Echt he, even snel wat spaanse TV kijken als je 's morgens lam wakker wordt...quote:Op zondag 15 mei 2011 15:27 schreef Karina het volgende:
Met die Spaanse reclames krijg ik zo een vakantiegevoel
Zoontje vanquote:
Bij het songfestival ging het wel goed? Daar ging het ook vrij snel gisteren.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:28 schreef Karina het volgende:
Mijn laptop is echt te traag, elke keer Topic is al opgehoogd.
zijn er echt mensen die daar over pratenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij het songfestival ging het wel goed? Daar ging het ook vrij snel gisteren.
Ja, komt door de stream die ik aan heb staan denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij het songfestival ging het wel goed? Daar ging het ook vrij snel gisteren.
Meer dan je denktquote:Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zijn er echt mensen die daar over praten
chicks aanwijzen.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:30 schreef drumstickNL het volgende:
Beter dat twente er nu even wat scoort, dan zijn de ajax supporters uit de spanning.
5 topics per uur jongen, BAM!!! hahaquote:Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dan wordt het nog wel leuk, ik vrees als het 2-0 wordt voor Ajax dat het over is. Twente een stuk minder dan vorige week tot nu toe.quote:
Blijkbaar.quote:
wel 5quote:
Dat is inderdaad vervelend.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:58 schreef LimboFan het volgende:
Vervelend als je Radio 1 luistert en het gaat de hele tijd over een De Jong...
zijn er nu 2 vanquote:
Dat had ik vorige week ook. Dat ze dan niet gewoon Luuk en Siem zeggen.quote:
oh god, doet me weer denken aan dat snelste topic ooitquote:Op zondag 15 mei 2011 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
SERIEUS REQUESTSERIEUS REQUESTSERIEUS REQUESTSERIEUS REQUESTSERIEUS REQUEST
Niks pauper, ik heb gewoon geen digitale tvquote:Op zondag 15 mei 2011 15:31 schreef Document1 het volgende:
Niks mis met eredivisie live.stelletje paupers met je Spaanse stream.
Tot je er voor betaalt en 't niet werkt..quote:Op zondag 15 mei 2011 15:31 schreef Document1 het volgende:
Zit gewoon EL te kijken hoor (gratis en met geluid)quote:Op zondag 15 mei 2011 15:31 schreef Document1 het volgende:
stream van ELquote:Op zondag 15 mei 2011 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks pauper, ik heb gewoon geen digitale tv
Die op de slee wat gaat dat hard?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:32 schreef Swomp het volgende:
[..]
oh god, doet me weer denken aan dat snelste topic ooit
Ik wilde wel EL maar de stream was uitverkochtquote:Op zondag 15 mei 2011 15:31 schreef Document1 het volgende:
Nee, Ajax is een stuk feller. Twente zal slimmer en gecontroleerder moeten gaan spelen.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan wordt het nog wel leuk, ik vrees als het 2-0 wordt voor Ajax dat het over is. Twente een stuk minder dan vorige week tot nu toe.
Dit werkt ook, radio, Fok! en stream. En voor een stream moet ik achter mijn pc zitten eigenlijk voor de snelheid, geen zin in.quote:
ze zijn bang.quote:
Idem.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:32 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zit gewoon EL te kijken hoor (gratis en met geluid)
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:32 schreef Bolter het volgende:
[..]
Tot je er voor betaalt en 't niet werkt..
Dat is precies toch wat ik zeg? Vorige week was Twente een stuk gecontroleerder.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, Ajax is een stuk feller. Twente zal slimmer en gecontroleerder moeten gaan spelen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |