je maakt je zorgen over Poesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, als het leven zo simpel was dan lag ik al uren in bed
Ik heb spijt dat ik toen niet meer met tombola enzo heb gepraat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, zoals bekend een wat minder eindemaar toffe meet
Zuster Enfermerelquote:
Slaap lekker mopquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:07 schreef Yuki het volgende:
Ik ga m'n telefoon wegleggen, mijn hoofd sputtert tegen.
Truste![]()
klopt, metoo, nauwelijks gesproken. En die is daarna ook nauwelijks nog op TAL geweestquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb spijt dat ik toen niet meer met tombola enzo heb gepraat.
Douchen, Joris mee naar de slaapkamer en dan hopen dat ik kan slapenquote:
truste Yukiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:07 schreef Yuki het volgende:
Truste![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:07 schreef Yuki het volgende:
Truste![]()
Kun je hem niet in een reismandje leggen, dan heeft hij een veilige omgevingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Douchen, Joris mee naar de slaapkamer en dan hopen dat ik kan slapen
Die waggelt een beetje te ijsberen door de kamer, die weet echt niet meer wat hij moetquote:
arme Jorisquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Douchen, Joris mee naar de slaapkamer en dan hopen dat ik kan slapen
Klopt, toffe chick wel. Loveless is ook een baas, maar die kende ik al. En wie waren er verder nog bij dat groepje? Weet het niet meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, metoo, nauwelijks gesproken. En die is daarna ook nauwelijks nog op TAL geweest
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die waggelt een beetje te ijsberen door de kamer, die weet echt niet meer wat hij moet
Erik is echt een knuffelbeer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klopt, toffe chick wel. Loveless is ook een baas, maar die kende ik al. En wie waren er verder nog bij dat groepje? Weet het niet meer.
Oh. En ik had spijt dat ik Erik geen knuffel had gegeven bij het afscheid.
was ook nog dat vrouwtje wat niet had gezegd dat ze kwam, ben d'r nick ff kwijt, ook nooit meer gespotquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klopt, toffe chick wel. Loveless is ook een baas, maar die kende ik al. En wie waren er verder nog bij dat groepje? Weet het niet meer.
Oh. En ik had spijt dat ik Erik geen knuffel had gegeven bij het afscheid.
Maar hij moet ook kunnen plassen en poepen en als hij een aanval krijgt dan heeft hij niet genoeg ruimte om te stuiptrekkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kun je hem niet in een reismandje leggen, dan heeft hij een veilige omgeving
Ahhhhquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar hij moet ook kunnen plassen en poepen en als hij een aanval krijgt dan heeft hij niet genoeg ruimte om te stuiptrekken
Oh oke, dan zal het wel een tijdelijk iets zijnquote:
spuitpoepquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh oke, dan zal het wel een tijdelijk iets zijn
Hij zit nu achter de keukenkastjes..quote:
Een dekentje ofzo waar ie regelmatig op ligt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar hij moet ook kunnen plassen en poepen en als hij een aanval krijgt dan heeft hij niet genoeg ruimte om te stuiptrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |