Daar heb ik gewoondquote:Op zondag 15 mei 2011 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, was bij een kroeg, COmpaenen op de nassaukadeWas echt vet, heb buiten gewoon lekker kunnen kijken met een goed groot scherm en hard geluid
Echt geweldig , daarna 1e rij museum
was er meteen naar toe gesprint
Ajoh is dat niet levensgevaarlijk met die kabels daar?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:39 schreef MagicIsland1 het volgende:
Was deze al gepost? Moment waarop Stekelenburg de schaal laat vallen
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben weer thuis. Geweldige dag gehad, echt geweldig!
Het belangrijkste:
PSV is geen 2e geworden > Dus kunnen ze qua transfers niet veel.
FC Twente zal belangrijke spelers kwijtraken, en het wordt lastig om een type Jansen of Ruiz (als hij weggaat) terug te halen. Ben benieuwd of ze de CL nog halen. Hoop van niet.
Ajax schreef al zwarte cijfers.ze krijgen nu ook nog 'ns een zak vol geld voor de CL league!.
Als ze de juiste keuzes maken, zal Ajax weer de grootste worden. De club die zeker om de 2 jaar kampioen wordt.
Heerlijk!
Dit nog
Reported.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Haha, MSNK en Smoof tegen de popo
Zou pas kapitaalsvernietiging zijn: Steek en Jantje die geėlektrocuteerd werden.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajoh is dat niet levensgevaarlijk met die kabels daar?
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, was bij een kroeg, COmpaenen op de nassaukadeWas echt vet, heb buiten gewoon lekker kunnen kijken met een goed groot scherm en hard geluid
Echt geweldig , daarna 1e rij museum
was er meteen naar toe gesprint
Ik zei het vorige week ook nog!quote:
Watquote:
Ik heb het ook altijd gezegd als was het af en toe wel meer als tegengewicht richting de mensen die het seizoen opgaven en vertelde dat Ajax zich maar alvast op volgend jaar moesten richtenquote:
Ik welquote:Op zondag 15 mei 2011 21:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Toch kut dat ik niet in amsterdam woon. Fissa met m'n homies in de hood van de bijlmer toch!
Dat is niet zo bijzonderquote:Op zondag 15 mei 2011 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WatNa een tijdje zei ik het ook
, alleen wel pas nadat PSV instortte
Oh, een provinciaaltjequote:Op zondag 15 mei 2011 21:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Toch kut dat ik niet in amsterdam woon. Fissa met m'n homies in de hood van de bijlmer toch!
Dit is geen wedstrijd waarzeggerij hehquote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is niet zo bijzonder
Ik voorspelde dat PSV zou neerstorten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |