naja ach ik ben gewoon alle campaign commendations aan het halen. Zonder te spelenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar wat houdt dat in? Gewoon ala levelen in RPG's ?
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja ach ik ben gewoon alle campaign commendations aan het halen. Zonder te spelen
naja zoals small arms. Je zoekt al richtend een checkpoint op. Vervolgens een elastiekje op de schietknop en om de loop stick. nu schiet je en val je dood neer (nightfall). En zo gaat het maar door en doorquote:
Sorry, die snap ik niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja zoals small arms. Je zoekt al richtend een checkpoint op. Vervolgens een elastiekje op de schietknop en om de loop stick. nu schiet je en val je dood neer (nightfall). En zo gaat het maar door en door
Zie de video hierbovenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:36 schreef Markster het volgende:
[..]
Sorry, die snap ik niet.
Haal je ook wel eens dit soort truukjes uit ?
Vind het maar omslachtigquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
je moet wel save en quit doen nadat je de checkpoint hebt. anders begin ja na 5 keer weer bij het begin
al zie ik aan je stats dat je dat het minst speeltquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
het gaat alleen maar om de campaignde fun zit in matchmaking
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:16 schreef Nebo het volgende:
Die weekly challenge. De teringnet geprobeerd tot aan dat ijs-gedeelte, dat gaat niet werken in mijn eentje...
Dat werkt tot aan the Courtyard, daarna zal je toch echt te voet verder moeten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:02 schreef Mirel het volgende:
Banshee pakken, heel hoog vliegen, soms schieten, vaak wegvliegen.
Of jat een wraith. Ik had op een gegeven moment geen banshee meer (weggegooid) en had alleen nog assault rifle en DMR over. Met de DMR de shield van de elite gunner wegschieten lukte niet. Telkens bij het herladen was zijn schild al weer helemaal vol. Met de assault rifle lukte dat gek genoeg wel. Met AR dus alle schild weggechipt e ndan met de DMR headshot. Vervolgens ernaartoe gevlogen, luik eraf gemept, en dan elite zelf melee'en
Ja maar jij bent bijna Noblequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb de LASO net gehaald, duurde wel 2,5 uur maar dan heb je ook wat
Vooral het laatste stuk duurt laaaaang
Dusquote:
Alleen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb de LASO net gehaald, duurde wel 2,5 uur maar dan heb je ook wat
Vooral het laatste stuk duurt laaaaang
Nein, maar ik heb wel het meeste gedaan.quote:
?quote:Tank Beats Everything
Finish the 9th mission on Legendary with the Scorpion intact.
quote:
Uuh, probeer het nog een keer maar dan op normal ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:12 schreef Markster het volgende:
Hebben jullie trouwens de achievement:
[..]
?
Ik heb die missie gedaan met een vriend, op legendary, en de scorpion was gewoon heel, maar toch heb ik mijn achievement niet
Heb die cheevo wel, tijdens m'n legendary playthrough gewoon gehaald... Geen idee waarom ie niet zou unlocken met je vriend!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:12 schreef Markster het volgende:
Hebben jullie trouwens de achievement:
[..]
?
Ik heb die missie gedaan met een vriend, op legendary, en de scorpion was gewoon heel, maar toch heb ik mijn achievement niet
gaat vast niet werken als er staat dat je hem op legendary moet hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
[..]
Uuh, probeer het nog een keer maar dan op normal ofzo
Idem. Firefight vind ik persoonlijk dan ook het leukst om te doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:02 schreef Markster het volgende:
ik zeg, zo makkelijk heb ik nog nooit alle dagchallenges gehaald
quote:
Idd, hoe die gast lacht jongen, geweldigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je moet ze echt allemaal bekijken, geniaal
Ik ook niet om eerlijk te zijn maar vind het hele zombie gebeuren in veel shooters beetje een slechte hype. Al is het wél erg vermakelijk in red dead redemption.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:17 schreef Markster het volgende:
Wat spelen veel mensen 'living dead' zeg, ik vind er geen reet aan.
Ik 2x, maar heb de achievement niet. Heb nu 49 achievementsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ook niet om eerlijk te zijn maar vind het hele zombie gebeuren in veel shooters beetje een slechte hype. Al is het wél erg vermakelijk in red dead redemption.
Ik moet binnenkort maar eens achievements gaan hunten. Heb bijvoorbeeld nog geen enkele keer invasion gespeeld.
Om Noble en defiant pack buiten beschouwing te laten omdat ik die nog niet heb gekocht, moet ik die van invasion first phase nog, 5 spartans als elite zijnde killen, iets van lt col rank kopen en een buddy 5x op me laten spawnen in invasion. Dan heb ik 1000 punten. Zit nu op 970.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:23 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik 2x, maar heb de achievement niet. Heb nu 49 achievements
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Om Noble en defiant pack buiten beschouwing te laten omdat ik die nog niet heb gekocht, moet ik die van invasion first phase nog, 5 spartans als elite zijnde killen, iets van lt col rank kopen en een buddy 5x op me laten spawnen in invasion. Dan heb ik 1000 punten. Zit nu op 970.
Die heb ik allemaal wel, behalve de eerste.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Om Noble en defiant pack buiten beschouwing te laten omdat ik die nog niet heb gekocht, moet ik die van invasion first phase nog, 5 spartans als elite zijnde killen, iets van lt col rank kopen en een buddy 5x op me laten spawnen in invasion. Dan heb ik 1000 punten. Zit nu op 970.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |