dat zijn goeie tips tnx :dquote:Op zondag 15 mei 2011 23:25 schreef -tape- het volgende:
Fitnessen, of in ieder geval buikspieroefeningen. En na 8 uur niks meer eten. Mocht je dan toch vettigheid eten, zoals patat, probeer dan zo min mogelijk saus te nemen. Veel groenten, aangezien je meer energie verbrand dan dat je er bij krijgt door het eten van groenten.
nee dat zijn fabels, geen tips.quote:
Waar is toch die goede ouwe Ab Roller gebleven?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:45 schreef DeRakker. het volgende:
http://www.telsell.com/nl(...)n/default.aspx?cid=9
-5 a 6 kleine porties per dag eten.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:47 schreef fathank het volgende:
3x per week sporten en gezond eten. En dan bedoel ik niet dammen of Fifa 2011. Niet teveel snoepen maar gewoon 3 fatsoenlijke maaltijden per dag eten. Zorgen dat je verbranding op peil blijft ipv je lichaam in survial-mode brengen door continu te weinig te eten
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:25 schreef -tape- het volgende:
Fitnessen, of in ieder geval buikspieroefeningen. En na 8 uur niks meer eten.
Wist je niet he, dat je van buikspieroefeningen slank wordt.quote:
Terwijl het toch zo vaak op TellSell is verteld...quote:Op maandag 16 mei 2011 14:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Wist je niet he, dat je van buikspieroefeningen slank wordt.
Mike, it's amazing!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Terwijl het toch zo vaak op TellSell is verteld...
wacht maar, de lente is nog niet voorbij, zo rond juni wordt de frequentie nog wat hoger!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:52 schreef MalaCocinera het volgende:
Aah, dit is het wekelijkse afvaltopique
Kan er niet gewoon een sticky komen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wacht maar, de lente is nog niet voorbij, zo rond juni wordt de frequentie nog wat hoger!
er zijn al twee topics die focussen op afvallenquote:
Harder optreden als crew zijnde. Want die "ik wil afvallen"-topics vliegen je echt om de oren de laatste tijd. En iedere keer komt er weer hetzelfde in terug. En in 9 van de 10 gevallen zie je TS na 10 reacties niet meer terug omdat blijkt dat er geen supertrucje is om in 2 weken 5 kilo vet kwijt te raken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er zijn al twee topics die focussen op afvallenhet staat mensen vrij volgens mij om een apart topic te openen, maar als de mensen die die topics openen die vaste topics al niet kunnen vinden (waarvan er één standaard bovenaan in de subforumindex staat), dan heeft een sticky ook niet veel zin...
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:25 schreef -tape- het volgende:
Fitnessen, of in ieder geval buikspieroefeningen.
Hoe meer spieren je hebt, hoe beter je vetverbranding...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, word je nog dikker...
Eerst afvallen, dan pas spieren gaan kweken...
Bullshit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, word je nog dikker...
True, maar als je een dikke balg hebt, dan moet je vooral geen buikspieren gaan kweken. De rest trainen is geen probleem natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe meer spieren je hebt, hoe beter je vetverbranding...
Onzin. Waarom je buikspieren neit trainen? Omdat je dan een nog dikkere buik krijgt? Bullshit. Lees je in voordat je onzin roept.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
True, maar als je een dikke balg hebt, dan moet je vooral geen buikspieren gaan kweken. De rest trainen is geen probleem natuurlijk...
Ja. Lijkt me logisch, toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat je dan een nog dikkere buik krijgt?
Nee, maar dat maakt niet. Door de extra spiermassa zal je buik strakker lijken als dat alles er maar een beetje bij hangt. En je moet niet denken dat je na 3x20 situps al massive buikspieren krijgt..quote:
niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:34 schreef fathank het volgende:
[..]
En je moet niet denken dat je na 3x20 situps al massive buikspieren krijgt..
Wtf?quote:
Serieus: ga intensief sporten en houd je aan een voedingsschema met kleine, regelmatige porties met gezond eten.quote:Think of what you ate today. Now cut that in half. It's called a diet. Everyone start one.
Eerst stoppen met aankomen (qua vet opslaan), dat is meestal het echte probleem, dik zijn is het gevolg. Open deur zou je zeggen, maar veel mensen maken die fout. TS ook, als je dat probleem niet oplost zal het symptoom blijven terugkeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Klopt, maar dat verschil is niet heel groot.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:08 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Wtf?
Wat een onzin. Natuurlijk krijg je daar geen dikkere buik van, je krijgt een hogere spiermassa waardoor zoals al eerder gezegt je verbranding in rust omhoog gaat waardoor je de hele dag meer calorieen gaat verbranden en dus ook meer zult afvallen.
Maar de dagen erna verbrand je wel meer, in rust.quote:Met cardio verbrand je alleen tijdens de training zelf en de eerste 20 minuten verbrand je nog niet eens vet.
Sporten vooral, het lichaam past zich wel aan aan wat ervan gevraagd wordt. Regelmatig sporten betekent dat het lichaam zich instelt op energie opnemen en verbranden.quote:Dus krachttraining is wel degelijk nuttig voor gewichtsverlies.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee. Maar misschien ben jij een biologisch wonder of zo?
Of probeer eens Burn the fat, feed the muscle te lezen. Voor interesse pm je maar.quote:1. Je zal meer vet verliezen dan dat je in spieren zal winnen. Westcott en zijn collega's hebben verscheidene studies gedaan m.b.t. gewichtstraining in samenwerking met duizenden vrouwen en zij hebben nooit klachten gehad van vrouwen die te "breed" werden. Om precies te zijn, Westcott's onderzoek laat zien dat de gemiddelde vrouw die 2 tot 3 maal per week aan krachttraining doet na 8 weken 1.75 pond droge spiermassa kan winnen en daarbij 3.5 pond vet verliest. Anders dan mannen, hebben vrouwen 10 tot 30 keer minder hormonen die zorgen voor de "mannelijke spiermassa", legt Kraemer uit.
2. Je nieuwe spieren zullen je helpen in het gevecht tegen overgewicht. Wanneer je "nieuwe" spieren krijgt door de krachtttraining, zal je rust metabolisme (BMR) omhoog gaan, dus je verbrandt meer calorieën de hele dag lang, vermeld Westcott. Voor elke pond spiermassa die je wint, verbrand je 30 tot 50 méér calorieën per dag. Dus, als voorbeeld, als je 3 pond spiermassa wint en daarbij 40 kcal meer verbrand per pond, dan zal je 120 calorieën méér verbranden per dag. Of ongeveer 3.600 calorieën per maand. Dat staat gelijk aan een verlies van 10 tot 12 pond vet in 1 jaar tijd!
Ik ken het boek.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:47 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Of probeer eens Burn the fat, feed the muscle te lezen. Voor interesse pm je maar.
Je zegt precies hetzelfde als ik, alleen zeg jij dat je van cardio de dagen erna meer gaat verbranden. Inderdaad van sporten gaat je verbranding omhoog.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Eerst stoppen met aankomen (qua vet opslaan), dat is meestal het echte probleem, dik zijn is het gevolg. Open deur zou je zeggen, maar veel mensen maken die fout. TS ook, als je dat probleem niet oplost zal het symptoom blijven terugkeren.
Als je duurzaam bent opgehouden met aankomen is dat probleem opgelost. Dan komt het volgende probleem aan de orde, het symptoom is er nog, het vet zit er nog. In de situatie dat je niet meer aankomt, is dat eenvoudig en makkelijk op te lossen.
[..]
Klopt, maar dat verschil is niet heel groot.
[..]
Maar de dagen erna verbrand je wel meer, in rust.
[..]
Sporten vooral, het lichaam past zich wel aan aan wat ervan gevraagd wordt. Regelmatig sporten betekent dat het lichaam zich instelt op energie opnemen en verbranden.
Ik denk dat hij het heeft over EPOCquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:19 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Je zegt precies hetzelfde als ik, alleen zeg jij dat je van cardio de dagen erna meer gaat verbranden. Inderdaad van sporten gaat je verbranding omhoog.
Hoe hoger je spierpercentage - hoe meer calorieen je in rust verbrand.
Je spierpercentage verhoog je door te sporten, cardio is voornamelijk duursport, ja inderdaad je spiermassa zal omhoog maar je resultaat zal bij lange na niet in de buurt komen wanneer je kracht training doet.
Bovendien wordt je van kracht training strakker waardoor je al optisch slanker lijkt.
Weet ik niet, hangt ook van je bouw af en de mate waarin je spieren opbouwt. Maar een pond spiermassa is best veel, terwijl 30 kcalorien per dag best weinig is. Waar hebben we het over, een suikerklontje? Van duursport verbrandt je op zich weer meer, terwijl het na-effect dus ook wel groter zal zijn, van krachttraining heb je het spierweefseltoenname-effect na een tijdje. Dan lijkt mij het belangrijkste dat je regelmatig gaat sporten, en dus iets gaat doen wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:19 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Je zegt precies hetzelfde als ik, alleen zeg jij dat je van cardio de dagen erna meer gaat verbranden. Inderdaad van sporten gaat je verbranding omhoog.
Hoe hoger je spierpercentage - hoe meer calorieen je in rust verbrand.
Je spierpercentage verhoog je door te sporten, cardio is voornamelijk duursport, ja inderdaad je spiermassa zal omhoog maar je resultaat zal bij lange na niet in de buurt komen wanneer je kracht training doet.
Bovendien wordt je van kracht training strakker waardoor je al optisch slanker lijkt.
Nu nog begrijpen.quote:
Accepteren dat je gewoon een fatty bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:04 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Sporten, ongezond crashdieet. Aangezien je een hollander bent zal je wel voor het laatste gaan.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:04 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Sporten, ongezond crashdieet. Aangezien je een hollander bent zal je wel voor het laatste gaan.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:05 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Accepteren dat je gewoon een fatty bent.![]()
Alleen een bak met magere kwark werk ik na rond 11 uur weg.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
maar vergeet niet dat je na 8 uur niets meer mag eten!
las het ook idd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
geniaal hequote:Op woensdag 18 mei 2011 20:14 schreef Stekelbees het volgende:
Hoeveel foute info er wordt gegeven op dieet gebied is echt niet normaal.
Mijn hemel wat een onzin in dit topic.
aub stop met posten.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:25 schreef -tape- het volgende:
Fitnessen, of in ieder geval buikspieroefeningen. En na 8 uur niks meer eten. Mocht je dan toch vettigheid eten, zoals patat, probeer dan zo min mogelijk saus te nemen. Veel groenten, aangezien je meer energie verbrand dan dat je er bij krijgt door het eten van groenten.
"survival" mode. Zo'n term die de laatste tijd te pas en te onpas overal maar neer wordt gegooid.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:47 schreef fathank het volgende:
3x per week sporten en gezond eten. En dan bedoel ik niet dammen of Fifa 2011. Niet teveel snoepen maar gewoon 3 fatsoenlijke maaltijden per dag eten. Zorgen dat je verbranding op peil blijft ipv je lichaam in survial-mode brengen door continu te weinig te eten
Waarom zou je nog koolhydraten eten? Gewoon flink veel eiwitten om de nacht mee door te komen is goed genoeg.quote:
Mensen die in dit soor Margriet/Libelle wijsheden gelovenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
Dat spieren in RUST meer verbranden klopt. Het is echter zo weinig dat dit te verwaarlozen valt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:08 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Wtf?
Wat een onzin. Natuurlijk krijg je daar geen dikkere buik van, je krijgt een hogere spiermassa waardoor zoals al eerder gezegt je verbranding in rust omhoog gaat waardoor je de hele dag meer calorieen gaat verbranden en dus ook meer zult afvallen.
Met cardio verbrand je alleen tijdens de training zelf en de eerste 20 minuten verbrand je nog niet eens vet.
Dus krachttraining is wel degelijk nuttig voor gewichtsverlies.
misschien omdat ik om 9 tot 10/10.30 in de sportschool sta? en misschien daarna weer moeten eten?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom zou je nog koolhydraten eten? Gewoon flink veel eiwitten om de nacht mee door te komen is goed genoeg.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
verander je eetpatroon/leefwijze naar iets dat je gewoon voor altijd vol kunt houden en denk niet in termen als 'straks als ik zoveel weeg mag ik weer 'normaal eten'.
Normaal eten moet dát zijn wat je eeuwig vol kunt houden zonder aan te komen en je dus op een gezond gewicht houdt.
600? Dat is 6 biertjes per dag ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 04:23 schreef Drinky het volgende:
Ik eet al 3 jaar niet meer dan 600kcal en ben al 27kg afgevallen, eet wel alleen 3 blikjes tonijn op een dag, voldoende eiwitten voor de groei en weing ckal voor verbranding
Ga jij eens Sonja Bakkeren met 1100 kcal per dag. Dan ga je al rap in opslagmodus. En wat is het gevolg? Jojo'en.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
"survival" mode. Zo'n term die de laatste tijd te pas en te onpas overal maar neer wordt gegooid.
Je lichaam gaat pas in opslagmodus als je in Japan zit ten tijde van een giga aardbeving en daardoor 3 weken lang rond moet struinen op zoek naar voedsel.
Als jij denkt dat je lichaam in "survival" mode gaat als je wat minder eet dan normaal raad ik je aan je account gewoon te verwijderen en te stoppen met onzin te posten.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:30 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Eet gewoon minder dan 2000 cal per dag toch? Ik heb vroegâh eens 3 maanden vrijwel niks gegeten, meeste cal kwamen uit drank. Zo dun toen![]()
Sporten vind ik vreselijk saai, dus het moet wel zo. En van roken is nog nooit iemand dik geworden (behalve als je ermee stopt). En concerta onderdrukt de honger fantastisch, al is dat volgens mij niet bij iedereen die het slikt zo.
Oh ja en als je slaapt eet je niet!
Inderdaad, zoals ik al eerder schreef, eerst het eigenlijk probleem oplossen, en dat is dat je aankomt. Daarna het symptoom, dat is dat je te dik bent geworden door het aankomen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
verander je eetpatroon/leefwijze naar iets dat je gewoon voor altijd vol kunt houden en denk niet in termen als 'straks als ik zoveel weeg mag ik weer 'normaal eten'.
Normaal eten moet dát zijn wat je eeuwig vol kunt houden zonder aan te komen en je dus op een gezond gewicht houdt.
welke mongoloid gaat er nou op 1100kcal/dag proberen te leven?quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga jij eens Sonja Bakkeren met 1100 kcal per dag. Dan ga je al rap in opslagmodus. En wat is het gevolg? Jojo'en.
Beter stop je zelf met onzin posten.
Ik eet 3500kcal per dag en kom geen vet aanquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:36 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
welke mongoloid gaat er nou op 1100kcal/dag proberen te leven?
man of vrouw, advies is zeker niet onder de 1500 te komen, en zelfs dat is al echt weinig.
3x per dag? nah beter 6-8xquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:26 schreef rubje het volgende:
Wat een reclame adviezen regent het hier zeg![]()
Het beste om af te vallen is gewoon normaal te eten( 3X per dag) en verder veel oefeningen te doen als in wandelen/lopen en desnoods wat buitensporten. Laat frisdrank of bier elke dag staan en beperk dat tot 1 glas in het weekend. Dus veel water(gewoon tap!) drinken en ook veel koffie---> drink gewoon thee! en de sapjes van AH laten staan!Je zult zien dat de kilo's eraf vliegen binnen een maand.
![]()
quote:
haha veel?quote:Ik kreeg het advies om 's morgens en 's middags vier boterhammen te eten en s'avonds 4 aardappelen, groenten en wat vlees (100gr). Kun met deze hoeveelheid eten afvallen, het lijkt me zoveel.......... trouwns geen tussendoortjes, maar daar heb je ook geen behoefte aan na 4 boterhammen
Het is wel twee keer vier boterhammen hè, voor iemand die niet aan krachtsport doet ofzo is 8 boterhammen plus avondeten helemaal niet gek.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
[..]
haha veel?![]()
Dat zijn 2 van de 7 maaltijden van mij![]()
Mensen zonder spiermassa en alleen maar vet
Mensen moeten niet zo zeiken dat ze dik worden... ze willen er toch niks aan doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:51 schreef Mini. het volgende:
[..]
Het is wel twee keer vier boterhammen hè, voor iemand die niet aan krachtsport doet ofzo is 8 boterhammen plus avondeten helemaal niet gek.
Maar nu gaan de twee topics helemaal door elkaar lopen.
omdat ze elkaar ook napraten...quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:56 schreef Mini. het volgende:
Veel mensen weten gewoon niet goed hoe het moet, dat blijkt uit dit topic ook wel weer...
Ik ben zo al 26kg afgevallen, je mag zeggen wat je wil maar het werkt, al 2 jaar stabielquote:Op donderdag 19 mei 2011 05:07 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
600? Dat is 6 biertjes per dag ofzo?
Ik geloof best dat het werkt, maar ik zou niet kunnen leven zonder af en toe flink aan de zuip te zitten. En het lijkt me dat dat met 600 kcal niet kan. Eet ik liever een af en toe een dag gewoon 1 appel om dan flink te kunnen drinken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben zo al 26kg afgevallen, je mag zeggen wat je wil maar het werkt, al 2 jaar stabiel
Kun je beter gaan sporten om een dag flink te drinken. 1 appel op een dag is niet gezond.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:05 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het werkt, maar ik zou niet kunnen leven zonder af en toe flink aan de zuip te zitten. En het lijkt me dat dat met 600 kcal niet kan. Eet ik liever een af en toe een dag gewoon 1 appel om dan flink te kunnen drinken.
En tonijn uit blik, gadverdammeIs er verschil tussen een verse tonijnsteak van de markt en uit blik? Lijkt me alleen maar beter.
Ben geen liefhebber van sporten. Twee keer per week naar de sportschool haal ik meestal wel, maar dan doe ik gewoon die cardio-gayshit en een halfuur hard roeien. Gezond leven op je twintigste vind ik te vermoeiendquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun je beter gaan sporten om een dag flink te drinken. 1 appel op een dag is niet gezond.
Tonijn uit blik, beetje mayo drbij en groeien maarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:05 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het werkt, maar ik zou niet kunnen leven zonder af en toe flink aan de zuip te zitten. En het lijkt me dat dat met 600 kcal niet kan. Eet ik liever een af en toe een dag gewoon 1 appel om dan flink te kunnen drinken.
En tonijn uit blik, gadverdammeIs er verschil tussen een verse tonijnsteak van de markt en uit blik? Lijkt me alleen maar beter.
later word t alleen maar moeilijker... dus zal bij jou nooit gaan gebeurenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:10 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Ben geen liefhebber van sporten. Twee keer per week naar de sportschool haal ik meestal wel, maar dan doe ik gewoon die cardio-gayshit en een halfuur hard roeien. Gezond leven op je twintigste vind ik te vermoeiend
Waarschijnlijk niet, maar dat is nooit van groot belang geweest. Nu ben ik wel slank en heb ik echt een toplevenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
later word t alleen maar moeilijker... dus zal bij jou nooit gaan gebeuren
nee want sporters hebben idd een kut leven.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:43 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar dat is nooit van groot belang geweest. Nu ben ik wel slank en heb ik echt een topleven
Ik denk dat ik me zodalijk maar ga verhangen zo'n kutleven heb ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nee want sporters hebben idd een kut leven.
zou ik ook doen... ben er nu ook al mee bezig... damn zon kut leven heb ik zeg.. kan niks leuks doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me zodalijk maar ga verhangen zo'n kutleven heb ik.
Nergens gezegd dat dat zo is. Ik haal m'n kick er alleen niet uit. Sterker nog, ik verveel me vreselijk op de sportschool. Tennis en rugby heb ik wel lang met veel plezier gedaan, er moet een competitieve factor aanwezig zijn voor mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nee want sporters hebben idd een kut leven.
In de sportschool heb je ook competitieve factor.. alleen moet je die zelf maken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:55 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Nergens gezegd dat dat zo is. Ik haal m'n kick er alleen niet uit. Sterker nog, ik verveel me vreselijk op de sportschool. Tennis en rugby heb ik wel lang met veel plezier gedaan, er moet een competitieve factor aanwezig zijn voor mij.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:55 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Nergens gezegd dat dat zo is. Ik haal m'n kick er alleen niet uit. Sterker nog, ik verveel me vreselijk op de sportschool. Tennis en rugby heb ik wel lang met veel plezier gedaan, er moet een competitieve factor aanwezig zijn voor mij.
Oftwel wanneer je gaat sporten heb je dit niet...?quote:Nu ben ik wel slank en heb ik echt een topleven
Hooguit een implicatie. Maar ik niet, in ieder geval. Ik doe twee studies aan de uni, m'n familie woont in een andere stad, ik lees (naast studieboeken) ongeveer 2-3 uur per dag. De rest van de tijd wil ik uitgaan, koken, drinken, gamen, die dingen. Sport is voor mij nooit iets geweest wat ik leuk vond om te doen, dus waarom zou je het dan doen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
[..]
Oftwel wanneer je gaat sporten heb je dit niet...?
3 uur per dag lezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:27 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Hooguit een implicatie. Maar ik niet, in ieder geval. Ik doe twee studies aan de uni, m'n familie woont in een andere stad, ik lees (naast studieboeken) ongeveer 2-3 uur per dag. De rest van de tijd wil ik uitgaan, koken, drinken, gamen, die dingen. Sport is voor mij nooit iets geweest wat ik leuk vond om te doen, dus waarom zou je het dan doen?
Overigens is het natuurlijk wel ideaal als je van sporten houdt. Vriend van mij gaat als hij slecht nieuws krijgt of stress heeft naar de sportschool, terwijl ik dan altijd naar een bar vertrek. Maar je kan je er net zo min aan storen dat ik zelden sport als ik dat anderen zelden lezen, non?
idd lijkt me ook niks.. marja ieder eigen keuze... als je t zo graag wilt zou ik er eerder 1.5u lezen en 1.5u sporten van maken.. achjaaaaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
3 uur per dag lezen.Jezus wat een tijdverspilling. En dan die saaie nerd hier klagen over sporters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |