PSN wordt dan ook gefaseerd weer opgestart. PSN-store komt later, eerst matchmaking en dergelijke.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:25 schreef Ixnay het volgende:
Bij mij werkt alles weer behalve de PSN Store, waar mij gratis spul staat te wachten.
't was ook wel logisch, want stel dat hij door een hacker was veranderd, dan zou 't lastig worden.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:18 schreef Fallen het volgende:
Wel fijn dat je je oude wachtwoord niet eens hoeft te onthouden. Ik heb ooit een UK-account aangemaakt, maar had het wachtwoord echt nooit meer geraden.
En daarom kan je m ook alleen op de ps3 waarmee die geactiveerd is veranderen of via je eigen mail.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:41 schreef Antilurker het volgende:
[..]
't was ook wel logisch, want stel dat hij door een hacker was veranderd, dan zou 't lastig worden.
Elke psn user krijgt gratis content, alleen wat is nog niet bekend gemaakt.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:39 schreef HeertjeB het volgende:
Ben benieuwd welke graties games we uit kunnen kiezen en of het ook voor lui is die dus never een creditcard nr hebben ingevoerd (lijkt me toch wel want ook die zijn gedupeerd)
Hmm ok nice, zal die lijst van games eens op proberen te zoeken!quote:Op maandag 16 mei 2011 09:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Elke psn user krijgt gratis content, alleen wat is nog niet bekend gemaakt.
De lijst met games die al eens langs kwam was volgens bronnen van US, maar who knowes.
nee, waaromquote:Op maandag 16 mei 2011 09:57 schreef MisterChirrel het volgende:
Niemand bezorgt over wat de hackers nou eigenlijk gedaan hebben?
Ze kunnen ook dingen achtergelaten hebben, ik vind het opmerkelijke dat de meeste mensen weer vrolijk verder gamen na het grootste PSN debacle ooit.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
nee, waarom![]()
Ik heb geen persoonlijke gegevens verstrekt aan psn.
Alleen wachtwoord alsof dat zo bijzonder is, is nu gewijzigd.
Je denkt serieus dat je veilig bent op internet?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:04 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ze kunnen ook dingen achtergelaten hebben, ik vind het opmerkelijke dat de meeste mensen weer vrolijk verder gamen na het grootste PSN debacle ooit.
Zie het 4e linkje in de opquote:Op maandag 16 mei 2011 10:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien voor in de OP?
Owja, die zou eigenlijk geupdate moeten worden..quote:
nee, idd. Ik heb er ook ooit tussen gestaan.quote:
Enfin, ik zeg ook niet dat mensen niet online moeten gaan. Het is alleen opmerkelijk dat alles weer vrolijk doorgaat, maar dit is een menselijk verschijnsel wat mij altijd opvalt.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat je veilig bent op internet?
Het maakt niet uit waarmee je het internet op gaat: pc/mac/x360/wii/ps3/etc niets is veilig.
Wat moeten we dan, nog even weken/maanden verder grieven omdat het down gelegen heeft.
Niemand weet nog wat de bedoeling/intentie van de hack was, dus gelijk van het ergste uit gaan heeft ook geen nut.
tja, wat moeten mensen anders.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:37 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Enfin, ik zeg ook niet dat mensen niet online moeten gaan. Het is alleen opmerkelijk dat alles weer vrolijk doorgaat, maar dit is een menselijk verschijnsel wat mij altijd opvalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |