Echt he, even snel wat spaanse TV kijken als je 's morgens lam wakker wordt...quote:Op zondag 15 mei 2011 15:27 schreef Karina het volgende:
Met die Spaanse reclames krijg ik zo een vakantiegevoel
Zoontje vanquote:
Bij het songfestival ging het wel goed? Daar ging het ook vrij snel gisteren.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:28 schreef Karina het volgende:
Mijn laptop is echt te traag, elke keer Topic is al opgehoogd.
zijn er echt mensen die daar over pratenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij het songfestival ging het wel goed? Daar ging het ook vrij snel gisteren.
Ja, komt door de stream die ik aan heb staan denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij het songfestival ging het wel goed? Daar ging het ook vrij snel gisteren.
Meer dan je denktquote:Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zijn er echt mensen die daar over praten
chicks aanwijzen.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:30 schreef drumstickNL het volgende:
Beter dat twente er nu even wat scoort, dan zijn de ajax supporters uit de spanning.
5 topics per uur jongen, BAM!!! hahaquote:Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dan wordt het nog wel leuk, ik vrees als het 2-0 wordt voor Ajax dat het over is. Twente een stuk minder dan vorige week tot nu toe.quote:
Blijkbaar.quote:
wel 5quote:
Dat is inderdaad vervelend.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:58 schreef LimboFan het volgende:
Vervelend als je Radio 1 luistert en het gaat de hele tijd over een De Jong...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |