sal is hard aan het playenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Sal heeft gezegd dat ik een snowboardvan 'm krijg
Aaahhwwquote:Op maandag 16 mei 2011 15:56 schreef Skylark. het volgende:
Ok ik ben echt te verliefd voor woordengelukkig kan ik zakelijk blijven in digitaal contact maar ik moet haar zien zien ZIEN
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:56 schreef Skylark. het volgende:
Ok ik ben echt te verliefd voor woordengelukkig kan ik zakelijk blijven in digitaal contact maar ik moet haar zien zien ZIEN
Ja, volgens mij wel! Ze vindt me iig leuk.quote:
Heb je al gesekst?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel! Ze vindt me iig leuk.
quote:
Nee, nog geen kans gehadquote:
des te spannenderquote:Op maandag 16 mei 2011 15:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We hebben de afgelopen 3 weken dat het begonnen is vrijwel geen privacy gehad
Ahh k. Woont ze een beetje in de buurt of niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, nog geen kans gehad. We hebben de afgelopen 3 weken dat het begonnen is vrijwel geen privacy gehad, dus er is vrij weinig gebeurd.
Uhuh, ze studeert in dezelfde stad en heeft daar kamer, maar is wel veel bij dr ouders in een dorpje iets verderop in de zomer.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ahh k. Woont ze een beetje in de buurt of niet?
ga dan rukkenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga denk ik dadelijk een stuk hardlopen, ik moet die energie kwijt.
hoezoquote:
warm bubbelbadquote:Op maandag 16 mei 2011 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
ik heb overal spierpijn, armen, benen, rug, nek
ik moet naar een spa.
Ohh leukquote:Op maandag 16 mei 2011 16:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhuh, ze studeert in dezelfde stad en heeft daar kamer, maar is wel veel bij dr ouders in een dorpje iets verderop in de zomer.
Heeft nog kans van slagen ook als ik het zo lees.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhuh, ze studeert in dezelfde stad en heeft daar kamer, maar is wel veel bij dr ouders in een dorpje iets verderop in de zomer.
quote:
ja schuil je maar weer achter de rest hoor. je bent gewoon onbeschoftquote:
eh, ze heeft toch gelijk of nietquote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja schuil je maar weer achter de rest hoor. je bent gewoon onbeschoft
omdat aardquote:
Ik ben gewoon afgestomptquote:Op maandag 16 mei 2011 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te weten. Dat verpest de schattigheid.
ik hoefde het niet te weten hoor. alsof liefde alleen om seks gaat.quote:
En dat.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te weten. Dat verpest de schattigheid.
deze man, onder de plakquote:Op maandag 16 mei 2011 15:56 schreef Skylark. het volgende:
fysiek jaquote:Op maandag 16 mei 2011 16:09 schreef BobbyB het volgende:
Sowieso is het toch leuker om elkaar eerst helemaal te leren kennen
zie dmquote:
uhu maar ik doe net alsof dat niet is tegen haarquote:
jij wel jaquote:
wat zijn die witte dingentjes¿quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |