quote:
je bent zelf freakyquote:Op maandag 16 mei 2011 14:40 schreef Dqod het volgende:
Mgoed, ik ga maar eens.. Tot vanavond schatjons![]()
Die foto is idd freaky Bobby
Mgoed.. Laterrrrrrrrrrr![]()
En voor de haters:
[ afbeelding ] u_u
DOEIIIIIIIIIIIII
nee dan heb je niet het antwoord, tried thatquote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef Crack_ het volgende:
Waarom wel waarom niet en je hebt 't antwoord?
oh, dan weet ik 't nietquote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee dan heb je niet het antwoord, tried that
Je kan ook een Android tablet kopen. Zijn qua design wel minder, maar je kan er wel meer mee.quote:
quote:
als er wel wat mee gebeurd, wat gebeurd er dan meequote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef Crack_ het volgende:
Wij hebben thuis wel een ipad, maar daar gebeurt niet zo veel mee, eigenlijk.
Ik ook. Gekregen van het werk. Weekje leuk mee gespeeld, nu ligt ie ergens stof te happen omdat je er gewoon niet zoveel mee kan.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef Crack_ het volgende:
Wij hebben thuis wel een ipad, maar daar gebeurt niet zo veel mee, eigenlijk.
ik koop em voor 50 euroquote:Op maandag 16 mei 2011 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Gekregen van het werk. Weekje leuk mee gespeeld, nu ligt ie ergens stof te happen omdat je er gewoon niet zoveel mee kan.Doe meeste via telefoon.
Dikke neus met jou.quote:
Apps kijken en soms boeken lezen, maarja nu hebben ze een e-reader gekocht dus we doen er gewoon niks meer mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:30 schreef wise het volgende:
[..]
als er wel wat mee gebeurd, wat gebeurd er dan mee
Ja, hier dus ookquote:Op maandag 16 mei 2011 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Gekregen van het werk. Weekje leuk mee gespeeld, nu ligt ie ergens stof te happen omdat je er gewoon niet zoveel mee kan.Doe meeste via telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |