de tingetier die de schaal maakte zou hem uit willen deukenquote:Op maandag 16 mei 2011 08:31 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi weer was op zijn plaats geweest!
Volgend seizoen weer een nieuwe schaal, want deze is kapot.
Dat bood ie ook bij PSV aan die wouden het niet, dus we kunnen hem gewoon opsturen.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de tingetier die de schaal maakte zou hem uit willen deuken![]()
![]()
![]()
Zekerquote:Op maandag 16 mei 2011 08:50 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er toch onwijs vet uit
Hij had een tweede hemd meegenomen en liep in de broek van Ronald.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:42 schreef Catch22- het volgende:
zijn pak was nat dus het moest wel zo.
Ik vind het wel weer erg jammer dat er rellen waren... Ze snappen er ook niets van he.
Nu zullen het wel deels 'buitenstaanders' zijn, maar toch. Door er aan mee te doen verpest je het voor jezelf.
Ik ook niet daarom was ik zo teleurgesteld toen ik het gisteren op de radio hoorde.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb niks meegekregen van rellen hoor gisteren
dit.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom was ik zo teleurgesteld toen ik het gisteren op de radio hoorde.
Ik denk dat hij zo in de onderlinge sfeer er ook wel zo had bijgelopen. Met zijn eigen kleren dan wel te verstaanquote:Op maandag 16 mei 2011 09:42 schreef Catch22- het volgende:
zijn pak was nat dus het moest wel zo.
Ik vind het wel weer erg jammer dat er rellen waren... Ze snappen er ook niets van he.
Nu zullen het wel deels 'buitenstaanders' zijn, maar toch. Door er aan mee te doen verpest je het voor jezelf.
Als Pep er over twee jaar genoeg van heeft gaat Frank daar naar toe op voorspraak van Johan.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zo in de onderlinge sfeer er ook wel zo had bijgelopen. Met zijn eigen kleren dan wel te verstaan
Zo'n type vind ik het in ieder geval wel.
Ik heb het gevoel in ieder geval dat het een hele grote trainer wordt. Dat had ik al voordat hij bij Ajax aan de slag ging en hij straalt het echt uit.
Ik heb gisteren de rellen op tv gezien bij studio voetbal geloof ik. Het waren weer een paar relschoppers die zich niet konden gedragen. Het was niet heel erg groot.
Waar waren er rellen danquote:Op maandag 16 mei 2011 09:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom was ik zo teleurgesteld toen ik het gisteren op de radio hoorde.
Geen rellen opstootjes, mongolen die met elkaar op de vuist gingen.quote:
Ik kreeg een wapenstok van de me tegen mijn handen aangeslagen omdat ik niet wou oprottenquote:Op maandag 16 mei 2011 09:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen rellen opstootjes, mongolen die met elkaar op de vuist gingen.
Nee het viel wel mee inderdaad zo erg was het ook niet maar toch jammer.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg een wapenstok van de me tegen mijn handen aangeslagen omdat ik niet wou oprotten
Ging echt helemaal nergens over
T is andersom. Twente speelde zo zwak omdat ajax gewoon echt goed was weer eens.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:49 schreef Komakie het volgende:
Jammer trouwens dat je nu al veel mensen hoort dat Ajax alleen gewonnen heeft doordat Twente zwak speelde. Misschien is het zo, maar ik vind het zo jammer dat er op die manier excuses worden gezocht.
Catch ik ga je UI stelenquote:Op maandag 16 mei 2011 09:58 schreef Catch22- het volgende:
Ajax was gewoon erg goed en Twente was dat niet.
Ajax speelde in ieder geval met zijn hart.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is andersom. Twente speelde zo zwak omdat ajax gewoon echt goed was weer eens.
Twente deed zich heeel erg nerveus voorkomen idd.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ajax speelde in ieder geval met zijn hart.
Ik denk dat Twente ook een beetje in paniek raakte toen ze achter kwamen. Als je zag hoe open het lag achterin.
ook gister buiten de ArenA na de wedstrijd zaten ze ook wat nutteloos met hun busjes het volk op te jagenquote:Op maandag 16 mei 2011 09:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg een wapenstok van de me tegen mijn handen aangeslagen omdat ik niet wou oprotten
Ging echt helemaal nergens over
Nog wat van de wedstrijd kunnen zien ook? ik zat in het supportershome en kon de wedstrijd wel zien, maar volgens mij was het Leidse overvol of niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:09 schreef j95 het volgende:
Wat en dag gister. Kan het nog steeds niet bevatten. KAMPIOENEN OLE OLE!!!! Leidse was gekkenhuis tijdens de wedstrijd.
Het leidse was wel overvol ja. Ik stond op een randje van een winkel en kon door een raam af en teo wat zien, maar eigenlijk bijna niks. Maar de sfeer was geweldigquote:Op maandag 16 mei 2011 10:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nog wat van de wedstrijd kunnen zien ook? ik zat in het supportershome en kon de wedstrijd wel zien, maar volgens mij was het Leidse overvol of niet?
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:23 schreef j95 het volgende:
[..]
Het leidse was wel overvol ja. Ik stond op een randje van een winkel en kon door een raam af en teo wat zien, maar eigenlijk bijna niks. Maar de sfeer was geweldig
sharing is caring hequote:
Vette fotoquote:Op maandag 16 mei 2011 08:50 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er toch onwijs vet uit
Ik kon het podium een beetje zien, totdat iedereen fakkels aandeedquote:Op maandag 16 mei 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Er was niet door te komen, maar dat boeide ook niet, als je er maar bij was. Ik heb vrijwel niets van het podium kunnen zien, behalve op de schermen, maar soit
.
Of 1e rij staanquote:Op maandag 16 mei 2011 11:29 schreef TakAFCA het volgende:
Het was fantastisch ook al werd ik bijna dood gedrukt.
Het maakt niet uit had ik er wel voor over.. Alleen als dit ooit nog eens gebeurd ga ik toch echt wel paar uur eerder weg..
Mijn zicht werd ook belemmerd door ouders met kutkoters op hun nek, ik had een moord gedaan voor een sniper riflequote:Op maandag 16 mei 2011 11:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik kon het podium een beetje zien, totdat iedereen fakkels aandeedEn ik stond behoorlijk dichtbij
Moet je maar niet in de winterstop weg willen.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:32 schreef King_of_cubes het volgende:
Toch jammer dat Koning Luis het niet meer mee heeft gemaakt.
Zo klinkt het net alsof ie dood is manquote:Op maandag 16 mei 2011 11:32 schreef King_of_cubes het volgende:
Toch jammer dat Koning Luis het niet meer mee heeft gemaakt.
Weg willen is een groot woord hoor, hij kon hogerop en zou Ajax ook nog financieel uit de put helpen ja dan is het niet raar dat je gaat.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Moet je maar niet in de winterstop weg willen.
Ach, het was toch duidelijk te merken dat hij weg wilde.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Weg willen is een groot woord hoor, hij kon hogerop en zou Ajax ook nog financieel uit de put helpen ja dan is het niet raar dat je gaat.
Precies, ik snap nooit dat mensen dat soort verraad pikkenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Moet je maar niet in de winterstop weg willen.
Van Urby snap ik het wel meer, zo kon Ajax tenminste nog iets aan het verdienen.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, ik snap nooit dat mensen dat soort verraad pikken.
Voelt het kampioenschap nou nog lekkerder als je maanden lang over alles en iedereen negatief bent geweest?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, ik snap nooit dat mensen dat soort verraad pikken.
Ach ja, iedereen heeft natuurlijk zelf kunnen zien hoe beroerd het was, zelfs Jan zei dat het het slechste seizoen ooit was, dus de kritiek was terechtquote:Op maandag 16 mei 2011 11:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voelt het kampioenschap nou nog lekkerder als je maanden lang over alles en iedereen negatief bent geweest?
Daar zijn we godenzonen voorquote:Op maandag 16 mei 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen heeft natuurlijk zelf kunnen zien hoe beroerd het was, zelfs Jan zei dat het het slechste seizoen ooit was, dus de kritiek was terecht.
Dat maakt het achteraf natuurlijk niet minder mooi. Maar het is en blijft een godswonder, deze titel
.
kritiek was wel terecht, alleen niet al je kritiek. Op bepaalde spelers ben ik het nog steeds niet mee eens.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen heeft natuurlijk zelf kunnen zien hoe beroerd het was, zelfs Jan zei dat het het slechste seizoen ooit was, dus de kritiek was terecht.
Dat maakt het achteraf natuurlijk niet minder mooi. Maar het is en blijft een godswonder, deze titel
.
Inderdaad, en je kan beter de kampioen van de armoede zijn dan de runner-up van de armoede.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Ik denk dat renee weer aankomt met z'n "ja kijk als ajax 10 keer tegen twente speelt dan winnen ze 'm 3 keer... En gister liet twente dat gebeuren", waarna johan dit ondersteund met instemmende onelinersquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik denk dat renee weer aankomt met z'n "ja kijk als ajax 10 keer tegen twente speelt dan winnen ze 'm 3 keer... En gister liet twente dat gebeuren", waarna johan dit ondersteund met instemmende oneliners
Nee Derksen is daar best makkelijk in en zal het ze heus gunnen na 7 jaar etc met cliches 'Wie er aan het eind van het jaar de meeste punten heeft...'. Gijp daarin tegen zal heus met een link met Real Madrid komen daarna zeggen aan wie hij zich ergerde en over een ander onderwerp beginnenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik denk dat renee weer aankomt met z'n "ja kijk als ajax 10 keer tegen twente speelt dan winnen ze 'm 3 keer... En gister liet twente dat gebeuren", waarna johan dit ondersteund met instemmende oneliners
Wat? die roepen al weken dat 'dit ajax' niet is opgewassen tegen twente... En dan verwacht je dat ze nu vol lof over de geweldige prestatie van ajax gaan praten?quote:
Die smiley was voor de reactie die hun waarschijnlijk gaan geven bedoeld. Zo van ja idd, dat zullen ze wel weer zeggen.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat? die roepen al weken dat 'dit ajax' niet is opgewassen tegen twente... En dan verwacht je dat ze nu vol lof over de geweldige prestatie van ajax gaan praten?
Wie woont er dan ook in Delftquote:Op maandag 16 mei 2011 11:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach dankzij sommige fans die halverwege wisten te vertellen dat dit seizoen over was en ze beter konden stoppen en zich op volgend jaar richten ben ik er altijd in blijven geloven. (ok ok na Ado den Haag was mijn geloof zelfs gebroken).
Ik zit hier niet om vrienden te makenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
kritiek was wel terecht, alleen niet al je kritiek. Op bepaalde spelers ben ik het nog steeds niet mee eens.Maar scheelt weer dat je het niet altijd eens hoeft te zijn.
ohw okquote:Op maandag 16 mei 2011 11:55 schreef j95 het volgende:
[..]
Die smiley was voor de reactie die hun waarschijnlijk gaan geven bedoeld. Zo van ja idd, dat zullen ze wel weer zeggen.
Ach, Derksen begon gister al alles en iedereen bij Ajax af te zeiken, en dat de jeugdopleiding zo slecht was en zo bij doordekken.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Derksen is daar best makkelijk in en zal het ze heus gunnen na 7 jaar etc met cliches 'Wie er aan het eind van het jaar de meeste punten heeft...'. Gijp daarin tegen zal heus met een link met Real Madrid komen daarna zeggen aan wie hij zich ergerde en over een ander onderwerp beginnenMaar ach... ik kan me er niet druk over maken wat er ook gezegd wordt Ajax is Kampioeeen!
Vond ik een beetje het dieptepunt. Het is een lul, maar op zo'n moment doe je dat niet. Dat is lullig voor z'n medespelers.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit hier niet om vrienden te maken.
Maar ik vond gisteren het uitfluiten van el ham-doei erg mooi.
Die blijheid van hem vond ik ongepast.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit hier niet om vrienden te maken.
Maar ik vond gisteren het uitfluiten van el ham-doei erg mooi.
Ik ben het probleem niet dat zijn al mijn mede Delftenaren.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wie woont er dan ook in Delft
Want hij is geen kampioen geworden?, en in jou visie dat dit hem niks kan schelen misschien was het de bonus van 3ton waar hij blij mee wasquote:
Ja, schuif het probleem maar weer op mij af, lul!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben het probleem niet dat zijn al mijn mede Delftenaren.
[..]
Want hij is geen kampioen geworden?, en in jou visie dat dit hem niks kan schelen misschien was het de bonus van 3ton waar hij blij mee was. Niet dat ik El Ham wil verdedigen, maar dit was niet het moment om hem massaal uit te fluiten. Dit was ook niet leuk voor de andere spelers.
Ik fluit geen eigen spelers uit, dus ook gisteren niet. Je hebt ook wel gelijk, maar door hem zijn er wel dingen misgelopen. Afijn. We zijn kampioen daar draait het omquote:Op maandag 16 mei 2011 11:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben het probleem niet dat zijn al mijn mede Delftenaren.
[..]
Want hij is geen kampioen geworden?, en in jou visie dat dit hem niks kan schelen misschien was het de bonus van 3ton waar hij blij mee was. Niet dat ik El Ham wil verdedigen, maar dit was niet het moment om hem massaal uit te fluiten. Dit was ook niet leuk voor de andere spelers.
Hahaquote:Op maandag 16 mei 2011 12:04 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke faal van Arke in de Telegraaf.
Ach, ik gunde het hem wel. Zo'n belangrijke goal in de finale.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:06 schreef Geo3kant het volgende:
Ze hadden beter Landzaad en een royal bank of scottland reklame kunnen doen, want ik ben benieuwd hoeveel geld er is over gemaakt om die bal in zijn eigen doel te kopen
En wij zijn arrogantquote:Op maandag 16 mei 2011 12:04 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Even als RBS medewerker, de reclame's zijn van Bank of Scotland niet Royal Bank of Scotland.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:06 schreef Geo3kant het volgende:
Ze hadden beter Landzaad en een royal bank of scottland reklame kunnen doen, want ik ben benieuwd hoeveel geld er is over gemaakt om die bal in zijn eigen doel te kopen
Hey, Landzaad was ook niet omgekocht, het was een grap, nog een verschilquote:Op maandag 16 mei 2011 12:08 schreef Solique het volgende:
Heerlijke dag gisteren, niet op museum geweest was gewoon veels te druk.
Niet minder gezellig gehad
[..]
Even als RBS medewerker, de reclame's zijn van Bank of Scotland niet Royal Bank of Scotland.
Zijn totaal verschillend
Je hoeft landzaad niet om te kopen, die helpt al uit zichzelfquote:Op maandag 16 mei 2011 12:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hey, Landzaad was ook niet omgekocht, het was een grap, nog een verschil
Je snapt hem blijkbaar niet ?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:04 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is gewoon heel slechtquote:
VD wiel en Vertonghen zie ik met een beetje geluk nog wel blijven. Hoop wel da steek verkocht wordt, anders gaat vermeer weg en dan zitten we over een jaar met de gebakken peren.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:20 schreef TheVulture het volgende:
Op zich is het ook wel fijn dat de club financieel nu ook grote stappen kan maken.. Stekelenburg en Vertonghen zullen samen wellicht zo'n 20 miljoen EUR opleveren. Van der Wiel misschien ook nog weg...
Met een slim aankoopbeleid (een scorende spits erbij, twee goeie flankspelers, ervaren centrale verdediger en een sterke middenvelder) kun je een hele mooie basis leggen voor de komende jaren want bij de diverse jonkies is de rek er ook nog lang niet uit
Inkoppertjequote:Op maandag 16 mei 2011 12:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij had een vruchtbaar seizoen toch? Beter dan bij Feyenoord.
Dit seizoen zaaien, volgend seizoen oogsten.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij had een vruchtbaar seizoen toch? Beter dan bij Feyenoord.
Gaat nog paar dagen duren ben ik bang.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
iemand enig idee waar ik doordekken kan terugkijken?
Denk eerder dat dat uit woede was tegen z'n teamgenoten.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik denk dat zelfs Theo geïmponeerd was door de sfeer in de Arena gisteren. Vrijwel al zijn corners en vrijeballen waren matig.
Ja, en als jullie niet failliet waren geweest zouden jullie volgend jaar de CL winnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:44 schreef Komakie het volgende:
PSV-fans: Als Reis niet geblesseerd was geraakt waren wij kampioen geworden.
Als wij Suarez nog hadden gehad waren we nog makkelijker kampioen geworden. Wat willen die lui nou
Was een mooi shot van Theo Janssen na het derde doelpunt van Siem. Het hele stadion werd afgebroken en je zag hem denken: "wtf is hier aan de handquote:Op maandag 16 mei 2011 12:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik denk dat zelfs Theo geïmponeerd was door de sfeer in de Arena gisteren. Vrijwel al zijn corners en vrijeballen waren matig.
Ga nog eens terug naar het topicquote:Op maandag 16 mei 2011 12:44 schreef Komakie het volgende:
PSV-fans: Als Reis niet geblesseerd was geraakt waren wij kampioen geworden.
Als wij Suarez nog hadden gehad waren we nog makkelijker kampioen geworden. Wat willen die lui nou
Hij denkt eerder hoe kan dit gebeuren 3-1. Niet wat is hier aan de handquote:Op maandag 16 mei 2011 12:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Was een mooi shot van Theo Janssen na het derde doelpunt van Siem. Het hele stadion werd afgebroken en je zag hem denken: "wtf is hier aan de hand"
Hier op 8:11
Het was inderdaad meer van "hoe kan dit, waarom zijn mijn teamgenoten zo kut!"quote:Op maandag 16 mei 2011 12:53 schreef Syd het volgende:
[..]
Hij denkt eerder hoe kan dit gebeuren 3-1. Niet wat is hier aan de hand
Dat idd, maar het is wel prachtigquote:Op maandag 16 mei 2011 12:53 schreef Syd het volgende:
[..]
Hij denkt eerder hoe kan dit gebeuren 3-1. Niet wat is hier aan de hand
Ja daar was Theo niet zo blij mee dat het team niet liep gebleken uit de interviewsquote:Op maandag 16 mei 2011 12:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het was inderdaad meer van "hoe kan dit, waarom zijn mijn teamgenoten zo kut!"
Zoiets, hij was al boos inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:00 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja daar was Theo niet zo blij mee dat het team niet liep gebleken uit de interviewsDenk dat die op dat moment dacht nu is het voor mij genoeg Twente is verleden tijd, iniedergeval zo zag zijn blik eruit.
Ergens tussen de 10 en 30 miljoen of zo, afhankelijk van Twentequote:Op maandag 16 mei 2011 13:02 schreef King_of_cubes het volgende:
Hoeveel geld krijgt Ajax nu eigenlijk voor de directe start in de Champions League?
Dat hoop ik niet eens stiekem.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:09 schreef King_of_cubes het volgende:
Stiekem hoop ik toch dat Twente ook door de voorrondes heen komt, gewoon voor het Nederlands voetbal.
1-3quote:Op maandag 16 mei 2011 13:20 schreef Ethanolic het volgende:
Weet er iemand trouwens hoeveel de wedstrijd gister is geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga iemand anders vervelen.quote:
Munsterman had het er gisteren over dat ze 10 miljoen mis lopen als ze zich niet plaatsen voor de CL. Dat bedrag loopt aardig op als je een paar wedstrijdjes wint.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:02 schreef King_of_cubes het volgende:
Hoeveel geld krijgt Ajax nu eigenlijk voor de directe start in de Champions League?
Gegarandeerd CL voetbal en je dus in de kijker kunnen spelen is een hele grote plus.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:23 schreef Devz het volgende:
Geniale wedstrijd gisteren, en wat was het verschrikkelijk druk op het Museumplein. In ieder geval het mooiste kampioenschap dat ik me kan herinneren.
Ben benieuwd wat rechtstreekse plaatsing voor CL voor gevolgen heeft. Spelers zullen eerder blijven en vanwege de financiële zekerheid hebben we meer geld beschikbaar voor nieuwe versterkingen, die met name voorin zeker nodig zijn.
Dat vraag ik me echt zo af. Suarez was heel erg goed, maar voor het team op zich weer minder. Het voetbal zonder Suarez is er beter op geworden.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:44 schreef Komakie het volgende:
Nee hoor. Suárez heeft bewezen bij LFC dat hij in een team kan functioneren. Maar onder Jol had je geen voetbal als team.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me echt zo af. Suarez was heel erg goed, maar voor het team op zich weer minder. Het voetbal zonder Suarez is er beter op geworden.
Dat zou niet aan de trainer kunnen liggen?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me echt zo af. Suarez was heel erg goed, maar voor het team op zich weer minder. Het voetbal zonder Suarez is er beter op geworden.
Dat heeft inderdaad gewoon te maken met de trainer, want tegen AC Milan lukte het wel gewoon.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was ook de eerste wedstrijd zonder El Hamdaoui laten we het houden op meerdere factorenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat heeft inderdaad gewoon te maken met de trainer, want tegen AC Milan lukte het wel gewoon.
Nee, maar het was wel een hele andere tactiekquote:Op maandag 16 mei 2011 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was ook de eerste wedstrijd zonder El Hamdaoui laten we het houden op meerdere factoren. Want je kunt niet zeggen dat Jol zijn tactiek het jaar daarvoor niet werkte.
Lange ballen naar voren kleine middenvelders overslaan zodat ze vervolgens wel bij de aanvallers konden aansluiten. De tactiek bleef hetzelfe hoor helaas zonder Suarez door zijn schorsing en mindere vorm, en met wat falende aankopen.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel een hele andere tactiek
Ik bedoelde voor en na de winterstopquote:Op maandag 16 mei 2011 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lange ballen naar voren kleine middenvelders overslaan zodat ze vervolgens wel bij de aanvallers konden aansluiten. De tactiek bleef hetzelfe hoor helaas zonder Suarez door zijn schorsing en mindere vorm, en met wat falende aankopen.
Maar een alle ballen op Suárez tactiek heeft een ploeg snel door en daarna werkt het gewoon niet meer want 4 man op Luis.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want je kunt niet zeggen dat Jol zijn tactiek het jaar daarvoor niet werkte.
Ze zeggen wel vaker wat bij studio voetbal, ik denk het niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:10 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Weet iemand hier meer van een gelimiteerde transfersom die in het contract van van der Wiel zou staan? Werd gisteren bij studio voetbal gemeld.
Het waren De Boer zijn woorden, dus het zal heus de waarheid zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze zeggen wel vaker wat bij studio voetbal, ik denk het niet.
Dan kan het, alhoewel de boer wel een beetje dronken wasquote:Op maandag 16 mei 2011 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het waren De Boer zijn woorden, dus het zal heus de waarheid zijn.
Ze had die speaker een hartaanval kunnen bezorgen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:28 schreef HeatWave het volgende:
collega van me is gewoon de EHBO post doorgeglipt en stond gewoon op het podium
. Wat een topwijf
.
Laat ze lekker. Ze hebben hun eigen feestje.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:48 schreef Capi het volgende:
Al die ajax haters heel onverschillig doen over het verliezen van de schaalnu zijn ze opeens erg ingenomen met het feit dat ze de beker hebben gewonnen, als ajax niet had gewonnen hadden we zeker weer een stortvloed aan antipathie (wat er al overigens was) jegens onze club gehad. Uitshirt alvast besteld
Grappig dat jullie je zo druk maken om Twentequote:Op maandag 16 mei 2011 14:48 schreef Capi het volgende:
Al die ajax haters heel onverschillig doen over het verliezen van de schaalnu zijn ze opeens erg ingenomen met het feit dat ze de beker hebben gewonnen, als ajax niet had gewonnen hadden we zeker weer een stortvloed aan antipathie (wat er al overigens was) jegens onze club gehad. Uitshirt alvast besteld
Damn 't zat echt vol ja. Ik stond zo'n beetje naast het witte tentje en had eigenlijk heerlijk de ruimte.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze had die speaker een hartaanval kunnen bezorgen.
[ afbeelding ]
Het blijven mooie foto's
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:17 schreef MakkieR het volgende:
Laat ik eerst voorop stellen dat ik geen clubfan ben van geen enkele club, maar het Ajax euforie komt mij zo langzamerhand wel de strot uit. 5 weken lang heb ik het gezeik van die over het paard getilde cruijf aan moeten horen, dat het zo slecht gaat met de club Ajax en dat het geen toekomst heeft. Toen ergerde ik me al eraan omdat Ajax geen enkel reden had tot klagen. Overal was het nieuws te volgen van Paul en Witteman boulevard tot aan het journaal aan toe. Nu zijn ze kampioen en doe we met zijn allen zo heerlijk hypocriet alsof er niks is gebeurt en Ajax de meest geweldige en gezonde club is van de wereld. Als er echt een spits is die ik dankbaar ben, dan is het van Basten en niet Cruijff. Van Basten heeft ons tenminste ooit eens een kampioenschap bezorgd met het nederlands elftal, dat kun je van die flapdrol Cruijff niet zeggen.
Daar had je het van mij bij mogen latenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:17 schreef MakkieR het volgende:
Laat ik eerst voorop stellen dat ik geen clubfan ben van geen enkele club
qftquote:
Het worden weer zware weken zonder voetbalquote:Op maandag 16 mei 2011 15:31 schreef Sala-adin het volgende:
Volgend seizoen weer in de CL! Hopelijk eindigen we minstens als 2e en komen we niet in zo een tering poule als afgelopen seizoen.
Dit is wel erg kortzichtig en dat weet je gelukkig zelf ook wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:17 schreef MakkieR het volgende:
Laat ik eerst voorop stellen dat ik geen clubfan ben van geen enkele club, maar het Ajax euforie komt mij zo langzamerhand wel de strot uit. 5 weken lang heb ik het gezeik van die over het paard getilde cruijf aan moeten horen, dat het zo slecht gaat met de club Ajax en dat het geen toekomst heeft. Toen ergerde ik me al eraan omdat Ajax geen enkel reden had tot klagen. Overal was het nieuws te volgen van Paul en Witteman boulevard tot aan het journaal aan toe. Nu zijn ze kampioen en doe we met zijn allen zo heerlijk hypocriet alsof er niks is gebeurt en Ajax de meest geweldige en gezonde club is van de wereld. Als er echt een spits is die ik dankbaar ben, dan is het van Basten en niet Cruijff. Van Basten heeft ons tenminste ooit eens een kampioenschap bezorgd met het nederlands elftal, dat kun je van die flapdrol Cruijff niet zeggen.
Dat dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef Kneivster het volgende:
[..]
Daar had je het van mij bij mogen laten
Eigenlijk wel, maar om daar nu al over te gaan nadenken is wel erg vroegquote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef sitting_elfling het volgende:
Eigenlijk moeten we binnen een jaar of 30 toch al wel op onze 5e ster zitten?
Jij moet nodig je mond eens spoelen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:17 schreef MakkieR het volgende:
Dal zal ik makkelijk mee kunnen maken.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef sitting_elfling het volgende:
Als ik het goed onthouden heb, worden de periodes tussen die sterren steeds langer: de eerste in 1960, de tweede in 1982 en de derde in 2011. Je mag blij zijn als je voor 2030 die 4e ster hebt.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vind 2030 wel erg optimistisch eigenlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb, worden de periodes tussen die sterren steeds langer: de eerste in 1960, de tweede in 1982 en de derde in 2011. Je mag blij zijn als je voor 2030 die 4e ster hebt.
Inderdaad, ik zie het de komende 20 jaar niet constant alleen beslist worden door Ajax en PSV. Twente en Groningen hebben een enorme achterban en zijn winstgevend met de sponsoren. Ik zie MVV en Fortuna Sittard nog wel failliet gaan waardoor Roda JC er ook nog goed op vooruit gaat en de banden met de Belgische en Duitse clubs en grondgebieden uitbreiden waardoor ook die een enorme rol gaan spelen. Ook NAC zou eigenlijk hoger moeten staan als je kijkt naar hun mogelijkheden, ligging en concurrentie.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind 2030 wel erg optimistisch eigenlijk.
NAC heeft toch juist geldproblemen?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie het de komende 20 jaar niet constant alleen beslist worden door Ajax en PSV. Twente en Groningen hebben een enorme achterban en zijn winstgevend met de sponsoren. Ik zie MVV en Fortuna Sittard nog wel failliet gaan waardoor Roda JC er ook nog goed op vooruit gaat en de banden met de Belgische en Duitse clubs en grondgebieden uitbreiden waardoor ook die een enorme rol gaan spelen. Ook NAC zou eigenlijk hoger moeten staan als je kijkt naar hun mogelijkheden, ligging en concurrentie.
Op AT5 hebben ze het gister tot 4 uur herhaald.. misschien dat ze het nu ook doen?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:09 schreef SaferSephy het volgende:
Heeft iemand de complete huldiging ergens gevonden om terug te kijken?
ja volgens mij wel. had alleen gehoop op een jijbuisje ofzoquote:Op maandag 16 mei 2011 16:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op AT5 hebben ze het gister tot 4 uur herhaald.. misschien dat ze het nu ook doen?
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:16 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
ja volgens mij wel. had alleen gehoop op een jijbuisje ofzo
Roda ook. Juist nu moeten de landstitels snel komen, ajax is net uit die malaise gekomen waar de andere clubs nu in raken.quote:
Dat klopt, maar dat zie ik nog wel goedkomen. Zijn volgens mij jaren gezond geweest. Roda heeft het ook lang, 3 betaalde clubs op zo'n klein gebied is te veel. Maar nogmaals, Fortuna en MVV zie ik nog wel failliet gaan wat zorgt voor meer geld voor Roda. Sponsoren en supporters trekken uiteindelijk naar Roda JC.quote:
Mits Roda zelf niet failliet gaat, maar dan nog denk ik niet dat het een echte topper wordt.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat zie ik nog wel goedkomen. Zijn volgens mij jaren gezond geweest. Roda heeft het ook lang, 3 betaalde clubs op zo'n klein gebied is te veel. Maar nogmaals, Fortuna en MVV zie ik nog wel failliet gaan wat zorgt voor meer geld voor Roda. Sponsoren en supporters trekken uiteindelijk naar Roda JC.
Held! <3quote:
Jij moet je tv eens op een ander kanaal gaan afstemmen, dat heb ik ook na elke gemiste landstitel (7x) gedaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:17 schreef MakkieR het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:17 schreef MakkieR het volgende:
Ajax heeft nu met Twente die Janssen en Ruiz kwijt zal raken en een PSV wat op een minder spoor is beland en Ajax die veel centen heeft + CL speelt echt de(!!) uitgelezen kans om komende jaren kampioen te worden. Voor mij is Ajax dan ook ver en ver favoriet voor de titel volgend jaar mits ze een aantal goede spelers kopen. Het is maar de vraag hoe een nieuwe trainer voor PSV eventueel uitpakt en ze hebben niet veel centen voor Afellay gekregen. Ruiz en Janssen trekken de kar bij Twente, ik zie dat team echt niet voor die centen even goede vervangers daar voor terug halen. Dat zie je alleen al bij Janko...quote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb, worden de periodes tussen die sterren steeds langer: de eerste in 1960, de tweede in 1982 en de derde in 2011. Je mag blij zijn als je voor 2030 die 4e ster hebt.
Vitessequote:Op maandag 16 mei 2011 17:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ajax heeft nu met Twente die Janssen en Ruiz kwijt zal raken en een PSV wat op een minder spoor is beland en Ajax die veel centen heeft + CL speelt echt de(!!) uitgelezen kans om komende jaren kampioen te worden. Voor mij is Ajax dan ook ver en ver favoriet voor de titel volgend jaar mits ze een aantal goede spelers kopen. Het is maar de vraag hoe een nieuwe trainer voor PSV eventueel uitpakt en ze hebben niet veel centen voor Afellay gekregen. Ruiz en Janssen trekken de kar bij Twente, ik zie dat team echt niet voor die centen even goede vervangers daar voor terug halen. Dat zie je alleen al bij Janko...
Mits Ajax 2 a 3 nieuwe basisspelers aanschaft zie ik Ajax echt als gedoodverfde favoriet voor komende seizoenen, en zeker een stuk meer dan andere teams.
Als MVV en Fortuna failliet gaan is er dus geel geld en er zal dan ook nie tveel bij Roda bij komen. Het geld wat bij dat soort clubs zit heeft ook veel met clubliefde te maken. Niet het beetje geld dan nog bij (bijvoorbeeld) MVV zit gaat dan automatisch naar Roda JC.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie het de komende 20 jaar niet constant alleen beslist worden door Ajax en PSV. Twente en Groningen hebben een enorme achterban en zijn winstgevend met de sponsoren. Ik zie MVV en Fortuna Sittard nog wel failliet gaan waardoor Roda JC er ook nog goed op vooruit gaat en de banden met de Belgische en Duitse clubs en grondgebieden uitbreiden waardoor ook die een enorme rol gaan spelen. Ook NAC zou eigenlijk hoger moeten staan als je kijkt naar hun mogelijkheden, ligging en concurrentie.
Vitessequote:
Als dat bericht over een transferbudget van 50 miljoen waarheid is ga je je nog bijna echt zorgen maken ookquote:
Iddquote:Op maandag 16 mei 2011 17:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
VitesseDaar ben ik dus echt niet bang voor. Een speler zal altijd nog liever voor Ajax, Twente of PSV willen ballen dan Vitesse, en nadat de 'topspelers' de blamage van Vitesse dit jaar hebben gezien denken wel 2 keer na voor dat ze een contract daar tekenen
![]()
Als ze nog zo'n kut seizoen draaien zie ik Jordania ook wel vertrekken. In die zin is het ook wel jammer dat ze niet zijn gedegradeerd. Ik zie die persconferentie van Vitesse met Jordania nog voor me, met die wazige Afab lenen gozerWat een faal
We horen de volgende seizoenen weer tot de kanshebbers zoals altijd, niet meer en niet minderquote:Op maandag 16 mei 2011 17:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ajax heeft nu met Twente die Janssen en Ruiz kwijt zal raken en een PSV wat op een minder spoor is beland en Ajax die veel centen heeft + CL speelt echt de(!!) uitgelezen kans om komende jaren kampioen te worden. Voor mij is Ajax dan ook ver en ver favoriet voor de titel volgend jaar mits ze een aantal goede spelers kopen. Het is maar de vraag hoe een nieuwe trainer voor PSV eventueel uitpakt en ze hebben niet veel centen voor Afellay gekregen. Ruiz en Janssen trekken de kar bij Twente, ik zie dat team echt niet voor die centen even goede vervangers daar voor terug halen. Dat zie je alleen al bij Janko...
Mits Ajax 2 a 3 nieuwe basisspelers aanschaft zie ik Ajax echt als gedoodverfde favoriet voor komende seizoenen, en zeker een stuk meer dan andere teams.
Ik vind dat we favoriet zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
We horen de volgende seizoenen weer tot de kanshebbers zoals altijd, niet meer en niet minder
Alleen als ze in een keer een team als Villareal of Benfica overnemen incl bank en trainer.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat bericht over een transferbudget van 50 miljoen waarheid is ga je je nog bijna echt zorgen maken ook
Klopt, maar ik vond het dit jaar echt niet goed. We hebben zo ontzettend slecht gespeeld en we zijn toch kampioen geworden. Ik denk dat de Boer er echt iets van kan maken, zelfs met een matige selectie.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op basis van wat? We weten nog niet wie er blijven en wat je ervoor terug krijgt
Succes is niet te koop.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat bericht over een transferbudget van 50 miljoen waarheid is ga je je nog bijna echt zorgen maken ook
En als PSV of FCT wordt overgenomen door een miljardairquote:Op maandag 16 mei 2011 17:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vond het dit jaar echt niet goed. We hebben zo ontzettend slecht gespeeld en we zijn toch kampioen geworden. Ik denk dat de Boer er echt iets van kan maken, zelfs met een matige selectie.
Je weet bv. sowieso al dat bij Twente Janssen weggaat, dat is ook wel een klap voor hun. Bovendien als Rutten bij PSV blijft, worden zij ook geen kampioen
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vond het dit jaar echt niet goed. We hebben zo ontzettend slecht gespeeld en we zijn toch kampioen geworden. Ik denk dat de Boer er echt iets van kan maken, zelfs met een matige selectie.
Je weet bv. sowieso al dat bij Twente Janssen weggaat, dat is ook wel een klap voor hun. Bovendien als Rutten bij PSV blijft, worden zij ook geen kampioen
Die moeten eerst spelers verkopen voordat ze een nieuwe spits kunnen halen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we inderdaad hopen dat Rutten blijft maar die kunnen volgend seizoen met een behoorlijke spits ook gewoon meedoen om de titel.
Iets met Nederland op de kaart zetten en Total football.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:01 schreef MakkieR het volgende:
Voor nederland heeft Cruijff echt geen zak gedaan, wel geteld twee keer een finale gehaald in een WK. En die CL dat is alleen maar club belang, geen landsbelang. zoals ik al zei, ik heb helemaal niks met clubs en nog steeds zo hysterisch doen, nadat Ajax 30 keer landkampioen is geworden persoonlijk zou mij dit vervelen. Het is een ander verhaal als je het nou eens voor het eerst wordt. maar ja Ajax fan worden is in mijn opinie, lekker veilig kampioen worden doen ze toch wel, als het dit jaar niet is, dan volgend jaar wel. Is altijd wel een reden om een feestje te vieren. ben fan van voetbal, maar geen fan van proffesionele geld slurpende voetbalclubs, die stelen je geld waar je zelf bijstaat en je lacht er zelfs ook nog om. hoezo ironisch, te denken aan het prijskaarten en kijkrechtgeld voor live verslag.
Ik ook. Bovendien vind ik ook dat PSV dit seizoen echt veel geluk heeft gehad bij veel wedstrijden.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die moeten eerst spelers verkopen voordat ze een nieuwe spits kunnen halen.
Tot nu toe zie ik PSV alleen nog maar zwakker worden dan dit jaar.
1974 en wanneer nog meer dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:01 schreef MakkieR het volgende:
Voor nederland heeft Cruijff echt geen zak gedaan, wel geteld twee keer een finale gehaald in een WK.
Alsof cruijff dat helemaal alleen gedaan heeft.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Iets met Nederland op de kaart zetten en Total football.
Over het paard getilde Cruijffquote:Op maandag 16 mei 2011 15:17 schreef MakkieR het volgende:
ooit van Barcelona gehoord? Van Ajax 95'? Van totaalvoetbal?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:04 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Alsof cruijff dat helemaal alleen gedaan heeft.
in 1978 ook maatquote:Op maandag 16 mei 2011 18:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
1974 en wanneer nog meer dan?
En inderdaad, een WK finale bereiken stelt geen zak voorEn 3 keer achter elkaar de EC1 winnen stelt ook niets voor.
Wat een faalpost van jou zeg.
Klopt, kan alleen geen kopduel winnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:04 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwens... Ik vond Anita gisteren echt super spelen!
Speelt al weken goed op het middenveld imo.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:04 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwens... Ik vond Anita gisteren echt super spelen!
Vind het echt een toffe gast die Enoh. Lijkt me een aardige neger.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:03 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/8293
geniaal filmpje met enoh in de hoofdrol
Eh? Jij hebt er echt de ballen verstand van hequote:
Ik hoop dat jullie gelijk hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook. Bovendien vind ik ook dat PSV dit seizoen echt veel geluk heeft gehad bij veel wedstrijden.
zoals gezegd ik heb niks met clubs, dus al helemaal niet met Barcalona.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ooit van Barcelona gehoord? Van Ajax 95'? Van totaalvoetbal?
Dus je hebt niet de kennis over Barcelona om Cruijff op waarde te kunnen schatten maar toch feil je een oordeel zonder over de juiste kennis te beschikken? Klinkt niet verstandig.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:06 schreef MakkieR het volgende:
[..]
zoals gezegd ik heb niks met clubs, dus al helemaal niet met Barcalona.
Ok mijn fout dat cruijfff niet eens meespeelde nog erger hahaquote:Op maandag 16 mei 2011 18:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
http://nl.wikipedia.org/w(...)enschap_voetbal_1978
Als je loopt te beweren dat Johan er bij was in 1978 ben je wat betreft voetbal in elk geval al geen serieus discussie partner meer.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dus je hebt niet de kennis over Barcelona om Cruijff op waarde te kunnen schatten maar toch fel je een oordeel zonder over de juiste kennis te beschikken? Klinkt niet verstandig.
Ja he hahahahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 18:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ok mijn fout dat cruijfff niet eens meespeelde nog erger haha
hahahahaha cruijfff met drie fff hahahahahahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 18:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ok mijn fout dat cruijfff niet eens meespeelde nog erger haha
je begrijpt dat dit negatief bedoeld is dat cruiff maar een finale gehaald heeft ipv twee. ik ging ervan uit dat een legenda als cruijff toch op zijn minst twee keer de finale gespeeld moet hebbenquote:
veel betere voetballer:)quote:Op maandag 16 mei 2011 18:13 schreef MakkieR het volgende:
blijft gewoon een kut naam cruijff, geef mij maar Van Basten:)
Ow ja, want je bent een legende als je een WK finale hebt gespeeld?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
je begrijpt dat dit negatief bedoeld is dat cruiff maar een finale gehaald heeft ipv twee. ik ging ervan uit dat een legenda als cruijff toch op zijn minst twee keer de finale gespeeld moet hebben
quote:Rotterdammers gaan Ajax-fan te lijf
16 mei 2011
Het behalen van het landskampioenschap door Ajax is een groep Rotterdamse jongeren duidelijk in het verkeerde keelgat geschoten. Een aantal adolescenten heeft zondagavond een Ajax-supporter in elkaar geslagen in Delft. De onruststokers waren ook betrokken bij andere vechtpartijen, meldt de politie. RTV Rijnmond weet te melden dat zes jongens van 17 tot 19 jaar zijn aangehouden. Het is niet bekend waarom ze in Delft waren.
De politie kwam ze op het spoor doordat getuigen een duidelijk signalement hadden gegeven van de jongens
13 jaar zijn lijkt me heerlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
je begrijpt dat dit negatief bedoeld is dat cruiff maar een finale gehaald heeft ipv twee. ik ging ervan uit dat een legenda als cruijff toch op zijn minst twee keer de finale gespeeld moet hebben
Lachen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:03 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Enoh wat een baasquote:Op maandag 16 mei 2011 18:03 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Als je niks over voetbal weet, wat praat je dan poep? Je mag best je mening geven, maar niet als je er overduidelijk ZO weinig verstand van hebt.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:01 schreef MakkieR het volgende:
Voor nederland heeft Cruijff echt geen zak gedaan, wel geteld twee keer een finale gehaald in een WK. En die CL dat is alleen maar club belang, geen landsbelang. zoals ik al zei, ik heb helemaal niks met clubs en nog steeds zo hysterisch doen, nadat Ajax 30 keer landkampioen is geworden persoonlijk zou mij dit vervelen. Het is een ander verhaal als je het nou eens voor het eerst wordt. maar ja Ajax fan worden is in mijn opinie, lekker veilig kampioen worden doen ze toch wel, als het dit jaar niet is, dan volgend jaar wel. Is altijd wel een reden om een feestje te vieren. ben fan van voetbal, maar geen fan van proffesionele geld slurpende voetbalclubs, die stelen je geld waar je zelf bijstaat en je lacht er zelfs ook nog om. hoezo ironisch, te denken aan het prijskaarten en kijkrechtgeld voor live verslag.
Littlerabbit niet meer gezien vandaag inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:19 schreef Adames het volgende:
Littlerabbit & nubreektmijnklomp, zijn jullie ongedeerd?
[..]
Dit is niet iets waar je een mening over kan hebben, het is gewoon een feit dat Cruijff nederland op de kaart heeft gezet qua voetbal. En stukken beter was dan wie dan ook. v Basten was ook goed hoor, maar niet ZO goed.quote:
Rabbit, RiP ?-2011 op FOK! actief.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Littlerabbit niet meer gezien vandaag inderdaad.
Maar goed, ik heb dan ook maar een rondje met ajax vlag gelopen in mijn (volks)buurt. Hier zijn ze toch alleen maar of asielzoeker of voor het nederlands elftal. Lekker veilig dus
Wat een baas ook. Dat van Vertonghen ook, "supporters van Ajax of Twente, nou laten we maar gewoon Ajax doen"quote:Op maandag 16 mei 2011 18:03 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Sowieso toch jammer dat het er nog steeds niet inzit om de bal gewoon direct aan een medespeler te gevenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het echt een toffe gast die Enoh. Lijkt me een aardige neger.
Heb je het nou over Cruijff of over Michels?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Iets met Nederland op de kaart zetten en Total football.
Cruyff.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heb je het nou over Cruijff of over Michels?
Dat zijn echt de irritante mensen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef Willewa het volgende:
Ik ben al sinds ik me kan heugen Ajacied, maar woon nu sinds een paar jaar in Enschede. Sjongejonge, wat erger ik me dood aan die tukkers. Waar ik eerst nog wel sympathie had voor de club en aanhang, is dat wat betreft de aanhang echt helemaal op nu.
Helemaal eens met onderstaand bericht van een tukker ergens in het twente topic, verwoord precies wat ik de laatste dagen denk;
"Ik vind het allemaal zwaar klote. Dat we verloren hebben van Ajax, dat ik thuiskom en een feestende massa zie en dat RTVOost tot overmaat van ramp de hele avond blijft refereren aan Amsterdam en de 46 mensen (op een mensen massa van 80.000!!!!) die zijn opgepakt. Schandalig en zeer kinderachtig. Wij zijn geen calimero's dat zijn ze in Almelo.
Verder is er een enorme Henk en Ingrid sfeer aan de gang, mensen die het helemaal niks kan boeien wat er met ons team gebeurt maar alleen maar domweg willen feesten om het feesten. Dit zijn mensen die 'helemaal niets in Amsterdam' scanderen op bevrijdingsdag, dit zijn mensen die het hardst 'die-hard' tukker zijn en dit zijn de mensen die gewoon heerlijk kunnen slapen nadat we de titel hebben verspeeld. WALGELIJK!"
Wat een klompenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef Willewa het volgende:
Ik ben al sinds ik me kan heugen Ajacied, maar woon nu sinds een paar jaar in Enschede. Sjongejonge, wat erger ik me dood aan die tukkers. Waar ik eerst nog wel sympathie had voor de club en aanhang, is dat wat betreft de aanhang echt helemaal op nu.
Helemaal eens met onderstaand bericht van een tukker ergens in het twente topic, verwoord precies wat ik de laatste dagen denk;
"Ik vind het allemaal zwaar klote. Dat we verloren hebben van Ajax, dat ik thuiskom en een feestende massa zie en dat RTVOost tot overmaat van ramp de hele avond blijft refereren aan Amsterdam en de 46 mensen (op een mensen massa van 80.000!!!!) die zijn opgepakt. Schandalig en zeer kinderachtig. Wij zijn geen calimero's dat zijn ze in Almelo.
Verder is er een enorme Henk en Ingrid sfeer aan de gang, mensen die het helemaal niks kan boeien wat er met ons team gebeurt maar alleen maar domweg willen feesten om het feesten. Dit zijn mensen die 'helemaal niets in Amsterdam' scanderen op bevrijdingsdag, dit zijn mensen die het hardst 'die-hard' tukker zijn en dit zijn de mensen die gewoon heerlijk kunnen slapen nadat we de titel hebben verspeeld. WALGELIJK!"
Die heb je overal... da's toch gezellig!!? Kijk maar naar de WK finale en hoeveel miljoenen er ineens iets om voetbal gaven.quote:Verder is er een enorme Henk en Ingrid sfeer aan de gang, mensen die het helemaal niks kan boeien wat er met ons team gebeurt maar alleen maar domweg willen feesten om het feesten.
Laat ze er eerst eens 25 winnen, ze staan nu op 22 aangezien de Eredivisie sinds 1956-57 bestaat.quote:
Gadver, ga feest vieren ofzo kneuzen volkquote:
PIEP PIEPquote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Laat ze er eerst eens 25 winnen, ze staan nu op 22 aangezien de Eredivisie sinds 1956-57 bestaat.
Het gaat dan ook om landskampioenschappen en niet om de eredivisie. Maar aan de zuurgraad van je post te zien boeit je dat kennelijk zeer weinigquote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Laat ze er eerst eens 25 winnen, ze staan nu op 22 aangezien de Eredivisie sinds 1956-57 bestaat.
Gewoon het paard over het feyenoord logo geplaktquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Ok.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Twente, ik ben voor de feiten.
Je kijkt herhaling?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Trouwens, die gast nu bij studio ajax
Totdat we bij de 13de ster aankomen ..quote:Op maandag 16 mei 2011 19:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens is de vloek van de 3e ster nu weg, dus nu kunnen we aaneengesloten kampioen worden.
Hahaha, kan zeker, 74 punten voldoet tegenwoordig wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens is de vloek van de 3e ster nu weg, dus nu kunnen we aaneengesloten kampioen worden.
Ja want het ligt aan 1 speler of je een finale speelt of niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik bedoelde at5, niet studio ajaxquote:
Danku.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef TwenteFC het volgende:
Het doet pijn, maar als je na 34 wedstrijden bovenaan staat ben je de terechte kampioen.
Ajacieden; Gefeliciteerd.
Sportief! Thanks.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef TwenteFC het volgende:
Het doet pijn, maar als je na 34 wedstrijden bovenaan staat ben je de terechte kampioen.
Dankjequote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef TwenteFC het volgende:
Ikquote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef Stuurver het volgende:
Wie heeft Daley Blind aangepraat dat die nekbaard hem staat?
Dat is sportiefquote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef TwenteFC het volgende:
z'n pa of zo.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef Stuurver het volgende:
Heb je de heini otto lotto nou nog gezien, dat is toch jouw oom?quote:
Schaam je.quote:
Dat is mijn oom jaquote:Op maandag 16 mei 2011 19:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
z'n pa of zo.
[..]
Heb je de heini otto lotto nou nog gezien, dat is toch jouw oom?
DWDDquote:
Wat een idioot schaamhaarbaardje is het toch jaquote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef Stuurver het volgende:
Ik had hem nog gelinkt, wacht ik plaats hem nog een keer.quote:
Het leuke is dat het verder ook nog een klein iel k*tventje isquote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef Stuurver het volgende:
Ja, hij was niet echt blij met de naamquote:Op maandag 16 mei 2011 19:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik had hem nog gelinkt, wacht ik plaats hem nog een keer.
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Heini-Lotto-voorspelt-kampioen.htm
Heini Lotto is het trouwens
haha, prachtigquote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die sneer bij AT5 aan provinciesupporters van Ajax. "om na het rellen opgelucht de terug naar de provincie te nemen"
Bloed, Zweet en Tranenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Mulder bij DWDD verwoord perfect datgene wat ik gister voelde
Och man, heerlijk ditquote:
Noemde het "het ultieme strijdlied bijna gelijk aan You'll never walk alone" en daar heeft ie helemaal gelijk in.quote:
Alleen dan is het niet internationaal verstaanbaar, maar goed ook eigenlijk anders gaan clubs als FCT er mee aan de haalquote:Op maandag 16 mei 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Noemde het "het ultieme strijdlied bijna gelijk aan You'll never walk alone" en daar heeft ie helemaal gelijk in.
Ja ja, wat jij wilt. Ga nou maar voor je succesclubs juichen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef Nober het volgende:
Niets bloed zweet en tranen, het niveau is van lik m'n vestje, we zijn een tussenstapje naar de grotere competities. Dat was natuurlijk al zo maar je hebt sinds het vertrek van Suárez en Afellay helemaal geen goede spelers op de Nederlandse velden, of het moet Theo Janssen zijn.
Het niveau zal alleen maar minder worden bij de grotere clubs, binnen drie seizoenen zal er een club met minder dan 70 punten kampioen worden verwacht ik.
Het is beter omdat het alleen van ons is, alleen van Ajax.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Alleen dan is het niet internationaal verstaanbaar, maar goed ook eigenlijk anders gaan clubs als FCT er mee aan de haal
FCT supporters beetje door Bloed zweet en tranen heen zingen, respectloosquote:
Dat sowieso.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is beter omdat het alleen van ons is, alleen van Ajax.
Voor hun is het geen troostprijsquote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Twentesupporters die nu vinden dat ze de beste supporters zijn omdat ze de troostprijs ook vieren
Deden wij vorig jaar toch ook?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Twentesupporters die nu vinden dat ze de beste supporters zijn omdat ze de troostprijs ook vieren
Nober ga alsjeblieft terug naar het Barcelona topic.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef Nober het volgende:
Niets bloed zweet en tranen, het niveau is van lik m'n vestje, we zijn een tussenstapje naar de grotere competities. Dat was natuurlijk al zo maar je hebt sinds het vertrek van Suárez en Afellay helemaal geen goede spelers op de Nederlandse velden, of het moet Theo Janssen zijn.
Het niveau zal alleen maar minder worden bij de grotere clubs, binnen drie seizoenen zal er een club met minder dan 70 punten kampioen worden verwacht ik.
Ik begin een hoop Ajaxsupporters ook zat te raken hoor, die niet verder komen dan 'AJAX IS DE BESTE' en dan leeg qua intelligentie zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je kan niet verwachten dat elke voetbalfan intelligent is, maar die zijn in ieder geval voor de goeie club.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nober ga alsjeblieft terug naar het Barcelona topic.
[..]
Ik begin een hoop Ajaxsupporters ook zat te raken hoor, die niet verder komen dan 'AJAX IS DE BESTE' en dan leeg qua intelligentie zijn.
Bij iedere club roepen ze toch dat ze de beste zijn als ze kampioen worden?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik begin een hoop Ajaxsupporters ook zat te raken hoor, die niet verder komen dan 'AJAX IS DE BESTE' en dan leeg qua intelligentie zijn.
Ik ben inderdaad geen fan van de Eredivisie, ik kijk de Premier League en daar zie je tenminste voetbal.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja ja, wat jij wilt. Ga nou maar voor je succesclubs juichen.
Premier Leaguequote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geen fan van de Eredivisie, ik kijk de Premier League en daar zie je tenminste voetbal.
Wat heb jij toch dat gezeik op Nederland de hele tijd wat is je probleem nou? Ga toch lekker ManU of Chelsea supporteren in het PL topic als je het Nederlands voetbal zo slecht vindt.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geen fan van de Eredivisie, ik kijk de Premier League en daar zie je tenminste voetbal.
Ajax is de BESTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AJAX, heu heu HEUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Je bent gewoon een successupporter, maar het boeit voor de rest niemand dus ga nou maar wegquote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de betekenis van het woord kampioenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij iedere club roepen ze toch dat ze de beste zijn als ze kampioen worden?
Dat is de Serie A toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:00 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Premier League. Meest overschatte "competitie" die er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |