naja ach ik ben gewoon alle campaign commendations aan het halen. Zonder te spelenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar wat houdt dat in? Gewoon ala levelen in RPG's ?
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja ach ik ben gewoon alle campaign commendations aan het halen. Zonder te spelen
naja zoals small arms. Je zoekt al richtend een checkpoint op. Vervolgens een elastiekje op de schietknop en om de loop stick. nu schiet je en val je dood neer (nightfall). En zo gaat het maar door en doorquote:
Sorry, die snap ik niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja zoals small arms. Je zoekt al richtend een checkpoint op. Vervolgens een elastiekje op de schietknop en om de loop stick. nu schiet je en val je dood neer (nightfall). En zo gaat het maar door en door
Zie de video hierbovenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:36 schreef Markster het volgende:
[..]
Sorry, die snap ik niet.
Haal je ook wel eens dit soort truukjes uit ?
Vind het maar omslachtigquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
je moet wel save en quit doen nadat je de checkpoint hebt. anders begin ja na 5 keer weer bij het begin
al zie ik aan je stats dat je dat het minst speeltquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
het gaat alleen maar om de campaignde fun zit in matchmaking
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:16 schreef Nebo het volgende:
Die weekly challenge. De teringnet geprobeerd tot aan dat ijs-gedeelte, dat gaat niet werken in mijn eentje...
Dat werkt tot aan the Courtyard, daarna zal je toch echt te voet verder moeten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:02 schreef Mirel het volgende:
Banshee pakken, heel hoog vliegen, soms schieten, vaak wegvliegen.
Of jat een wraith. Ik had op een gegeven moment geen banshee meer (weggegooid) en had alleen nog assault rifle en DMR over. Met de DMR de shield van de elite gunner wegschieten lukte niet. Telkens bij het herladen was zijn schild al weer helemaal vol. Met de assault rifle lukte dat gek genoeg wel. Met AR dus alle schild weggechipt e ndan met de DMR headshot. Vervolgens ernaartoe gevlogen, luik eraf gemept, en dan elite zelf melee'en
Ja maar jij bent bijna Noblequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb de LASO net gehaald, duurde wel 2,5 uur maar dan heb je ook wat
Vooral het laatste stuk duurt laaaaang
Dusquote:
Alleen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb de LASO net gehaald, duurde wel 2,5 uur maar dan heb je ook wat
Vooral het laatste stuk duurt laaaaang
Nein, maar ik heb wel het meeste gedaan.quote:
?quote:Tank Beats Everything
Finish the 9th mission on Legendary with the Scorpion intact.
quote:
Uuh, probeer het nog een keer maar dan op normal ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:12 schreef Markster het volgende:
Hebben jullie trouwens de achievement:
[..]
?
Ik heb die missie gedaan met een vriend, op legendary, en de scorpion was gewoon heel, maar toch heb ik mijn achievement niet
Heb die cheevo wel, tijdens m'n legendary playthrough gewoon gehaald... Geen idee waarom ie niet zou unlocken met je vriend!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:12 schreef Markster het volgende:
Hebben jullie trouwens de achievement:
[..]
?
Ik heb die missie gedaan met een vriend, op legendary, en de scorpion was gewoon heel, maar toch heb ik mijn achievement niet
gaat vast niet werken als er staat dat je hem op legendary moet hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
[..]
Uuh, probeer het nog een keer maar dan op normal ofzo
Idem. Firefight vind ik persoonlijk dan ook het leukst om te doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:02 schreef Markster het volgende:
ik zeg, zo makkelijk heb ik nog nooit alle dagchallenges gehaald
quote:
Idd, hoe die gast lacht jongen, geweldigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je moet ze echt allemaal bekijken, geniaal
Ik ook niet om eerlijk te zijn maar vind het hele zombie gebeuren in veel shooters beetje een slechte hype. Al is het wél erg vermakelijk in red dead redemption.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:17 schreef Markster het volgende:
Wat spelen veel mensen 'living dead' zeg, ik vind er geen reet aan.
Ik 2x, maar heb de achievement niet. Heb nu 49 achievementsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ook niet om eerlijk te zijn maar vind het hele zombie gebeuren in veel shooters beetje een slechte hype. Al is het wél erg vermakelijk in red dead redemption.
Ik moet binnenkort maar eens achievements gaan hunten. Heb bijvoorbeeld nog geen enkele keer invasion gespeeld.
Om Noble en defiant pack buiten beschouwing te laten omdat ik die nog niet heb gekocht, moet ik die van invasion first phase nog, 5 spartans als elite zijnde killen, iets van lt col rank kopen en een buddy 5x op me laten spawnen in invasion. Dan heb ik 1000 punten. Zit nu op 970.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:23 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik 2x, maar heb de achievement niet. Heb nu 49 achievements
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Om Noble en defiant pack buiten beschouwing te laten omdat ik die nog niet heb gekocht, moet ik die van invasion first phase nog, 5 spartans als elite zijnde killen, iets van lt col rank kopen en een buddy 5x op me laten spawnen in invasion. Dan heb ik 1000 punten. Zit nu op 970.
Die heb ik allemaal wel, behalve de eerste.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Om Noble en defiant pack buiten beschouwing te laten omdat ik die nog niet heb gekocht, moet ik die van invasion first phase nog, 5 spartans als elite zijnde killen, iets van lt col rank kopen en een buddy 5x op me laten spawnen in invasion. Dan heb ik 1000 punten. Zit nu op 970.
Nee. Ik heb lang niet gespeeld omdat ik alleen maar Fallout speelde.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:47 schreef Markster het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik allemaal wel, behalve de eerste.
49 Out Of 59 (915 Of 1400 Points)
Ik heb wel NOble1 pack gekocht, maar alsnog minder punten dan jij
Maar ben je nog geen lt Col dan ?
Legendary solo is wel oké te doen. Ik heb legendary gelijk solo gespeeld zodat ik ze allebei tegelijk kreeg. Ik zal binnenkort de map packs kopen. Misschien eerst fallout.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:33 schreef Markster het volgende:
Ik ben bijna colonel (nog 9000 puntjes), en moet de volgende achievements nog :
You Blew It Up!
Offensive Driver
Candy from a Baby
You Ate All the Chips
Skunked!
A Monument to All Your Sins
Tank Beats Everything
Crackin' Skulls
Return to Sender
Heat in the Pipe
Waarvan er 3 van Defiant map pack zijn, en ik die volgens mij helemaal niet heb
Firefight arcadequote:Op zondag 22 mei 2011 17:38 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat voor playlist spelen jullie het meest? Ik heb 2 dagen geleden team classic ontdekt,wat een genot zeg, echt halo zoals het hoort te zijn.
Speel vaak SWAT, vind Big Team Battle ook leuk!quote:Op zondag 22 mei 2011 17:38 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat voor playlist spelen jullie het meest? Ik heb 2 dagen geleden team classic ontdekt,wat een genot zeg, echt halo zoals het hoort te zijn.
Firefight Arcade, Big Team Battle en Team Slayer.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:38 schreef Verbodsbord het volgende:
Netjes! Ik ga hem vanavond ook ff proberen!quote:Op maandag 23 mei 2011 13:10 schreef Nebo het volgende:
Hopla, weekly challenge in de pocket. Swordbase in 12 minuten gecleared
Yeah, dat is 1 sessie, pas als je weer naar het main menu gaat houdt ie op met tellenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:01 schreef Nebo het volgende:
Grappig dat je op mijn account op Bungie.net wel ziet dat het 49 minuten heeft geduurd. Blijkbaar telt hij dat gewoon door als je een 'restart mission' doet
Zonde, dan kan niemand zien hoe snel het wasquote:Op maandag 23 mei 2011 18:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, dat is 1 sessie, pas als je weer naar het main menu gaat houdt ie op met tellen
5 minuten?! Welke missie, en hoequote:Op maandag 23 mei 2011 18:44 schreef don-diablo het volgende:
Zo de week challenge was 5 minuten werk
Overal langsheen rennen, door de poort springen met behulp van de heftruck..en nog klein stukkie rennen en klaar.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:42 schreef Nebo het volgende:
Toch wel? En ik maar denken dat Swordbase het snelst zou zijn. Maar vijf minuten, tering
Met als hoogtepunt dat allerlaatste stukje zonder vijanden.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Overal langsheen rennen, door de poort springen met behulp van de heftruck..en nog klein stukkie rennen en klaar.
quote:
Ik zag het al ja. Ik keek de lijst van modi eens door en heb het al heel vaak zien staan. Ik denk 'dat probeer ik eens,' sta ik ineens met een hamer en zwaard in een kleine arena met vier tegenstanders die op me af rennen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ja het is mooi he!
En het tofste is: het is ooit begonnen als community-iets, en later dus "officieel" geworden
Dan vind je juggernaut ook vast leuk. Heb ik met regelmaat gespeeld tijdens de beta. Geweldig was dat.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zag het al ja. Ik keek de lijst van modi eens door en heb het al heel vaak zien staan. Ik denk 'dat probeer ik eens,' sta ik ineens met een hamer en zwaard in een kleine arena met vier tegenstanders die op me af rennen.
Forge is er ook in Reach, hiermee kan je je eigen levels maken, al spelend in dat level. (was geweldig in Halo3, vond het in Reach minder grappig)quote:
Arena, vier tegen vier, alleen hamers en zwaarden. Bom in het midden. Bom in het 'doel' van het andere team krijgen. 3 punten wint.quote:
Echt? klinkt lollig. Vanavond eens proberen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Arena, vier tegen vier, alleen hamers en zwaarden. Bom in het midden. Bom in het 'doel' van het andere team krijgen. 3 punten wint.
Overal langs sprinten, bij de toren een forklift tegen het hek aan zetten en er doorheen glitchen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:48 schreef Markster het volgende:
gvd hoe halen jullie nightrfallDat verdedigen met die kutphantoms duurt eeuwen
Kan dat op dat punt al dan? Ik dacht dat het verder in het level was, met die hunters enzo, ik kan namelijk helemaal nergens een forklift vinden ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:11 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Overal langs sprinten, bij de toren een forklift tegen het hek aan zetten en er doorheen glitchen.
Gelijk na de brug met de elite en 4 grunts staat de forklift joh!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:17 schreef Markster het volgende:
[..]
Kan dat op dat punt al dan? Ik dacht dat het verder in het level was, met die hunters enzo, ik kan namelijk helemaal nergens een forklift vinden ?
Ja dat weet ik, maar moet ik daarmee het hele level doorcruisen dan, dat haal ik toch nooit levendquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Gelijk na de brug met de elite en 4 grunts staat de forklift joh!
Inderdaad, en behoorlijk watquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Makkelijkste credits die je kunt halen
Is op zich wel te doen alleen heb ik geen zin in gamen vandaag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:47 schreef Markster het volgende:
[..]
Inderdaad, en behoorlijk wat
Nu de rest nog ff, alleen Pillar ga ik niet halen
Dan zal je bijna wel iets op je geweten hebben! Of heeft de legendarisch banhammer misgeslagen?quote:
Hmm vaag, ik dacht dat als je binnen de spelregels blijft (dus niet challenges ofzo gaat glitchen) het allemaal wel mocht...!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik denk vanwege campain boosting. Mijn rank is nu Recruit
Ik mag toch hopen dat ik weer Mythic ben over 2 wekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hmm vaag, ik dacht dat als je binnen de spelregels blijft (dus niet challenges ofzo gaat glitchen) het allemaal wel mocht...!
Dat kan heel goed zijn, omdat bungie niet houdt van dat soort boosting.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik denk vanwege campain boosting. Mijn rank is nu Recruit
Wel kut als je je mythic rank niet terugkrijg, dan ben ik lekker hoger dan jijquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik kan er ook wel om lachen
Maja het is niet anders
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:16 schreef Markster het volgende:
[..]
Wel kut als je je mythic rank niet terugkrijg, dan ben ik lekker hoger dan jij
Halo: CE remake laat ik denk ik liggen, $40 is wat veel... als t nu een download was, ok...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is wachten op halo 4. Dan speel ik pas weer
Ik weet het ook nog niet. het is wel zo dat er nieuwe Reach maps bij zitten. Het is niet bevestigd maar daar lijkt de multiplayer echt wel op. Ze lopen wel te fucken met die videos en foto's zegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Halo: CE remake laat ik denk ik liggen, $40 is wat veel... als t nu een download was, ok...
gameplay ziet er behoorlijk hetzelfde uit als de reach engine.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:46 schreef Reintji het volgende:
Qua tijdsspanne kunnen die wapens natuurlijk wel in Halo CE voorkomen aangezien Reach voor CE afspeeld.
Blijft afwachten wat 343 van Halo4 bakt. Zullen de reach engine wel niet mogen gebruiken.
Multiplayer draait idd op Reach engine, singleplayer schijnt op nieuwe engine van Saber Interactive te werken, die dus ook dynamisch kan switchen tussen oude en nieuwe graphics. Wat dat betreft zijn daar dus alleen de graphics gepimpt, de onderliggende gameplay-engine (physics en AI enzo) is nog de originele van Halo CEquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:57 schreef pugehenis het volgende:
gameplay ziet er behoorlijk hetzelfde uit als de reach engine.
Is nog allemaal een beetje onduidelijk, mijn gok is dat het een aparte playlist wordt met aangepaste regels en wapens, die je zowel in Reach kan spelen dan als ook gewoon met het CE schijfje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:27 schreef Reintji het volgende:
Lijkt mij wel leuk om deze te gaan halen. Ben begonnen op de 360 met Halo3, kan ik nu alles in de juiste volgorde spelen.
Zou de MP gewoon doorgaan op de MP van Reach zoals dat was met de MP van H3 en ODST?
Grappig. Alleen meen ik me te herinneren dat je niet kon boarden bij halo 1, dat zal heel vervelend worden in de campaignquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Multiplayer draait idd op Reach engine, singleplayer schijnt op nieuwe engine van Saber Interactive te werken, die dus ook dynamisch kan switchen tussen oude en nieuwe graphics. Wat dat betreft zijn daar dus alleen de graphics gepimpt, de onderliggende gameplay-engine (physics en AI enzo) is nog de originele van Halo CE
Singleplayer draait nog op dezelfde engine als het origineel, met een overliggende graphics-engine.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Multiplayer draait idd op Reach engine, singleplayer schijnt op nieuwe engine van Saber Interactive te werken, die dus ook dynamisch kan switchen tussen oude en nieuwe graphics. Wat dat betreft zijn daar dus alleen de graphics gepimpt, de onderliggende gameplay-engine (physics en AI enzo) is nog de originele van Halo CE
Dat weet ik wel, ik refereerde meer naar het feit dat ik roestig ben.quote:
Yeah ik wel vaker, maar zo groot als 30.000 nog nooit!quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef SoldMayor het volgende:
Wie heeft er ooit zo'n jackpot gewonnen na een potje?
Ik had net 30297 credit door jackpot.
Ja echt wtf...quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah ik wel vaker, maar zo groot als 30.000 nog nooit!
quote:Op zondag 4 september 2011 22:56 schreef pugehenis het volgende:
Headlong in halo reach multiplayer bij anniversary![]()
Wel nice! Ziet eruit als leuke map, en lekker de Gaus 'hog erbij!quote:Op zondag 4 september 2011 22:56 schreef pugehenis het volgende:
Headlong in halo reach multiplayer bij anniversary![]()
Nee, je hebt gold nodig om online te kunnen, ook custom games en coöp vallen daaronder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:17 schreef Mirel het volgende:
http://halo.xbox.com/en-u(...)-achievements/285109 achievements!
Kan je trouwens met xbox live silver customs doen? Zo ja, als jullie van een custom match weten met 15 personen het liefst, dan join ik ook![]()
quote:
Ziet er wel goed uit voor amateurs. Jammer dat Hollywood er niets mee doet.quote:
Die kun je toch gewoon ergens downloaden en dan offline spelen? Die Avalanche lijkt me erg tof met een paar vrienden op de bankquote:Op zondag 8 april 2012 18:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Even een kick... Zieke maps gemaakt in Forge zitten hier tussen...
http://www.youtube.com/us(...)ort=dd&view=0&page=4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |