PSN wordt dan ook gefaseerd weer opgestart. PSN-store komt later, eerst matchmaking en dergelijke.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:25 schreef Ixnay het volgende:
Bij mij werkt alles weer behalve de PSN Store, waar mij gratis spul staat te wachten.
't was ook wel logisch, want stel dat hij door een hacker was veranderd, dan zou 't lastig worden.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:18 schreef Fallen het volgende:
Wel fijn dat je je oude wachtwoord niet eens hoeft te onthouden. Ik heb ooit een UK-account aangemaakt, maar had het wachtwoord echt nooit meer geraden.
En daarom kan je m ook alleen op de ps3 waarmee die geactiveerd is veranderen of via je eigen mail.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:41 schreef Antilurker het volgende:
[..]
't was ook wel logisch, want stel dat hij door een hacker was veranderd, dan zou 't lastig worden.
Elke psn user krijgt gratis content, alleen wat is nog niet bekend gemaakt.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:39 schreef HeertjeB het volgende:
Ben benieuwd welke graties games we uit kunnen kiezen en of het ook voor lui is die dus never een creditcard nr hebben ingevoerd (lijkt me toch wel want ook die zijn gedupeerd)
Hmm ok nice, zal die lijst van games eens op proberen te zoeken!quote:Op maandag 16 mei 2011 09:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Elke psn user krijgt gratis content, alleen wat is nog niet bekend gemaakt.
De lijst met games die al eens langs kwam was volgens bronnen van US, maar who knowes.
nee, waaromquote:Op maandag 16 mei 2011 09:57 schreef MisterChirrel het volgende:
Niemand bezorgt over wat de hackers nou eigenlijk gedaan hebben?
Ze kunnen ook dingen achtergelaten hebben, ik vind het opmerkelijke dat de meeste mensen weer vrolijk verder gamen na het grootste PSN debacle ooit.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
nee, waarom![]()
Ik heb geen persoonlijke gegevens verstrekt aan psn.
Alleen wachtwoord alsof dat zo bijzonder is, is nu gewijzigd.
Je denkt serieus dat je veilig bent op internet?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:04 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ze kunnen ook dingen achtergelaten hebben, ik vind het opmerkelijke dat de meeste mensen weer vrolijk verder gamen na het grootste PSN debacle ooit.
Zie het 4e linkje in de opquote:Op maandag 16 mei 2011 10:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien voor in de OP?
Owja, die zou eigenlijk geupdate moeten worden..quote:
nee, idd. Ik heb er ook ooit tussen gestaan.quote:
Enfin, ik zeg ook niet dat mensen niet online moeten gaan. Het is alleen opmerkelijk dat alles weer vrolijk doorgaat, maar dit is een menselijk verschijnsel wat mij altijd opvalt.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat je veilig bent op internet?
Het maakt niet uit waarmee je het internet op gaat: pc/mac/x360/wii/ps3/etc niets is veilig.
Wat moeten we dan, nog even weken/maanden verder grieven omdat het down gelegen heeft.
Niemand weet nog wat de bedoeling/intentie van de hack was, dus gelijk van het ergste uit gaan heeft ook geen nut.
tja, wat moeten mensen anders.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:37 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Enfin, ik zeg ook niet dat mensen niet online moeten gaan. Het is alleen opmerkelijk dat alles weer vrolijk doorgaat, maar dit is een menselijk verschijnsel wat mij altijd opvalt.
Paranoïde gedoe heeft ook geen zin. Ik zie het allemaal welquote:Op maandag 16 mei 2011 10:04 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ze kunnen ook dingen achtergelaten hebben, ik vind het opmerkelijke dat de meeste mensen weer vrolijk verder gamen na het grootste PSN debacle ooit.
Ik heb mijn password gewoon veranderd via de PS3 van mijn broertjequote:Op maandag 16 mei 2011 09:20 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
En daarom kan je m ook alleen op de ps3 waarmee die geactiveerd is veranderen of via je eigen mail.
Pijnlijke edit. ;pquote:Op maandag 16 mei 2011 12:07 schreef Baghdaddy het volgende:
IK BEN HALF 5 KLAAR EN DAN GAMEN FOR LIFE(Uurtje tot ik het weer zat ben)
Haha, helaas je was me te snelquote:
Mwoh, nadat PSN weer helemaal in de lucht is (inclusief Store) zal Sony's prioriteit liggen bij het herwinnen van het vertrouwen. Lees: ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen zo snel mogelijk deze storing zijn vergeten. Dat kun je doen door behoorlijke spellen cadeau te doen. Hoogstwaarschijnlijk zijn dat wel spellen uit de eigen catalogus, maar voor Sony maakt het niet uit of ze Infamous/Uncharted 2 gratis weggeven of een minder grote PSN game (PixelJunk Shooters).quote:Op maandag 16 mei 2011 11:52 schreef HeertjeB het volgende:
Denk alleen dat die gratis games wel eens een domper kan worden
Gratis games als in gratis bubbleshooter minigame ofzo ben ik bang voor
Ik had mijn mail-account niet nodig om mijn wachtwoord te veranderen.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:07 schreef Silvanovisch het volgende:
Mwe, ik heb tijdens de registratie onzin-mails ingevuld like s@bla.nl.
Nu kan ik het wel vergeten met m'n accounts? (waar zelfs psn-geld op staat..)
Neehoor, mailtje hoef je niet te krijgen en je hoeft zelfs je opgeslagen ww niet te weten, dat laatste is vooral geniaal want ik was al bang dat erg veel mensen nooit meer hun account in zouden komen ivm vergeten ww..quote:Op maandag 16 mei 2011 13:07 schreef Silvanovisch het volgende:
Dan moet je wel de PS3 bezitten waar dat account aan 'gebonden' is.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Neehoor, mailtje hoef je niet te krijgen en je hoeft zelfs je opgeslagen ww niet te weten, dat laatste is vooral geniaal want ik was al bang dat erg veel mensen nooit meer hun account in zouden komen ivm vergeten ww..
Mailadres is alleen nodig als je het wachtwoord niet meer weet om in te loggen. Ik was in 5 minuutjes klaar voor drie accounts.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:07 schreef Silvanovisch het volgende:
Klopt, en dat zijn ze stuk voor stuk niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:09 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dan moet je wel de PS3 bezitten waar dat account aan 'gebonden' is.
Waarom zou ik bij wijze van eerst 10 echte g-mailaccounts aanmaken, en daarmee een PSN registeren, terwijl je ook onzin-mails in kon vullen. Overbodig gedoe. Ik ga er toch niet vanuit dat dit gebeurd?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:09 schreef Gamer_V het volgende:
Waarom zou je geld gaan zetten op een account waar je niet eens geheel bij kan
Ja dat lijkt me logisch, als je dat niet hebt, wat heb je dan aan je account..quote:Op maandag 16 mei 2011 13:09 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dan moet je wel de PS3 bezitten waar dat account aan 'gebonden' is.
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:00 schreef j95 het volgende:
Ik krijg deze week een ps3. Hopelijk profiteer ik van free games
Mocht je PS3 stuk gegaan zijn in de tussentijd, kan je alsnog mailen met Sony, maar als je ook je mails kwijt bent wordt dat een stuk lastiger.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me logisch, als je dat niet hebt, wat heb je dan aan je account..
DoNotReply@ac.playstation.net aan mijquote:Op maandag 16 mei 2011 13:22 schreef tonystark het volgende:
Heb m'n ww ingevoerd op psn , stond dat ik een mailtje zou krijgen maar nog steeds niet ontvangen?
Kan ook nog wel even duren.... van de EU blog:quote:Op maandag 16 mei 2011 13:22 schreef tonystark het volgende:
Heb m'n ww ingevoerd op psn , stond dat ik een mailtje zou krijgen maar nog steeds niet ontvangen?
http://blog.eu.playstatio(...)ssword-reset-notice/quote:Some of you have mentioned that you have not received your password reset emails. With the huge number of people coming back online at the same time and resetting their passwords, it is creating significant email traffic to ISPs. The consequence is that some of the ISPs are throttling the emails.
We are currently trying to resolve this, but in the meantime please be patient and refrain from submitting multiple requests. You will receive you reset email and be able to get back to enjoying your online gaming.
Update:
We’re currently experiencing an extremely heavy load of password resets, so we recently had to turn off services for approximately 30 minutes to clear the queue.
If you’ve requested your password reset, please give it a bit of time to reach your email.
Die is er enkel ter bevestiging.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:26 schreef delano.888 het volgende:
Je wachtwoord wijzigt al op het moment dat je het nieuwe ww intypt in je ps3, wat heb je in vredesnaam aan die mail wat zo belangrijk is?
ook niet in spambox.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:23 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
DoNotReply@ac.playstation.net aan mij
details weergeven 12:50 (32 minuten geleden)
We sturen u deze e-mail om te bevestigen dat uw PlayStation(R)Network-wachtwoord succesvol is gewijzigd.
Spambox?
Ik wist mijn wachtwoord niet? Hij was opgeslagen. Dat heeft vrijwel iedereen die zijn wachtwoord niet weet, toch? Ik hoefde hem niet te weten om een nieuwe te maken..quote:Op maandag 16 mei 2011 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die is er enkel ter bevestiging.
Wel heb je het mailtje nodig als je het wachtwoord NIET meer weet. En blijkbaar zijn er daar nogal wat mensen van
Zou goed kunnen, maar het wordt toch meuk.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:17 schreef ImmovableMind het volgende:
Reken maar op een lijstje games waar we uit kunnen kiezen. Bovendien moet het lijstje redelijk wat titels bevatten. Veel 'hardcore' games hebben het overgrote deel van de spellen waarschijnlijk al en ook deze groep moet men tevreden houden.
Ik hoop sowieso op een goede balans qua genres.
Wat denk je zelf, dat je de enige bent die probeert in te loggen? Het is stervensdruk!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist op de PS3 nieuwe update geinstalleerd en wachtwoord veranderd en alles, en als ik dan sign-in doe, dan krijg ik een PSN error 80710092...(!)
Ik kreeg mijn mailtje echt letterlijk een halve minuut na aanvraag. Password gewijzigd en klaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:56 schreef FalleNk810i het volgende:
Inderdaad lekker druk, wacht nu al een tijdje op de mail om mn ww te wijzigen
Weird, naja. Ik wacht wel. Nog steeds niet binnen, net nog maar een keer aangeklikt op de ps3quote:Op maandag 16 mei 2011 14:02 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn mailtje echt letterlijk een halve minuut na aanvraag. Password gewijzigd en klaar.
Ook het bevestigingsmailtje kreeg ik meteen. Wellicht omdat ik de email van werk gebruik en geen Gmail oid......quote:Op maandag 16 mei 2011 14:15 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb niet eens een bevestigingsemail gekregen voor het gewijzigde wachtwoord, maar goed, PSN is inmiddels weer bereikbaar. Ook mijn amerikaanse account het nieuwe paswoord gegeven, en japanse doe ik volgende week wel ofzo, aangezien die PSN toch nog niet online is geloof ik....
Ook dit had ik vanochtend heb nu nog geen mail...quote:Op maandag 16 mei 2011 13:22 schreef tonystark het volgende:
Hackers aanval ging via Amazon. Dit kan misschien nog wel een staartje krijgen richting Amazon.quote:PSN werd aangevallen via Amazon servers
Gerucht - Er is al veel informatie rondom de hack van het PlayStation Network naar buiten gekomen. Bloomberg, een bekende Amerikaanse nieuwssite, denkt dat Amazon iets met de zaak te maken heeft.
Langzaam maar zeker komen er meer details rondom de aanval op het PlayStation Network naar buiten. De nieuwssite Bloomberg meldt dat er servers van Amazon zijn gebruikt om de aanval uit te voeren. Bloomberg haalt de informatie bij een anonieme bron, die erg betrouwbaar zou zijn.
Bij Amazon kun je namelijk servers huren bij de zogeheten Cloud Computing services die het bedrijf aanbiedt. De hackers zouden valse gegevens hebben opgegeven om een server te kunnen huren en daarmee de aanval uit te voeren. Uiteraard is de server inmiddels uit de lucht.
Sony heeft aangegeven de zaak niet los te laten voordat de hackers zijn gepakt. Sony laat dan ook weten dat de aanval extreem goed gepland is en zegt ook dat de aanval is uitgevoerd door zeer professionele hackers. Momenteel werkt Sony dan ook samen met een aantal andere organisaties om de hackers te kunnen pakken.
vreemd..ik wel maar geen mail gekregen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:42 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb mijn wachtwoord ook keurig kunnen wijzigen, maar geen mail hoor.
Nee, ik heb hetzelfde. Zal door de drukte komen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:44 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik kan wel online, en mijn wachtwoord is gewijzigd, maar geen mail gehad. Is ook niet zo erg toch?
klopt je hebt 3 dingen wat mogelijk is :quote:Op maandag 16 mei 2011 14:59 schreef FalleNk810i het volgende:
Wtf, probeer ik ff mn broertje zn account, en daar kan ik gewoon op de ps3 mn password veranderen? Terwijl er bij mn eigen account een mail gestuurd zou zijn...
Wat is dat voor n bullshit dan?
1 en 3 geprobeerd. Nog geen mail gehad. Genaaid dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:01 schreef maickeltje het volgende:
[..]
klopt je hebt 3 dingen wat mogelijk is :
1 : Je moet het via je mail veranderen en je krijgt ook een mail ( niks aan de hand )
2 : Je kan het zo wijzigen zonder mail ( niks aan de hand )
3 : Je moet het via je mail veranderen maar je krijgt geen mail ( Genaaid....net zoals ik heb )
ik heb dus 3 maar heb het nu opgelost. Gaat er dus om dat je account niet origineel op die ps3 gemaakt is. Ik heb mijn oude ps3 aangesloten waarop het account toen gecreëerd was om het zo maar te zeggen, en dan kan je het wachtwoord gelijk veranderenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:01 schreef maickeltje het volgende:
[..]
klopt je hebt 3 dingen wat mogelijk is :
1 : Je moet het via je mail veranderen en je krijgt ook een mail ( niks aan de hand )
2 : Je kan het zo wijzigen zonder mail ( niks aan de hand )
3 : Je moet het via je mail veranderen maar je krijgt geen mail ( Genaaid....net zoals ik heb )
ik heb een nieuw acc aangemaakt daar kan ik ook wel mee spelen...maar ik wil met mijn eigen account!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:18 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
1 en 3 geprobeerd. Nog geen mail gehad. Genaaid dus.
Naja kan iig wel CODmw2 online doen op mn broertje zn account
Omdat je een online pass nodig hebt. En die is te downloaden via de PSN-store (met de code). Maar aangezien die PSN-store nog niet online is, kunnen alleen de mensen die hun online pass al geactiveerd hadden nu wel online.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
WAT IS dit nou ! Ik wil dus online Mortal Kombat spelen . Psn werkt weer niets aan de hand.
Maar dan wil ik dus Redeem code doen in het spel, Zegt ie this service is not possible ofzo .
Terwijl andere mensen posten al wel dat ze Mortal Kombat kunnen spelen hoe zit dit ?
precies, ik heb 2 accounts een hotmail en een werkmail.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:22 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ook het bevestigingsmailtje kreeg ik meteen. Wellicht omdat ik de email van werk gebruik en geen Gmail oid......
Ze geven geen 10 euro, want dan kost het Sony geld. Er zijn genoeg spellen die door bijna niemand meer gekocht worden. Dan is het voor Sony bijna gratis om die games weg te geven.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:59 schreef DutchSL het volgende:
Uncharted 2 gaan ze echt niet weggeven, zullen wel gewoon B-spellen zijn zoals die paar die hier een paar dagen geleden gepost werden. Een of andere boksgame, iets met samurais en nog een paar die ik al vergeten ben.
Ik heb liever gewoon 10 euro vrij te besteden in de store.
En nog een kans om winst te maken met DLC ookquote:Op maandag 16 mei 2011 17:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze geven geen 10 euro, want dan kost het Sony geld. Er zijn genoeg spellen die door bijna niemand meer gekocht worden. Dan is het voor Sony bijna gratis om die games weg te geven.
Erger me ook weer kapot aan COD ja, was een maand lang alleen maar splitscreen wezen spelen, nu krijg je allemaal van die mongols met die noobtubes en weet ik veel wat nog meerquote:
http://www.computerandvid(...)ews/la-noire-review/quote:If you loved Heavy Rain, or any of the classic narrative point and clicks for that matter, then L.A Noire is a must buy. It's an experience that we feel every gamer should have but if you hated David Cage's attempt at video game innovation and you're coming to this with cars and horses on the brain then, sorry, you'll be sorely disappointed.
http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-16-l-a-noire-reviewquote:L.A. Noire is slow but quietly engrossing; its mechanics are suspect, but you can't fault the ambition, attention to detail and commitment that went into its making. It risks stumbling over its own earnestness at times, but it's saved by its star – and I don't mean Staton, who does his best with a dry character.
That star is Los Angeles: as bizarre, threatening and fascinating in this virtual 1947 as it is in the real world today. L.A. Noire may owe its vision of the city to Ellroy and others, but as a game, it can depict it in a way those others can't. McNamara, Team Bondi and Rockstar have taken that responsibility seriously, convincingly peeling away the layers of a sick society over the game's length. That – not the curse words or the grim subject matter or the naked corpses – is what makes L.A. Noire a genuinely mature game.
Zodra de PS Store online is. Dat is voor de 31ste. Dus nog maximaal twee weken.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef MagischMannetje het volgende:
Maar wanneer kunnen we onze goodies gebruiken?
Dan gebruik je toch die 2 days trial (een optie in het menu van MK). Op die manier heb ik MK online gespeeld zonder de redeem code te gebruikt hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
WAT IS dit nou ! Ik wil dus online Mortal Kombat spelen . Psn werkt weer niets aan de hand.
Maar dan wil ik dus Redeem code doen in het spel, Zegt ie this service is not possible ofzo .
Terwijl andere mensen posten al wel dat ze Mortal Kombat kunnen spelen hoe zit dit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |