DoNotReply@ac.playstation.net aan mijquote:Op maandag 16 mei 2011 13:22 schreef tonystark het volgende:
Heb m'n ww ingevoerd op psn , stond dat ik een mailtje zou krijgen maar nog steeds niet ontvangen?
Kan ook nog wel even duren.... van de EU blog:quote:Op maandag 16 mei 2011 13:22 schreef tonystark het volgende:
Heb m'n ww ingevoerd op psn , stond dat ik een mailtje zou krijgen maar nog steeds niet ontvangen?
http://blog.eu.playstatio(...)ssword-reset-notice/quote:Some of you have mentioned that you have not received your password reset emails. With the huge number of people coming back online at the same time and resetting their passwords, it is creating significant email traffic to ISPs. The consequence is that some of the ISPs are throttling the emails.
We are currently trying to resolve this, but in the meantime please be patient and refrain from submitting multiple requests. You will receive you reset email and be able to get back to enjoying your online gaming.
Update:
We’re currently experiencing an extremely heavy load of password resets, so we recently had to turn off services for approximately 30 minutes to clear the queue.
If you’ve requested your password reset, please give it a bit of time to reach your email.
Die is er enkel ter bevestiging.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:26 schreef delano.888 het volgende:
Je wachtwoord wijzigt al op het moment dat je het nieuwe ww intypt in je ps3, wat heb je in vredesnaam aan die mail wat zo belangrijk is?
ook niet in spambox.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:23 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
DoNotReply@ac.playstation.net aan mij
details weergeven 12:50 (32 minuten geleden)
We sturen u deze e-mail om te bevestigen dat uw PlayStation(R)Network-wachtwoord succesvol is gewijzigd.
Spambox?
Ik wist mijn wachtwoord niet? Hij was opgeslagen. Dat heeft vrijwel iedereen die zijn wachtwoord niet weet, toch? Ik hoefde hem niet te weten om een nieuwe te maken..quote:Op maandag 16 mei 2011 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die is er enkel ter bevestiging.
Wel heb je het mailtje nodig als je het wachtwoord NIET meer weet. En blijkbaar zijn er daar nogal wat mensen van
Zou goed kunnen, maar het wordt toch meuk.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:17 schreef ImmovableMind het volgende:
Reken maar op een lijstje games waar we uit kunnen kiezen. Bovendien moet het lijstje redelijk wat titels bevatten. Veel 'hardcore' games hebben het overgrote deel van de spellen waarschijnlijk al en ook deze groep moet men tevreden houden.
Ik hoop sowieso op een goede balans qua genres.
Wat denk je zelf, dat je de enige bent die probeert in te loggen? Het is stervensdruk!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist op de PS3 nieuwe update geinstalleerd en wachtwoord veranderd en alles, en als ik dan sign-in doe, dan krijg ik een PSN error 80710092...(!)
Ik kreeg mijn mailtje echt letterlijk een halve minuut na aanvraag. Password gewijzigd en klaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:56 schreef FalleNk810i het volgende:
Inderdaad lekker druk, wacht nu al een tijdje op de mail om mn ww te wijzigen
Weird, naja. Ik wacht wel. Nog steeds niet binnen, net nog maar een keer aangeklikt op de ps3quote:Op maandag 16 mei 2011 14:02 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn mailtje echt letterlijk een halve minuut na aanvraag. Password gewijzigd en klaar.
Ook het bevestigingsmailtje kreeg ik meteen. Wellicht omdat ik de email van werk gebruik en geen Gmail oid......quote:Op maandag 16 mei 2011 14:15 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb niet eens een bevestigingsemail gekregen voor het gewijzigde wachtwoord, maar goed, PSN is inmiddels weer bereikbaar. Ook mijn amerikaanse account het nieuwe paswoord gegeven, en japanse doe ik volgende week wel ofzo, aangezien die PSN toch nog niet online is geloof ik....
Ook dit had ik vanochtend heb nu nog geen mail...quote:Op maandag 16 mei 2011 13:22 schreef tonystark het volgende:
Hackers aanval ging via Amazon. Dit kan misschien nog wel een staartje krijgen richting Amazon.quote:PSN werd aangevallen via Amazon servers
Gerucht - Er is al veel informatie rondom de hack van het PlayStation Network naar buiten gekomen. Bloomberg, een bekende Amerikaanse nieuwssite, denkt dat Amazon iets met de zaak te maken heeft.
Langzaam maar zeker komen er meer details rondom de aanval op het PlayStation Network naar buiten. De nieuwssite Bloomberg meldt dat er servers van Amazon zijn gebruikt om de aanval uit te voeren. Bloomberg haalt de informatie bij een anonieme bron, die erg betrouwbaar zou zijn.
Bij Amazon kun je namelijk servers huren bij de zogeheten Cloud Computing services die het bedrijf aanbiedt. De hackers zouden valse gegevens hebben opgegeven om een server te kunnen huren en daarmee de aanval uit te voeren. Uiteraard is de server inmiddels uit de lucht.
Sony heeft aangegeven de zaak niet los te laten voordat de hackers zijn gepakt. Sony laat dan ook weten dat de aanval extreem goed gepland is en zegt ook dat de aanval is uitgevoerd door zeer professionele hackers. Momenteel werkt Sony dan ook samen met een aantal andere organisaties om de hackers te kunnen pakken.
vreemd..ik wel maar geen mail gekregen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:42 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb mijn wachtwoord ook keurig kunnen wijzigen, maar geen mail hoor.
Nee, ik heb hetzelfde. Zal door de drukte komen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:44 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik kan wel online, en mijn wachtwoord is gewijzigd, maar geen mail gehad. Is ook niet zo erg toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |