Vorig jaar was er veel meer drank (meer tijd door oponthoud op A1) en toch alleen feestquote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er zijn 100k mensen met drank op. Dat gaat nooit goed, nergens. Hoe graag je het ook wilt. Al helemaal niet als de ME dan ook ngo eens stoer gaat doen
Och och wat een slechte verliezers zijn het toch ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh, het was dus een wraakactie
En veel minder mensen. En ik geloof er niks van dat er toen geen enkel vechtpartijtje is geweest.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vorig jaar was er veel meer drank (meer tijd door oponthoud op A1) en toch alleen feest
Tja dan geloof je het niet he /carequote:Op zondag 15 mei 2011 21:08 schreef NrTH het volgende:
[..]
En veel minder mensen. En ik geloof er niks van dat er toen geen enkel vechtpartijtje is geweest.
Dat hadden ze vanmiddag in Enschede ook al gewoon die vechtpartijtjes.
Dat moet je de desbetreffende chauffeur vragenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh, het was dus een wraakactie
Vorig jaar waren er ook minder mensen op een plein, en waren er ook gewoon ongeregeldheden alleen werd dat minder gehyped, omdat FCT supporters toch nog net een betere reputatie hebbenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vorig jaar was er veel meer drank (meer tijd door oponthoud op A1) en toch alleen feest
Dus eventueel volgend jaar maar weer op een industrieterrein danquote:Op zondag 15 mei 2011 21:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er ook minder mensen op een plein, en waren er ook gewoon ongeregeldheden alleen werd dat minder gehyped, omdat FCT supporters toch nog net een betere reputatie hebben.
Zeker! Ik ben er tot de 82ste minuut vandaag ook niet gerust op geweest!quote:
Zeker het leek er opquote:Op zondag 15 mei 2011 21:22 schreef Rnnz het volgende:
Na die snelle 2-1 was ik weer even bang dat het weer mis zou gaan..
Idd zeg..quote:Op zondag 15 mei 2011 21:22 schreef Rnnz het volgende:
Klopt, ik baalde ook ontzettend toen. Vooral omdat Twente toen wat sterker werd.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:22 schreef Rnnz het volgende:
Maar Ajax raakte geen moment echt in paniek.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik baalde ook ontzettend toen. Vooral omdat Twente toen wat sterker werd.
Vink was ook weer dramatisch hoor, snap nog steeds niet waarom hij die penalty niet gafquote:Op zondag 15 mei 2011 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
En gelukkig waren Janssen zijn vrije trappen vandaag dramatisch want ze hebben er een hoop op behoorlijke plekken gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |