Paranoïde gedoe heeft ook geen zin. Ik zie het allemaal welquote:Op maandag 16 mei 2011 10:04 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ze kunnen ook dingen achtergelaten hebben, ik vind het opmerkelijke dat de meeste mensen weer vrolijk verder gamen na het grootste PSN debacle ooit.
Ik heb mijn password gewoon veranderd via de PS3 van mijn broertjequote:Op maandag 16 mei 2011 09:20 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
En daarom kan je m ook alleen op de ps3 waarmee die geactiveerd is veranderen of via je eigen mail.
Pijnlijke edit. ;pquote:Op maandag 16 mei 2011 12:07 schreef Baghdaddy het volgende:
IK BEN HALF 5 KLAAR EN DAN GAMEN FOR LIFE(Uurtje tot ik het weer zat ben)
Haha, helaas je was me te snelquote:
Mwoh, nadat PSN weer helemaal in de lucht is (inclusief Store) zal Sony's prioriteit liggen bij het herwinnen van het vertrouwen. Lees: ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen zo snel mogelijk deze storing zijn vergeten. Dat kun je doen door behoorlijke spellen cadeau te doen. Hoogstwaarschijnlijk zijn dat wel spellen uit de eigen catalogus, maar voor Sony maakt het niet uit of ze Infamous/Uncharted 2 gratis weggeven of een minder grote PSN game (PixelJunk Shooters).quote:Op maandag 16 mei 2011 11:52 schreef HeertjeB het volgende:
Denk alleen dat die gratis games wel eens een domper kan worden
Gratis games als in gratis bubbleshooter minigame ofzo ben ik bang voor
Ik had mijn mail-account niet nodig om mijn wachtwoord te veranderen.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:07 schreef Silvanovisch het volgende:
Mwe, ik heb tijdens de registratie onzin-mails ingevuld like s@bla.nl.
Nu kan ik het wel vergeten met m'n accounts? (waar zelfs psn-geld op staat..)
Neehoor, mailtje hoef je niet te krijgen en je hoeft zelfs je opgeslagen ww niet te weten, dat laatste is vooral geniaal want ik was al bang dat erg veel mensen nooit meer hun account in zouden komen ivm vergeten ww..quote:Op maandag 16 mei 2011 13:07 schreef Silvanovisch het volgende:
Dan moet je wel de PS3 bezitten waar dat account aan 'gebonden' is.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Neehoor, mailtje hoef je niet te krijgen en je hoeft zelfs je opgeslagen ww niet te weten, dat laatste is vooral geniaal want ik was al bang dat erg veel mensen nooit meer hun account in zouden komen ivm vergeten ww..
Mailadres is alleen nodig als je het wachtwoord niet meer weet om in te loggen. Ik was in 5 minuutjes klaar voor drie accounts.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:07 schreef Silvanovisch het volgende:
Klopt, en dat zijn ze stuk voor stuk niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:09 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dan moet je wel de PS3 bezitten waar dat account aan 'gebonden' is.
Waarom zou ik bij wijze van eerst 10 echte g-mailaccounts aanmaken, en daarmee een PSN registeren, terwijl je ook onzin-mails in kon vullen. Overbodig gedoe. Ik ga er toch niet vanuit dat dit gebeurd?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:09 schreef Gamer_V het volgende:
Waarom zou je geld gaan zetten op een account waar je niet eens geheel bij kan
Ja dat lijkt me logisch, als je dat niet hebt, wat heb je dan aan je account..quote:Op maandag 16 mei 2011 13:09 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dan moet je wel de PS3 bezitten waar dat account aan 'gebonden' is.
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:00 schreef j95 het volgende:
Ik krijg deze week een ps3. Hopelijk profiteer ik van free games
Mocht je PS3 stuk gegaan zijn in de tussentijd, kan je alsnog mailen met Sony, maar als je ook je mails kwijt bent wordt dat een stuk lastiger.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me logisch, als je dat niet hebt, wat heb je dan aan je account..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |