Hmm vaag, ik dacht dat als je binnen de spelregels blijft (dus niet challenges ofzo gaat glitchen) het allemaal wel mocht...!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik denk vanwege campain boosting. Mijn rank is nu Recruit
Ik mag toch hopen dat ik weer Mythic ben over 2 wekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hmm vaag, ik dacht dat als je binnen de spelregels blijft (dus niet challenges ofzo gaat glitchen) het allemaal wel mocht...!
Dat kan heel goed zijn, omdat bungie niet houdt van dat soort boosting.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik denk vanwege campain boosting. Mijn rank is nu Recruit
Wel kut als je je mythic rank niet terugkrijg, dan ben ik lekker hoger dan jijquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik kan er ook wel om lachen
Maja het is niet anders
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:16 schreef Markster het volgende:
[..]
Wel kut als je je mythic rank niet terugkrijg, dan ben ik lekker hoger dan jij
Halo: CE remake laat ik denk ik liggen, $40 is wat veel... als t nu een download was, ok...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is wachten op halo 4. Dan speel ik pas weer
Ik weet het ook nog niet. het is wel zo dat er nieuwe Reach maps bij zitten. Het is niet bevestigd maar daar lijkt de multiplayer echt wel op. Ze lopen wel te fucken met die videos en foto's zegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Halo: CE remake laat ik denk ik liggen, $40 is wat veel... als t nu een download was, ok...
gameplay ziet er behoorlijk hetzelfde uit als de reach engine.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:46 schreef Reintji het volgende:
Qua tijdsspanne kunnen die wapens natuurlijk wel in Halo CE voorkomen aangezien Reach voor CE afspeeld.
Blijft afwachten wat 343 van Halo4 bakt. Zullen de reach engine wel niet mogen gebruiken.
Multiplayer draait idd op Reach engine, singleplayer schijnt op nieuwe engine van Saber Interactive te werken, die dus ook dynamisch kan switchen tussen oude en nieuwe graphics. Wat dat betreft zijn daar dus alleen de graphics gepimpt, de onderliggende gameplay-engine (physics en AI enzo) is nog de originele van Halo CEquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:57 schreef pugehenis het volgende:
gameplay ziet er behoorlijk hetzelfde uit als de reach engine.
Is nog allemaal een beetje onduidelijk, mijn gok is dat het een aparte playlist wordt met aangepaste regels en wapens, die je zowel in Reach kan spelen dan als ook gewoon met het CE schijfje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:27 schreef Reintji het volgende:
Lijkt mij wel leuk om deze te gaan halen. Ben begonnen op de 360 met Halo3, kan ik nu alles in de juiste volgorde spelen.
Zou de MP gewoon doorgaan op de MP van Reach zoals dat was met de MP van H3 en ODST?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |