zou wel echt heel tof zijn
Jij drinkt toch geen AH bier?!quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:28 schreef swarmahoer het volgende:
aangezien er bier is, mikkie pik jij me op? gaan we ook ff daar langs
ik neem mn eigen wel meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |