ouwe held en womanizerquote:
Thnx!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:
klaar, -Pakt bordje-. -geeft aan nbt-. -eet zelf-
neeeeeeeeeeeeejohquote:
quote:
sorry.. ik moest je weer even met beide voeten op de grond zettenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:55 schreef NBT het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeejohaan een spel wat iemand voor de hele groep een beetje verneukt heeft.
welke dan ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:55 schreef NBT het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeejohaan een spel wat iemand voor de hele groep een beetje verneukt heeft.
Nee, verrot. 3x wakker geweest en uiteindelijk door mijn wekker wakker geslagen.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, verrot. 3x wakker geweest en uiteindelijk door mijn wekker wakker geslagen.
Zit nu dus met lichte hoofdpijn en slapeloosheid op werk.
Niet zo fijn, En dan zal het als je eenmaal op werk zit, heeeeeeeeeeeeeel lang durenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, verrot. 3x wakker geweest en uiteindelijk door mijn wekker wakker geslagen.
Zit nu dus met lichte hoofdpijn en slapeloosheid op werk.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
gloeiende gloeiende gloeiende![]()
crashed mijn laptop![]()
gebruik de windows herstel cd, dat kan dus niet vanwege de encryptie![]()
![]()
en mijn jimi hendrix collectie stond erop
Zal je altijd zien natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
crashed mijn laptop![]()
![]()
quote:
Zal in normale omstandigheden ook lang duren, ben alleen vandaag op de afdelingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo fijn, En dan zal het als je eenmaal op werk zit, heeeeeeeeeeeeeel lang duren
Goed rusten en/of slapen. Misschien dat je je vanavond toch enigszins goed genoeg voelt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
Toch ziek gemeld verdomme! Het gaat echt niet, nog steeds koorts, nu 39,67 graden. En ik wilde zo graag taarten maken vanavond
sterktequote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal je altijd zien natuurlijk
[..]wokkie
[..]
Zal in normale omstandigheden ook lang duren, ben alleen vandaag op de afdeling
het lijkt wel of het heerst, wokkie, solique, angeltje, marijke.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
Toch ziek gemeld verdomme! Het gaat echt niet, nog steeds koorts, nu 39,67 graden. En ik wilde zo graag taarten maken vanavond
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
crashed mijn laptop![]()
![]()
Jij ook alquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar is van me werkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Goed rusten en/of slapen. Misschien dat je je vanavond toch enigszins goed genoeg voelt.![]()
hoe gaat het met de griep?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En een bootable ubuntu cd om weer bij je gegevens te komen?
Goedemorgen allemaal![]()
Gewoon niet op meets komen, evil zijn ze!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het lijkt wel of het heerst, wokkie, solique, angeltje, marijke.
een miniXP cd, hiren boot cd .... zijn idd nog de manierenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon niet op meets komen, evil zijn ze!
ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik belde me werk en toen zei mijn manager je bent de zoveelste als die zich ziekmeldtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
ze gaan in de richting voor vrijwilligersquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik belde me werk en toen zei mijn manager je bent de zoveelste als die zich ziekmeldt
En hier dus ook allemaal ziekies?
ik heb geen griep hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
He meneertjequote:
De enige die ik aangestoken kan hebben is Wokquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon niet op meets komen, evil zijn ze!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook niet![]()
de hard disk is encrypt dus onleesbaar voor alles waar je mee boot![]()
maar ik kan bij de backup![]()
hoewel peter waarschijnlijk ook wel jimi hendrix albums heeft![]()
en hoi deeltijd huisgenoot
hoe is het vandaag?
Hey Toekjequote:
Helleuquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
en ahoy C_A, Marijke zwolle, en die ik vergeten ben
Ah, Minecraft.quote:
geen probleem voor jijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:31 schreef Pheno het volgende:
Hoi allemaal, die binnen zijn gekomen terwijl ik in de auto zat, windows 7 twee keer moest opstarten omdat het een KUDT-OS is en al een bugje opgelost heb.
en dat is ?quote:
je sloopt het gewoonquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:31 schreef Pheno het volgende:
Hoi allemaal, die binnen zijn gekomen terwijl ik in de auto zat, windows 7 twee keer moest opstarten omdat het een KUDT-OS is en al een bugje opgelost heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |