naja ach ik ben gewoon alle campaign commendations aan het halen. Zonder te spelenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar wat houdt dat in? Gewoon ala levelen in RPG's ?
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja ach ik ben gewoon alle campaign commendations aan het halen. Zonder te spelen
naja zoals small arms. Je zoekt al richtend een checkpoint op. Vervolgens een elastiekje op de schietknop en om de loop stick. nu schiet je en val je dood neer (nightfall). En zo gaat het maar door en doorquote:
Sorry, die snap ik niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja zoals small arms. Je zoekt al richtend een checkpoint op. Vervolgens een elastiekje op de schietknop en om de loop stick. nu schiet je en val je dood neer (nightfall). En zo gaat het maar door en door
Zie de video hierbovenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:36 schreef Markster het volgende:
[..]
Sorry, die snap ik niet.
Haal je ook wel eens dit soort truukjes uit ?
Vind het maar omslachtigquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
je moet wel save en quit doen nadat je de checkpoint hebt. anders begin ja na 5 keer weer bij het begin
al zie ik aan je stats dat je dat het minst speeltquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
het gaat alleen maar om de campaignde fun zit in matchmaking
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:16 schreef Nebo het volgende:
Die weekly challenge. De teringnet geprobeerd tot aan dat ijs-gedeelte, dat gaat niet werken in mijn eentje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |