Kreeg die z'n vingers tussen de deur ofzo ?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef lipje het volgende:
hopelijk gaat de renovatie minder pijnvol dan de 95 en 96 van Dingest
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
Nice catch!, morgen naar de bouwmarkt voor een litertje of 3 matzwart en een hendig rollertje en wat tape, en rijden met dat ding
Ik denk dat hier niet hel erg veel aan hoeft te gebeurenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef Hyperdude het volgende:
Wat een klotige deuken in de zijkanten.
Ruzie met een Volvo gehad?![]()
Wel geinig bakkie als ie éénmaal fatsoenlijk rijdt.
Nee, het schiet niet opquote:Op maandag 16 mei 2011 22:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kreeg die z'n vingers tussen de deur ofzo ?
Dankje !quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:22 schreef Dingest het volgende:
Check dan vooral ook de onderkant van de deuren, de wielkasten en de asdoorgangen even, zijn bij Saabs niet de sterkste roestvrije punten
Dat is heel wat anders ...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als het maar geen Saab soap wordt
Alreeds gedaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:19 schreef mark_dabomb het volgende:
Leuk! Even aanmelden op het saabforum, daar kan je alle onderdelen voor deze dingen nog wel krijgen voor een prikske!
Dit is ook meteen je laatste post hier in dit topic hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als het maar geen Saab soap wordt
niet iedereen heeft eventjes een paar roodjes op de plank om zo'n ding te restaureren tot nieuwstaat. Anders bied je hem geld, dan kun jij het beter doen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:41 schreef Executioner het volgende:
Zonde, weer een klassieker die met behulp van ducktape, tuinslangen en andere goedkope rommel naar de filistijnen geholpen wordt...
Jij had liever gezien dat ie bij de oude eigenaar bleef verstoffen zonder dat er naar omgekeken werd?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:41 schreef Executioner het volgende:
Zonde, weer een klassieker die met behulp van ducktape, tuinslangen en andere goedkope rommel naar de filistijnen geholpen wordt...
Wanneer je er geen geld voor hebt moet je er naar mijn inziens niet eens mee beginnen. Daarbij als je zoals TS al 2 andere project auto's hebt staan waar amper geld en moeite in gestoken wordt, (hoeveel jaar ligt die 2cv al niet ergens in een loods gedemonteerd?) lijkt het mij gewoon verstandiger deze te laten staan voor iemand die het project wel goed wil aanpakken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
niet iedereen heeft eventjes een paar roodjes op de plank om zo'n ding te restaureren tot nieuwstaat. Anders bied je hem geld, dan kun jij het beter doen?
Daar ga ik gewoon vanuit aangezien TS daar bij zijn vorige projecten ook niet vies van was.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij had liever gezien dat ie bij de oude eigenaar bleef verstoffen zonder dat er naar omgekeken werd?
En waar haal jij vandaan dat eea met ducktape, tuinslangen en andere goedkope rommel gaat gebeuren? Ik heb dat niet gelezen iig.
Verder gewoon eens met SD.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:24 schreef 2cv het volgende:...........
'Toevallig' heb ik vandaag ook een lasapparaat gekocht ...
Ik was/ben/word constructielasser, dat is even wat anders dan plaatwerklasserquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:33 schreef Dingest het volgende:
Je kunt zelf al lassen, dus dan valt het nog wel te overzien![]()
Ik hoop dat ik voor de mijne niet teveel geld kwijt ben aan de lasser.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
wat voor een
Mig, Mag, elektriek![]()
Prijs![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Dit is ook meteen je laatste post hier in dit topic heDat je het even weet.
Heb ik gedaan. Met een staalborstel op een haakse slijper. Echter, ik lag op m'n zij, naast de auto te kloten met het ding en kon er daardoor wat moeilijk bij + er was niet zo veel licht onder de auto. Het leek schoon, maar was het vermoedelijk niet.quote:
Pluspunt voor Saab ! Bij die BX van mij rot dat allemaal weg. Maar 1 van de remleidingen onder de motorkap is wel afkeur, dus die moet ook even vervangen worden ...quote:Op zondag 5 juni 2011 17:51 schreef Hyperdude het volgende:
Die remleidingen binnendoor zijn dan wel weer goed gebleven.
Waarschuwing: ze zijn rap dit jaar; ik had er al 2 voor de Astra te pakken, toch maar weer ff geschorst nuquote:Op maandag 27 juni 2011 17:13 schreef 2cv het volgende:
Elke 2 maanden krijg je een prent dacht ik, dus ik heb nog ff
Saab soapquote:vr 22 jul 2011, 11:16
Faillissementsaanvraag voor onderdeel Saab
AMSTERDAM (AFN) - Een leverancier van Saab heeft een faillissementsaanvraag ingediend voor de onderdelendivisie van Saab. Dit meldde een Zweedse rechtbank vrijdag.
De leverancier is SwePart Verktyg.
De onderdelendivisie Saab Automobile Tools is volledig eigendom van Saab.
En daar mee is ie goedgekeurd?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:54 schreef 2cv het volgende:
Bij poging 3 is het apparaat goedgekeurd voor de APK. Nu de achteras nog vervangen want daar zit een scheur in ...
Leuk he?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:16 schreef ononono het volgende:
[..]
altijd leuk om te zien dat mensen denken dat APK betekend dat een auto in orde is.....
Ja, anders was hij niet goedgekeurd he ?quote:
En hoe hebben ze de remvoering bekeken zonder het wiel er af te halen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, anders was hij niet goedgekeurd he ?
Maar de scheur kan je alleen zien als je het wiel er af haalt, daarbij verwacht je niet dat een auto zo'n soort scheur heeft, dus ik snap wel dat ze het niet gezien hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |