de tingetier die de schaal maakte zou hem uit willen deukenquote:Op maandag 16 mei 2011 08:31 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi weer was op zijn plaats geweest!
Volgend seizoen weer een nieuwe schaal, want deze is kapot.
Dat bood ie ook bij PSV aan die wouden het niet, dus we kunnen hem gewoon opsturen.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de tingetier die de schaal maakte zou hem uit willen deuken![]()
![]()
![]()
Zekerquote:Op maandag 16 mei 2011 08:50 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er toch onwijs vet uit
Hij had een tweede hemd meegenomen en liep in de broek van Ronald.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:42 schreef Catch22- het volgende:
zijn pak was nat dus het moest wel zo.
Ik vind het wel weer erg jammer dat er rellen waren... Ze snappen er ook niets van he.
Nu zullen het wel deels 'buitenstaanders' zijn, maar toch. Door er aan mee te doen verpest je het voor jezelf.
Ik ook niet daarom was ik zo teleurgesteld toen ik het gisteren op de radio hoorde.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb niks meegekregen van rellen hoor gisteren
dit.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom was ik zo teleurgesteld toen ik het gisteren op de radio hoorde.
Ik denk dat hij zo in de onderlinge sfeer er ook wel zo had bijgelopen. Met zijn eigen kleren dan wel te verstaanquote:Op maandag 16 mei 2011 09:42 schreef Catch22- het volgende:
zijn pak was nat dus het moest wel zo.
Ik vind het wel weer erg jammer dat er rellen waren... Ze snappen er ook niets van he.
Nu zullen het wel deels 'buitenstaanders' zijn, maar toch. Door er aan mee te doen verpest je het voor jezelf.
Als Pep er over twee jaar genoeg van heeft gaat Frank daar naar toe op voorspraak van Johan.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zo in de onderlinge sfeer er ook wel zo had bijgelopen. Met zijn eigen kleren dan wel te verstaan
Zo'n type vind ik het in ieder geval wel.
Ik heb het gevoel in ieder geval dat het een hele grote trainer wordt. Dat had ik al voordat hij bij Ajax aan de slag ging en hij straalt het echt uit.
Ik heb gisteren de rellen op tv gezien bij studio voetbal geloof ik. Het waren weer een paar relschoppers die zich niet konden gedragen. Het was niet heel erg groot.
Waar waren er rellen danquote:Op maandag 16 mei 2011 09:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom was ik zo teleurgesteld toen ik het gisteren op de radio hoorde.
Geen rellen opstootjes, mongolen die met elkaar op de vuist gingen.quote:
Ik kreeg een wapenstok van de me tegen mijn handen aangeslagen omdat ik niet wou oprottenquote:Op maandag 16 mei 2011 09:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen rellen opstootjes, mongolen die met elkaar op de vuist gingen.
Nee het viel wel mee inderdaad zo erg was het ook niet maar toch jammer.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg een wapenstok van de me tegen mijn handen aangeslagen omdat ik niet wou oprotten
Ging echt helemaal nergens over
T is andersom. Twente speelde zo zwak omdat ajax gewoon echt goed was weer eens.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:49 schreef Komakie het volgende:
Jammer trouwens dat je nu al veel mensen hoort dat Ajax alleen gewonnen heeft doordat Twente zwak speelde. Misschien is het zo, maar ik vind het zo jammer dat er op die manier excuses worden gezocht.
Catch ik ga je UI stelenquote:Op maandag 16 mei 2011 09:58 schreef Catch22- het volgende:
Ajax was gewoon erg goed en Twente was dat niet.
Ajax speelde in ieder geval met zijn hart.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is andersom. Twente speelde zo zwak omdat ajax gewoon echt goed was weer eens.
Twente deed zich heeel erg nerveus voorkomen idd.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ajax speelde in ieder geval met zijn hart.
Ik denk dat Twente ook een beetje in paniek raakte toen ze achter kwamen. Als je zag hoe open het lag achterin.
ook gister buiten de ArenA na de wedstrijd zaten ze ook wat nutteloos met hun busjes het volk op te jagenquote:Op maandag 16 mei 2011 09:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg een wapenstok van de me tegen mijn handen aangeslagen omdat ik niet wou oprotten
Ging echt helemaal nergens over
Nog wat van de wedstrijd kunnen zien ook? ik zat in het supportershome en kon de wedstrijd wel zien, maar volgens mij was het Leidse overvol of niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:09 schreef j95 het volgende:
Wat en dag gister. Kan het nog steeds niet bevatten. KAMPIOENEN OLE OLE!!!! Leidse was gekkenhuis tijdens de wedstrijd.
Het leidse was wel overvol ja. Ik stond op een randje van een winkel en kon door een raam af en teo wat zien, maar eigenlijk bijna niks. Maar de sfeer was geweldigquote:Op maandag 16 mei 2011 10:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nog wat van de wedstrijd kunnen zien ook? ik zat in het supportershome en kon de wedstrijd wel zien, maar volgens mij was het Leidse overvol of niet?
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:23 schreef j95 het volgende:
[..]
Het leidse was wel overvol ja. Ik stond op een randje van een winkel en kon door een raam af en teo wat zien, maar eigenlijk bijna niks. Maar de sfeer was geweldig
sharing is caring hequote:
Vette fotoquote:Op maandag 16 mei 2011 08:50 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er toch onwijs vet uit
Ik kon het podium een beetje zien, totdat iedereen fakkels aandeedquote:Op maandag 16 mei 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Er was niet door te komen, maar dat boeide ook niet, als je er maar bij was. Ik heb vrijwel niets van het podium kunnen zien, behalve op de schermen, maar soit
.
Of 1e rij staanquote:Op maandag 16 mei 2011 11:29 schreef TakAFCA het volgende:
Het was fantastisch ook al werd ik bijna dood gedrukt.
Het maakt niet uit had ik er wel voor over.. Alleen als dit ooit nog eens gebeurd ga ik toch echt wel paar uur eerder weg..
Mijn zicht werd ook belemmerd door ouders met kutkoters op hun nek, ik had een moord gedaan voor een sniper riflequote:Op maandag 16 mei 2011 11:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik kon het podium een beetje zien, totdat iedereen fakkels aandeedEn ik stond behoorlijk dichtbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |