Concordia Delft is zijn werkelijke passie.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh, een provinciaaltje
Als je uit Oss komt, ben je voor Top Oss! Als je uit Den Bosch komt.....
Tjsha, ben 4 maanden geleden gekwetst door jullie. Jullie verklaarden mij voor gek.quote:
Laat 's zien, ik wil wel 's weten wat ik toen heb gezegdquote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tjsha, ben 4 maanden geleden gekwetst door jullie. Jullie verklaarden mij voor gek.
Voelt wel lekker om nu mijn gelijk te halen.
Ik had wel te doen met Uri Coronel, hij heeft fouten gemaakt, vooral met die speech van hem, maar toch...voel ik met hem mee.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tjsha, ben 4 maanden geleden gekwetst door jullie. Jullie verklaarden mij voor gek.
Voelt wel lekker om nu mijn gelijk te halen.
msnkquote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Laat 's zien, ik wil wel 's weten wat ik toen heb gezegd
Met je kk abonnement op je kk Voetbal Internationalquote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh, een provinciaaltje
"provinciaaltje". Zuid holland, kut.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh, een provinciaaltje
Delfia, niet concordia. Kutclub is dat!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Concordia Delft is zijn werkelijke passie.
Ben te moe om alles nu op te zoekenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Laat 's zien, ik wil wel 's weten wat ik toen heb gezegd
We verklaren je sowieso voor gek, dat had daar niks mee te maken!quote:
v/d Boog kon door zijn gebroken been niks meevieren. Vond dat ook wel zielig.'quote:Op zondag 15 mei 2011 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had wel te doen met Uri Coronel, hij heeft fouten gemaakt, vooral met die speech van hem, maar toch...voel ik met hem mee.
Kippenvel als ik radio 1 hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
v/d Boog kon door zijn gebroken been niks meevieren. Vond dat ook wel zielig.'
Neeh, toch niet.
Doe eens even aardig tegen de baasquote:Op zondag 15 mei 2011 21:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
We verklaren je sowieso voor gek, dat had daar niks mee te maken!
Ik kwam 2 negers tegen op museum, ze waren chill manquote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef msnk het volgende:
Wat mij het meeste opviel vandaag was dat de meeste negers geen woord wisten van welk lied/leus dan ook. Verrassend.
Delft ligt dichter bij Den Haag of Rotterdamquote:Op zondag 15 mei 2011 21:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"provinciaaltje". Zuid holland, kut.
[..]
Delfia, niet concordia. Kutclub is dat!
Ik zag wel dat de negers dans skills hadden. Wannabe-neger Ooijer ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef msnk het volgende:
Wat mij het meeste opviel vandaag was dat de meeste negers geen woord wisten van welk lied/leus dan ook. Verrassend.
Stonden een paar klimmende negers achter mij .. werd er gek van.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kwam 2 negers tegen op museum, ze waren chill man![]()
. 1e rij daar, geweldig
Boeit mij nou waar het dichterbij ligt. Het ligt nergens inquote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Delft ligt dichter bij Den Haag of Rotterdam
Kies maar uit.
Wanneer ongeveer tijdens de wedstrijd vertrok jij naar het Museumplein dan? Ik was er rond 5 uur nog best vroeg, maar de eerste paar rijen waren helemaal vol. Daarachter nog helemaal leeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kwam 2 negers tegen op museum, ze waren chill man![]()
. 1e rij daar, geweldig
Ja, ik was vlakbij Museum, dus wedstrijd werd afgefloten, nog ff helemaal niets in enschede zingen en we are the champions en meteen gesprint naar Museum. Was er 10 over half 5 ofzo/quote:Op zondag 15 mei 2011 21:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Wanneer ongeveer tijdens de wedstrijd vertrok jij naar het Museumplein dan? Ik was er rond 5 uur nog best vroeg, maar de eerste paar rijen waren helemaal vol. Daarachter nog helemaal leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |