Louistje had zich echt kunnen uitleven...quote:Op zondag 15 mei 2011 19:27 schreef DrDentz het volgende:
Wat een randdebiele volksmenners op het podium.
Net zoals dat debiele vuurwerk voor de wedstrijdquote:
kennen ze het lucht apparaatje van die rolstoeler lenenquote:
Die zou gewoon het publiek inspringenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Louistje had zich echt kunnen uitleven...
Woonbootbewoners blij.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:28 schreef BB-King het volgende:
Valt me nog mee dat ze geen rondvaart door de gracht krijgen.
Jaquote:Op zondag 15 mei 2011 19:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is de schaal nou krom, of lijkt dat maar zo?
Bus was er toch overheen gereden?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Krom. En ik heb niet gedronkenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Was bij de WK-huldiging (quote:Op zondag 15 mei 2011 19:30 schreef Karina het volgende:
Spelers die het publiek filmen met hun telefoon
Denk dat z'n pa zich omdraait in z'n graf.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Graafland trouwens. Ik denk niet dat hij uberhaupt ooit heeft gedroomt hier te staan
Nee idd, vind het een beetje zieligquote:Op zondag 15 mei 2011 19:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik hoop niet dat ze el ham uitfluiten trouwens :/
Naja, het viel mee gelukkig.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik hoop niet dat ze el ham uitfluiten trouwens :/
Viel wel mee toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:33 schreef Swomp het volgende:
Mensen die nu el ham uitfluiten, een beetje respect mag wel ....
Ik zie hetquote:Op zondag 15 mei 2011 19:32 schreef fratsman het volgende:
Aardig vernaggeld, die schaal?Watskeburt?
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:
ik snap sowieso niet dat iedereen die schaal moet laten zien
ach dat is toch mooi dat ieder zijn momentje krijgtquote:Op zondag 15 mei 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:
ik snap sowieso niet dat iedereen die schaal moet laten zien
Tja, ze kunnen niks anders, als er 100+k mensen op zo'n plein staan.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is toch wel gepruts hoor, eerlijk gezegd, slecht georganiseerd....
Tuurlijk wel, 't is niet de eerste keer voor zo'n stad als Amsterdam... maar ja, vd Laan hequote:Op zondag 15 mei 2011 19:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, ze kunnen niks anders, als er 100+k mensen op zo'n plein staan.
Ze hadden ook geen voorbeelden he, veel mensen leefden nog niet eens toen Ajax voor het laatst kampioen werdquote:Op zondag 15 mei 2011 19:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is toch wel gepruts hoor, eerlijk gezegd, slecht georganiseerd....
Is er ook niet, ze zijn gewoon op de hekken geklommen voor een beter uitzicht, en dan word ie boos.quote:
Nou, niet met achterlijke kutmuziek 10 sec een schaal showen.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat dacht jij dat een huldiging inhield?, en wat een pauper die presentator zeg.
Nee joh Suk!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Talent van het jaar, Erikseeeennn!
he's one of the guysquote:Op zondag 15 mei 2011 19:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je hem zo ziet, is het echt alsof 'ie een van de spelers is...
Wat een kluns.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
Stekeleburg heeft de schaal niet klemvasr kunnen houde in de bus
http://at5.nl/s/gcR
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
wtf hahaaha spaanse taferelenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
Stekeleburg heeft de schaal niet klemvast kunnen houden in de bus
Een keeper die geen schaal vast kan houdenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ach, mooi toch.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:46 schreef Thomas B. het volgende:
"voor je de stap maakt naar een grote club"
Weg interesse grote clubsquote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
Idd.. rare paniekzaaier.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:47 schreef Swomp het volgende:
torens staan op instorten, zaai nog wat meer paniek, al die mensen willen weg daar nu ....
een paar agenten zal niet genoeg zijn vreesquote:Op zondag 15 mei 2011 19:47 schreef Karina het volgende:
Stuur er een paar agenten op af om ze eruit te halen dan.
Wat is hier precies triest aan? Behalve dat het gewoon slecht georganiseerd is natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef Meddo het volgende:
triest supporters. wel even wat anders na het geweldige feest vorig jaar
Gewoon een slechte organisatie.....quote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef Meddo het volgende:
Wat zit je nu te zwammen jankbal.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef Meddo het volgende:
overal in klimmen en joduh joduh joduhquote:Op zondag 15 mei 2011 19:49 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Wat is hier precies triest aan? Behalve dat het gewoon slecht georganiseerd is natuurlijk.
De A1 bezetten is anders ook niet zo netjes voor mensen die op zondag hun oma willen bezoeken.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef Meddo het volgende:
eensquote:Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De A1 bezetten is anders ook niet zo netjes voor mensen die op zondag hun oma willen bezoeken.
klopt,quote:Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De A1 bezetten is anders ook niet zo netjes voor mensen die op zondag hun oma willen bezoeken.
Ze gedragen zich prima, er zijn daar 100.000 man op een pleintje. Tuurlijk gaan er mensen klimmen als je er hoge torens neerzet die goed te beklimmen zijn. Niet zo goed over nagedacht gewoon.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ze kunnen zich weer niet gedragen. In het stadion niet en ook daar buiten niet. En nu vak 410 eren
En ook maar blijven waarschuwen en wel gewoon verder gaanquote:Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef Adelante het volgende:
een fles op het podium
wat een kneuzenorganisatie
Sfeercoordinator van 410 denk ik. HIj krijgt wel iedereen mee.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ook maar blijven waarschuwen en wel gewoon verder gaan
Hup, 6 man beveiliging naar beneden en die mafkees aan zijn haren wegslepen.
Wat voor mafkees is dit?
quote:
quote:
Pak 'm die microfoon afquote:Op zondag 15 mei 2011 19:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Vertonghen heeft ook een paar biertjes op volgens mij
hij heeft alleen een gay stemquote:Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sfeercoordinator van 410 denk ik. HIj krijgt wel iedereen mee.
Kijk al die sjaaltjes
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:54 schreef VeX- het volgende:
Mijn zusje, zit Frank de Boer nu nog bij Ajax? Is hij niet te oud?![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
Kan die paniekzaaier niet even zijn mond houden met zijn gevaarlijk de hele tijd.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:55 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die hadden moeite met het verder zakken, maar verder wel goed.
"Jongens, rustig zakken, anders wordt het te gevaarlijk!"quote:Op zondag 15 mei 2011 19:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]inderdaad, net ook weer met dat zakken
![]()
![]()
dit is wel simpel hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 19:54 schreef RedFever007 het volgende:
Volgens mij kunnen ze er beter mee kappen zo langerzamerhand
die had ik ff gemist maar riep hij daar echt toe opquote:Op zondag 15 mei 2011 19:56 schreef Swomp het volgende:
die presentator; eerst roept hij op om de mensen in die torens te bekogelen en dan zegt hij nu dat iedereen voorzichtig moet zijn
WTF is het toch met het niet vast kunnen houden van prijzen dit seizoen. Gebrek aan ervaring ofzo?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens de Boer is de schaal van het dak afgevallen en is de bus eroverheen gereden
ja in het begin; Mensen kom er nu uit, ander worden jullie bekogeld met bierquote:Op zondag 15 mei 2011 19:56 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
die had ik ff gemist maar riep hij daar echt toe op![]()
wat een idioot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |