Die op dat moment nog anderhalf minuut besloeg..quote:
Ja die dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die op dat moment nog anderhalf minuut besloeg..
quote:
Petacchi heeft nog maar 1 truukje, vroeg beginnen (al dan niet verrassend) en hopen dat er iets gebeurt waardoor er niemand meer over komt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:26 schreef TheArt het volgende:
Cavendish had gewoon een ploegmaat op deze manier aan Peta.
alleen het eerste, redelijk vlakke stuk bovenop is toch onverhard? En daarna komen de vangnettenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:23 schreef El_Borracho het volgende:
Juist een filmpje gezien waarin de afdaling van de Crostis verkend wordt. Ik vind 'm niet buitengewoon gevaarlijk. Hij is smal en op onverharde wegen maar niet supersteil en hij bevat geen haarspeldbochten.
Het trieste is dat er verder geen sprinter van niveau bestaat en potentiele concurrenten in z'n eigen team rijden, oftewel hij gaat weer minimaal 5 Tour etappes winnen...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Werd ook tijd.
Het beste van Cavendish vind ik er nu wel af...
Farrar?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het trieste is dat er verder geen sprinter van niveau bestaat en potentiele concurrenten in z'n eigen team rijden, oftewel hij gaat weer minimaal 5 Tour etappes winnen...
Theooooooooooooooooquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het trieste is dat er verder geen sprinter van niveau bestaat en potentiele concurrenten in z'n eigen team rijden, oftewel hij gaat weer minimaal 5 Tour etappes winnen...
Wat dat betreft is het extra knap dat Petacchi in de herfst van zijn carrière nog steeds zo nu en dan overwinningen weet te pakken, terwijl sprinters niet zelden het explosiviteit en snelheid dan al kwijt zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zonder vreemde dingen (schorsingen, zware blessures) mogen zijn generatiegenoten-sprinters zich al voorbereiden op een carriere die bestaat uit het oprapen van de sporadische kruimels die Cav laat liggen.
zabel werd alleen nog maar 2e in zijn nadagenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het extra knap dat Petacchi in de herfst van zijn carrière nog steeds zo nu en dan overwinningen weet te pakken, terwijl sprinters niet zelden het explosiviteit en snelheid dan al kwijt zijn.
Merckx heeft 34 etappezeges in de TdF en 24 in de Giro. Dat zie ik niet snel door Cavendish of wie dan ook verbroken worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cavendish is nog altijd maar 25 (en dus nog jonger dan vrijwel al zijn grootste tegenstanders) en heeft zelfs nog marge om nog wat beter te worden, ik denk echt dat die records van Merckx, qua etappes in grote rondes, uit de tabellen kan gaan rijden.
Zonder vreemde dingen (schorsingen, zware blessures) mogen zijn generatiegenoten-sprinters zich al voorbereiden op een carriere die bestaat uit het oprapen van de sporadische kruimels die Cav laat liggen.
Hij is toch al een heel eind op weg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:18 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Merckx heeft 34 etappezeges in de TdF en 24 in de Giro. Dat zie ik niet snel door Cavendish of wie dan ook verbroken worden.
15 en 6 is inderdaad niet slecht maar nog niet de helft van Merckx.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is toch al een heel eind op weg.
Volgens mij heeft Theo Bos Cav al vaker geklopt dan Farrar ongeveer...quote:
Mwah, Cipollini was toch wel erg snel hoor. Eens die op gang kwam in zijn gloriejaren kwamen er maar weinig meer over.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet niet of er weinig concurrentie is, ik denk gewoon dat Cavendish één van de allersnelste sprinters ooit is, zeker de beste van de laatste decennia, want qua pure snelheid nog een stuk imponerender dan Cipollini en Zabel, dat waren toch echt mannen van het treintje (al heeft Cav natuurlijk ook een sterke trein, maar toch...)
aan de andere kant werd Cipo (zijn ploeg) verschillende keren niet uitgenodigd voor de Tour.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als hij even lang blijft koersen als Cipollini, dan staat hij nu al serieus voor op schema, want hij heeft er 25 op een leeftijd dat Cipo er nog maar 10 had.
En Cipollini haalde er natuurlijk bijzonder veel in de Giro, waar hij dan ook jaar na jaar na jaar altijd een leuk aantal sprintersritjes kreeg voorgeschoteld omdat keizer (en vooral thuisrijder) Cipollini nu eenmaal zijn gebruikelijke overwinningen moest halen, daar waar Cav constant met steeds extreme Giro's wordt geconfronteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |