abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96883554
Heb m'n ww ingevoerd op psn , stond dat ik een mailtje zou krijgen maar nog steeds niet ontvangen?
''Is it better to be feared or respected? I say, is it too much to ask for both?''
  maandag 16 mei 2011 @ 13:23:54 #52
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_96883608
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:22 schreef tonystark het volgende:
Heb m'n ww ingevoerd op psn , stond dat ik een mailtje zou krijgen maar nog steeds niet ontvangen?
DoNotReply@ac.playstation.net aan mij
details weergeven 12:50 (32 minuten geleden)
We sturen u deze e-mail om te bevestigen dat uw PlayStation(R)Network-wachtwoord succesvol is gewijzigd.

Spambox?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  maandag 16 mei 2011 @ 13:24:32 #53
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_96883632
quote:
Kan ook nog wel even duren.... van de EU blog:

quote:
Some of you have mentioned that you have not received your password reset emails. With the huge number of people coming back online at the same time and resetting their passwords, it is creating significant email traffic to ISPs. The consequence is that some of the ISPs are throttling the emails.
We are currently trying to resolve this, but in the meantime please be patient and refrain from submitting multiple requests. You will receive you reset email and be able to get back to enjoying your online gaming.
Update:
We’re currently experiencing an extremely heavy load of password resets, so we recently had to turn off services for approximately 30 minutes to clear the queue.
If you’ve requested your password reset, please give it a bit of time to reach your email.
http://blog.eu.playstatio(...)ssword-reset-notice/
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_96883688
Je wachtwoord wijzigt al op het moment dat je het nieuwe ww intypt in je ps3, wat heb je in vredesnaam aan die mail wat zo belangrijk is?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 16 mei 2011 @ 13:26:46 #55
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_96883704
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:26 schreef delano.888 het volgende:
Je wachtwoord wijzigt al op het moment dat je het nieuwe ww intypt in je ps3, wat heb je in vredesnaam aan die mail wat zo belangrijk is?
Die is er enkel ter bevestiging.

Wel heb je het mailtje nodig als je het wachtwoord NIET meer weet. En blijkbaar zijn er daar nogal wat mensen van :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_96883863
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:23 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

DoNotReply@ac.playstation.net aan mij
details weergeven 12:50 (32 minuten geleden)
We sturen u deze e-mail om te bevestigen dat uw PlayStation(R)Network-wachtwoord succesvol is gewijzigd.

Spambox?
ook niet in spambox.

hmm probeer in te loggen staat er :uw ww is niet langer geldig u mout uw ww veranderen. druk ik op bevestigen staat er : a server error has occurred
''Is it better to be feared or respected? I say, is it too much to ask for both?''
pi_96883936
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die is er enkel ter bevestiging.

Wel heb je het mailtje nodig als je het wachtwoord NIET meer weet. En blijkbaar zijn er daar nogal wat mensen van :')
Ik wist mijn wachtwoord niet? Hij was opgeslagen. Dat heeft vrijwel iedereen die zijn wachtwoord niet weet, toch? Ik hoefde hem niet te weten om een nieuwe te maken..

Mensen die hun wachtwoord niet meer weten en heb ook niet opgeslagen hadden konden voor de hack dan toch ook niet psn in...?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_96884034
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:17 schreef ImmovableMind het volgende:
Reken maar op een lijstje games waar we uit kunnen kiezen. Bovendien moet het lijstje redelijk wat titels bevatten. Veel 'hardcore' games hebben het overgrote deel van de spellen waarschijnlijk al en ook deze groep moet men tevreden houden.

Ik hoop sowieso op een goede balans qua genres.
Zou goed kunnen, maar het wordt toch meuk.
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  maandag 16 mei 2011 @ 13:50:20 #59
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_96884572
Zojuist op de PS3 nieuwe update geinstalleerd en wachtwoord veranderd en alles, en als ik dan sign-in doe, dan krijg ik een PSN error 80710092...(!) :N
pi_96884742
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist op de PS3 nieuwe update geinstalleerd en wachtwoord veranderd en alles, en als ik dan sign-in doe, dan krijg ik een PSN error 80710092...(!) :N
Wat denk je zelf, dat je de enige bent die probeert in te loggen? Het is stervensdruk!
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_96884788
Inderdaad lekker druk, wacht nu al een tijdje op de mail om mn ww te wijzigen :Y
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_96885033
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:56 schreef FalleNk810i het volgende:
Inderdaad lekker druk, wacht nu al een tijdje op de mail om mn ww te wijzigen :Y
Ik kreeg mijn mailtje echt letterlijk een halve minuut na aanvraag. Password gewijzigd en klaar. :)
pi_96885230
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:02 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Ik kreeg mijn mailtje echt letterlijk een halve minuut na aanvraag. Password gewijzigd en klaar. :)
Weird, naja. Ik wacht wel. Nog steeds niet binnen, net nog maar een keer aangeklikt op de ps3 :P
  maandag 16 mei 2011 @ 14:15:22 #64
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_96885497
Ik heb niet eens een bevestigingsemail gekregen voor het gewijzigde wachtwoord, maar goed, PSN is inmiddels weer bereikbaar. Ook mijn amerikaanse account het nieuwe paswoord gegeven, en japanse doe ik volgende week wel ofzo, aangezien die PSN toch nog niet online is geloof ik....
pi_96885769
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:15 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb niet eens een bevestigingsemail gekregen voor het gewijzigde wachtwoord, maar goed, PSN is inmiddels weer bereikbaar. Ook mijn amerikaanse account het nieuwe paswoord gegeven, en japanse doe ik volgende week wel ofzo, aangezien die PSN toch nog niet online is geloof ik....
Ook het bevestigingsmailtje kreeg ik meteen. Wellicht omdat ik de email van werk gebruik en geen Gmail oid......
  maandag 16 mei 2011 @ 14:29:07 #66
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_96886015
uw ww is niet langer geldig, u moet uw ww veranderen.

Bevestigen

Er is een server fout opgetreden.

Meer mensen hier last van?
  maandag 16 mei 2011 @ 14:30:28 #67
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_96886074
quote:
Ook dit had ik vanochtend heb nu nog geen mail...
  maandag 16 mei 2011 @ 14:36:40 #68
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_96886309
quote:
PSN werd aangevallen via Amazon servers
Gerucht - Er is al veel informatie rondom de hack van het PlayStation Network naar buiten gekomen. Bloomberg, een bekende Amerikaanse nieuwssite, denkt dat Amazon iets met de zaak te maken heeft.

Langzaam maar zeker komen er meer details rondom de aanval op het PlayStation Network naar buiten. De nieuwssite Bloomberg meldt dat er servers van Amazon zijn gebruikt om de aanval uit te voeren. Bloomberg haalt de informatie bij een anonieme bron, die erg betrouwbaar zou zijn.

Bij Amazon kun je namelijk servers huren bij de zogeheten Cloud Computing services die het bedrijf aanbiedt. De hackers zouden valse gegevens hebben opgegeven om een server te kunnen huren en daarmee de aanval uit te voeren. Uiteraard is de server inmiddels uit de lucht.

Sony heeft aangegeven de zaak niet los te laten voordat de hackers zijn gepakt. Sony laat dan ook weten dat de aanval extreem goed gepland is en zegt ook dat de aanval is uitgevoerd door zeer professionele hackers. Momenteel werkt Sony dan ook samen met een aantal andere organisaties om de hackers te kunnen pakken.
Hackers aanval ging via Amazon. Dit kan misschien nog wel een staartje krijgen richting Amazon.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
  maandag 16 mei 2011 @ 14:41:06 #69
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_96886487
Ben nu de update aan het downloaden, en dan eindelijk weer knallen in CoD.
Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.
  maandag 16 mei 2011 @ 14:42:45 #70
310008 The_Big_Lebowski
The Dude Abides
pi_96886551
Ik heb mijn wachtwoord ook keurig kunnen wijzigen, maar geen mail hoor.
  maandag 16 mei 2011 @ 14:43:18 #71
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_96886575
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:42 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb mijn wachtwoord ook keurig kunnen wijzigen, maar geen mail hoor.
vreemd..ik wel maar geen mail gekregen.
Heb een nieuw account aan gemaakt en kan wel online met het nieuwe account
  maandag 16 mei 2011 @ 14:44:18 #72
310008 The_Big_Lebowski
The Dude Abides
pi_96886613
Ik kan wel online, en mijn wachtwoord is gewijzigd, maar geen mail gehad. Is ook niet zo erg toch?
  maandag 16 mei 2011 @ 14:53:52 #73
258885 Solique
I Kill You !
pi_96886990
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:44 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik kan wel online, en mijn wachtwoord is gewijzigd, maar geen mail gehad. Is ook niet zo erg toch?
Nee, ik heb hetzelfde. Zal door de drukte komen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_96887006
Hoe kan je trouwens je password recoveren als je niet meer weet welke geboortedatum je hebt ingevoerd? Ja, was toen nog geen 18 en dacht slim te zijn door zomaar iets in te voeren |:(
pi_96887205
Wtf, probeer ik ff mn broertje zn account, en daar kan ik gewoon op de ps3 mn password veranderen? Terwijl er bij mn eigen account een mail gestuurd zou zijn...

Wat is dat voor n bullshit dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')