quote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
godversakkerssodeju![]()
![]()
![]()
![]()
zit net met mn tengels klem tusen het kantelraam![]()
Ja Fijnquote:
jamaar dan gaat ie zo hard blazen...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat naast suikertaartje zitten en slaat arm om haar heen
neem een zakdoekje dan houd ik joris wel even vast![]()
ja maar..... auwquote:
En was het fijn?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mind the PI lieverd
[..]
Ik lees net dat ik niet meer krijg?
[..]![]()
![]()
Hihi kloppend hartquote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja absoluut, al lijken sommige dingen echt voor de hand te liggen. Oh en elk team heeft ook nog prestatiecoaches.
Nog even en we zijn het beste servicebedrijf van Nederland met Toek als kloppend hart van deze dienst.
Ja. Nu extreem warm aangekleed om te voorkomen dat het door de kou weer pijn gaat doenquote:
hey, de naam is wok.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je de serre alweer schoongemaakt dan? En de etensbakken van de honden weg? anders worden ze zo weer vies
Nek en schouders he, ik ken hetquote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Nu extreem warm aangekleed om te voorkomen dat het door de kou weer pijn gaat doen
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hey, de naam is wok.
dus ja, de serre is weer schoonen de hondenbak is weg hier
![]()
die staat nu bij een makkelijk afneembare verwarming. (tot de winter dan)
goed geluisterd naar wokquote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Nu extreem warm aangekleed om te voorkomen dat het door de kou weer pijn gaat doen
Zoals ik al zei. Ik schiet niet en plein publique...quote:
bang int donkerquote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm begint weer donker te worden...
Hopelijk blijft vriendlief niet té lang weg....
Behalve in de auto op een parkeerplaats van een bekend poppodium?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Ik schiet niet en plein publique...
Of gewoon goed mikken en raak schietenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je mag altijd in mijn PM schieten hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn glas al even leegquote:Op maandag 16 mei 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Behalve in de auto op een parkeerplaats van een bekend poppodium?
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
godversakkerssodeju![]()
![]()
![]()
![]()
zit net met mn tengels klem tusen het kantelraam![]()
je went snel aan samen slapen hequote:Op maandag 16 mei 2011 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik hou er niet van om alleen te slapen 's nachts... Alhoewel het al scheelt nu de hond weer thuis is (gisteren moest ik alleen slapen en was hond niet thuis.. Heb lamp op gang aangedaan en was om de paar uur wakker
Kan er niet aan wennen...............
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |