abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97502893
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 09:29 schreef Blik het volgende:

[..]

Als de NOS het uitzend, betekent het ook dat ik een fatsoenlijke livestream kan kijken. Ik kan de Sporza livestream bijvoorbeeld niet kijken, en al die internet livestreams zijn qua kwaliteit ook niet je van het.

Nu was het commentaar op de Belg prima, omdat ze ook redelijk focusten op de Nederlanders (ze wisten dat er veel nederlanders keken wegens het niet uitzenden van de NOS). Als de NOS het uitzend is het commentaar veel meer gericht op de Belgen en minder op de Nederlanders. Normaal gesproken zal ik dan ook de NOS kijken.
Dan doen ze altijd al, zeker Renaat. Maar doorgaans was er in de Giro weinig te melden over de Nederlanders, de 40e plek van Theo Eltink is natuurlijk niet echt het vermelden waard.
pi_97504667
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:19 schreef Zelva het volgende:

[..]

Je denkt dat een omroep als de VRT met altijd Nederlandse kijkers niet gewoon een contract met de SKO heeft en de cijfers altijd afneemt omdat je als omroep altijd wilt weten hoeveel kijkers je trekt?
Natuurlijk hebben zij dat wel, ik reageer gewoon op de mensen hier die het zich afvragen.. voor ons simpele zielen niet zomaar gratis te achterhalen dus.
pi_97506779
Ik vind het niet uitzenden van de Giro geen probleem. Kost best veel geld om het uit te zenden, er moeten keuze's gemaakt worden.
En als het dan ook nog op de Belg en Eurosport wordt uitgezonden is het voor de kijker toch helemaal geen probleem. Ik kijk sowieso bijna altijd op de Belg bij de grote rondes / koersen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_97507270
Alleen op streamgebied is het wat zoeken. Sporza werkt niet en geen NOS, Eurosport kost geld geloof ik tegenwoordig, dus dan zit je met brakke onofficieele streams.
Where facts are few, experts are many.
pi_97511257
Dat men in deze maand voor andere sporten kiest dan de Giro snap ik op zich wel. Het is nu eenmaal de periode dat veel competities beslist worden. Ondanks dat ik er geen of weinig interesse in heb verdienen basketbal, hockey, korfbal, Roland Garros, enzovoort ook hun zendtijd. Dan men de weekend etappe's van de Vuelta uitzend is volgens mij ook alleen maar omdat in die periode er weinig andere sporten zijn.

Overigens heb ik eens gelezen dat er ook behoorlijk wat Vlamingen naar de NOS kijken tijdens de Tour.
pi_97516450
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Overigens heb ik eens gelezen dat er ook behoorlijk wat Vlamingen naar de NOS kijken tijdens de Tour.
Is het geen oplossing dat de vlaamse commentators voior de nos gaan werken en mart, herbert en maarten voor de belg?
pi_97517681
"De koploper die ondertussen ook al wat zwarte sneeuw ziet. Vuile sneeuw bedoel ik daarmee want het gaat goed met Kiryienka"
Zegt-ie met -ongetwijfeld- een stalen gezicht. Renaat de virtuoos _O_
  maandag 30 mei 2011 @ 22:58:49 #208
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_97520101
Ik snap ook daadwerkelijk niet waarom Sporza en Studio Sport niet gaan samenwerken en gezamenlijk rechten gaan inkopen bijvoorbeeld.
pi_97524156
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik denk dat dat vooral in België wonende Nederlanders zijn.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:38:07 #210
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_97529424
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef Zelva het volgende:
Ik snap ook daadwerkelijk niet waarom Sporza en Studio Sport niet gaan samenwerken en gezamenlijk rechten gaan inkopen bijvoorbeeld.
Dat gebeurt nochtans hoor ... Ik geloof dat ze al n paar keer de Olympische Spelen , de WK's , EK's , de Tour , enzovoort samen "gekocht" hebben.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 mei 2011 @ 09:13:13 #211
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97529992
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Dat gebeurt nochtans hoor ... Ik geloof dat ze al n paar keer de Olympische Spelen , de WK's , EK's , de Tour , enzovoort samen "gekocht" hebben.
Tour niet. OS, en WK worden de rechten gekocht door de EBU. De 'European Broadcasting Union'. Dan is het logisch dat de rechten bij de Belg, Mof, Beeb etc terecht komen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')