Gisteren vlogen er anders wel aardig wat ziektekiemen rond hequote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Ik ben één van de weinige mensen op het werk die niet zit te snotteren en niezen.
Echt warm was het vandaag natuurlijk ook niet. Heb gewoon weer de kachel aan hier.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Ik ben één van de weinige mensen op het werk die niet zit te snotteren en niezen.
als ze er niet is zei ik tochquote:
Trusten CRVquote:Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef crv het volgende:
maar goed, ik ga rustig aandoien en bankhangen en vroeg naar bed![]()
bedankt
Succes en welterusten.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef crv het volgende:
bedankt
Slaap lekker straks... Hoop ikquote:Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef crv het volgende:
bedankt
sterktequote:Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef crv het volgende:
bedankt
Slaap zequote:Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef crv het volgende:
bedankt
Dan heb ik over niet gelezenquote:
Ik vind het wel lekker zo zonder de verwarming aanquote:Op maandag 16 mei 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt warm was het vandaag natuurlijk ook niet. Heb gewoon weer de kachel aan hier.
Ja, en op het werk ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren vlogen er anders wel aardig wat ziektekiemen rond he.
Het is gewoon een goede 20 graden binnen, daar kan het toch niet aan liggenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt warm was het vandaag natuurlijk ook niet. Heb gewoon weer de kachel aan hier.
dacht het probleem al opgelost te hebbenquote:
Jij ookquote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
dacht het probleem al opgelost te hebben![]()
Ik ga naar huis, succes all!
Wel thuis!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
dacht het probleem al opgelost te hebben![]()
Ik ga naar huis, succes all!
Ik dus ook, vind ik het lekkerder zodra ik het eetquote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ik smeer mijn brood altijd 's morgens pas
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |