MN GELD MOET NAAR EEN GOEIE REKENING JONGEquote:
Mij u_uquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een angry bird naar keuze die een goatse doet
quote:
maarquote:Op maandag 16 mei 2011 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
wise wat kom je boy, ajax is maar 3,45 gestegen. spyker 14,59.
I was like O_oquote:
Haha dan teken ik liever dqod.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een angry bird naar keuze die een goatse doet
brbquote:
quote:
owhquote:
Dqod.rar :$:$::$:$quote:Op maandag 16 mei 2011 14:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
soft-erotisch zoals leo kate tekende in Titanic?
Hahahaquote:
Heb m'n jetsers al op tafel gepleurdquote:Op maandag 16 mei 2011 14:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
soft-erotisch zoals leo kate tekende in Titanic?
quote:
BAM.. Nu is de tafel stukquote:
Muh bos houtquote:
quote:
Wij voelen elkaar gewoon goed aan meisje.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:30 schreef Dqod het volgende:
Soms denk ik echt dat Bobby in m'n hoofd zit.. Kk eng O_o
Maar vertel ome Bobby eens wat er aan het handje is.quote:
Een blikje wat nooit leeg raaktquote:
He gatsie bobbyquote:Op maandag 16 mei 2011 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij voelen elkaar gewoon goed aan meisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een blikje wat nooit leeg raakt
[..]
He gatsie bobbyNee jouw opmerking over dat ik in je hoofd zit is niet vies zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar vertel ome Bobby eens wat er aan het handje is.
Ik weet niet wat je in mijn hoofd doet hoor dat vies is o_Oquote:Op maandag 16 mei 2011 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee jouw opmerking over dat ik in je hoofd zit is niet vies zeker.
Oh ok, dan ga ik wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moeders gaat me brengen
Eigenlijk wou ik gewoon nog ff m'n laatste 10 min in deze sc goed besteden snap je? u_u
(*&*%^&$%^$%#%$#quote:
Mag jijquote:Op maandag 16 mei 2011 14:34 schreef Gridlok het volgende:
Ga een foto van je feesboek gebruiken dqod
quote:
mooie zeehondquote:
quote:
quote:
Nou... nee laat maar.quote:
quote:
je bent zelf freakyquote:Op maandag 16 mei 2011 14:40 schreef Dqod het volgende:
Mgoed, ik ga maar eens.. Tot vanavond schatjons![]()
Die foto is idd freaky Bobby
Mgoed.. Laterrrrrrrrrrr![]()
En voor de haters:
[ afbeelding ] u_u
DOEIIIIIIIIIIIII
nee dan heb je niet het antwoord, tried thatquote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef Crack_ het volgende:
Waarom wel waarom niet en je hebt 't antwoord?
oh, dan weet ik 't nietquote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee dan heb je niet het antwoord, tried that
Je kan ook een Android tablet kopen. Zijn qua design wel minder, maar je kan er wel meer mee.quote:
quote:
als er wel wat mee gebeurd, wat gebeurd er dan meequote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef Crack_ het volgende:
Wij hebben thuis wel een ipad, maar daar gebeurt niet zo veel mee, eigenlijk.
Ik ook. Gekregen van het werk. Weekje leuk mee gespeeld, nu ligt ie ergens stof te happen omdat je er gewoon niet zoveel mee kan.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef Crack_ het volgende:
Wij hebben thuis wel een ipad, maar daar gebeurt niet zo veel mee, eigenlijk.
ik koop em voor 50 euroquote:Op maandag 16 mei 2011 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Gekregen van het werk. Weekje leuk mee gespeeld, nu ligt ie ergens stof te happen omdat je er gewoon niet zoveel mee kan.Doe meeste via telefoon.
Dikke neus met jou.quote:
Apps kijken en soms boeken lezen, maarja nu hebben ze een e-reader gekocht dus we doen er gewoon niks meer mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:30 schreef wise het volgende:
[..]
als er wel wat mee gebeurd, wat gebeurd er dan mee
Ja, hier dus ookquote:Op maandag 16 mei 2011 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Gekregen van het werk. Weekje leuk mee gespeeld, nu ligt ie ergens stof te happen omdat je er gewoon niet zoveel mee kan.Doe meeste via telefoon.
hoezoæ je hebt em gekregen. Dus alles meer dan 0,01 cent is al winstquote:
50 euroquote:Op maandag 16 mei 2011 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Apps kijken en soms boeken lezen, maarja nu hebben ze een e-reader gekocht dus we doen er gewoon niks meer mee.
Dan geef ik hem nog liever gratis aan WD. Maar ja, die wil een witte 2.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef wise het volgende:
[..]
hoezoæ je hebt em gekregen. Dus alles meer dan 0,01 cent is al winst
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan geef ik hem nog liever gratis aan WD. Maar ja, die wil een witte 2.
50euro en een bezoekje biosquote:
ik ga in augustus een nieuwe uitzoeken, dus nee dank jequote:Op maandag 16 mei 2011 15:35 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb wel een Samsung Galaxy Apollo voor 50 euro, Wise
als je hem gratis aan me wil geven hoef ik die ipad2 nietquote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan geef ik hem nog liever gratis aan WD. Maar ja, die wil een witte 2.
hahahahquote:
quote:
klopt. Heb wel ergens een verdwaalde ipod liggen (ooit eens gewonnen), maar heb liever mijn 8gb sweex mp3 spelerquote:
Zeg d'r pa is niet d'r pooier he.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:37 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
nee, ik geef 50 euro aan je pa voor 1 avondje met jou + gratis ipad
Ik ben wel 'n miljoen waardquote:Op maandag 16 mei 2011 15:37 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
nee, ik geef 50 euro aan je pa voor 1 avondje met jou + gratis ipad
ipad en aantekeningen maken is kut.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
ik moet elke dag laptop mee naar school en ik zit een uur in de metro heen en terug, vandaar
en ik maak toch alleen aantekeningen en meer doe ik nie
ik gebruik liever notes op ipad dan dat ik 3000 word documenten moet maken voor 2 zinnen.quote:
1 miljoen gebroken hartenquote:
Inderdaad. Als het alleen voor aantekeingen is kun je beter iets met een echt toetsenbordje kopen. Of je koopt zo'n toetsenbordje erbij voor de iPad, maar daar betaal je de hoofdprijs voor.quote:
ik betaal em niet om haar te neukenquote:
Ik gebruik gewoon een schriftjequote:Op maandag 16 mei 2011 15:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik gebruik liever notes op ipad dan dat ik 3000 word documenten moet maken voor 2 zinnen.
ik moet mn laptop elke dag meenemen he. we gebruiken geen schriften. dus ik heb echt liever notes dan mn 20kilo laptopquote:
jajaquote:Op maandag 16 mei 2011 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, en ik kan daar niks aan doen.
Dat hoeft ook niet. Gewoon voor een leuke avond is hetzelfde.quote:
Dan wat bobby zegt, ipad vind ik zelf gewoon kei kut voor aantekeningenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik moet mn laptop elke dag meenemen he. we gebruiken geen schriften. dus ik heb echt liever notes dan mn 20kilo laptop
owhquote:Op maandag 16 mei 2011 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Gewoon voor een leuke avond is hetzelfde.
Ik moet zelf altijd janken als ik shit tegen jongens moet zeggen, ik bne daar zo slecht meequote:
Kun je niet beter een netbook achtig iets kopen? Daar heb je voor hetzelfde geld uiteindelijk meer aan hoor. Tis maar een tip.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik moet mn laptop elke dag meenemen he. we gebruiken geen schriften. dus ik heb echt liever notes dan mn 20kilo laptop
ja ik weet er alles van af... helaas.quote:
nee want dan kan ik even goed mijn laptop houdenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je niet beter een netbook achtig iets kopen? Daar heb je voor hetzelfde geld uiteindelijk meer aan hoor. Tis maar een tip.
weet je best.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet zelf altijd janken als ik shit tegen jongens moet zeggen, ik bne daar zo slecht mee.
Oh, nee ik weethet serieus niet. Maar weet even niet waar 't over gaat sorryquote:
Waar is Allure eigenlijk?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:44 schreef wise het volgende:
[..]
liever jankend zoeits zeggen dan als een totale bitch
quote:
het is minder grappig dan het lijkt...quote:
Nee, ik doe 't echt niet goed. Maar daar hebben we 't nu niet over.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:44 schreef wise het volgende:
[..]
liever jankend zoeits zeggen dan als een totale bitch
hoezo leg je de link met bitch en allureæquote:
oh, ik dacht thailand.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo leg je de link met bitch en allureæ
ik nietquote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef Crack_ het volgende:
JONGENS, WAT EEN APART VERHAAL MAAR IK HOU VAN ZE
hey, wij zijn geen speelgoed””quote:Op maandag 16 mei 2011 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb te vaak dat ik zo snel denk "meh".
ze doet een rondreis, volgens ping is ze nu in maleisiequote:
die link leg jij, ik kwam erop doordat je "jankend zoiets zeggen" zei.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo leg je de link met bitch en allureæ
Ik ook niet, maar dat zeg ik toch. Ik wil niet meer meteen een jongen 100 keer kei snel zien en dan later "KUTTT.."quote:
ja dat bedoelde ik met "netbook achtig iets"quote:Op maandag 16 mei 2011 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
macbook air kan ik ook kopen. is licht
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat zeg ik toch. Ik wil niet meer meteen een jongen 100 keer kei snel zien en dan later "KUTTT.."
ik dacht zo'n mini laptop waar je niks mee kanquote:Op maandag 16 mei 2011 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik met "netbook achtig iets"
Mja je hebt minilaptops waar je niks mee kan en wat betere dingen. Heb zelf een EeePC voor op vakantie. Is licht, klein maar toch gewoon nog snel en zo en je kan er ook films enzo op kijken. Kan op de iPad ook niet echt.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik dacht zo'n mini laptop waar je niks mee kan
ik ben toch zeker sinterklaas nietquote:Op maandag 16 mei 2011 15:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wil wel een MacBook pro en een nieuwe iMac.
Je weet dat computers zich aanpassen aan het tempo van de gebruiker he.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ja geen geld voor nu.. m'n eigen laptop wordt steeds trager en de accu is echt dood
wat een loverboyquote:Op maandag 16 mei 2011 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Sal heeft gezegd dat ik een snowboardvan 'm krijg
35KILO?!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
mijn laptop weegt 35kilo
macbook air weegt 1,06kilo
sal is hard aan het playenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Sal heeft gezegd dat ik een snowboardvan 'm krijg
Aaahhwwquote:Op maandag 16 mei 2011 15:56 schreef Skylark. het volgende:
Ok ik ben echt te verliefd voor woordengelukkig kan ik zakelijk blijven in digitaal contact maar ik moet haar zien zien ZIEN
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:56 schreef Skylark. het volgende:
Ok ik ben echt te verliefd voor woordengelukkig kan ik zakelijk blijven in digitaal contact maar ik moet haar zien zien ZIEN
Ja, volgens mij wel! Ze vindt me iig leuk.quote:
Heb je al gesekst?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel! Ze vindt me iig leuk.
quote:
Nee, nog geen kans gehadquote:
des te spannenderquote:Op maandag 16 mei 2011 15:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We hebben de afgelopen 3 weken dat het begonnen is vrijwel geen privacy gehad
Ahh k. Woont ze een beetje in de buurt of niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, nog geen kans gehad. We hebben de afgelopen 3 weken dat het begonnen is vrijwel geen privacy gehad, dus er is vrij weinig gebeurd.
Uhuh, ze studeert in dezelfde stad en heeft daar kamer, maar is wel veel bij dr ouders in een dorpje iets verderop in de zomer.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ahh k. Woont ze een beetje in de buurt of niet?
ga dan rukkenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga denk ik dadelijk een stuk hardlopen, ik moet die energie kwijt.
hoezoquote:
warm bubbelbadquote:Op maandag 16 mei 2011 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
ik heb overal spierpijn, armen, benen, rug, nek
ik moet naar een spa.
Ohh leukquote:Op maandag 16 mei 2011 16:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhuh, ze studeert in dezelfde stad en heeft daar kamer, maar is wel veel bij dr ouders in een dorpje iets verderop in de zomer.
Heeft nog kans van slagen ook als ik het zo lees.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhuh, ze studeert in dezelfde stad en heeft daar kamer, maar is wel veel bij dr ouders in een dorpje iets verderop in de zomer.
quote:
ja schuil je maar weer achter de rest hoor. je bent gewoon onbeschoftquote:
eh, ze heeft toch gelijk of nietquote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja schuil je maar weer achter de rest hoor. je bent gewoon onbeschoft
omdat aardquote:
Ik ben gewoon afgestomptquote:Op maandag 16 mei 2011 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te weten. Dat verpest de schattigheid.
ik hoefde het niet te weten hoor. alsof liefde alleen om seks gaat.quote:
En dat.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te weten. Dat verpest de schattigheid.
deze man, onder de plakquote:Op maandag 16 mei 2011 15:56 schreef Skylark. het volgende:
fysiek jaquote:Op maandag 16 mei 2011 16:09 schreef BobbyB het volgende:
Sowieso is het toch leuker om elkaar eerst helemaal te leren kennen
zie dmquote:
uhu maar ik doe net alsof dat niet is tegen haarquote:
jij wel jaquote:
wat zijn die witte dingentjesæquote:
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik hoefde het niet te weten hoor. alsof liefde alleen om seks gaat.
maakt niet uit bro.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
uhu maar ik doe net alsof dat niet is tegen haar
wat nou?quote:
ait jij kent hetquote:Op maandag 16 mei 2011 16:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
maakt niet uit bro.
[ afbeelding ]
ranzig idtquote:Op maandag 16 mei 2011 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd l0t, heb jij seksuele gevoelens bij iedereen waar je liefde voor voelt? zoals je moeder?
[ afbeelding ]
come at me hoquote:Op maandag 16 mei 2011 16:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
nee gewoon zo'n opmerking tegen mij, dat slaat echt nergens op
Ik wist niet dat haar moeder dat had :pquote:Op maandag 16 mei 2011 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd l0t, heb jij seksuele gevoelens bij iedereen waar je liefde voor voelt? zoals je moeder?
[ afbeelding ]
inderdaad erg lullige opmerking van chai.quote:
*gigglequote:Op maandag 16 mei 2011 16:16 schreef Chai het volgende:
Wacht wat heeft die moeder? Ik heb het alleen over de evt. gevoelens van lot voor die moeder hoor.
wat is erquote:
ik vind jou echt iemand die van Here Comes the Hotstepper houdtquote:
ik weet niks ervan :'|quote:Op maandag 16 mei 2011 16:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik vind jou echt iemand die van Here Comes the Hotstepper houdt
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:31 schreef fyah het volgende:
Sowieso ben ik heel erg down met een geblondeerde Sylvia Hoeks.
http://www.fotodatabank.nl/details.php?gid=551&pid=27146
Nee dank je, na gister heb ik denk ik alles wel van jou gezien.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:33 schreef fyah het volgende:
[..]
gezond poepjewe moeten onze fotogame upsteppen geloof ik
dat ging snel!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dank je, na gister heb ik denk ik alles wel van jou gezien.
link.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:38 schreef fyah het volgende:
Zo'n meisje op facebook gaat poseren in haar nieuwe appartement. Ze is superlekker, maar ALLE reacties gaan over at stomme kamerscherm op de foto
Wilde je het niet heel lang laten groeien=quote:Op maandag 16 mei 2011 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
hm ik moet nog een keer naar de kapperrrr
moet puntjes knippen en mn highlights bijwerkenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wilde je het niet heel lang laten groeien=
jepquote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zit zij bij MS13 ofzo?
http://www.altereddimensions.net/crime/MS13Gang.aspx
of ze is Taylor Swift fan. Die schrijven ook overal 13 op.quote:
ergens heb ik nog 2 of 3 pm's van jou met 'bakkes' en 'kk bakkes'quote:
yeahquote:Op maandag 16 mei 2011 16:47 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Hey is dat kirsten? Die ken ik
ze heeft een raar hoofdquote:
Weet ik veelquote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef fyah het volgende:
even een nerdvraagje, maar stel dat internet in het gebouw binnenkomt op gelijkvloers, en ik wil draadloos ontvangen op 2 hoog. Maar het draadloos van de modem/router komt slechts tot 1 hoog. Hoe krijg ik dat kaolo internet op 2tje?
als ajaxied in den haag lopenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:53 schreef reetveter het volgende:
Weekend Scheveningen was fantastischwel 280 euro lichter maar dat mag met zo'n kampioenschap erbij
mag wel, maar ik zou het niet te hard roepenquote:
I know, maar valt allemaal wel mee hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef wise het volgende:
[..]
mag wel, maar ik zou het niet te hard roepen
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
I know, maar valt allemaal wel mee hoor.
Gewoon nog een wireless router kopen en die bridgen met de andere router.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef fyah het volgende:
even een nerdvraagje, maar stel dat internet in het gebouw binnenkomt op gelijkvloers, en ik wil draadloos ontvangen op 2 hoog. Maar het draadloos van de modem/router komt slechts tot 1 hoog. Hoe krijg ik dat kaolo internet op 2tje?
ga eens snel terug naar tweakersquote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon nog een wireless router kopen en die bridgen met de andere router.
Meer info:
http://lifehacker.com/556(...)sting-wi+fi-repeater
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon nog een wireless router kopen en die bridgen met de andere router.
Meer info:
http://lifehacker.com/556(...)sting-wi+fi-repeater
lolquote:We've previously run down how to install DD-WRT on a Linksys router to give it many, many more features, including the repeater function we'll cover here. If you've already installed DD-WRT, then, skip to the section on repeater configuration. One notable difference in this guide, too, is that I'm installing a custom build of DD-WRT, the "micro" flavor, on a Linksys WRT54G ver. 6, or "version 6.
Nee dan was mijn reactie geweest:quote:
quote:Ik krijg niet het idee dat je erg veel moeite hebt gedaan om te zoeken. Heb je de search en Google al gebruikt? Zijn genoeg topics over hoor. Slotje.
TMI inderdaad.quote:
dat die nog opstaatquote:Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef wise het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijding_in_japan.htmlæ
Heel veel bedelen bij de conciėrge.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef fyah het volgende:
spycam-bril kopenquote:
quote:
maar...quote:
Nee moest werkenquote:
Zeker! Stond middenin.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee moest werkenWas pas rond 4 uur thuis dus heb alleen nog even laatste stukje kunnen zien.. Hadden nog wel getwijfeld om nog te gaan maar tegen de tijd dat we in A'dam waren geweest was de huldiging al zowat voorbij + dan sta je toch helemaal achteraan van die 100.000 man
Jij wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |