Ik weet niet of dit plaatje zo geschikt is voor de jeugd. Ze associëren immers meer dan mij lief is.quote:
Aal good, aal good, ich seuk waal 'n angerquote:Op zondag 15 mei 2011 13:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit plaatje zo geschikt is voor de jeugd. Ze associëren immers meer dan mij lief is.
Goed, want er zijn beterequote:Op zondag 15 mei 2011 13:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Aal good, aal good, ich seuk waal 'n anger
Ik word bang van deze lijst.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:03 schreef Dutchnative het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_fobie%C3%ABn
Wat is een joduh?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:04 schreef Morendo het volgende:
JODUH, JODUH,
DERDE STER, DERDE STER, DERDE STER.
Ik walg sowieso al van het gebruik van Joden door Ajax-supportersquote:Op zondag 15 mei 2011 14:08 schreef Zeeland het volgende:
Joden die een ster willen.![]()
Know your history.
Ik smeek uw pardonquote:
Laat het daarom altijd voetbal zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:05 schreef waht het volgende:
Straks maar eens een stukje toeren op Neêrlands rustige wegen. Best handig dat voetbal.
Hippopotomonstrosesquippedaliofobiequote:Op zondag 15 mei 2011 14:03 schreef Dutchnative het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_fobie%C3%ABn
Precies. Op één of andere manier kent antisemitisme up en downs in de geschiedenis. Dat volk kan ook geen generatie normaal leven. Na een goed periode begint het antisemitisme weer toe te nemen. Dat de link tussen Joden en Ajax weer zo in de media komt, laat dit alleen maar weer toenemen.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik walg sowieso al van het gebruik van Joden door Ajax-supporters
TS is ...quote:Op zondag 15 mei 2011 14:41 schreef Picchia het volgende:
Dit zijn altijd de mooie topics: Geert Wilders bash topics :')
Ja, echt he.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
TS is ...
TS is ...
TS werd ...
TS wordt ...
Hallo en doeiquote:
Tot ziensquote:Op zondag 15 mei 2011 14:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hallo en doei
Ik ga toch maar eens naar een café
Die zit te huilen daar in Enschede.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
Kampioenen!![]()
Waar is die idiote Tukker Voorschrift?
Waarom vind jij god zo geweldig leuk?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarom vind iedereen sport zo geweldig leuk?
Is jouw god aan het winnen?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarom vind iedereen sport zo geweldig leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |