Grappig. Alleen meen ik me te herinneren dat je niet kon boarden bij halo 1, dat zal heel vervelend worden in de campaignquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Multiplayer draait idd op Reach engine, singleplayer schijnt op nieuwe engine van Saber Interactive te werken, die dus ook dynamisch kan switchen tussen oude en nieuwe graphics. Wat dat betreft zijn daar dus alleen de graphics gepimpt, de onderliggende gameplay-engine (physics en AI enzo) is nog de originele van Halo CE
Singleplayer draait nog op dezelfde engine als het origineel, met een overliggende graphics-engine.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Multiplayer draait idd op Reach engine, singleplayer schijnt op nieuwe engine van Saber Interactive te werken, die dus ook dynamisch kan switchen tussen oude en nieuwe graphics. Wat dat betreft zijn daar dus alleen de graphics gepimpt, de onderliggende gameplay-engine (physics en AI enzo) is nog de originele van Halo CE
Dat weet ik wel, ik refereerde meer naar het feit dat ik roestig ben.quote:
Yeah ik wel vaker, maar zo groot als 30.000 nog nooit!quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef SoldMayor het volgende:
Wie heeft er ooit zo'n jackpot gewonnen na een potje?
Ik had net 30297 credit door jackpot.
Ja echt wtf...quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah ik wel vaker, maar zo groot als 30.000 nog nooit!
quote:Op zondag 4 september 2011 22:56 schreef pugehenis het volgende:
Headlong in halo reach multiplayer bij anniversary![]()
Wel nice! Ziet eruit als leuke map, en lekker de Gaus 'hog erbij!quote:Op zondag 4 september 2011 22:56 schreef pugehenis het volgende:
Headlong in halo reach multiplayer bij anniversary![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |