Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
concurrent, concurrent.quote:
quote:
Aha zo, dan heb ik het verkeert begrepenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik heb mijn huidige vriend ook via internet (gamen) leren kennen; dus we woonden ok meteen 225km van elkaar afHebben zo 5 jaar een lat relatie gehad. Wonen nu 3 jaar samen 1 jaar bij schoonouders inwonen
en nu 2 jaar een eigen huisje
)
Bij deze dusquote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe niet zo verdedigend. Ik ben gewoon verbaasd, ik wist het nog niet.
En toch merk ik wel eens andersquote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies... ik sms ook wel eens wat later terug hoor... Tenzij het dringend is dan antwoord ik wel
Als ik hem bij me heb reageer ik ook vlot, als ik zin heb, that is.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben wel redelijk telefoonverslaafddus meestal reageer ik wel binnen n uur tenzij ik in vergadering zit ofzo
Als leraar schiet je niet op hetzelfde doelquote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
concurrent, concurrent.
ik zou je als leerling omschrijven
exen zijn kutquote:
Zo ben ik dus ookquote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik hem bij me heb reageer ik ook vlot, als ik zin heb, that is.
QFT.quote:
Ja, datquote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik hem bij me heb reageer ik ook vlot, als ik zin heb, that is.
Wel als ze stalken ja...quote:
je klasgenoot doet mijn ex, als je iemand op je 15de al ex mag noemen.quote:
als je er nog last van hebt dan doe je iets niet helemaal goed hoor...quote:
gezamelijke vrienden helaasquote:Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je er nog last van hebt dan doe je iets niet helemaal goed hoor...
mijn klasgenoot..? vin?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
je klasgenoot doet mijn ex, als je iemand op je 15de al ex mag noemen.
* DaMart moet nu aan die twee vechtende honden denken...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Als leraar schiet je niet op hetzelfde doel.
ja maar ik ben nieuwsgierig!!quote:
jups, hij waar wij van dachten dat die homo is.quote:
die met dat beenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart moet nu aan die twee vechtende honden denken...
je bent een vrouw..................zegt genoeg.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar ik ben nieuwsgierig!!
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lieve mensen verdienen het om meteen terug te smsen
[..]
we werken sinds april tot 22:00quote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is 21:00 geweest, zou je niet eens naar huis gaan?
lijkt me vreemd.. familie met je exquote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
jups, hij waar wij van dachten dat die homo is.
ik spreek haar ex ook nog af en toe.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je er nog last van hebt dan doe je iets niet helemaal goed hoor...
heb er niet zo'n last van hoor. Ben blij dat het mijn vriendin niet is. En daar wil ik het bij laten.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lijkt me vreemd.. familie met je ex
maar achmoet kunnen
gelukkig groot zat om elkaar maar max drie keer per jaar tegen te komen ofzoquote:
schoot jij ook danquote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Als leraar schiet je niet op hetzelfde doel.
Ik kom zelfs hier een Deurne elke dag mensen tegen die ik nog nooit gezien hebquote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig groot zat om elkaar maar max drie keer per jaar tegen te komen ofzo
ik ben hier altijd verbaasd als ik een bekende tegenkomquote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kom zelfs hier een Deurne elke dag mensen tegen die ik nog nooit gezien heb
Jij ziet jezelf als hondquote:
3 keer is al teveel.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig groot zat om elkaar maar max drie keer per jaar tegen te komen ofzo
Wat voor een aanval?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
dat was de derde aanval sinds vanmiddag...
Nogmaals.. het is niet de bedoeling dat je als vrijgezel alle chickies kan gaan hosselenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schoot jij ook dan![]()
ik heb nog een hoop werk aan jou
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben hier altijd verbaasd als ik een bekende tegenkom
quote:
valt wel mee hoor. Kom hier nog altijd graag!quote:
Wok kan datquote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nogmaals.. het is niet de bedoeling dat je als vrijgezel alle chickies kan gaan hosselen
Je hebt Suikertaartje en ze deelt niet
Dat zegt genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
psies, moving on...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nogmaals.. het is niet de bedoeling dat je als vrijgezel alle chickies kan gaan hosselen
Dat zegt genoeg
doe je voorzichtig?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schoot jij ook dan![]()
Ik schiet niet en plein public.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schoot jij ook dan![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik dacht dat je het niet naar je zin hadquote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef Toekito het volgende:
valt wel mee hoor. Kom hier nog altijd graag!
Damn wat sipquote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
lol.. Waarom las ik hier 'ik schiet niet en priem public'quote:
tot maart niet maar de koers is omgegooid naar dat wat ik wil. En ik voel me daar fijn bij. Hoop ook zsm in dienst te komen hier.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
zucht .... geven ze iets?
[..]
Ik dacht dat je het niet naar je zin had
heb je wel opgelet?quote:
ja maar die hopeloze hier mag ik toch wel een beetje helpenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg
quote:
Zeg je dat nou tegen de meester of tegen de leerling?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
oh dacht dat er wat met jou was. Doe je voorzichtig met poes dan?quote:
lol ik weet nu van wiequote:
De wens is vader van de gedachte?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
lol.. Waarom las ik hier 'ik schiet niet en priem public'
Hoezo hopeloze, ik heb tochquote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je wel opgelet?
want verder ga ik niet hoor.
[..]
ja maar die hopeloze hier mag ik toch wel een beetje helpen![]()
anders wordt nooit wat met ze
[..]
ik mocht valium om tijdens een aanval anaal in te brengen (bij de kat he!)quote:Op maandag 16 mei 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
zucht .... geven ze iets?
[..]
Ik dacht dat je het niet naar je zin had
ik dacht ook niet aan jouquote:
oh dan is het goedquote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dacht ook niet aan joumaar aan een wraakzuchtig iemand
Dammm, das wel heavyquote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik mocht valium om tijdens een aanval anaal in te brengen (bij de kat he!)
maar tegen de tijd dat dat gelukt is, is die aanval al over...
verder kunnen ze niets zonder aanwijsbare oorzaak.
De leerling hosselt niet alle chickies.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeg je dat nou tegen de meester of tegen de leerling?.
Zo erg is het niet hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dacht ook niet aan joumaar aan een wraakzuchtig iemand
scheelt dat het al twee jaar geleden is, het was wel heavyquote:
Oh maar dat klinkt wel positief dan...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
tot maart niet maar de koers is omgegooid naar dat wat ik wil. En ik voel me daar fijn bij. Hoop ook zsm in dienst te komen hier.
hangt van mijn eigen prestaties af. Nee zelfde team en zelfde afdeling.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh maar dat klinkt wel positief dan...
Wanneer weet je of je daar in dienst mag komen?
Is het een ander team/afdeling dan?
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik mocht valium om tijdens een aanval anaal in te brengen (bij de kat he!)
maar tegen de tijd dat dat gelukt is, is die aanval al over...
verder kunnen ze niets zonder aanwijsbare oorzaak.
Maar wat is er dan precies veranderd?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
hangt van mijn eigen prestaties af. Nee zelfde team en zelfde afdeling.
Ik zit hier nu met een hoopje kwijlende ellende op schootquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze hond had ook epilepsie, echt verschrikkelijk om te zien
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit hier nu met een hoopje kwijlende ellende op schoot
Oh jeetje... Sterkte met de poes...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ken het van mijn tantequote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze hond had ook epilepsie, echt verschrikkelijk om te zien
Arm poezenbeestquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, zo sihipquote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
En dat beessie weet ook niet wat hem overkomt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hij probeert het, maar als hij ze zou hosselen, zou hij meester zijn.
Arm beestjequote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
elke week evaluatie met alle teams. 6 nieuwe trainers op de vloer die geregeld meeluisteren/kijken en er word goed geluisterd naar je door de managers als je wat zegt.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar wat is er dan precies veranderd?
Succesquote:Op maandag 16 mei 2011 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga nog even gordijn ophangen.
fris gewassen lekker ruikende gordijnen
Heb je de serre alweer schoongemaakt dan? En de etensbakken van de honden weg? anders worden ze zo weer viesquote:Op maandag 16 mei 2011 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga nog even gordijn ophangen.
fris gewassen lekker ruikende gordijnen
Wat een verbetering zegquote:Op maandag 16 mei 2011 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
elke week evaluatie met alle teams. 6 nieuwe trainers op de vloer die geregeld meeluisteren/kijken en er word goed geluisterd naar je door de managers als je wat zegt.
en een beetje huilenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en niks wat je kan doen
![]()
behalve knuffelen
Zo lijkt het publiekelijk ja. Ondertussen weten een aantal ksc-dames wel beterquote:
O?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo lijkt het publiekelijk ja. Ondertussen weten een aantal ksc-dames wel beter....
Ja absoluut, al lijken sommige dingen echt voor de hand te liggen. Oh en elk team heeft ook nog prestatiecoaches.quote:
Ik moest grinniken.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
godversakkerssodeju![]()
![]()
![]()
![]()
zit net met mn tengels klem tusen het kantelraam![]()
* wel.o.k gaat naast suikertaartje zitten en slaat arm om haar heenquote:
woehahahahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
godversakkerssodeju![]()
![]()
![]()
![]()
Mind the PI lieverdquote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja zeg![]()
misschien heeft ie het druk
Mensen die verwachten dat ze meteen terug smsen
Ik lees net dat ik niet meer krijg?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lieve mensen verdienen het om meteen terug te smsen
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
godversakkerssodeju![]()
![]()
![]()
![]()
Ja Fijnquote:
jamaar dan gaat ie zo hard blazen...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat naast suikertaartje zitten en slaat arm om haar heen
neem een zakdoekje dan houd ik joris wel even vast![]()
ja maar..... auwquote:
En was het fijn?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mind the PI lieverd
[..]
Ik lees net dat ik niet meer krijg?
[..]![]()
![]()
Hihi kloppend hartquote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja absoluut, al lijken sommige dingen echt voor de hand te liggen. Oh en elk team heeft ook nog prestatiecoaches.
Nog even en we zijn het beste servicebedrijf van Nederland met Toek als kloppend hart van deze dienst.
Ja. Nu extreem warm aangekleed om te voorkomen dat het door de kou weer pijn gaat doenquote:
hey, de naam is wok.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je de serre alweer schoongemaakt dan? En de etensbakken van de honden weg? anders worden ze zo weer vies
Nek en schouders he, ik ken hetquote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Nu extreem warm aangekleed om te voorkomen dat het door de kou weer pijn gaat doen
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hey, de naam is wok.
dus ja, de serre is weer schoonen de hondenbak is weg hier
![]()
die staat nu bij een makkelijk afneembare verwarming. (tot de winter dan)
goed geluisterd naar wokquote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Nu extreem warm aangekleed om te voorkomen dat het door de kou weer pijn gaat doen
Zoals ik al zei. Ik schiet niet en plein publique...quote:
bang int donkerquote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm begint weer donker te worden...
Hopelijk blijft vriendlief niet té lang weg....
Behalve in de auto op een parkeerplaats van een bekend poppodium?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Ik schiet niet en plein publique...
Of gewoon goed mikken en raak schietenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je mag altijd in mijn PM schieten hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn glas al even leegquote:Op maandag 16 mei 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Behalve in de auto op een parkeerplaats van een bekend poppodium?
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
godversakkerssodeju![]()
![]()
![]()
![]()
je went snel aan samen slapen hequote:Op maandag 16 mei 2011 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik hou er niet van om alleen te slapen 's nachts... Alhoewel het al scheelt nu de hond weer thuis is (gisteren moest ik alleen slapen en was hond niet thuis.. Heb lamp op gang aangedaan en was om de paar uur wakker
Kan er niet aan wennen...............
)
precies. Ben 2 dagen naar Utrecht geweest voor cursus met div. collega's van div. afdelingen. Erg leerzaam. Nu weet ik beter wie wat kan en wie wat NIET kan en waarom niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihi kloppend hart
Maar wat lekker joh... wel fijn dat ze zo'n moeite doen voor de werknemers, zo kan je een hoop miscommunicatie voorkomen en dus ook irritatie en blijere mensen op de werkvloer
Heb jij staan gluren daarquote:Op maandag 16 mei 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Behalve in de auto op een parkeerplaats van een bekend poppodium?
Jup dat sowiesoquote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je went snel aan samen slapen he![]()
ik slaap veel vaster als er iemand naast me slaapt, als ik alleen lig ben ik veel allerter en sneller wakker
Please neequote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
We stonden er allemaal... in de MI die volgde op jouw berichten daarover.
ik slaap ook alleen vanachtquote:
Ik meestal van 8.20-8.22quote:Op maandag 16 mei 2011 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het geluk dat ik pas om 9:30 de fiets op moet. normaal zit ik om 7:50 op de fiets
Dammm, wat laat, ik tegen 7:05quote:Op maandag 16 mei 2011 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het geluk dat ik pas om 9:30 de fiets op moet. normaal zit ik om 7:50 op de fiets
Ik had het verdrongen en nu dit weerquote:Op maandag 16 mei 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zodra je een MI hebt, sta je te kijken![]()
.
Goed bezig zegquote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
precies. Ben 2 dagen naar Utrecht geweest voor cursus met div. collega's van div. afdelingen. Erg leerzaam. Nu weet ik beter wie wat kan en wie wat NIET kan en waarom niet.
En dus kan ik dat toepassen en klanten beter helpen.
Hier altijd om 8.30, of ja, om 8.25 gaat de belquote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begin altijd om 08:25 behalve op maandag. begin ik om 9:55
Arme jijquote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dammm, wat laat, ik tegen 7:05
[..]
Ik had het verdrongen en nu dit weer
Veel te lang geledenquote:
ik denk voor hem mometeel de fijnste plek om te zijn, in jouw armenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
Hij zit gewoon aan mijn arm vastgeplakt door al dat schuimbek-kwijl
Arme Jorisquote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
Hij zit gewoon aan mijn arm vastgeplakt door al dat schuimbek-kwijl
Ik fiets langs de snelweg, een open weiland, bos, wijkje. zo opgeteld 25 a 30 minutenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier altijd om 8.30, of ja, om 8.25 gaat de bel
Mijn werk begint om half 8 en ik ben madiwovr om 17:30 klaar en op de donderdagen dat ik judo heb om 15:00 anders dan ook om 17:30quote:Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arme jij
Zo zijn de uren hier
1e = 8:25->9:10
nee hoor. Begin ook uur later dus kan s morgens lekker in huis rommelen of gamen of slapenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed bezig zeg![]()
En zowel voor je zelf ook....
MAar dat extra uurtje vind je niet vervelend?
Jemig, wat een lange dagen!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn werk begint om half 8 en ik ben madiwovr om 17:30 klaar en op de donderdagen dat ik judo heb om 15:00 anders dan ook om 17:30
nou MPG ga naar utrecht, kan je samen slapen!quote:
Half 6quote:Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn werk begint om half 8 en ik ben madiwovr om 17:30 klaar en op de donderdagen dat ik judo heb om 15:00 anders dan ook om 17:30
Geniet er nog maar van zolang het kanquote:Op maandag 16 mei 2011 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Half 6
Ik zit hoogstens tot 15:30/1615
mja.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van zolang het kan
Hij heeft gelijkquote:
Niks aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2011 21:48:40 ]
Ik vind het op zich best fijn om overdag alleen te zijn (daarom moet vriendlief ook gewoon blijven voetballen zodat ik de zondag voor mezelf hebquote:Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Eigenlijk wil ook wel weer eens gewoon alleen zijn
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Eigenlijk wil ook wel weer eens gewoon alleen zijnJa, alleeeeen zijn...dat kan echt nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
crv.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:49 schreef crv het volgende:
ben gewoon te moe om wat te doen, weet niet wat er met me is
Eigenlijk wil ook wel weer eens gewoon alleen zijnHeeft jou kuthumeur nog een redenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Trevland geeft LL zachtjes en voorzichtigjes een knuff![]()
is het niet de ouderwetse moeheid?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:49 schreef crv het volgende:
Uhhm, wat dacht je van al dat gedoe de laatste maanden, dat sloopt wel hoor..quote:Op maandag 16 mei 2011 21:49 schreef crv het volgende:
jjhquote:
Ik denk dat je lijf graag rust wil hebben na de afgelopen tijdquote:Op maandag 16 mei 2011 21:49 schreef crv het volgende:
Whehe, ik dacht al.quote:
was vanmiddag al kortademig en helemaal op.quote:
nee, yvonne heeft me gerehabiliteerdquote:
Dat lijkt mij, gezien de locatie, niet heel vreemdquote:Op maandag 16 mei 2011 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, ik dacht al.
Al is de kans vrij groot dat we daar toen wel gezien zijn...
denk dat het te maken heeft met slopende activiteiten deze maandenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
was vanmiddag al kortademig en helemaal op.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhhm, wat dacht je van al dat gedoe de laatste maanden, dat sloopt wel hoor..
heb ik ook aan gedacht.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat je lijf graag rust wil hebben na de afgelopen tijd
Eigenlijk wil ook wel weer eens gewoon alleen zijnIk zou je haast mijn kamer aanbieden voor een weekend als ik toch bij m'n ouders zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
Rustig aan (proberen te) doenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
heb ik ook aan gedacht.
maar het voelt kut
dan ga ik wel bij Marijke zitten als die in hhw zitquote:Op maandag 16 mei 2011 21:51 schreef Toekito het volgende:
ST als je nou een weekend Disneyland voor Muck en mij betaald mag jij een weekend alleen zijn in Rotterdam!
een stapje terug nemen. minderenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
heb ik ook aan gedacht.
maar het voelt kut
Daar kan ik in komen maar gezien wat er bij jullie de laatste tijd speelt is een wel verdiende vakantie van alles echt niet verkeerdquote:Op maandag 16 mei 2011 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
heb ik ook aan gedacht.
maar het voelt kut
kan ook!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan ga ik wel bij Marijke zitten als die in hhw zit
das makkelijk gezegd, hebben nog een verhuizing te doenquote:
dan ben je wel op de overspanningstochtquote:Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
das makkelijk gezegd, hebben nog een verhuizing te doen
HOe is het met Mw crv nu?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
Oja, komt ook fijn uit ja...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
* PriemGirl pakt laptop afquote:
ik had mijn iemeeladres gewijzigd en daarna hoor je een meel te krijgen maar die kreeg ik niet. eerst dacht ik dat ik weer eens een tiepfaut had gemaakt maar naar vanavond bleek dus niet. waarschijnlijk word meel van de passmeeler geblokkeerdquote:
Ach so.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
ik had mijn iemeeladres gewijzigd en daarna hoor je een meel te krijgen maar die kreeg ik niet. eerst dacht ik dat ik weer eens een tiepfaut had gemaakt maar naar vanavond bleek dus niet. waarschijnlijk word meel van de passmeeler geblokkeerd
zo voelt het ook. moet echt oppassen heb ik het ideequote:Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan ben je wel op de overspanningstocht
*geeft warme knuffelquote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
Net gedoucht, t-shirt en een dik vest aan.
Ik zit te rillen van de kou
Lukt slapen een beetje?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
zo voelt het ook. moet echt oppassen heb ik het idee
dat klinkt minderquote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
Toch niet grieperig?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
neequote:
Kan ik me niet voorstellen. Ik ben één van de weinige mensen op het werk die niet zit te snotteren en niezen.quote:
wordt lastig zo.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
zo voelt het ook. moet echt oppassen heb ik het idee
quote:
Slimquote:Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef crv het volgende:
maar goed, ik ga rustig aandoien en bankhangen en vroeg naar bed![]()
bedankt
Gisteren vlogen er anders wel aardig wat ziektekiemen rond hequote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Ik ben één van de weinige mensen op het werk die niet zit te snotteren en niezen.
Echt warm was het vandaag natuurlijk ook niet. Heb gewoon weer de kachel aan hier.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Ik ben één van de weinige mensen op het werk die niet zit te snotteren en niezen.
als ze er niet is zei ik tochquote:
Trusten CRVquote:Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef crv het volgende:
bedankt
Succes en welterusten.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef crv het volgende:
bedankt
Slaap lekker straks... Hoop ikquote:Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef crv het volgende:
bedankt
sterktequote:Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef crv het volgende:
bedankt
Slaap zequote:Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef crv het volgende:
bedankt
Dan heb ik over niet gelezenquote:
Ik vind het wel lekker zo zonder de verwarming aanquote:Op maandag 16 mei 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt warm was het vandaag natuurlijk ook niet. Heb gewoon weer de kachel aan hier.
Ja, en op het werk ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren vlogen er anders wel aardig wat ziektekiemen rond he.
Het is gewoon een goede 20 graden binnen, daar kan het toch niet aan liggenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt warm was het vandaag natuurlijk ook niet. Heb gewoon weer de kachel aan hier.
dacht het probleem al opgelost te hebbenquote:
Jij ookquote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
dacht het probleem al opgelost te hebben![]()
Ik ga naar huis, succes all!
Wel thuis!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
dacht het probleem al opgelost te hebben![]()
Ik ga naar huis, succes all!
Ik dus ook, vind ik het lekkerder zodra ik het eetquote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ik smeer mijn brood altijd 's morgens pas
quote:
Als ze er niet isquote:
Mooi nummerquote:
Dat is op geen van mijn stages nooit gelukt, altijd wel een collega die holpquote:Op maandag 16 mei 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan ligt er straks een stapel in mijn bureaula, dat gaat het niet worden
Ik heb ook zulke collega's...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is op geen van mijn stages nooit gelukt, altijd wel een collega die holp
deze quote ik even voor het nageslachtquote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat moeten ze verdomme dan maar gewoon eens leren, dat ze er ook wel eens niet isquote:
Holp?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
* MPG knuffelt je warmquote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
Sowieso de dijkquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
Ja hoor, maak de lisdect maar weer belagelijk
das toch geen dicletie?!?!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
Ja hoor, maak de lisdect maar weer belagelijk
Eigenlijk bedoelde hijquote:
dislectie kan met verschillende dingen met taal te maken hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das toch geen dicletie?!?!
jhet is het verneuken van een werkwoordsvervoeging...
hmm.. dus in dat geval is 85% van de nederlandse bevolking dyslectieschquote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
dislectie kan met verschillende dingen met taal te maken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |