Ik gebruik gewoon een schriftjequote:Op maandag 16 mei 2011 15:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik gebruik liever notes op ipad dan dat ik 3000 word documenten moet maken voor 2 zinnen.
ik moet mn laptop elke dag meenemen he. we gebruiken geen schriften. dus ik heb echt liever notes dan mn 20kilo laptopquote:
jajaquote:Op maandag 16 mei 2011 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, en ik kan daar niks aan doen.
Dat hoeft ook niet. Gewoon voor een leuke avond is hetzelfde.quote:
Dan wat bobby zegt, ipad vind ik zelf gewoon kei kut voor aantekeningenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik moet mn laptop elke dag meenemen he. we gebruiken geen schriften. dus ik heb echt liever notes dan mn 20kilo laptop
owhquote:Op maandag 16 mei 2011 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Gewoon voor een leuke avond is hetzelfde.
Ik moet zelf altijd janken als ik shit tegen jongens moet zeggen, ik bne daar zo slecht meequote:
Kun je niet beter een netbook achtig iets kopen? Daar heb je voor hetzelfde geld uiteindelijk meer aan hoor. Tis maar een tip.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik moet mn laptop elke dag meenemen he. we gebruiken geen schriften. dus ik heb echt liever notes dan mn 20kilo laptop
ja ik weet er alles van af... helaas.quote:
nee want dan kan ik even goed mijn laptop houdenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je niet beter een netbook achtig iets kopen? Daar heb je voor hetzelfde geld uiteindelijk meer aan hoor. Tis maar een tip.
weet je best.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet zelf altijd janken als ik shit tegen jongens moet zeggen, ik bne daar zo slecht mee.
Oh, nee ik weethet serieus niet. Maar weet even niet waar 't over gaat sorryquote:
Waar is Allure eigenlijk?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:44 schreef wise het volgende:
[..]
liever jankend zoeits zeggen dan als een totale bitch
quote:
het is minder grappig dan het lijkt...quote:
Nee, ik doe 't echt niet goed. Maar daar hebben we 't nu niet over.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:44 schreef wise het volgende:
[..]
liever jankend zoeits zeggen dan als een totale bitch
hoezo leg je de link met bitch en allure¿quote:
oh, ik dacht thailand.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo leg je de link met bitch en allure¿
ik nietquote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef Crack_ het volgende:
JONGENS, WAT EEN APART VERHAAL MAAR IK HOU VAN ZE
hey, wij zijn geen speelgoed¡¡quote:Op maandag 16 mei 2011 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb te vaak dat ik zo snel denk "meh".
ze doet een rondreis, volgens ping is ze nu in maleisiequote:
die link leg jij, ik kwam erop doordat je "jankend zoiets zeggen" zei.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo leg je de link met bitch en allure¿
Ik ook niet, maar dat zeg ik toch. Ik wil niet meer meteen een jongen 100 keer kei snel zien en dan later "KUTTT.."quote:
ja dat bedoelde ik met "netbook achtig iets"quote:Op maandag 16 mei 2011 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
macbook air kan ik ook kopen. is licht
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat zeg ik toch. Ik wil niet meer meteen een jongen 100 keer kei snel zien en dan later "KUTTT.."
ik dacht zo'n mini laptop waar je niks mee kanquote:Op maandag 16 mei 2011 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik met "netbook achtig iets"
Mja je hebt minilaptops waar je niks mee kan en wat betere dingen. Heb zelf een EeePC voor op vakantie. Is licht, klein maar toch gewoon nog snel en zo en je kan er ook films enzo op kijken. Kan op de iPad ook niet echt.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik dacht zo'n mini laptop waar je niks mee kan
ik ben toch zeker sinterklaas nietquote:Op maandag 16 mei 2011 15:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wil wel een MacBook pro en een nieuwe iMac.
Je weet dat computers zich aanpassen aan het tempo van de gebruiker he.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ja geen geld voor nu.. m'n eigen laptop wordt steeds trager en de accu is echt dood
wat een loverboyquote:Op maandag 16 mei 2011 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Sal heeft gezegd dat ik een snowboardvan 'm krijg
35KILO?!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
mijn laptop weegt 35kilo
macbook air weegt 1,06kilo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |