Kreeg die z'n vingers tussen de deur ofzo ?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef lipje het volgende:
hopelijk gaat de renovatie minder pijnvol dan de 95 en 96 van Dingest
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
Nice catch!, morgen naar de bouwmarkt voor een litertje of 3 matzwart en een hendig rollertje en wat tape, en rijden met dat ding
Ik denk dat hier niet hel erg veel aan hoeft te gebeurenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef Hyperdude het volgende:
Wat een klotige deuken in de zijkanten.
Ruzie met een Volvo gehad?![]()
Wel geinig bakkie als ie éénmaal fatsoenlijk rijdt.
Nee, het schiet niet opquote:Op maandag 16 mei 2011 22:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kreeg die z'n vingers tussen de deur ofzo ?
Dankje !quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:22 schreef Dingest het volgende:
Check dan vooral ook de onderkant van de deuren, de wielkasten en de asdoorgangen even, zijn bij Saabs niet de sterkste roestvrije punten
Dat is heel wat anders ...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als het maar geen Saab soap wordt
Alreeds gedaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:19 schreef mark_dabomb het volgende:
Leuk! Even aanmelden op het saabforum, daar kan je alle onderdelen voor deze dingen nog wel krijgen voor een prikske!
Dit is ook meteen je laatste post hier in dit topic hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als het maar geen Saab soap wordt
niet iedereen heeft eventjes een paar roodjes op de plank om zo'n ding te restaureren tot nieuwstaat. Anders bied je hem geld, dan kun jij het beter doen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:41 schreef Executioner het volgende:
Zonde, weer een klassieker die met behulp van ducktape, tuinslangen en andere goedkope rommel naar de filistijnen geholpen wordt...
Jij had liever gezien dat ie bij de oude eigenaar bleef verstoffen zonder dat er naar omgekeken werd?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:41 schreef Executioner het volgende:
Zonde, weer een klassieker die met behulp van ducktape, tuinslangen en andere goedkope rommel naar de filistijnen geholpen wordt...
Wanneer je er geen geld voor hebt moet je er naar mijn inziens niet eens mee beginnen. Daarbij als je zoals TS al 2 andere project auto's hebt staan waar amper geld en moeite in gestoken wordt, (hoeveel jaar ligt die 2cv al niet ergens in een loods gedemonteerd?) lijkt het mij gewoon verstandiger deze te laten staan voor iemand die het project wel goed wil aanpakken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
niet iedereen heeft eventjes een paar roodjes op de plank om zo'n ding te restaureren tot nieuwstaat. Anders bied je hem geld, dan kun jij het beter doen?
Daar ga ik gewoon vanuit aangezien TS daar bij zijn vorige projecten ook niet vies van was.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij had liever gezien dat ie bij de oude eigenaar bleef verstoffen zonder dat er naar omgekeken werd?
En waar haal jij vandaan dat eea met ducktape, tuinslangen en andere goedkope rommel gaat gebeuren? Ik heb dat niet gelezen iig.
Verder gewoon eens met SD.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:24 schreef 2cv het volgende:...........
'Toevallig' heb ik vandaag ook een lasapparaat gekocht ...
Ik was/ben/word constructielasser, dat is even wat anders dan plaatwerklasserquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:33 schreef Dingest het volgende:
Je kunt zelf al lassen, dus dan valt het nog wel te overzien![]()
Ik hoop dat ik voor de mijne niet teveel geld kwijt ben aan de lasser.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
wat voor een
Mig, Mag, elektriek![]()
Prijs![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Dit is ook meteen je laatste post hier in dit topic heDat je het even weet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |