ergens heb ik nog 2 of 3 pm's van jou met 'bakkes' en 'kk bakkes'quote:
yeahquote:Op maandag 16 mei 2011 16:47 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Hey is dat kirsten? Die ken ik
ze heeft een raar hoofdquote:
Weet ik veelquote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef fyah het volgende:
even een nerdvraagje, maar stel dat internet in het gebouw binnenkomt op gelijkvloers, en ik wil draadloos ontvangen op 2 hoog. Maar het draadloos van de modem/router komt slechts tot 1 hoog. Hoe krijg ik dat kaolo internet op 2tje?
als ajaxied in den haag lopenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:53 schreef reetveter het volgende:
Weekend Scheveningen was fantastischwel 280 euro lichter maar dat mag met zo'n kampioenschap erbij
mag wel, maar ik zou het niet te hard roepenquote:
I know, maar valt allemaal wel mee hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef wise het volgende:
[..]
mag wel, maar ik zou het niet te hard roepen
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
I know, maar valt allemaal wel mee hoor.
Gewoon nog een wireless router kopen en die bridgen met de andere router.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef fyah het volgende:
even een nerdvraagje, maar stel dat internet in het gebouw binnenkomt op gelijkvloers, en ik wil draadloos ontvangen op 2 hoog. Maar het draadloos van de modem/router komt slechts tot 1 hoog. Hoe krijg ik dat kaolo internet op 2tje?
ga eens snel terug naar tweakersquote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon nog een wireless router kopen en die bridgen met de andere router.
Meer info:
http://lifehacker.com/556(...)sting-wi+fi-repeater
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon nog een wireless router kopen en die bridgen met de andere router.
Meer info:
http://lifehacker.com/556(...)sting-wi+fi-repeater
lolquote:We've previously run down how to install DD-WRT on a Linksys router to give it many, many more features, including the repeater function we'll cover here. If you've already installed DD-WRT, then, skip to the section on repeater configuration. One notable difference in this guide, too, is that I'm installing a custom build of DD-WRT, the "micro" flavor, on a Linksys WRT54G ver. 6, or "version 6.
Nee dan was mijn reactie geweest:quote:
quote:Ik krijg niet het idee dat je erg veel moeite hebt gedaan om te zoeken. Heb je de search en Google al gebruikt? Zijn genoeg topics over hoor. Slotje.
TMI inderdaad.quote:
dat die nog opstaatquote:Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef wise het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijding_in_japan.html¿
Heel veel bedelen bij de conciërge.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef fyah het volgende:
spycam-bril kopenquote:
quote:
maar...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |