Heel simpel, we nemen jouw snelheid als voorbeeld.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:05 schreef franklop het volgende:
ik ga even in een hoekje erover nadenken
Ik snap ook gewoon niet waarom ik met de afstand ging denken, ik was gewoon best goed in wiskunde en natuurkundequote:Op donderdag 19 mei 2011 16:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Heel simpel, we nemen jouw snelheid als voorbeeld.
Beklimming van 15 km tegen gemiddeld 15 km/u is 1 uur.
Afdaling van 15 km tegen 55 km/u is ongeveer 17 minuten.
30 km gereden en 1 uur en 17 minuten onderweg geweest. Dat is een gemiddelde van nog niet eens 25 km/u.
Het gemiddelde wordt pas 35 km/u als ook een uur lang 55 km/u zou rijden. Dan had je namelijk in 2 uur tijd 70 km afgelegd. En dat is 35 km/u
Hoogstwaarschijnlijk staat die als standaard PI ingesteldquote:
Renaat verdedigt jullie steevast! Ook de sporzapresentator die het meest aandacht geeft aan resultaten van Nederlanders (ook omdat de Giro in NL niet wordt uitgezonden natuurlijk)quote:
Bij mij is het standaard dat blauwe ding.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk staat die als standaard PI ingesteld
Klopt, maar je kan de standaard veranderen naar wat je zelf wilt, zodat je het niet elke keer hoeft in te stellenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij mij is het standaard dat blauwe ding.
Als de NOS de Giro wel zou uitzenden dan praten ze anders over ons?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:37 schreef Beregd het volgende:
[..]
Renaat verdedigt jullie steevast! Ook de sporzapresentator die het meest aandacht geeft aan resultaten van Nederlanders (ook omdat de Giro in NL niet wordt uitgezonden natuurlijk)
Ik bedoel, hij vermeld vaak even afzonderlijk de uitslagen, of standen van de Nederlanders in het algemeen klassement/rit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Als de NOS de Giro wel zou uitzenden dan praten ze anders over ons?
Ik denk idd dat ze bij Rabobank op het hoofdkantoor wel balen dat hun logo de hele dag in beeld isquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:38 schreef poiuytr het volgende:
Kansloos om soms te zien dat die kopgroep maar door blijft rijden terwijl je weet dat je wordt ingerekend op paar km van de streep.
Zoals Gadret gisteren...quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:38 schreef poiuytr het volgende:
Kansloos om soms te zien dat die kopgroep maar door blijft rijden terwijl je weet dat je wordt ingerekend op paar km van de streep.
Mollema?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:42 schreef Tommeke het volgende:
Maakt Molkema ook een kans vandaag? En anders op het roze? Of kennen jullie hem niet? Niemand kent hem eigenlijk, alleen Mart!
Ja sowieso geen Giro, maar wie is Molkema?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:46 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Die rijdt toch de Tour dit jaar? en geen Giro...?
Fixed.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:48 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zat gisteren niet in de kopgroep maar sprong weg 360m voor de finish.
Die kent u niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja sowieso geen Giro, maar wie is Molkema?
Het is dan ook Mollema, zal wel weer verkeerd uitsproken zijn door Mort Smaats of door Martijn Ducrout.quote:
Leg het ff allemaal uitquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is dan ook Mollema, zal wel weer verkeerd uitsproken zijn door Mort Smaats of door Martijn Ducrout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |