Zeg je ook alleen maar omdat je een turk bent in je gestolen m3quote:Op zondag 15 mei 2011 14:40 schreef amenth het volgende:
zonder geert zou europa stuk gezelliger zijn
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:41 schreef Untiteld het volgende:
TS heeft nogsteeds geen pics van mijn zusje.
Omdat hij een turk is en niet nog verder van de samenleving wil staan.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:41 schreef PicsVanJeZusje het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat je een turk bent in je gestolen m3.
Ze spreken het in Amerika uit als Kiert Welders.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:42 schreef computerprobleem het volgende:
Geert... kom op man, die naam alleen al. Je wilt toch niet door zo'n iemand vertegenwoordigd worden? Komen de leiders bijeen en is het de beurt aan Nederland om te spreken.
''Here comes the president of the Netherlands, Geert (hoe zou een Amerikaan dat uitspreken of een Chinees?) Wilddeers.''
Zie je zijn kop op het podium verschijnen en wordt dat met 10 mega beeldschermen getoond aan de andere leiders. Iedereen barst dan in lachen uit.
Dat bedoel ik. En dat i.c.m. zijn kop, dan dalen de aandelen e.d. in Nederland meteen met 500%.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:43 schreef mlg het volgende:
[..]
Ze spreken het in Amerika uit als Kiert Welders.
Hitler ging ook om met buitenlanders.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:43 schreef PicsVanJeZusje het volgende:
Ik ben helemaal geen racist ik ga om met buitenlandershij heeft gewoon een paar goeie punten.
Wil je serieus Geert vergelijken met Hitler? Tfoee a mattiequote:Op zondag 15 mei 2011 14:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hitler ging ook om met buitenlanders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |