omg.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afschuwelijk.Jij, fles, watertornado en Socios.
Ik wilde dood.
Alaafquote:
Je vergeet Duvel nogquote:Op maandag 16 mei 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afschuwelijk.Jij, fles, watertornado en Socios.
Ik wilde dood.
Alleen maar treintjes, treintjes en nog meer treintjes. Maar ik wilde niet weg bij Socios want ik kende de rest niet.quote:
Ahw. Dat is schattig.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen maar treintjes, treintjes en nog meer treintjes. Maar ik wilde niet weg bij Socios want ik kende de rest niet.
quote:
zie jij Socios nog wel eensquote:Op maandag 16 mei 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen maar treintjes, treintjes en nog meer treintjes. Maar ik wilde niet weg bij Socios want ik kende de rest niet.
Was dat op de 11jaarsmeet? Want toen heeft Duvel heel lang buiten gezetenquote:
Ik heb ook een keer met WT afgesproken in de stad, hij ging me met mijn fotografie helpen, was best gezellig.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
omg.
Watertornado is wel tof, maar niet meer dan een paar uur. Alleen.
Jij zat met meer van dat volk
Dat is wat de meeste kloons zeggenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:37 schreef spijker070 het volgende:
geen idee wat een kloon is ben gewoon iemand die pas sinds kort op het forum is met een hele eigen mening hoor en zal ik voor uitkomen ook
Jij bent vrienden aan het maken.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
omg.
Watertornado is wel tof, maar niet meer dan een paar uur. Alleen.
Jij zat met meer van dat volk
ben jij ook een Treinenmadamequote:Op maandag 16 mei 2011 23:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was dat op de 11jaarsmeet? Want toen heeft Duvel heel lang buiten gezeten
Ja, het was in de Stairway... maar tienjaarsmeet toch, in 2009... september vorig jaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was dat op de 11jaarsmeet? Want toen heeft Duvel heel lang buiten gezeten
Ik moest er ook wel wat voor doen jaquote:
Ohja!quote:
Hoe is het nu mer Joris?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moest er ook wel wat voor doen ja![]()
Maar wel graties!
Jij was bij die toyboy, tochquote:Op maandag 16 mei 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moest er ook wel wat voor doen ja![]()
Maar wel graties!
Ongeveer een maand geleden voor het laatst gezien en ik denk dat dat ook wel de laatste keer blijft.quote:
Hij is heel gezelligquote:Op maandag 16 mei 2011 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer met WT afgesproken in de stad, hij ging me met mijn fotografie helpen, was best gezellig.
Jij bent vast heel liefquote:
Neequote:
Ik heb het over afgelopen september. Ik was daar, maar vrijwel alleen maar buiten. Enne... Heel gezellig van de drankquote:Op maandag 16 mei 2011 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het was in de Stairway... maar tienjaarsmeet toch, in 2009... september vorig jaar.
En waren wij toen ook samen op een meet zonder dat te weten?.
Ehm. Jij gaat even heel erg normaal doen, heel erg nu.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja!
Nouja, gelukkig viel het wel mee, volgens mij heb ik maar een paar keer geschreeuwd dat ik er niets meer van snapte.
dan heb ik je net gemist, ik was er oktoberquote:Op maandag 16 mei 2011 23:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb het over afgelopen september. Ik was daar, maar vrijwel alleen maar buiten. Enne... Heel gezellig van de drank
Was jij daar ook?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is heel gezelligmaar soms word ik echt moe van hem
[..]
Jij bent vast heel lief![]()
[..]
Nee
Ik zat gewoon buiten, en daar was Duvel ook
[..]
Ik heb het over afgelopen september. Ik was daar, maar vrijwel alleen maar buiten. Enne... Heel gezellig van de drank
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan heb ik je net gemist, ik was er oktober
Duvel iig welquote:Op maandag 16 mei 2011 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm. Jij gaat even heel erg normaal doen, heel erg nu.
Al die mensen die hier genoemd worden zijn echt een oase van toegankelijkheid, en ja, ze hebben verstand van spoorse dingen. Dat kan gebeuren
Ja, ik dus ook... ik zat vooral binnen, wel een paar keer buiten geweest, maar ik kreeg last van de rook, dus toen maar weer naar binnen gegaan. Best jammer, want ik heb te veel mensen toen niet gesprokenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:45 schreef Yuki het volgende:
Mariekequote:
En Socios ook wel. En Watertornado helemaal. En ik ben eigenlijk ook best normaalquote:
Marieke is mijn toyboy heul niet, ik zou niet durvenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marieke is mijn toyboy heul niet, ik zou niet durven
''me''quote:Op maandag 16 mei 2011 23:48 schreef spijker070 het volgende:
me buurman noemde me van het weekend nog een tering tyfus graf jong omdat hij me metal uurtje niet kon waarderen, en nu slechts een kloon ik ben gepromoveerd geloof ik
Nope, ik kom er net achter dat ik het over een andere meet heb, maar daar weet ik niet veel meer van.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga je me nou zeggen dat jij daar ook was?.
Daar was ik. Van de zomer ergens. Met Juicyhil, DriekOplopers en Egeltje1985.quote:
Iets met -Engel- en Heatwave weet ik nogquote:Op maandag 16 mei 2011 23:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, ik kom er net achter dat ik het over een andere meet heb, maar daar weet ik niet veel meer van.
Het ging wel erg veel over treinen, that's all I'm saying. Verder ben ik wel de laatste die op jullie zou haten.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm. Jij gaat even heel erg normaal doen, heel erg nu.
Al die mensen die hier genoemd worden zijn echt een oase van toegankelijkheid, en ja, ze hebben verstand van spoorse dingen. Dat kan gebeuren
Ooooooh ja!quote:
DE BESTE MEET OOIT!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, ik kom er net achter dat ik het over een andere meet heb, maar daar weet ik niet veel meer van.
uit welke provincie zou ie komen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |