Jaquote:
Luisterde ik net al.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:07 schreef cablegunmaster het volgende:
een van de oude garde voor mijn tijd dan![]()
echt als je die vorige bedoelde? die major tom? nou dat is echt een waardeloze versie ervanquote:
Die ven Peter Schilling? Dan heb jij zeker die van Bowie gepost.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
echt als je die vorige bedoelde? die major tom? nou dat is echt een waardeloze versie ervan
zowel die van Bowie als die van Schilling zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Die ven Peter Schilling? Dan heb jij zeker die van Bowie gepost.
het nummer heet trouwens Space Oddityquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:07 schreef cablegunmaster het volgende:
een van de oude garde voor mijn tijd dan![]()
Hansquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:17 schreef JJH het volgende:
Maar ik ga de boel afsluiten voor vandaag.
Groetjes.
mja maar het ging hier gister dan ook wel erg snelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 06:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Damn, meer dan 200 weer, dat is meer dan ik verwachtte.
Morge plopquote:
Meer fappen, minder posten!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 06:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Damn, meer dan 200 weer, dat is meer dan ik verwachtte.
zeker treinspoorwerkzaamheden?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 06:45 schreef DaMart het volgende:
En goedemorgen. Zometeen maar wat eerder weg... moet een andere treinroute nemen... dus ook minder laptopplek... en ik moet schrijven, want ik heb wat leuke plannen
.
18dequote:
nee dank je, eet gewoon brood in de vroege ochtend en drink thee met suikerquote:
Hoi GFquote:
doeiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:00 schreef Pheno het volgende:
Nou doei dan maar. Toch apart dat er hier altijd als een malle naar iedereen op een paar na gezwaaid wordt. Ik ga werken. En nu lekker spontaan doei gaan roepen!
Doeiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:00 schreef Pheno het volgende:
Nou doei dan maar. Toch apart dat er hier altijd als een malle naar iedereen op een paar na gezwaaid wordt. Ik ga werken. En nu lekker spontaan doei gaan roepen!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:00 schreef Pheno het volgende:
ik heb pijn aan mijn ribben linksquote:
een beweging in bed gemaaktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb pijn aan mijn ribben links![]()
geen idee waarom want gisteren heb ik niet echt geklust.gordijnenen opgehangen en kleding gerepareerd.
niet echt iets waar je een rib van bezeerd
zal wel verkeerd gelegen hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een beweging in bed gemaaktEen pijnsteek
opgelost, en ja. Ik ook, ik heb altijd: als ik laat mijn bed uit hoef, slaap ik kort. als ik vroeg mijn bed uit moet, wil ik langer slapenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal wel verkeerd gelegen hebben![]()
en moe ben ik
branblusserquote:
werk ze pinguinquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:00 schreef Pheno het volgende:
of kampioenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |