Dan doen ze altijd al, zeker Renaat. Maar doorgaans was er in de Giro weinig te melden over de Nederlanders, de 40e plek van Theo Eltink is natuurlijk niet echt het vermelden waard.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Als de NOS het uitzend, betekent het ook dat ik een fatsoenlijke livestream kan kijken. Ik kan de Sporza livestream bijvoorbeeld niet kijken, en al die internet livestreams zijn qua kwaliteit ook niet je van het.
Nu was het commentaar op de Belg prima, omdat ze ook redelijk focusten op de Nederlanders (ze wisten dat er veel nederlanders keken wegens het niet uitzenden van de NOS). Als de NOS het uitzend is het commentaar veel meer gericht op de Belgen en minder op de Nederlanders. Normaal gesproken zal ik dan ook de NOS kijken.
Natuurlijk hebben zij dat wel, ik reageer gewoon op de mensen hier die het zich afvragen.. voor ons simpele zielen niet zomaar gratis te achterhalen dus.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:19 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je denkt dat een omroep als de VRT met altijd Nederlandse kijkers niet gewoon een contract met de SKO heeft en de cijfers altijd afneemt omdat je als omroep altijd wilt weten hoeveel kijkers je trekt?
Is het geen oplossing dat de vlaamse commentators voior de nos gaan werken en mart, herbert en maarten voor de belg?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Overigens heb ik eens gelezen dat er ook behoorlijk wat Vlamingen naar de NOS kijken tijdens de Tour.
Ik denk dat dat vooral in België wonende Nederlanders zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Overigens heb ik eens gelezen dat er ook behoorlijk wat Vlamingen naar de NOS kijken tijdens de Tour.
Dat gebeurt nochtans hoor ... Ik geloof dat ze al n paar keer de Olympische Spelen , de WK's , EK's , de Tour , enzovoort samen "gekocht" hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef Zelva het volgende:
Ik snap ook daadwerkelijk niet waarom Sporza en Studio Sport niet gaan samenwerken en gezamenlijk rechten gaan inkopen bijvoorbeeld.
Tour niet. OS, en WK worden de rechten gekocht door de EBU. De 'European Broadcasting Union'. Dan is het logisch dat de rechten bij de Belg, Mof, Beeb etc terecht komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat gebeurt nochtans hoor ... Ik geloof dat ze al n paar keer de Olympische Spelen , de WK's , EK's , de Tour , enzovoort samen "gekocht" hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |