hoezo¿ je hebt em gekregen. Dus alles meer dan 0,01 cent is al winstquote:
50 euroquote:Op maandag 16 mei 2011 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Apps kijken en soms boeken lezen, maarja nu hebben ze een e-reader gekocht dus we doen er gewoon niks meer mee.
Dan geef ik hem nog liever gratis aan WD. Maar ja, die wil een witte 2.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo¿ je hebt em gekregen. Dus alles meer dan 0,01 cent is al winst
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan geef ik hem nog liever gratis aan WD. Maar ja, die wil een witte 2.
50euro en een bezoekje biosquote:
ik ga in augustus een nieuwe uitzoeken, dus nee dank jequote:Op maandag 16 mei 2011 15:35 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb wel een Samsung Galaxy Apollo voor 50 euro, Wise
als je hem gratis aan me wil geven hoef ik die ipad2 nietquote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan geef ik hem nog liever gratis aan WD. Maar ja, die wil een witte 2.
hahahahquote:
quote:
klopt. Heb wel ergens een verdwaalde ipod liggen (ooit eens gewonnen), maar heb liever mijn 8gb sweex mp3 spelerquote:
Zeg d'r pa is niet d'r pooier he.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:37 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
nee, ik geef 50 euro aan je pa voor 1 avondje met jou + gratis ipad
Ik ben wel 'n miljoen waardquote:Op maandag 16 mei 2011 15:37 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
nee, ik geef 50 euro aan je pa voor 1 avondje met jou + gratis ipad
ipad en aantekeningen maken is kut.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
ik moet elke dag laptop mee naar school en ik zit een uur in de metro heen en terug, vandaar
en ik maak toch alleen aantekeningen en meer doe ik nie
ik gebruik liever notes op ipad dan dat ik 3000 word documenten moet maken voor 2 zinnen.quote:
1 miljoen gebroken hartenquote:
Inderdaad. Als het alleen voor aantekeingen is kun je beter iets met een echt toetsenbordje kopen. Of je koopt zo'n toetsenbordje erbij voor de iPad, maar daar betaal je de hoofdprijs voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |