Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Die was wel van epische proporties ja.quote:
Ik weet er sowieso niet veel meer van.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
Ik weet iets over die meet wat de rest niet weet, ghihihi.
Wierdenquote:
Jij was geniaal die meet.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Die was wel van epische proporties ja.
[..]
Ik weet er sowieso niet veel meer van.
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wierden
Dat was echt erg
Er was iemand een schoen kwijt en daar bleek iemand uit Zwolle bovenop te slapen
Oh jah misschien een kwartiertje of zoquote:
Wat dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
Ik weet iets over die meet wat de rest niet weet, ghihihi.
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:52 schreef DaMart het volgende:
Maar, hoe gezellig ik het hier ook vind... ik moet helaas echt gaan slapen, anders ben ik morgen niet vooruit te branden.
Dus welterusten allemaal![]()
.
slaap lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 23:52 schreef DaMart het volgende:
Maar, hoe gezellig ik het hier ook vind... ik moet helaas echt gaan slapen, anders ben ik morgen niet vooruit te branden.
Dus welterusten allemaal![]()
.
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar het was wel gezellig
Ik heb alle jonkies onder tafel gezopen
Whehehe.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMGquote:
Jawel. Weet je dat niet meerquote:
Maar echt omvallen toch niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij sowieso wel.Jij kon ook niet meer praten.
dat niet, je hebt alleen met een tarzankreet je matras bij anderen in de tent gemieterd en bent er bovenop geploftquote:
Ik heb je wel een aantal keer zien wankelen en je snel ergens aan zien vasthouden, maar je bent niet op de grond beland nee.quote:
Ik schijn iets in de trend van 'Ik kom hier slapen!!!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat niet, je hebt alleen met een tarzankreet je matras bij anderen in de tent gemieterd en bent er bovenop geploft
Dat is heerlijk, zelf je bed opwarmen, hoewel ik het verdomd saai vind als ik niet tegen Marijke aan kan kruipenquote:
maar goed dat ik er dan niet wasquote:Op maandag 16 mei 2011 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat kan ik me geheel voorstellen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb je wel een aantal keer zien wankelen en je snel ergens aan zien vasthouden, maar je bent niet op de grond beland nee.
*plof*quote:
dat zeg ik, tarzankreetquote:Op maandag 16 mei 2011 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik schijn iets in de trend van 'Ik kom hier slapen!!!' geroepen te hebben. Of wat daar nog van te verstaan was.
Want jij wil niet dat sym je onder de tafel zuiptquote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar goed dat ik er dan niet was
Ja, alleen heb ik het al koud en was ik net ook niet warm te krijgenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is heerlijk, zelf je bed opwarmen, hoewel ik het verdomd saai vind als ik niet tegen Marijke aan kan kruipen
Tijdens de TAL meet was je snel wegquote:Op maandag 16 mei 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
Ik zuip iedereen onder de tafel. En word daarna zo aanhankelijk van de drank, dat ik iedereen onder de tafel ga knuffelen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:01 schreef vegetassj4 het volgende:
mensen, ik ga slapen![]()
welterusten allemaal
truste nieuwelingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:01 schreef vegetassj4 het volgende:
mensen, ik ga slapen![]()
welterusten allemaal
Op mijn koude voeten na, wel. *houdt voeten weg van Yuki*quote:
Dat was ook leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de Hello Kitty meet was ook erg gezellig
Ik hou wel van spontane meets
ik ook, maar helaas not donequote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de Hello Kitty meet was ook erg gezellig
Ik hou wel van spontane meets
dat gele gevaarte reed me terug (naar Schiedamquote:
yep, zoals bekend een wat minder eindequote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, toen moest ik nog helemaal naar Friesland.![]()
Overigens was dat ook wel een toffe meet.
Mijn voeten zijn ook (altijd) koudquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Op mijn koude voeten na, wel. *houdt voeten weg van Yuki*
Ik was even aan het bedenken wat ik nu moetquote:
slapen of Fokkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was even aan het bedenken wat ik nu moet
En wat heb je bedacht?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, als het leven zo simpel was dan lag ik al uren in bedquote:
Hoe gaat het met Joris?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je maakt je zorgen over Poesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, als het leven zo simpel was dan lag ik al uren in bed
Ik heb spijt dat ik toen niet meer met tombola enzo heb gepraat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, zoals bekend een wat minder eindemaar toffe meet
Zuster Enfermerelquote:
Slaap lekker mopquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:07 schreef Yuki het volgende:
Ik ga m'n telefoon wegleggen, mijn hoofd sputtert tegen.
Truste![]()
klopt, metoo, nauwelijks gesproken. En die is daarna ook nauwelijks nog op TAL geweestquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb spijt dat ik toen niet meer met tombola enzo heb gepraat.
Douchen, Joris mee naar de slaapkamer en dan hopen dat ik kan slapenquote:
truste Yukiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:07 schreef Yuki het volgende:
Truste![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:07 schreef Yuki het volgende:
Truste![]()
Kun je hem niet in een reismandje leggen, dan heeft hij een veilige omgevingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Douchen, Joris mee naar de slaapkamer en dan hopen dat ik kan slapen
Die waggelt een beetje te ijsberen door de kamer, die weet echt niet meer wat hij moetquote:
arme Jorisquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Douchen, Joris mee naar de slaapkamer en dan hopen dat ik kan slapen
Klopt, toffe chick wel. Loveless is ook een baas, maar die kende ik al. En wie waren er verder nog bij dat groepje? Weet het niet meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, metoo, nauwelijks gesproken. En die is daarna ook nauwelijks nog op TAL geweest
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die waggelt een beetje te ijsberen door de kamer, die weet echt niet meer wat hij moet
Erik is echt een knuffelbeer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klopt, toffe chick wel. Loveless is ook een baas, maar die kende ik al. En wie waren er verder nog bij dat groepje? Weet het niet meer.
Oh. En ik had spijt dat ik Erik geen knuffel had gegeven bij het afscheid.
was ook nog dat vrouwtje wat niet had gezegd dat ze kwam, ben d'r nick ff kwijt, ook nooit meer gespotquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klopt, toffe chick wel. Loveless is ook een baas, maar die kende ik al. En wie waren er verder nog bij dat groepje? Weet het niet meer.
Oh. En ik had spijt dat ik Erik geen knuffel had gegeven bij het afscheid.
Maar hij moet ook kunnen plassen en poepen en als hij een aanval krijgt dan heeft hij niet genoeg ruimte om te stuiptrekkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kun je hem niet in een reismandje leggen, dan heeft hij een veilige omgeving
Ahhhhquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar hij moet ook kunnen plassen en poepen en als hij een aanval krijgt dan heeft hij niet genoeg ruimte om te stuiptrekken
Oh oke, dan zal het wel een tijdelijk iets zijnquote:
spuitpoepquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh oke, dan zal het wel een tijdelijk iets zijn
Hij zit nu achter de keukenkastjes..quote:
Een dekentje ofzo waar ie regelmatig op ligt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar hij moet ook kunnen plassen en poepen en als hij een aanval krijgt dan heeft hij niet genoeg ruimte om te stuiptrekken
echt sneuquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij zit nu achter de keukenkastjes..
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Een dekentje ofzo waar ie regelmatig op ligt?
owja ik weet t alweer, dat was Cue_quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was ook nog dat vrouwtje wat niet had gezegd dat ze kwam, ben d'r nick ff kwijt, ook nooit meer gespot
Erik is tof
we hopen met je meequote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, douchen dan maar dus.
Morgen mag 'ie alleen in de woonkamer blijven, dan doen we de andere twee in de gang en boven, heeft hij in elk geval rust. En dan hopen dat 'ie er nog is als we terug komen...
Slaap lekker snoetjes![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
Morgen mag 'ie alleen in de woonkamer blijven, dan doen we de andere twee in de gang en boven, heeft hij in elk geval rust. En dan hopen dat 'ie er nog is als we terug komen...
![]()
slaap lekker en sterktequote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Misschien kijk ik wel even of ik iets eerder vrij magquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
En héél veel strekte morgen, en natuurlijk ook voor Joris.
Verrek.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
hey het lijkt wel of de site wat verbetert is, bij een refresh kom ik nu steeds op de laatste pagina uit
ik zit ook nog even in ONZ radioquote:
die die kutstoelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit ook nog even in ONZ radio
Ow en ik haat deze kutstoel. hij zakt steeds naar beneden
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-05-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 288 JJH
02. 229 wel.o.k
03. 210 MPG
04. 204 DaMart
05. 185 RockNijntje
06. 181 Yuki
07. 178 suikertaartje
08. 177 Trevland
09. 148 LovelyLady
10. 121 Symphonic
11. 120 Koen66
12. 119 Ajacied422
13. 107 littledrummergirl
14. 086 PriemGirl
15. 082 goldfinger1963
16. 078 summer2bird
17. 076 Toekito
18. 067 Crazy-M
19. 055 Myraela
20. 050 Solique
Reeks-statistieken!
ik heb vandaag nog 2 bureaustoelen gescoordquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap ze koenquote:
na een minuut of 10 zit ik bijna op de grondquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb vandaag nog 2 bureaustoelen gescoord
blufquote:Op maandag 16 mei 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
Ik zuip iedereen onder de tafel. En word daarna zo aanhankelijk van de drank, dat ik iedereen onder de tafel ga knuffelen.
Bij mij gaan van die verstelbare stoelen altijd automatisch omhoogquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
MI.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
na een minuut of 10 zit ik bijna op de grond
iets om volgende keer maar mee te nemenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
na een minuut of 10 zit ik bijna op de grond
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iets om volgende keer maar mee te nemen
vond ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tof
Als we de spullen voor WOK komen halen
Het was zaterdag echt heeel erg tof
tot morgenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou nog wat kickboksen kijken en dan pitten![]()
tot morgenavond
Trusten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou nog wat kickboksen kijken en dan pitten![]()
tot morgenavond
bewijzenquote:
Jaaaa dat is echt een vet nummerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:44 schreef JJH het volgende:
Ik lurkte in ONZ radio.
Nu luister ik Major Tom.
Jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo soms maken die Duitsers nog wel eens iets wat het beluisteren waard is.
Sins wanneer is PF duits?quote:
Ik schrok al.quote:
Jaquote:
Luisterde ik net al.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:07 schreef cablegunmaster het volgende:
een van de oude garde voor mijn tijd dan![]()
echt als je die vorige bedoelde? die major tom? nou dat is echt een waardeloze versie ervanquote:
Die ven Peter Schilling? Dan heb jij zeker die van Bowie gepost.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
echt als je die vorige bedoelde? die major tom? nou dat is echt een waardeloze versie ervan
zowel die van Bowie als die van Schilling zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Die ven Peter Schilling? Dan heb jij zeker die van Bowie gepost.
het nummer heet trouwens Space Oddityquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:07 schreef cablegunmaster het volgende:
een van de oude garde voor mijn tijd dan![]()
Hansquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:17 schreef JJH het volgende:
Maar ik ga de boel afsluiten voor vandaag.
Groetjes.
mja maar het ging hier gister dan ook wel erg snelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 06:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Damn, meer dan 200 weer, dat is meer dan ik verwachtte.
Morge plopquote:
Meer fappen, minder posten!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 06:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Damn, meer dan 200 weer, dat is meer dan ik verwachtte.
zeker treinspoorwerkzaamheden?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 06:45 schreef DaMart het volgende:
En goedemorgen. Zometeen maar wat eerder weg... moet een andere treinroute nemen... dus ook minder laptopplek... en ik moet schrijven, want ik heb wat leuke plannen
.
18dequote:
nee dank je, eet gewoon brood in de vroege ochtend en drink thee met suikerquote:
Hoi GFquote:
doeiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:00 schreef Pheno het volgende:
Nou doei dan maar. Toch apart dat er hier altijd als een malle naar iedereen op een paar na gezwaaid wordt. Ik ga werken. En nu lekker spontaan doei gaan roepen!
Doeiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:00 schreef Pheno het volgende:
Nou doei dan maar. Toch apart dat er hier altijd als een malle naar iedereen op een paar na gezwaaid wordt. Ik ga werken. En nu lekker spontaan doei gaan roepen!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:00 schreef Pheno het volgende:
ik heb pijn aan mijn ribben linksquote:
een beweging in bed gemaaktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb pijn aan mijn ribben links![]()
geen idee waarom want gisteren heb ik niet echt geklust.gordijnenen opgehangen en kleding gerepareerd.
niet echt iets waar je een rib van bezeerd
zal wel verkeerd gelegen hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een beweging in bed gemaaktEen pijnsteek
opgelost, en ja. Ik ook, ik heb altijd: als ik laat mijn bed uit hoef, slaap ik kort. als ik vroeg mijn bed uit moet, wil ik langer slapenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal wel verkeerd gelegen hebben![]()
en moe ben ik
branblusserquote:
werk ze pinguinquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:00 schreef Pheno het volgende:
of kampioenquote:
wokkiequote:
of schoonmaakmiddelquote:
het is iets meer dan slaapgebrek bij mijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
opgelost, en ja. Ik ook, ik heb altijd: als ik laat mijn bed uit hoef, slaap ik kort. als ik vroeg mijn bed uit moet, wil ik langer slapen
of voetbalclubquote:
nouquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wokkie
moet ik je masseren![]()
ik kan dat
als ik vast zit, zoek ik meestal een walkthroughquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nouik zit aardig vast inmiddels.
en zo een lekker ding als jij mag best aan mij zitten![]()
![]()
kan je soms moeilijk in slaap komen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is iets meer dan slaapgebrek bij mij
soms wel jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kan je soms moeilijk in slaap komen?
waar ik vast van zit is geen handleiding voorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ik vast zit, zoek ik meestal een walkthrough![]()
goed warm bad doet wonderenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms wel jaen daar kan ik nu nog even helemaal niets aan doen
[..]
waar ik vast van zit is geen handleiding voor
ik moet het bubbelbad trouwens ook nog makenquote:
Yukiquote:
morge wukiquote:
een keer ooit in het verleden je rib gekneusd ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Yuki![]()
ja, mijn rib
je weet wel, die dingen die uitsteken aan de zijkant![]()
Sniegoedniejquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Yuki![]()
ja, mijn rib
je weet wel, die dingen die uitsteken aan de zijkant![]()
* Crazy-M geeft yuki een knuffelquote:
Moequote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft yuki een knuffel
hoe is het ?
Wakker, actief, en al op werkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moe
En zo eens voelen hoe m'n nek en schouders zich houden. Liggend heb ik bijna geen last
Jij?
met een massage deken ?quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morge wuki
[..]
een keer ooit in het verleden je rib gekneusd ?
hmm, vage zin
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sniegoedniej
* Yuki wrijft over rib van wok
jaquote:
op afstandquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moe
En zo eens voelen hoe m'n nek en schouders zich houden. Liggend heb ik bijna geen last
Jij?
Natuurlijk zachtjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]zachtjes hoor
[..]
op afstandik kan dat
NBTquote:
quote:
quote:
quote:
* Ajacied422 pakt rietje, gooit melk erin + suiker. roert. en drinktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:41 schreef NBT het volgende:
[..]
[..]
[..]Hallooootjes, hierbij een sloot koffie!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
* Ajacied422 pakt rietje, gooit melk erin + suiker. roert. en drinkt![]()
Bahahahahahaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
moet ik er nog in springen? neem ik koffieleutjes mee
waarom huilenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:41 schreef NBT het volgende:
[..]
[..]
[..]Hallooootjes, hierbij een sloot koffie!
LEKKKER! maar daar word je dik van..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
doe ik dan maar nietLust je appeltaart?
als je in de koffiesloot springt eerder een koffiestickquote:
Morge eendquote:
Oke.quote:
Omdat verslaafd.quote:
Wederhelft!quote:
Gekkertquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je in de koffiesloot springt eerder een koffiestick
[..]
Morge eend
Bikini mevrouwquote:
Wederhelftquote:
1 is genoeg hoor...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even de koekenpan pakkenzegt u maar hoeveel
ik neem er 7
aan huilen ?quote:
ouwe held en womanizerquote:
Thnx!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:
klaar, -Pakt bordje-. -geeft aan nbt-. -eet zelf-
neeeeeeeeeeeeejohquote:
quote:
sorry.. ik moest je weer even met beide voeten op de grond zettenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:55 schreef NBT het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeejohaan een spel wat iemand voor de hele groep een beetje verneukt heeft.
welke dan ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:55 schreef NBT het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeejohaan een spel wat iemand voor de hele groep een beetje verneukt heeft.
Nee, verrot. 3x wakker geweest en uiteindelijk door mijn wekker wakker geslagen.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, verrot. 3x wakker geweest en uiteindelijk door mijn wekker wakker geslagen.
Zit nu dus met lichte hoofdpijn en slapeloosheid op werk.
Niet zo fijn, En dan zal het als je eenmaal op werk zit, heeeeeeeeeeeeeel lang durenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, verrot. 3x wakker geweest en uiteindelijk door mijn wekker wakker geslagen.
Zit nu dus met lichte hoofdpijn en slapeloosheid op werk.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
gloeiende gloeiende gloeiende![]()
crashed mijn laptop![]()
gebruik de windows herstel cd, dat kan dus niet vanwege de encryptie![]()
![]()
en mijn jimi hendrix collectie stond erop
Zal je altijd zien natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
crashed mijn laptop![]()
![]()
quote:
Zal in normale omstandigheden ook lang duren, ben alleen vandaag op de afdelingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo fijn, En dan zal het als je eenmaal op werk zit, heeeeeeeeeeeeeel lang duren
Goed rusten en/of slapen. Misschien dat je je vanavond toch enigszins goed genoeg voelt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
Toch ziek gemeld verdomme! Het gaat echt niet, nog steeds koorts, nu 39,67 graden. En ik wilde zo graag taarten maken vanavond
sterktequote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal je altijd zien natuurlijk
[..]wokkie
[..]
Zal in normale omstandigheden ook lang duren, ben alleen vandaag op de afdeling
het lijkt wel of het heerst, wokkie, solique, angeltje, marijke.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
Toch ziek gemeld verdomme! Het gaat echt niet, nog steeds koorts, nu 39,67 graden. En ik wilde zo graag taarten maken vanavond
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
crashed mijn laptop![]()
![]()
Jij ook alquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar is van me werkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Goed rusten en/of slapen. Misschien dat je je vanavond toch enigszins goed genoeg voelt.![]()
hoe gaat het met de griep?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En een bootable ubuntu cd om weer bij je gegevens te komen?
Goedemorgen allemaal![]()
Gewoon niet op meets komen, evil zijn ze!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het lijkt wel of het heerst, wokkie, solique, angeltje, marijke.
een miniXP cd, hiren boot cd .... zijn idd nog de manierenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon niet op meets komen, evil zijn ze!
ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik belde me werk en toen zei mijn manager je bent de zoveelste als die zich ziekmeldtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
ze gaan in de richting voor vrijwilligersquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik belde me werk en toen zei mijn manager je bent de zoveelste als die zich ziekmeldt
En hier dus ook allemaal ziekies?
ik heb geen griep hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
He meneertjequote:
De enige die ik aangestoken kan hebben is Wokquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon niet op meets komen, evil zijn ze!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook niet![]()
de hard disk is encrypt dus onleesbaar voor alles waar je mee boot![]()
maar ik kan bij de backup![]()
hoewel peter waarschijnlijk ook wel jimi hendrix albums heeft![]()
en hoi deeltijd huisgenoot
hoe is het vandaag?
Hey Toekjequote:
Helleuquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
en ahoy C_A, Marijke zwolle, en die ik vergeten ben
Ah, Minecraft.quote:
geen probleem voor jijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:31 schreef Pheno het volgende:
Hoi allemaal, die binnen zijn gekomen terwijl ik in de auto zat, windows 7 twee keer moest opstarten omdat het een KUDT-OS is en al een bugje opgelost heb.
en dat is ?quote:
je sloopt het gewoonquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:31 schreef Pheno het volgende:
Hoi allemaal, die binnen zijn gekomen terwijl ik in de auto zat, windows 7 twee keer moest opstarten omdat het een KUDT-OS is en al een bugje opgelost heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |