Ik weet niet of dit plaatje zo geschikt is voor de jeugd. Ze associëren immers meer dan mij lief is.quote:
Aal good, aal good, ich seuk waal 'n angerquote:Op zondag 15 mei 2011 13:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit plaatje zo geschikt is voor de jeugd. Ze associëren immers meer dan mij lief is.
Goed, want er zijn beterequote:Op zondag 15 mei 2011 13:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Aal good, aal good, ich seuk waal 'n anger
Ik word bang van deze lijst.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:03 schreef Dutchnative het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_fobie%C3%ABn
Wat is een joduh?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:04 schreef Morendo het volgende:
JODUH, JODUH,
DERDE STER, DERDE STER, DERDE STER.
Ik walg sowieso al van het gebruik van Joden door Ajax-supportersquote:Op zondag 15 mei 2011 14:08 schreef Zeeland het volgende:
Joden die een ster willen.![]()
Know your history.
Ik smeek uw pardonquote:
Laat het daarom altijd voetbal zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:05 schreef waht het volgende:
Straks maar eens een stukje toeren op Neêrlands rustige wegen. Best handig dat voetbal.
Hippopotomonstrosesquippedaliofobiequote:Op zondag 15 mei 2011 14:03 schreef Dutchnative het volgende:
Precies. Op één of andere manier kent antisemitisme up en downs in de geschiedenis. Dat volk kan ook geen generatie normaal leven. Na een goed periode begint het antisemitisme weer toe te nemen. Dat de link tussen Joden en Ajax weer zo in de media komt, laat dit alleen maar weer toenemen.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik walg sowieso al van het gebruik van Joden door Ajax-supporters
TS is ...quote:Op zondag 15 mei 2011 14:41 schreef Picchia het volgende:
Dit zijn altijd de mooie topics: Geert Wilders bash topics :')
Ja, echt he.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
TS is ...
TS is ...
TS werd ...
TS wordt ...
Hallo en doeiquote:
Tot ziensquote:Op zondag 15 mei 2011 14:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hallo en doei
Ik ga toch maar eens naar een café
Die zit te huilen daar in Enschede.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
Kampioenen!![]()
Waar is die idiote Tukker Voorschrift?
Waarom vind jij god zo geweldig leuk?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarom vind iedereen sport zo geweldig leuk?
Is jouw god aan het winnen?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarom vind iedereen sport zo geweldig leuk?
Mooi hè.quote:
Inderdaad niet zo verfijnd als:quote:
Ik vind het strijdlied van Sparta wel mooiquote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad niet zo verfijnd als:
EINTHOVUH, EINTHOVUH, EINTHOVUH, EINTHOVUH, EINTHOVUH
EINTHOVUH, EINTHOVUH, EINTHOVUH, EINTHOVUH, EINTHOVUH.
Wij hebben Henk Westbroek en Herman Berkien.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad niet zo verfijnd als:
EINTHOVUH, EINTHOVUH, EINTHOVUH, EINTHOVUH, EINTHOVUH
EINTHOVUH, EINTHOVUH, EINTHOVUH, EINTHOVUH, EINTHOVUH.
Viezerik.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet jij je niet klaarmaken voor de avondmis?
Is het giro op TV?quote:
Excuseert mij, maar hoe is dit gerelateerd aan het al dan niet bestaan van democratische instituties?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:04 schreef fokthesystem het volgende:
Daar is het weer, TE vrijheid :
Dat hele gedoe in Egypte waarover 'links' zo enthousiast waren had helemaal niets met democratie te maken.
Botsingen moslims en christenen in Egypte
CAIRO - Opnieuw zijn in Egypte op grote schaal moslims en christenen met
elkaar slaags geraakt. In het centrum van de hoofdstad Caïro vielen in de
nacht van zaterdag op zondag zeker 65 gewonden volgens meldingen van de
nieuwszender al-Jazeera. Er zijn volgens de autoriteiten vijftien
arrestaties verricht.
De gevechten waren rond het hoofdkwartier van de staatstelevisie, waar
Egyptische christenen al enige tijd demonstreren. Jongeren uit de buurt
belaagden de christelijke betogers en bij botsingen tussen beide groepen
werd met molotovcocktails gegooid. Politieagenten en militairen hebben met
behulp van traangas en schoten in de lucht de orde hersteld, meldden de
autoriteiten.
En wat is de rol van de PvdA in dit verhaal?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:04 schreef fokthesystem het volgende:
Daar is het weer, TE vrijheid :
Dat hele gedoe in Egypte waarover 'links' zo enthousiast waren had helemaal niets met democratie te maken.
Botsingen moslims en christenen in Egypte
CAIRO - Opnieuw zijn in Egypte op grote schaal moslims en christenen met
elkaar slaags geraakt. In het centrum van de hoofdstad Caïro vielen in de
nacht van zaterdag op zondag zeker 65 gewonden volgens meldingen van de
nieuwszender al-Jazeera. Er zijn volgens de autoriteiten vijftien
arrestaties verricht.
De gevechten waren rond het hoofdkwartier van de staatstelevisie, waar
Egyptische christenen al enige tijd demonstreren. Jongeren uit de buurt
belaagden de christelijke betogers en bij botsingen tussen beide groepen
werd met molotovcocktails gegooid. Politieagenten en militairen hebben met
behulp van traangas en schoten in de lucht de orde hersteld, meldden de
autoriteiten.
Ajax-fans?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:07 schreef betyar het volgende:
Zowe zullen maar chinees bestellen voor de meute hier.
Christenen, Moslims,,,,, dus 'dubbel'quote:Op zondag 15 mei 2011 17:07 schreef Zeeland het volgende:
En wat is de rol van de PvdA in dit verhaal?
Ah, dat ik die link zelf niet heb gelegd. Ik geloof dat ik ziende blind was.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Christenen, Moslims,,,,, dus 'dubbel'
Dan was er toch niets aan de hand geweestquote:Op zondag 15 mei 2011 17:21 schreef Dutchnative het volgende:
Het had niet veel gescheeld of Libië had het WK '10 georganiseerd
Vind het opvallendquote:Op zondag 15 mei 2011 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan was er toch niets aan de hand geweest
Inteelt is not done in europa.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
3JS kregen minste punten bij Songfestival.
Wouter Bos en Jan van de SP niet.quote:
Ja, maar niet op een openbaar forumquote:Op zondag 15 mei 2011 17:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Stel dat ik dit nou niet wou weten?
Is er een vrijheid als het gaat om niet-weten?
Dankuquote:Op zondag 15 mei 2011 17:27 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw post is nu de meest waardeloze post in POL worden vind ik.
De TROS moet afgezet worden!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Ze gaan ermee door hoorquote:
Is het nou een keertje klaar met het songfestival? Alsof het niet erg genoeg was dat 2 avonden lang er alleen maar prul op tv te zien was, gaan we er hier vervolgens nog dagenlang over door.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Niemand verplicht je hier te komen. Mag jij trouwens op zondag wel internetten van je god?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Stel dat ik dit nou niet wou weten?
Is er een vrijheid als het gaat om niet-weten?
We probeerden VS hier te lokkenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is het nou een keertje klaar met het songfestival? Alsof het niet erg genoeg was dat 2 avonden lang er alleen maar prul op tv te zien was, gaan we er hier vervolgens nog dagenlang over door.
Meest liberale post van je tot dusverquote:Op zondag 15 mei 2011 17:33 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Niemand verplicht je hier te komen. Mag jij trouwens op zondag wel internetten van je god?
Hij heeft zijn eigen interpretatie van de zondagsrustquote:Op zondag 15 mei 2011 17:33 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Niemand verplicht je hier te komen. Mag jij trouwens op zondag wel internetten van je god?
Inderdaad, ik zag het. En gezien je felheid heb je een beetje het niveau van hooligan/tokkie.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier wel iedereen, behalve mijn vrouw die is voor Feyenoord.
AMP-SJTER-DAMP! HOO-LI-KENS!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag het. En gezien je felheid heb je een beetje het niveau van hooligan/tokkie.
Neequote:Op zondag 15 mei 2011 17:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen interpretatie van de zondagsrust
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Post dan ontklede leipe Mocro's ofzo, maar ga niet over dat stomme festival beginnen.
Hoeveel weesgegroetjes moet je voor die zonde doen?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Post dan ontklede leipe Mocro's ofzo, maar ga niet over dat stomme festival beginnen.
In Staphorst mogen ze ook niet fietsenquote:
Kun je wel ff vergeten. Die is op de Oude Markt aan het uithuilen.quote:
Zet dan even het Christelijke zoekfilter uitquote:Op zondag 15 mei 2011 17:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
OK.
Maar dan moet je wel verdraaid hard zoeken
Hetzelfde antwoord als je 0 door 0 deelt.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoeveel weesgegroetjes moet je voor die zonde doen?
Met een beetje fantasie kan je daar een oneinding getal van maken, aangezien ze gelijk zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hetzelfde antwoord als je 0 door 0 deelt.
Ik heb EO's filternet niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:37 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zet dan even het Christelijke zoekfilter uit
Het bestaat ook nog?quote:
De eerste zin voor de komma klopt, de tweede helaas niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie kan je daar een oneinding getal van maken, aangezien ze gelijk zijn
okéquote:Op zondag 15 mei 2011 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De eerste zin voor de komma klopt, de tweede helaas niet.
Ik zei het verkeerd, het zinnetje klopte wel, maar het argument na de komma niet.quote:
Hm, true, truequote:Op zondag 15 mei 2011 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zei het verkeerd, het zinnetje klopte wel, maar argument na de komma niet.
Nul delen door nul is nl. onbepaald
Het komt wel overeen met zijn kotsen op mensen die meer verdienen dan hem, maar constant geilen op 'dure' auto's.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:47 schreef dotCommunism het volgende:
Echtgaafs neiging om op fok te zeggen dat hij "voor Voorschrift" zoekt naar naakte Marokkaantjes vind ik altijd wel verbazingwekkend, gezien zijn verdere pogingen om zo christelijk en vroom over te komen.
Dat is wiskundig gezien erg lastig. Verschillende regels botsen hier.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hetzelfde antwoord als je 0 door 0 deelt.
Stille wateren hebben diepe gronden.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:47 schreef dotCommunism het volgende:
Echtgaafs neiging om op fok te zeggen dat hij "voor Voorschrift" zoekt naar naakte Marokkaantjes vind ik altijd wel verbazingwekkend, gezien zijn verdere pogingen om zo christelijk en vroom over te komen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat is wiskundig gezien erg lastig. Verschillende regels botsen hier.
1. 0/x is 0
2. X/X is 1
3. X/0 is 'oneindig'
If you stare into the Abyss long enough the Abyss stares back at you.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:47 schreef dotCommunism het volgende:
Viezerikquote:Op zondag 15 mei 2011 17:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
If you stare into the Abyss long enough the Abyss stares back at you.
Koos, Ethi en betyar waren voor Ajax hierquote:
Naja, de kruisvaarders waren ook niet alleen met de bijbel bewapend.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:48 schreef GSbrder het volgende:
EG's voorliefde voor wapenbezit is ook tamelijk onchristelijk.
Allemaal nepperds. Ik ben al vanaf de conceptie Ajax-fan. En na de zeven magere jaren treden nu zeven rijpe jaren in. Vierde ster in 2021.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos, Ethi en betyar waren voor Ajax hier
Ghehehe.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Allemaal nepperds. Ik ben al vanaf de conceptie Ajax-fan. En na de zeven magere jaren treden nu zeven rijpe jaren in. Vierde ster in 2021.
Te bepalen:quote:Op zondag 15 mei 2011 17:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat is wiskundig gezien erg lastig. Verschillende regels botsen hier.
1. 0/x is 0
2. X/X is 1
3. X/0 is 'oneindig'
Dat zijn ze zekerquote:
Verdienen zou ik zo niet willen zeggen. Ik wijt het aan de zondeval.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zijn ze zeker
Waar vind god eigenlijk dat sommige mensen een verstandelijk handicap verdienen?
Zeg ga jij eens gauw het wiskunde probleem eens aanvechten als je dat durftquote:Op zondag 15 mei 2011 18:15 schreef Tem het volgende:
Ik dacht al EG, je zal toch niet aan het mastruberen zijn. Mag dat van god eigenlijk?
Wetenschap mag niet van God.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeg ga jij eens gauw het wiskunde probleem eens aanvechten als je dat durft
Maar wat hebben juist die mensen met de zondeval te maken en anderen niet?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verdienen zou ik zo niet willen zeggen. Ik wijt het aan de zondeval.
Ik weet helaas niet op ieder vraag een antwoord. Elke antwoord wat ik geef roepen minsten 2 nieuwe vragen op.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar wat hebben juist die mensen met de zondeval te maken en anderen niet?
Kan god hun genen uitlezen en dan zien dat ze inteelt van Adam en Maria zijn?
Voorbestemming. Als groot levenskader geloof ik daar wel in, ja....Binnen die kaders heb je wel keuzemogelijkheden.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:23 schreef Dutchnative het volgende:
Echtgaaf gelooft niet in Predestinatie?
Ik doel meer op natuurrampen en dergelijkequote:Op zondag 15 mei 2011 18:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Voorbestemming. Als groot levenskader geloof ik daar wel in, ja....Binnen die kaders heb je wel keuzemogelijkheden.
Idd, dat werd ook uiteengezet in deze docufilm:quote:Op zondag 15 mei 2011 18:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Voorbestemming. Als groot levenskader geloof ik daar wel in, ja....Binnen die kaders heb je wel keuzemogelijkheden.
Neen.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.wayofthemaster.com/
Ben je daar bekend mee?
Het is geen sport, maar die link is van een creationisme-aanhanger. Een prediker daarvoor, wellicht voor jou boeiend.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Neen.
Maar ik vind de twee takken van sport elkaar niet uitsluiten.
In de zekere zin ja, al was het maar dat het in de Bijbel wordt genoemdquote:Op zondag 15 mei 2011 18:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik doel meer op natuurrampen en dergelijke
Dat is gewoon Kirk Cameron van Family Tiesquote:Op zondag 15 mei 2011 18:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.wayofthemaster.com/
Ben je daar bekend mee?
yupquote:Op zondag 15 mei 2011 18:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is gewoon Kirk Cameron van Family Ties![]()
http://www.wayofthemaster.com/hbks.shtml
Zijn altijd die Nederlandersquote:Op zondag 15 mei 2011 18:28 schreef eriksd het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_nederlandser_s.html
Ik moet hier al 4 minuten om die titel lachen
Check die filmpjes, het is best hilarisch en de cirkelredenatie's nog humorvoller.quote:
Ik zit al Hell's best kept Secret te kijkenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Check die filmpjes, het is best hilarisch en de cirkelredenatie's nog humorvoller.
Deze post bewijst dat je geen mensenkennis hebt ondanks je levenservaring.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag het. En gezien je felheid heb je een beetje het niveau van hooligan/tokkie.
Het is een Amsterdammer hè.quote:
Amsterdamquote:
Nee.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:20 schreef Dutchnative het volgende:
Het is eigenlijk schandálig hoe Cruijf machtsmisbruik heeft gemaakt
quote:
Luuk de Jongquote:Op zondag 15 mei 2011 19:29 schreef betyar het volgende:
Wie heeft die schaal laten stuiteren....????
Vast Theo Janssen, die boos was.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:29 schreef betyar het volgende:
Wie heeft die schaal laten stuiteren....????
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:20 schreef Dutchnative het volgende:
Het is eigenlijk schandálig hoe Cruijf machtsmisbruik heeft gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:30 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan je nog wel machtsmisbruik makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Hij heeft gewoon gelijk. Die achterlijke geldwolven bij Ajax achter de schermen hebben misbruik gemaakt van de club.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel machtsmisbruik maken
Nouja, ik ben PSV-er dus ik heb ook geen recht van sprekenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Die achterlijke geldwolven bij Ajax achter de schermen hebben misbruik gemaakt van de club.
Geen nood. We kunnen Ajacieden nog altijd voor Proleet uitmakenquote:
Nah, Ajax is terecht kampioen geworden.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:35 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Geen nood. We kunnen Ajacieden nog altijd voor Proleet uitmaken
Heb het niet gezienquote:Op zondag 15 mei 2011 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, Ajax is terecht kampioen geworden.
Zo ben ik dan weer wel, Twente speelde gewoon ruk.
Wat is IT toch een legendarische film.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:03 schreef Dutchnative het volgende:
quote:Corporaphobia ‒ fear of corporations.
Twente was vooral bang. Maar sportief van je, Vink floot ook gewoon goed.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, Ajax is terecht kampioen geworden.
Zo ben ik dan weer wel, Twente speelde gewoon ruk.
Mwah weet je, als ik dichterbij Amsterdam had gewoond dan had ik daar wel staan feesten, ik heb meer met een goed feestje met een menigte op een plein met genoeg alcohol, dan dat ik een verbintenis heb met FC Twente.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Twente was vooral bang. Maar sportief van je, Vink floot ook gewoon goed.
[ afbeelding ]
Ben jij dat?quote:
Haha Twentequote:Op zondag 15 mei 2011 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah weet je, als ik dichterbij Amsterdam had gewoond dan had ik daar wel staan feesten, ik heb meer met een goed feestje met een menigte op een plein met genoeg alcohol, dan dat ik een verbintenis heb met FC Twente.
Ja Twents is vaak niet meer dan "oa" of "'n" achter en in een woord.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:41 schreef Dutchnative het volgende:
Eev'n 'n stukkie wandel'n
Is dat goed Twents geschreven?
Ja, die bekerwinst zegt nu echt helemaal niks, net als die Johan Cruijff-schaal. Leuke trootsprijzen, maar meer ook niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha Twente![]()
Voorschrift loser wees maar blij met je beker!
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah weet je, als ik dichterbij Amsterdam had gewoond dan had ik daar wel staan feesten, ik heb meer met een goed feestje met een menigte op een plein met genoeg alcohol, dan dat ik een verbintenis heb met FC Twente.
Dus was vooral teleurgesteld dat het feest niet doorging.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:42 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja, die bekerwinst zegt nu echt helemaal niks, net als die Johan Cruijff-schaal. Leuke trootsprijzen, maar meer ook niet.
Neehee, prijzen zijn niet interessant, feestjes wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha Twente![]()
Voorschrift loser wees maar blij met je beker!
Wie aan het einde de meeste punten heeft is terecht kampioen.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehee, prijzen zijn niet interessant, feestjes wel.
Maar gezien het verloop van dit seizoen is Ajax niet verdiend kampioen geworden, gezien het verloop van de wedstrijd echter wel, Twente speelde gewoon bagger, klaar.
Al dat gelul dat het zo slecht ging van die Cruijff ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:42 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja, die bekerwinst zegt nu echt helemaal niks, net als die Johan Cruijff-schaal. Leuke trootsprijzen, maar meer ook niet.
Lekker makkelijk lullen. Nu interesseert je plots geen hol. Ajax heeft het gewoon verdiend, anders was zij geen kampioen geworden.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehee, prijzen zijn niet interessant, feestjes wel.
Maar gezien het verloop van dit seizoen is Ajax niet verdiend kampioen geworden, gezien het verloop van de wedstrijd echter wel, Twente speelde gewoon bagger, klaar.
Ja, dat zei ik toch al?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker makkelijk lullen. Nu interesseert je plots geen hol. Ajax heeft het gewoon verdiend, anders was zij geen kampioen geworden.
Natuurlijk wel anders sta je niet bovenaan, dat is juist het verloop van de competitie, als de rest beter zou zijn stonden ze bovenaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
Maar gezien het verloop van dit seizoen is Ajax niet verdiend kampioen geworden.
Laf. Ik wil je zien huilen.quote:
Ja ja resultaat, bedoel qua spel.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk wel anders sta je niet bovenaan, dat is juist het verloop van de competitie, als de rest beter zou zijn stonden ze bovenaan.
Nou het was best een zielig gezicht, een Voorschrift die zin had in een feestje en na het fluitsignaal toch nog maar een biertje bestelde, maar het plein sneller leeg liep dan publiek op een strippartij van php.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou het was best een zielig gezicht, een Voorschrift die zin had in een feestje en na het fluitsignaal toch nog maar een biertje bestelde, maar het plein sneller leeg liep dan publiek op een strippartij van php.
Qua spel heeft niemand recht op een kampioenschap allemaal bagger voetbal wat niet om aan te zien was. Behalve onder de Boer toen begon Ajax wat meer te voetballen.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ja resultaat, bedoel qua spel.
Het principe van bovenaan de lijst staan kan er bij mij ook nog net wel in hoor.
Het is een jongetje geworden:quote:Op zondag 15 mei 2011 19:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben jij dat?
Knappe meid ben je hoor, daarvoor zou ik mezelf ook spontaan bekeren tot het communisme.
Ze kan er nog best mee wegkomen, maar goed, zelfs dan is het een achteruitgang.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef waht het volgende:
[..]
Het is een jongetje geworden:
[ afbeelding ]
Vrouwen met kort haar, het klopt gewoon niet.
Ja zal wel aan mij liggen maar ik vind Ajax gewoon nooit aantrekkelijk voetbal spelen.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Qua spel heeft niemand recht op een kampioenschap allemaal bagger voetbal wat niet om aan te zien was. Behalve onder de Boer toen begon Ajax wat meer te voetballen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:51 schreef dotCommunism het volgende:
Zit AT5 te kijken en er zitten weer een hoop mongolen bij die huldiging. Zelfs eentje die een fles op het podium gooide.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
Enige wat ik nu hekel zijn Ajax tokkies.
Boeiuh, achteraf gezien.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:49 schreef betyar het volgende:
Ooh ja..... Feyenoord bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis ook jammer dat zulk volk het niet echt aantrekkelijk maakt om een voetbalwedstrijd te gaan bezoeken. Voor je het weet sta je verkeerd of heb je een verkeerde kleur sokken aan en heb je ruzie.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:53 schreef betyar het volgende:
3 sterrenWTF.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Lebenslust bringt dich um.
Ja precies, ben een keer bij een wedstrijd geweest in de ArenA, nou wat een volk zeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tis ook jammer dat zulk volk het niet echt aantrekkelijk maakt om een voetbalwedstrijd te gaan bezoeken. Voor je het weet sta je verkeerd of heb je een verkeerde kleur sokken aan en heb je ruzie.
Onzin. Ajacieden zijn over het algemeen echt het meest beschaafd.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:54 schreef Voorschrift het volgende:
Niet dat het bij andere clubs allemaal geweldig is, maar dat volk bij Ajax is wel erg triest.
Obvious troll is obvious.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onzin. Ajacieden zijn over het algemeen echt het meest beschaafd.
Nondejuuuu, net alsof een beer haar gezicht onherstelbaar heeft verminkt.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef waht het volgende:
[..]
Het is een jongetje geworden:
[ afbeelding ]
Vrouwen met kort haar, het klopt gewoon niet.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:53 schreef betyar het volgende:
3 sterrenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, ze moest kaal voor een filmrol.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nondejuuuu, net alsof een beer haar gezicht onherstelbaar heeft verminkt.
Op dat gifje vond ik het een echt leuke vrouw om te zien, maar op deze foto heeft ze duidelijk de verkeerde lichaamsbeharing verwijderd.
Wat dacht je dan? ADO of Feyenooit? Ajacieden zijn, die stelling durf ik wel aan, over het algemeen redelijk goed opgeleid en meer dan gemiddeld beschaafd.quote:
Mja ok, dat kan ik wel begrijpen. Maar laat het dan direct weer aangroeien.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tja, ze moest kaal voor een filmrol.
Er is een sportforum heh.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:59 schreef Morendo het volgende:
Kees Prins. Nu live:
http://nos.nl/sport/livestream/stream/136/
Ik ben geen tokkie.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
Enige wat ik nu hekel zijn Ajax tokkies met opgeschoren haar en petjes die de komende maand allemaal de tv komen vervuilen met hun versgezette tattoos en arrogante verhalen.
Oh, en Koos op de meet.
Ik heb kaartjes die ik heb gekregen voor vanmiddag weggegeven.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:59 schreef betyar het volgende:
Ik ben als ajax supporter een keer naar op uitnodiging Zwolle-Ajax gegaan Ajax won volgens mij met 5-0 en heb ik 5 keer kunnen juichen tussen de Zwolle supporters dat ging prima, na de wedstrijd kreeg ik nog de felicitaties en biertjes in het supportershome. Dat was een gezellige dag.
Geen spijt van gehad??quote:Op zondag 15 mei 2011 20:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes die ik heb gekregen voor vanmiddag weggegeven.
Welnee, ik geef geen ruk om voetbal en ik hem er intens onzettend gelukkig mee gemaakt, ik krijg nog steeds blije smsjes binnenquote:
Ben ik mee eens.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welnee, ik geef geen ruk om voetbal en ik hem er intens onzettend gelukkig mee gemaakt, ik krijg nog steeds blije smsjes binnen
Dat is mij meer waard dan die vele euro's die ik op marktplaats had kunnen krijgen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welnee, ik geef geen ruk om voetbal en ik hem er intens onzettend gelukkig mee gemaakt, ik krijg nog steeds blije smsjes binnen
Dat is mij meer waard dan die vele euro's die ik op marktplaats had kunnen krijgen.
Wat een tegenstelling.quote:
Och het is en blijft Mokum, er zal altijd een schijntje gezelligheid in zitten, dat wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? ADO of Feyenooit? Ajacieden zijn, die stelling durf ik wel aan, over het algemeen redelijk goed opgeleid en meer dan gemiddeld beschaafd.
Ik ook niet hoor,quote:Op zondag 15 mei 2011 20:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ga niet eens op vakantie zonder gezin.
Marokkaans paspoort en een Israëlische vlag?quote:
Ajax!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Marokkaans paspoort en een Israëlische vlag?
Zie je niet vaak als "trotse foto" tezamen.
Je kan zoveel willen jochie.quote:
Heb wel in helikopters gezeten, maar een Chinook lijkt me leuker.quote:
Tsk, hou jij je maar bij je Orka.quote:
Dat maakt het nog geen tegenstelling. Wellicht een Marokkaanse Jood woonachtig in Israel. Daar zijn er een stuk of 600.000 van.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Marokkaans paspoort en een Israëlische vlag?
Zie je niet vaak als "trotse foto" tezamen.
Chinook is saai, daarmee kan je niet eens op konijnen schieten met een 40mm kanon met lasur.quote:
Waarom zijn die Marokko ontvlucht dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen tegenstelling. Wellicht een Marokkaanse Jood woonachtig in Israel. Daar zijn er een stuk of 600.000 van.
Zonder 1 erachter, en een Griekse held. Naar die laatste is een zogenaamde football club genoemd. Ergens in ? 1908 oid?quote:
Volgens mij wel eerder.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zonder 1 erachter, en een Griekse held. Naar die laatste is een zogenaamde football club genoemd. Ergens in ? 1908 oid?
Nadat de staat Israel gesticht werd en er politieke spanningen ontstonden - wat weer doorwerkte in de maatschappij en er dus relletjes ontstonden. Daarnaast kregen ze geld van zionistische organisaties (indien ze zich zouden vestigen als kolonist) en dat vonden velen wel interessant. Vandaar ook dat veel Marokkaanse Joden (ook nu nog steeds) de voorhoede (kolonisten) van Israel vormen.quote:
Daar kun je in Marokko woonachtige Joden toch niet op aanspreken, lijkt mij?quote:
Pogroms zeker.quote:dus relletjes ontstonden.
Net zoals je de in Nederland woonachtige moslims niet op wandaden van andere aan kunt spreken. Toch lijkt het te gebeuren. Ergo, dat is een typisch menselijke, ranzige gewoonte. En nee het waren geen pogroms.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar kun je in Marokko woonachtige Joden toch niet op aanspreken, lijkt mij?
[..]
Pogroms zeker.
Dan waren ze de eerste in Nederland?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |