Hopelijk houdt zijn chick hem bij Ajax en Amsterdam.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:29 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik vind Jantje echt een baas, zowel binnen als buiten het veld. Die heeft volgens mij wel een Ajax-hart
Volgens mij was het een goedmakertje omdat hij daarvoor vergat te fluiten nadat het voordeel van Twente helemaal geen voordeel wasquote:Op zondag 15 mei 2011 21:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vink was ook weer dramatisch hoor, snap nog steeds niet waarom hij die penalty niet gaf. Maar goed.
Of een kopsterke spits waardoor Sulejmani zijn voorzetten op links kwijt kan en Ozbiliz een kans geven?.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:34 schreef Noax het volgende:
Theo gaat afbouwen bij Vitesse.
Meer zit er ook niet in voor deze vatsige drankorgel....
Eriksen blijft langer dan Vertonghen bij Ajax hoogstwaarschijnlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Het Ajax T-Shirt besteld (***+Schaal)
En binnenkort ook het nieuwe tenue bestellen..
Luxeprobleem; Eriksen of Vertonghen op de rug....
Hmm... Allebei?
De spits moet inderdaad kunnen koppen. Maar er moet ook een buitenspeler bijkomen. OZbiliz, Ebecilio en Sulejmani is simpelweg te weinig.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of een kopsterke spits waardoor Sulejmani zijn voorzetten op links kwijt kan en Ozbiliz een kans geven?.
Ze mochten een half uur lang het podium niet op omdat ze bang waren voor de verdrukking of zoquote:Op zondag 15 mei 2011 21:35 schreef msnk het volgende:
DAMN wat een wedstrijdMuseumplein was fijn maar nadat de ME in actie kwam weer naar huis gegaan want geen zin in gezeik, Leidse is maar bijzaak, lekker boeiend.
Heerlijk fluitconcert ook voor de burgemeester en el hamlap, niets geen hypocriete bullshit na het winnen van de titel. Gewoon optyfen
En ondanks alle vreugde was er weer genoeg om over te kankeren als een echteBegon al meteen in de tram waar iedereen weer anti-Rotterdam aan het scanderen waren. Dan denk ik echt die lullo's voelen zich toch ellendig, laten we nou lekker ons eigen feestje vieren
En de huldiging was minder dan verwacht, bus kwam ook te laat en zo...
Beerens wil weg en zit te slijmen richting Ajax, maar of hij voldoet weet ik niet. Ach ik zie het allemaal wel mijn mening maakt toch geen verschilquote:Op zondag 15 mei 2011 21:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
De spits moet inderdaad kunnen koppen. Maar er moet ook een buitenspeler bijkomen. OZbiliz, Ebecilio en Sulejmani is simpelweg te weinig.
Je noemt het enige moment dat ik hem minder vond. Vink heeft een keurige topper gefloten.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vink was ook weer dramatisch hoor, snap nog steeds niet waarom hij die penalty niet gaf. Maar goed.
Nee, was bij een kroeg, COmpaenen op de nassaukadequote:
Whahahah, die kerel vroeg al of dat ding gevallen wasquote:Op zondag 15 mei 2011 21:39 schreef MagicIsland1 het volgende:
Was deze al gepost? Moment waarop Stekelenburg de schaal laat vallen
Daar heb ik gewoondquote:Op zondag 15 mei 2011 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, was bij een kroeg, COmpaenen op de nassaukadeWas echt vet, heb buiten gewoon lekker kunnen kijken met een goed groot scherm en hard geluid
Echt geweldig , daarna 1e rij museum
was er meteen naar toe gesprint
Ajoh is dat niet levensgevaarlijk met die kabels daar?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:39 schreef MagicIsland1 het volgende:
Was deze al gepost? Moment waarop Stekelenburg de schaal laat vallen
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben weer thuis. Geweldige dag gehad, echt geweldig!
Het belangrijkste:
PSV is geen 2e geworden > Dus kunnen ze qua transfers niet veel.
FC Twente zal belangrijke spelers kwijtraken, en het wordt lastig om een type Jansen of Ruiz (als hij weggaat) terug te halen. Ben benieuwd of ze de CL nog halen. Hoop van niet.
Ajax schreef al zwarte cijfers.ze krijgen nu ook nog 'ns een zak vol geld voor de CL league!.
Als ze de juiste keuzes maken, zal Ajax weer de grootste worden. De club die zeker om de 2 jaar kampioen wordt.
Heerlijk!
Dit nog
Reported.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Haha, MSNK en Smoof tegen de popo
Zou pas kapitaalsvernietiging zijn: Steek en Jantje die geëlektrocuteerd werden.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajoh is dat niet levensgevaarlijk met die kabels daar?
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, was bij een kroeg, COmpaenen op de nassaukadeWas echt vet, heb buiten gewoon lekker kunnen kijken met een goed groot scherm en hard geluid
Echt geweldig , daarna 1e rij museum
was er meteen naar toe gesprint
Ik zei het vorige week ook nog!quote:
Watquote:
Ik heb het ook altijd gezegd als was het af en toe wel meer als tegengewicht richting de mensen die het seizoen opgaven en vertelde dat Ajax zich maar alvast op volgend jaar moesten richtenquote:
Ik welquote:Op zondag 15 mei 2011 21:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Toch kut dat ik niet in amsterdam woon. Fissa met m'n homies in de hood van de bijlmer toch!
Dat is niet zo bijzonderquote:Op zondag 15 mei 2011 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WatNa een tijdje zei ik het ook
, alleen wel pas nadat PSV instortte
Oh, een provinciaaltjequote:Op zondag 15 mei 2011 21:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Toch kut dat ik niet in amsterdam woon. Fissa met m'n homies in de hood van de bijlmer toch!
Dit is geen wedstrijd waarzeggerij hehquote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is niet zo bijzonder
Ik voorspelde dat PSV zou neerstorten
Concordia Delft is zijn werkelijke passie.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh, een provinciaaltje
Als je uit Oss komt, ben je voor Top Oss! Als je uit Den Bosch komt.....
Tjsha, ben 4 maanden geleden gekwetst door jullie. Jullie verklaarden mij voor gek.quote:
Laat 's zien, ik wil wel 's weten wat ik toen heb gezegdquote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tjsha, ben 4 maanden geleden gekwetst door jullie. Jullie verklaarden mij voor gek.
Voelt wel lekker om nu mijn gelijk te halen.
Ik had wel te doen met Uri Coronel, hij heeft fouten gemaakt, vooral met die speech van hem, maar toch...voel ik met hem mee.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tjsha, ben 4 maanden geleden gekwetst door jullie. Jullie verklaarden mij voor gek.
Voelt wel lekker om nu mijn gelijk te halen.
msnkquote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Laat 's zien, ik wil wel 's weten wat ik toen heb gezegd
Met je kk abonnement op je kk Voetbal Internationalquote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh, een provinciaaltje
"provinciaaltje". Zuid holland, kut.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh, een provinciaaltje
Delfia, niet concordia. Kutclub is dat!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Concordia Delft is zijn werkelijke passie.
Ben te moe om alles nu op te zoekenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Laat 's zien, ik wil wel 's weten wat ik toen heb gezegd
We verklaren je sowieso voor gek, dat had daar niks mee te maken!quote:
v/d Boog kon door zijn gebroken been niks meevieren. Vond dat ook wel zielig.'quote:Op zondag 15 mei 2011 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had wel te doen met Uri Coronel, hij heeft fouten gemaakt, vooral met die speech van hem, maar toch...voel ik met hem mee.
Kippenvel als ik radio 1 hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
v/d Boog kon door zijn gebroken been niks meevieren. Vond dat ook wel zielig.'
Neeh, toch niet.
Doe eens even aardig tegen de baasquote:Op zondag 15 mei 2011 21:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
We verklaren je sowieso voor gek, dat had daar niks mee te maken!
Ik kwam 2 negers tegen op museum, ze waren chill manquote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef msnk het volgende:
Wat mij het meeste opviel vandaag was dat de meeste negers geen woord wisten van welk lied/leus dan ook. Verrassend.
Delft ligt dichter bij Den Haag of Rotterdamquote:Op zondag 15 mei 2011 21:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"provinciaaltje". Zuid holland, kut.
[..]
Delfia, niet concordia. Kutclub is dat!
Ik zag wel dat de negers dans skills hadden. Wannabe-neger Ooijer ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef msnk het volgende:
Wat mij het meeste opviel vandaag was dat de meeste negers geen woord wisten van welk lied/leus dan ook. Verrassend.
Stonden een paar klimmende negers achter mij .. werd er gek van.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kwam 2 negers tegen op museum, ze waren chill man![]()
. 1e rij daar, geweldig
Boeit mij nou waar het dichterbij ligt. Het ligt nergens inquote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Delft ligt dichter bij Den Haag of Rotterdam
Kies maar uit.
Wanneer ongeveer tijdens de wedstrijd vertrok jij naar het Museumplein dan? Ik was er rond 5 uur nog best vroeg, maar de eerste paar rijen waren helemaal vol. Daarachter nog helemaal leeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kwam 2 negers tegen op museum, ze waren chill man![]()
. 1e rij daar, geweldig
Ja, ik was vlakbij Museum, dus wedstrijd werd afgefloten, nog ff helemaal niets in enschede zingen en we are the champions en meteen gesprint naar Museum. Was er 10 over half 5 ofzo/quote:Op zondag 15 mei 2011 21:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Wanneer ongeveer tijdens de wedstrijd vertrok jij naar het Museumplein dan? Ik was er rond 5 uur nog best vroeg, maar de eerste paar rijen waren helemaal vol. Daarachter nog helemaal leeg.
Vrijwel mijn hele familie is anti-Ajaxquote:Op zondag 15 mei 2011 21:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Boeit mij nou waar het dichterbij ligt. Het ligt nergens in. Trouwens, ik ben zo opgevoed door mijn vader (die overigens wel een echte successupporter is). Maar ik heb al sinds ik 2 was (93') een Ajaxsjaal
.
Ik was er volgens mij rond 6 uur.. Stond al helemaal vol.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Wanneer ongeveer tijdens de wedstrijd vertrok jij naar het Museumplein dan? Ik was er rond 5 uur nog best vroeg, maar de eerste paar rijen waren helemaal vol. Daarachter nog helemaal leeg.
Viel wel mee volgens mij, klonk niet zo hard op de TVquote:
Mijn neefjes voetballen/voetbalde allemaal bij Ado of Feyenoordquote:Op zondag 15 mei 2011 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrijwel mijn hele familie is anti-Ajax
Het Zuiderpark lag op 7+- km van mijn huis, maar als niemand in je omgeving voor Ado is en ze onderaan bungelen in de Eerste Divisie dan word je gek genoeg geen fanquote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Delft ligt dichter bij Den Haag of Rotterdam
Kies maar uit.
Wel iets verder. Het is al 11km naar rijswijk vanaf mijn huis. Dan nog met de tram naar zuiderpark. Toch zo'n anderhalf uur+ op de fiets/met OV.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Zuiderpark lag op 7+- km van mijn huis, maar als niemand in je omgeving voor Ado is en ze onderaan bungelen in de Eerste Divisie dan word je gek genoeg geen fan
Nou, gelukkig klonk het daar heel anders! Meer namelijk. En ook die burgemeester pannenkoekquote:Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Viel wel mee volgens mij, klonk niet zo hard op de TV. Op zo'n moment moet je hem ook niet uitfluiten.
Trouwens, zit jij nou te zeuren, je woont vlakbij me man!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Zuiderpark lag op 7+- km van mijn huis, maar als niemand in je omgeving voor Ado is en ze onderaan bungelen in de Eerste Divisie dan word je gek genoeg geen fan
Tja, ik heb een oom die bij Ajax speelde, en ben een geboren en getogen Amsterdammer. Raar als ik dan voor een andere club zal zijn héquote:Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was wel terecht jaquote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou, gelukkig klonk het daar heel anders! Meer namelijk. En ook die burgemeester pannenkoek
Leuk dat dat van jou komtquote:Op zondag 15 mei 2011 21:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, ik heb een oom die bij Ajax speelde, en ben een geboren en getogen Amsterdammer. Raar als ik dan voor een andere club zal zijn hé
Die zag ik nietquote:Op zondag 15 mei 2011 21:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat was wel terecht ja. Mooi spandoek ook "eberhart laat je jodenhart zien".
Ik wilde me vandaag inhouden, maar damn gastquote:Op zondag 15 mei 2011 21:56 schreef FireFox1 het volgende:
en ben een geboren en getogen Amsterdammer. Raar als ik dan voor een andere club zal zijn hé
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben meer fan van Barcelona dan van Ajax
Altijd al geweest
Jaquote:Op zondag 15 mei 2011 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Mijn oom doet de D2. Als ik terugkijk naar de sfeer, damn, wat een sfeer in de Arena was er
![]()
. Eneh, msnk had je mijn post gelezen hoe laat ik er was?
Nou, die kwamen nog best laat hoor. Vanwege afgesloten wegen of zo volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2011 21:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, het hele leidse liep er meteen naar toe
nee joh, het Leidse liep er meteen naar toe, ze liepen allemaal achter mequote:Op zondag 15 mei 2011 22:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou, die kwamen nog best laat hoor. Vanwege afgesloten wegen of zo volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |