Dat meen je nietquote:Op zondag 15 mei 2011 12:33 schreef Siyara het volgende:
Tering, ik zou vandaag voor het eerst sinds 10 jaar weer naar de Kuip gaan, kaartjes gekocht en alles. Kreeg ik vannacht toch een migraine aanval en ben nu gewoon nog steeds ziek.
Positieve kant, heb een binkie van 6 blij kunnen maken, die nu voor het eerst naar Feyenoord gaat...
En 2 assists van Achabar.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
Finale EK-17: 3 doelpunten door Feyenoorders en 1 door een voormalig Feyenoorder.
Jammer dat we al ruim in de jonge keepers zitten en geen geld over hebben, want dat is opzich een goed koopje. Goede kans dat ie naar PSV gaat ofzo.quote:Velthuizen mag voor half miljoen vertrekken
Clubs die nog op zoek zijn naar een goedkope doelman kunnen in de komende tijd bij Piet Velthuizen terecht. De doelman mag naar eigen zeggen voor 500.000 euro vertrekken bij Hércules CF.
Velthuizen stapte afgelopen zomer over van Vitesse naar Hércules, maar nam in zijn contract een clausule op dat hij bij degradatie voor een klein bedrag zou kunnen vertrekken. Nu de Spaanse club inderdaad gedegradeerd is, kunnen clubs de doelman voor 500.000 euro ophalen uit Spanje.
Tegenover Sport1 bevestigde Velthuizen zaterdag het bestaan van de clausule. "Ik kan voor een half miljoen euro weg, inderdaad. Of een terugkeer naar Nederland een optie is? Ja, dat is zeker een optie."
Het is niet bekend of er vanuit Nederland ook daadwerkelijk belangstelling is voor Velthuizen. De Oranje-international startte dit seizoen slechts één keer in de basis bij de Spaanse degradant, die hem afgelopen zomer nog met veel bombarie binnenhaalde.
Heb je daarvoor een migraine-aanval nodig?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:33 schreef Siyara het volgende:
Tering, ik zou vandaag voor het eerst sinds 10 jaar weer naar de Kuip gaan, kaartjes gekocht en alles. Kreeg ik vannacht toch een migraine aanval en ben nu gewoon nog steeds ziek.
Positieve kant, heb een binkie van 6 blij kunnen maken, die nu voor het eerst naar Feyenoord gaat...
Zouden we nou eindelijk eens wat gaan vangen voor die kerel danquote:Bastos zet zinnen op transfer naar Juventus
Michel Bastos hoopt na dit seizoen te vertrekken bij Olympique Lyon. De middenvelder is naar eigen zeggen toe aan een nieuwe uitdaging en heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar het zeer geïnteresseerde Juventus.
Juventus meldde zich reeds bij Lyon en de zaakwaarnemer van Bastos om de kansen van een eventuele transfer te bespreken. De Braziliaanse international is trots op de belangstelling van de Italiaanse topclub en ziet een transfer wel zitten, vertelt hij in Tuttusport.
"Ik heb altijd geprobeerd me als speler te ontwikkelen en daarom is de interesse van Juventus een eer. Ik denk dat het voor mij en mijn familie tijd is om van omgeving te veranderen en nieuwe uitdagingen te zoeken", aldus Bastos, die ruim twintig miljoen euro moet kosten. "Ik weet dat ik hier nog twee jaar onder contract sta en ik zal alleen vertrekken bij een goed bod voor mij en voor de club."
Dat Juventus volgend seizoen niet uitkomt in de Champions League vindt Bastos, die in het verleden nog werd weggestuurd door Feyenoord, geen probleem. "Geen Champions League? Ook zonder Europees voetbal blijft Juventus toch Juventus. En ik ben toe aan een nieuwe omgeving."
Behalve Juventus hebben ook AC Milan, Real Madrid, Arsenal, Chelsea en Bayern München belangstelling voor Bastos, die de drie laatstgenoemde clubs slecht nieuws brengt. "Ik zie mezelf niet spelen voor een andere club uit Frankrijk en mijn droom is spelen in Spanje of Italië. De Premier League en de Bundesliga vind ik niet zo interessant. Mijn vrouw, mijn zoontje Lucas en ik willen liever in een wat meer Latijns land leven."
Nee.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zouden we nou eindelijk eens wat gaan vangen voor die kerel dan
Velthuizen voor 5 ton? Zo'n kans zou ik echt niet laten liggen, goede keeper voor dat geld. Dan kunnen Mulder en Darley eens rustig fatsoenlijk ontwikkelen.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Jammer dat we al ruim in de jonge keepers zitten en geen geld over hebben, want dat is opzich een goed koopje. Goede kans dat ie naar PSV gaat ofzo.
Ze waren toen heel geil op hem en dan krijg je dat...quote:Op zondag 15 mei 2011 12:56 schreef Merkie het volgende:
Eigenlijk onbegrijpelijk dat die Been een driejarig-contract heeft gekregen. Van Gaal kreeg toch ook maar een eenjarig-contract bij Bayern. Zo doe je dat. Eerst even kijken of het wat wordt.
We hebben helaas geen cent te makken, mogen niets halen tenzij transfervrij, gehuurd of extern gefinancierd. Richten zich dus alleen op de meest essentiele posities...quote:Op zondag 15 mei 2011 13:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Velthuizen voor 5 ton? Zo'n kans zou ik echt niet laten liggen, goede keeper voor dat geld. Dan kunnen Mulder en Darley eens rustig fatsoenlijk ontwikkelen.
Ik vergis me, destijds Lille <-> Lyon kregen we niets omdat het een binnenlandse tranfer was.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:08 schreef Merkie het volgende:
5 ton voor een keeper is best veel geld als je er al 2 hebt en geen geld hebt.
I know. Ik hoop alleen dat dit een "signaal" afgeeft naar Blokland en consortenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
We hebben helaas geen cent te makken, mogen niets halen tenzij transfervrij, gehuurd of extern gefinancierd. Richten zich dus alleen op de meest essentiele posities...
Ze hebben hem af moeten kopen bij NEC. Voor 1 jaar koop je geen trainer. Dan zijn er normaal gesproken 2 opties: of je bent dermate overtuigd dat je hem een langer contract dan 1 jaar aanbied, of je haalt hem helemaal niet. In het specifieke geval van Been kun je op zich natuurlijk wel verwachten dat hij na 1 jaar ook wel bijtekend, gezien z'n voorliefde voor de lub.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:09 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het wanbeleid. Zoiets kan je je toch niet veroorloven als je 40 miljoen in het rood staat.
Ik wilde al zeggen...quote:Op zondag 15 mei 2011 13:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vergis me, destijds Lille <-> Lyon kregen we niets omdat het een binnenlandse tranfer was.
Als hij naar een club buiten Frankrijk gaat krijgen we waarschijnlijk 90.000 per opleidingsjaar.
tenzij zoiets verloopt na zoveel transfers/jaren.
Been moest wel een flink salaris hebben, anders had hij lekker bij NEC gebleven ondanks zijn liefdequote:Op zondag 15 mei 2011 13:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ze hebben hem af moeten kopen bij NEC. Voor 1 jaar koop je geen trainer. Dan zijn er normaal gesproken 2 opties: of je bent dermate overtuigd dat je hem een langer contract dan 1 jaar aanbied, of je haalt hem helemaal niet. In het specifieke geval van Been kun je op zich natuurlijk wel verwachten dat hij na 1 jaar ook wel bijtekend, gezien z'n voorliefde voor de lub.
Hij krijgt gewoon een normaal salaris voor een Feyenoord trainer.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Been moest wel een flink salaris hebben, anders had hij lekker bij NEC gebleven ondanks zijn liefde
quote:Ontketend Oranje grijpt Europese titel tegen Duitsers
Door een knappe 5-2 zege op de leeftijdgenoten uit Duitsland in de eindstrijd heeft Oranje onder -17 soeverein het EK in Servië gewonnen. De tweede helft maakte de ploeg van Albert Stuivenberg duidelijk dat Oranje en niemand anders recht had op die titel.
Na een wat traag begin moest Nederland na acht minuten al wel in de achtervolging. Keeper Boy de Jong was kansloos op een fraai stiftje van Samed Yesil. Het technisch vaardige Oranje liet zich echter niet uit het veld slaan en nam de wedstrijd in handen. Dit resulteerde in de gelijkmaker na 23 minuten. Anass Achahbar lanceerde met een fraaie hakbal Tonny Trindade de Vilhena (foto) die koel afrondde.
Na een half uur kwam Duitsland weer op voorsprong. Een snoeiharde pegel van ver buiten het strafschopgebied van Okan Aydin zorgde daarvoor. Binnen twee minuten herstelde Nederland de schade alweer. Trindade de Vilhena profiteerde van een slippertje van de Duitse goalie Odisseas Vlachodimos die een schot niet onder controle kreeg.
Waren voor rust de krachtsverhoudingen nog redelijk gelijkwaardig, na de hervatting speelde een ontketend Oranje de oosterburen op een hoopje. Memphis Depay bracht met een wervelende actie Nederland voor het eerst in de finale op voorsprong. De druk op het Duitse doel bleef echter aanhouden en met verzorgd voetbal bleef Oranje eenvoudig overeind.
Terence Kongolo, van dichtbij na een hoekschop, en Kyle Ebecilio, na een uitstekende combinatie met onder meer Achahbar, drukten het kwaliteitsverschil nog verder uit in doelpunten en dus greep Oranje voor het eerst in deze leeftijdscategorie de Europese titel.
We zullen inderdaad gewoon door moeten.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:54 schreef Niles-Crane het volgende:
ach we janken dit seizoen gewoon even uit en dan volgend seizoen er keihard tegenaan met hopelijk een goede nieuwe spits + linksback
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:24 schreef Hamilcar het volgende:
Het seizoen was weer heerlijk kut.
Feyenoord
Spelers die niet bijtekenen, huurlingen die jammerlijk falen en als ze het goed doen meteen weer vertrekken, geen geld om nieuwe spelers van niveau te kopen en geen enkele progressie qua veldspel, patronen en lijnen en shit.quote:
Klopt, ik moet er gewoon om lachen van ellende.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:28 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Spelers die niet bijtekenen, huurlingen die jammerlijk falen en als ze het goed doen meteen weer vertrekken, geen geld om nieuwe spelers van niveau te kopen en geen enkele progressie qua veldspel, patronen en lijnen en shit.
Een 10-0 tegen PSV is het kersje in de VdValk appelmoes die dit seizoen was.
Goede conclusie. Volgend seizoen beter hopelijk al denk ik dat we volgend seizoen zo rond plaatsje 15 uitkomen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:28 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Spelers die niet bijtekenen, huurlingen die jammerlijk falen en als ze het goed doen meteen weer vertrekken, geen geld om nieuwe spelers van niveau te kopen en geen enkele progressie qua veldspel, patronen en lijnen en shit.
Een 10-0 tegen PSV is het kersje in de VdValk appelmoes die dit seizoen was.
Bijna he. Met 0-4 of 1-5 in plaats van 1-4 had Excelsior nacompetitie ontlopen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:30 schreef heiden6 het volgende:
Zuur voor Excelsior btw om op doelsaldo met zo'n laatste wedstrijd tegen je concurrent alsnog 16e te worden. En wat had ik Vitesse graag in de nacompetitie gezien.![]()
Gelijkspelen tegen NEC. Ajax Kampioen. Gadverdame.![]()
![]()
Ja, echt bizar. Maar ze gaan echt niet degraderen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bijna he. Met 0-4 of 1-5 in plaats van 1-4 had Excelsior nacompetitie ontlopen.
+1 De moeder van alle dramalama's was dit...quote:Op zondag 15 mei 2011 16:24 schreef Hamilcar het volgende:
Het seizoen was weer heerlijk kut.
Feyenoord
haha wat een onzinquote:Op zondag 15 mei 2011 16:12 schreef Merkie het volgende:
Hebben we onze Amsterdamse vrienden toch mooi aan de titel geholpen. Aan de ene kant voelt het een beetje wrang, aan de andere kant interesseert het me weinig zolang we zelf niet om de titel strijden.
Ik denk dat dat alleen het geval zal zijn als Fer en Wijnaldum bijtekenen. Misschien dat ze het zelfs als motivatie gebruiken om ze te laten bijtekenen. Stel dat Fer, Wijnaldum, Vlaar en Ryo vertrekken tezamen met Meeuwis, wat heeft een nieuwe spits van 5 miljoen dan in godsnaam voor nut? ;/quote:Op zondag 15 mei 2011 16:34 schreef Paul-89 het volgende:
Weet iemand hier trouwens of er nu wel of niet geld is (vvf) voor een spits ?
Heb wel geruchten gehoord dat Martin 5 miljoen zou mogen uitgeven maar nergens is het ooit bevestigd/ontkent.
Dat zou het einde betekenen, als die weg zouden gaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alleen het geval zal zijn als Fer en Wijnaldum bijtekenen. Misschien dat ze het zelfs als motivatie gebruiken om ze te laten bijtekenen. Stel dat Fer, Wijnaldum, Vlaar en Ryo vertrekken tezamen met Meeuwis, wat heeft een nieuwe spits van 5 miljoen dan in godsnaam voor nut? ;/
Niet veel nee, en het ergste is nog dat die gasten (Wijnaldum,Vlaar, Fer) natuurlijk aankomende week lekker op vakantie gaan zonder duidelijkheid of ze verlengen ja/nee. Dus supporters/TD etc. blijven in het ongewisse.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alleen het geval zal zijn als Fer en Wijnaldum bijtekenen. Misschien dat ze het zelfs als motivatie gebruiken om ze te laten bijtekenen. Stel dat Fer, Wijnaldum, Vlaar en Ryo vertrekken tezamen met Meeuwis, wat heeft een nieuwe spits van 5 miljoen dan in godsnaam voor nut? ;/
Clasie, Van Haaren, Mokotjo .. we worden een soort Ajax 2 op het middenveld.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zou het einde betekenen, als die weg zouden gaan.
Dat dus. Na twee jaar heb je een wereldteam.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:46 schreef Paul-89 het volgende:
Maar ik heb de afgelopen week wel gezien dat er in de jeugd weer voldoende talent zit.
Alleen is het zo jammer dat het andere talenten alweer weg zijn zodra de andere lichting zich aandient. als ze nu gewoon eens allemaal bleven kon je echt een geweldig team neerzetten.
Ze moeten gewoon een deadline afspreken.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet veel nee, en het ergste is nog dat die gasten (Wijnaldum,Vlaar, Fer) natuurlijk aankomende week lekker op vakantie gaan zonder duidelijkheid of ze verlengen ja/nee. Dus supporters/TD etc. blijven in het ongewisse.
Nu blijft het los zand, en dan kan er wel weer een goede lichting zich aandienen. Ook die moeten weer wennen en zodra die weer een beetje op hun plek zijn zullen ze ook wel weer weggaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat dus. Na twee jaar heb je een wereldteam.
Ja de afspraak was in de winterstop. Maar tegenwoordig bepalen spelers zo'n dingen gewoon zelf.quote:
Zakenwaarnemer zegt 'we wachten af of er leuke clubs interesse tonen, tot dan houden we de boot af en mocht er niemand komen, dan ga je volgend jaar transfervrij weg en krijg je een mooie tekenbonus bij een club naar keuze.'quote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een deadline afspreken.Hoe moeilijk is dat nou?
Mee eens, want als je niet veel geld hebt, dan moet je de spelers beter maken zodat je ze voor de hoofdprijs kunt verkopen. Jongens zoals Fer, Wijnaldum en Biseswar zijn er in twee jaar niet beter op geworden. Het wisselbeleid van Mario Been vind ik al überhaupt een dikke drama. Ze moeten het nu van bevliegingen hebben van Wijnaldum of Castanigos. Het veldspel dit jaar was echt niet om aan te zien.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:34 schreef Merkie het volgende:
Been moet weg. Ik snap dat we volgend jaar geen team hebben die voor de titel strijdt, maar wel graag een team waarbij patronen in het spel te herkennen zijn en het veldspel een stuk beter is. Het is al twee (eigenlijk 20) jaar los zand.
Is een verdedigende mid.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:12 schreef napoleonfour het volgende:
Volgend jaar spelen we dus in de voorhoeden met De Vilhena?
Klopt, maar hij maakte vandaag echt twee typische spitsengoalen.quote:
Ik zie Mario Been helaas niet aan voor Jurgen Klopp en het aankoopbeleid van Borussia Dortmund is een stuk beter dan die van Feyenoord. Al heb ik wel redelijk wat vertrouwen in Martin van Geel.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:12 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik hoop op een Borussia Dortmund scenario voor Feyenoord, een paar jaar geleden nog een drama, maar nu toch maar mooi kampioen van Duitsland.
Maar goed, de meeste dromen zijn bedrog.
Dan moet je maar een snipperdag nemen, thuis blijven en de gordijnen dicht doenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een afschuwelijke wedstrijd weerEn dan ook nog die ene club kampioen, dus ik zal morgen wel weer allerlei ajax-shirts moeten aanschouwen
Nja, ik woon in Vlaardingen en studeer in Rotterdam, maar van de meeste studiegenoten weet ik dat het joden zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 17:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan moet je maar een snipperdag nemen, thuis blijven en de gordijnen dicht doen
Ik woon in de Rijnmond, dus hier wil ik geen ajaxshirt zien .
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Vorig jaar hoopten vele Feyenoorders dat Feyenoord ging verliezen bij Twente om Ajax geen kampioen te laten worden, maar nu krijgen deze Feyenoorders de neus op de deksel genaamd karma.
In feite heeft Feyenoord Ajax een dienst bewezen door te winnen van PSV. Ik ben zelf Feyenoorder, maar de klap van het kampioenschap van Ajax komt wel redelijk hard aan.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Knielen zal je, voor onze 3-1 overwinning op psv
Oei, tja als het ze weer eens voor de wind gaat komen de Ajax'fans' weer massaal tevoorschijn .quote:Op zondag 15 mei 2011 17:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nja, ik woon in Vlaardingen en studeer in Rotterdam, maar van de meeste studiegenoten weet ik dat het joden zijn
Het zijn een stel gloryhunters, wat je niet kan zeggen over Feyenoorders. Ook al gaat het slecht met Feyenoord, toch blijven deze supporters hun clubbie steunen.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:37 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Oei, tja als het ze weer eens voor de wind gaat komen de Ajax'fans' weer massaal tevoorschijn .
Het is echt niet te doen. Vanochtend-vroeg zat ik in de trein en die halve trein vol met gelegenheids-supporters.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het zijn een stel gloryhunters, wat je niet kan zeggen over Feyenoorders. Ook al gaat het slecht met Feyenoord, toch blijven deze supporters hun clubbie steunen.
Gladioolquote:Op zondag 15 mei 2011 17:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Vorig jaar hoopten vele Feyenoorders dat Feyenoord ging verliezen bij Twente om Ajax geen kampioen te laten worden, maar nu krijgen deze Feyenoorders de neus op de deksel genaamd karma.
Heeft niet eens wat met Ajax te doen. Als AGOVV in de bekerfinale staat dan is half Nederland nog AGOVV fan. Zijn gewoon mensen die van feestjes houden, niet per se van voetbal.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is echt niet te doen. Vanochtend-vroeg zat ik in de trein en die halve trein vol met gelegenheids-supporters.Ajax kan op de laatste speeldag een prijs winnen en ze komen weer uit alle gehuchten en grotten gekropen hoor: de successupporters
Ja, dat snapte ik ook al nietquote:Op zondag 15 mei 2011 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen toen iedereen volop ging juichen en er vervolgens een 2-0 tussenstand voorbij kwam op de lichtkrant
Is representatief voor de doorsnee Ajax-aanhanger.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Heeft niet eens wat met Ajax te doen. Als AGOVV in de bekerfinale staat dan is half Nederland nog AGOVV fan. Zijn gewoon mensen die van feestjes houden, niet per se van voetbal.
Zwakzinnige, wie hebben er vorig jaar allemaal weten te winnen uit bij Twente? Precies, lul niet zo stom.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hoe heb je dat zo mooi Panorama gekregen?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:50 schreef Helpmefok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gemaakt met mijn iPhone vlak voor het starten van de wedstrijd (Y2). Kuip <3
Dit Feijenoord.
iPhone 4 ja, een app die ik zelf geschreven heb. Hierbij 'slide' ik de telefoon gewoon door de lucht en plakt hij alle beelden automatisch aan elkaar 'on the fly', met als gevolg dat je een 360 graden foto hebt.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:58 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Hoe heb je dat zo mooi Panorama gekregen?
iPhone 4 ook neem ik aan?
Heb er ook 1 van PSV-Feyenoord maar toen stond ik in vak JJ en daar was het niet echt goed te doen. Hebben?quote:
Als Gudde daar verantwoordelijk voor was geweest had Derksen dat al 10x geroepen.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:24 schreef TC03 het volgende:
Blijft eeuwig zonde dat Castaignos nu al vertrekt.
Beenhakker (en de media die zijn blunder vreemd genoeg doodzwijgt)
Ja serieus wat een teringzooi is dat zeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:24 schreef TC03 het volgende:
Blijft eeuwig zonde dat Castaignos nu al vertrekt.
Beenhakker (en de media die zijn blunder vreemd genoeg doodzwijgt)
Ze gaan na het journaal verder.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef napoleonfour het volgende:
gvd zeg, leuk dat je sport uitzend enzo maar er zijn nog meer wedstrijden die de aandacht verdienen. Krijgen we weer een samenvatting van 1 minuut.
Komende dagen vermijd ik alle voetbalprogramma's etc. ik hoef die festiviteiten niet te zien.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef napoleonfour het volgende:
gvd zeg, leuk dat je sport uitzend enzo maar er zijn nog meer wedstrijden die de aandacht verdienen. Krijgen we weer een samenvatting van 1 minuut.
Als je echt kotsend voor de tv wilt liggen moet je vanavond naar Cheque kijken.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Komende dagen vermijd ik alle voetbalprogramma's etc. ik hoef die festiviteiten niet te zien.
Die huldiging was anders best grappig nog "Jaa hier zijn ze dan, de kampioenen! ....... Maar eerst het clublied!" en dan doet de muziek het niet, en ooohquote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Komende dagen vermijd ik alle voetbalprogramma's etc. ik hoef die festiviteiten niet te zien.
Top punt zijn de neusjes zelf. Dinsdag weer college zal mij niet verbazen als ze nu wel opeens met hun shirt durven te lopenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:55 schreef heiden6 het volgende:
Topprestaties van Peter Bosz en Gert-Jan Verbeek trouwens dit seizoen.
Ja, maar Bosz had bij ons natuurlijk ook een hele andere functie. Als veldtrainer heeft hij sowieso overal wel redelijk gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:55 schreef heiden6 het volgende:
Topprestaties van Peter Bosz en Gert-Jan Verbeek trouwens dit seizoen.
Ik ga gewoon als statement met m'n eigen rood-wit aanlopen. Dikke doei zeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Top punt zijn de neusjes zelf. Dinsdag weer college zal mij niet verbazen als ze nu wel opeens met hun shirt durven te lopen.
quote:Trots
Het was het seizoen van pijn
van een tunnel zonder licht
van de vrees binnen de benen
en van angst op het gezicht
Een seizoen met tegenslagen
met donkere wolken in de lucht
met een klojo op rechtsvoor
en met Leo z'n gezucht
Het seizoen van de vernedering
van de afgang in het geel
en van die hatelijke collega
die tóch z'n mening erover deelt
Het seizoen van eruit met penalty's
en van onrust in de tent
van verliezen van de Graafschap
en van die misser uit bij Gent
Een seizoen van zwarte banden
voor Coen, pa Mulder en oom Fred
van op het randje van de afgrond staan
en dan toch worden gered
Want 't werd ook het seizoen van liefde
van een waar voetbalgevecht
van een kolkende Kuip na de 10-0
van ruggen die werden gerecht
Het werd het seizoen van vechtlust
en van 'werken voor je geld'
van bloed, zweet en vele tranen
maar zónder supportersgeweld
Het werd het seizoen van wraak
van het stelen van hun schaal
waar de gifbeker werd geledigd
en de schade werd verhaald
Het werd het seizoen van Ryo
Van Fer, Wijnaldum en de Vrij
Van Vlaar, Meeuwis en de Bies
Van Luc, en 'teken nu maar bij'
Maar bovenal werd 't 'n seizoen van trouw
waar 't Legioen steeds werd gehoord
en waar iedereen kreeg te horen:
"Wij zijn trots op Feyenoord"
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga gewoon als statement met m'n eigen rood-wit aanlopen. Dikke doei zeg.
Overigens schreef ik eerder deze week volgend stukkie over het afgelopen seizoen:
[..]
Doet me ook denken aan toen na die 10-0. Ineens had iedereen ook een mening over Feyenoordquote:Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef TC03 het volgende:
Niks mis met Ajacieden die blij zijn voor hun club, wel wat mis met de mensen waarvan je niet eens wist dat ze zich voor voetbal interesseerden en nu ineens heel blij lopen te doen.
Ja, opeens allemaal ideeen hoe het nu verder moestquote:Op zondag 15 mei 2011 20:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doet me ook denken aan toen na die 10-0. Ineens had iedereen ook een mening over Feyenoord
Dat heb ik dus ook, ik ken een echte Ajacied met seizoenkaart en die vind ik juist het symphatiekst van allemaal. En de rest zijn bijna allemaal alleen Ajacied als het hun uitkomt.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef TC03 het volgende:
Niks mis met Ajacieden die blij zijn voor hun club, wel wat mis met de mensen waarvan je niet eens wist dat ze zich voor voetbal interesseerden en nu ineens heel blij lopen te doen.
Heb het nos journaal zelfs overgeslagen want die openden er vast mee.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mijn naaste collega is echte Ajacied en dus zo'n uiterst genietbaar type. Net als ik heeft hij niet "automatisch" een hekel aan de ander bij de rivaliteit tussen ons en hen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, ik ken een echte Ajacied met seizoenkaart en die vind ik juist het symphatiekst van allemaal. En de rest zijn bijna allemaal alleen Ajacied als het hun uitkomt.
Typo, al gefikstquote:
Een nieuwe lever neem ik wel voor lief danquote:Op zondag 15 mei 2011 20:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, als we ooit nog eens kampioen worden gaat dat heel slecht voor m'n lever zijn, dus er zit nog wel een voordeel aan.
Ik heb er nog nooit een meegemaakt.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:59 schreef Merkie het volgende:
Laatste keer dat we kampioen werden was toen ik 9 was man. Zo lang geleden. Zucht.
Ik heb 'm alweer besteldquote:Op zondag 15 mei 2011 21:00 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de sk verkoop. Kon weleens flink teruglopen.
Ik weet niet wat je type is?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:25 schreef TheFastOne het volgende:
Weet iemand of de C1 een lekker team is? Aanvoerder is een maat van me, en volgens mij zin ze derde geworden.
quote:
Kop op zeg. Jullie zijn dit seizoen toch kampioen van het rechterrijtje geworden?!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:59 schreef Merkie het volgende:
Laatste keer dat we kampioen werden was toen ik 9 was man. Zo lang geleden. Zucht.
Mooiquote:Op zondag 15 mei 2011 18:50 schreef Helpmefok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gemaakt met mijn iPhone vlak voor het starten van de wedstrijd (Y2). Kuip <3
Dit Feijenoord.
Ik heb Bosvelt en Kuyt niet eens bewust meegemaakt.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:52 schreef Stokstaart het volgende:
Mensen die Taument Blinker en De Wolf niet hebben meegemaakt![]()
Winnen uit bij Bremen met goals van Larsson Obiku
scorend uit tegen het onoverwinnekelijke ajax van 95 voor de beker
Obiku was van de week een mooi stukkie over op Feyenoord TV. Die komt nog steeds naar De Kuip die baas
![]()
![]()
Kiprich was trouwens ook een held met HART voor de club. Kunnen die broodvoetballers nog wat van leren voetbalhoeren dat het zijn![]()
![]()
Ik heb de Coolsingel in mei 1970 heel bewust meegemaakt .... ik was daar.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb Bosvelt en Kuyt niet eens bewust meegemaakt.
Juist, in die tijd ben ik Feyenoorder geworden, al was ik eigenlijk al wel "besmet" door mijn familie, ik liep al in Feyenoord-shirtjes voordat ik uberhaupt besef had van voetbal.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:52 schreef Stokstaart het volgende:
Mensen die Taument Blinker en De Wolf niet hebben meegemaakt![]()
Winnen uit bij Bremen met goals van Larsson Obiku
scorend uit tegen het onoverwinnekelijke ajax van 95 voor de beker
Obiku was van de week een mooi stukkie over op Feyenoord TV. Die komt nog steeds naar De Kuip die baas
![]()
![]()
Kiprich was trouwens ook een held met HART voor de club. Kunnen die broodvoetballers nog wat van leren voetbalhoeren dat het zijn![]()
![]()
Nja alleen maar diep respect dat je het desondanks nog kunt opbrengen Feyenoorder te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb Bosvelt en Kuyt niet eens bewust meegemaakt.
Wereldbeker? Dat is wel birljant manquote:Op zondag 15 mei 2011 22:00 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik heb de Coolsingel in mei 1970 heel bewust meegemaakt .... ik was daar.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:59 schreef Merkie het volgende:
quote:
Feyenoordlogicaquote:
Dat geloof ik ook wel, in 1999 waren er al 250.000 (!) man op de been!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wereldbeker? Dat is wel birljant man!
Zeker fucking veel mensen op de been toen?
Mwah, van de halve finale Feyenoord - Inter Milaan heb ik bijvoorbeeld bijzonder weinig meegekregen.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:12 schreef Caland het volgende:
Ik heb het kampioenschap in '99 en de UEFA-cup in 2002 allebei wel bewust meegemaakt (beide keren in het stadion). Alleen was ik toen respectievelijk 10 en 13.
Dan beleef je het toch minder intens denk ik dan dat je volwassen bent, en ik dronk toen nog geen bier.
Precies, al lijkt die wedstrijd tegen Twente alweer een fucking eeuw geleden.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Gelukkig komen er af en toe nog steeds schitterende wedstrijden voorbij![]()
Nog steeds kippenvel als ik terugdenk aan PSV 3 weken geledenOf halve finale tegen Twente vorig seizoen, toen ik na Roy's goal klagende mensen aan de deur kreeg vanwege geluidsoverlast
Ik schaam me anders nooit.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Paul-89 het volgende:
Het is idd steeds hopen op zo'n speciale wedstrijd. Zo'n wedstrijd waarbij je gewoon voelt en proeft dat er niets te halen valt voor de tegenstander. En na de wedstrijd voel je dan weer die echte trots om Feyenoorder te zijn.
Ik moet toegeven dat de ME zich best provocerend kan opstellen, maar aan de rellen in 99 had de ME geen schuld.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
De laatste keer was super gezellig anders, de ME had er zin in.
Heerlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Paul-89 het volgende:
Het is idd steeds hopen op zo'n speciale wedstrijd. Zo'n wedstrijd waarbij je gewoon voelt en proeft dat er niets te halen valt voor de tegenstander. En na de wedstrijd voel je dan weer die echte trots om Feyenoorder te zijn.
Ik schaam me soms wel voor het vertoonde spel hoor. Niet voor het Rood/Wit en de club natuurlijk.quote:
VVV en PSV thuis dit seizoen waren anders erg speciaalquote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Paul-89 het volgende:
Idd. Ben blij dat ik om me zelf zit, en niet uit de voetbal door Naar mijn schoonfamilie met 'Ajax supporters' vooral z'n zusje om te kotsen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef TC03 het volgende:
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 15 mei 2011 22:49 schreef WethouderHekking het volgende:
Wat ik wel mooi vond is dat na dat Eindhovendrama het stadion weer nokkievol zat .
Dankje! Ik heb 'm in Youtube-vorm (zie onder) in de submit gedrukt bij FR12, wellicht staat'ie daar binnenkort ookquote:
Gozer kreeg klappen en werd opgepakt. Wel een paar gasten gewond aan hun benen, zag er niet echt best uit. Flinke knal ook zeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:40 schreef Mixende_match het volgende:
Weet iemand trouwens wat er nou met die jongen was waar vuurwerk (keiharde knal) werd afgestoken? Rond 50e minuut??
Ik zag iemand in elk geval weghinken na die klap. Het was echt bijna middenin X dat dat ding afgingquote:Op zondag 15 mei 2011 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gozer kreeg klappen en werd opgepakt. Wel een paar gasten gewond aan hun benen, zag er niet echt best uit. Flinke knal ook zeg.
quote:Dankje! Ik heb 'm in Youtube-vorm (zie onder) in de submit gedrukt bij FR12, wellicht staat'ie daar binnenkort ook
Respect man mooi gedicht!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
[..]
Dankje! Ik heb 'm in Youtube-vorm (zie onder) in de submit gedrukt bij FR12, wellicht staat'ie daar binnenkort ook
Zeker mooi! Ik moet ook denken aan dat tribute filmpje met het nummer "Always" van Saliva met de tekst "I love you, I hate you, I just can't live without you", dat ging dit seizoen wel heel erg op.quote:
Ben ook wel benieuwd wat het was, zelfgemaakte rotzooi ofzo?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zag iemand in elk geval weghinken na die klap. Het was echt bijna middenin X dat dat ding afging
Die zin past echt perfect bij Feyenoord.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeker mooi! Ik moet ook denken aan dat tribute filmpje met het nummer "Always" van Saliva met de tekst "I love you, I hate you, I just can't live without you", dat ging dit seizoen wel heel erg op.
Mooiquote:Op zondag 15 mei 2011 22:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
[..]
Dankje! Ik heb 'm in Youtube-vorm (zie onder) in de submit gedrukt bij FR12, wellicht staat'ie daar binnenkort ook
Deze draaiden ze op rijnmond na Feyenoord - De Graafschap, vond hem eigenlijk wel toepasselijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die zin past echt perfect bij Feyenoord.
Sluit ik me bij aan, erg goed.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeker mooi! Ik moet ook denken aan dat tribute filmpje met het nummer "Always" van Saliva met de tekst "I love you, I hate you, I just can't live without you", dat ging dit seizoen wel heel erg op.
Dat zou me niets verbazen. Het klonk erg zwaar.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:07 schreef Caland het volgende:
Ben ook wel benieuwd wat het was, zelfgemaakte rotzooi ofzo?
Die wedstrijd/uitslag deed echt heel erg veel pijn. Rest van de avond geen wooord meer gezegd en snel gaan pitten.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze draaiden ze op rijnmond na Feyenoord - De Graafschap, vond hem eigenlijk wel toepasselijk.
Klopt maar tegen PSV zag/hoorde je weer dat we niet dood zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Lijden is niet erg, maar de laatste tijd is er af en toe zo'n gelaten sfeertje. Dat is wel eng.
Sowieso niet hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar tegen PSV zag/hoorde je weer dat we niet dood zijn.
Als het Legioen dit seizoen 1 ding bewezen heeft is het dat het niet dood is. Of met pensioen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar tegen PSV zag/hoorde je weer dat we niet dood zijn.
Niet omdat het toevallig je eigen cluppie aangaat, maar zo'n opkomst tegen VVV na die nederlaag zal je echt alleen bij Feyenoord zien.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als het Legioen dit seizoen 1 ding bewezen heeft is het dat het niet dood is. Of met pensioen.
Eens, toen die spelers alleen al begonnen aan die warming-up voelde en zag je iets unieks.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet omdat het toevallig je eigen cluppie aangaat, maar zo'n opkomst tegen VVV na die nederlaag zal je echt alleen bij Feyenoord zien.
Je moet ook geen kinderen laten opgroeien in zo,n verdorven oord als amsterdam.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Laffe neuzen vieren hun kampioensfeestje hoor
tenzij het natuurlijk een amsterdams kind wasquote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Je moet ook geen kinderen laten opgroeien in zo,n verdorven oord als amsterdam.
Hopelijk is het kind ongedeerd gebleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
tenzij het natuurlijk een amsterdams kind was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer een moeder minder die in de multi-culturele droom geloofdquote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Laffe neuzen vieren hun kampioensfeestje hoor
Misschien is ze van de schrik gevallen, ze zal toch niet zijn geduwd ?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Weer een moeder minder die in de multi-culturele droom geloofd
Ik heb het ook gehoord, best veel ook. Vooral toen het 'huldigen' afgelopen was.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef Paul-89 het volgende:
Zijn blijkbaar toch wel vechtpartijen en vernieling geweest in Amsterdam dus uitsupporters bij de klassieker zal nu wel niet doorgaan.
Laten we hopen van niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef Paul-89 het volgende:
dus uitsupporters bij de klassieker zal nu wel niet doorgaan.
Het slaat sowieso nergens op om die huldiging daar vanaf te laten hangen. Naar zo'n huldiging komen ook duizenden mensen die niets met Ajax hebben. En ook die kunnen na het zuipen rellen/slopen etc.quote:
Klopt. Daarnaast scheen het allemaal wel mee te vallen. Jammer dat die idioten net vlak voor de camera beginnen te vechten.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het slaat sowieso nergens op om die huldiging daar vanaf te laten hangen. Naar zo'n huldiging komen ook duizenden mensen die niets met Ajax hebben. En ook die kunnen na het zuipen rellen/slopen etc.
Maarja ook Abou heeft het gezien dus die raakt nu weer volledig in paniek.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Daarnaast scheen het allemaal wel mee te vallen. Jammer dat die idioten net vlak voor de camera beginnen te vechten.
Er wordt met stenen en glas gegooid en er zijn vechtpartijtjes. De ME heeft bij de uitgang een charge uitgevoerd. Daarbij zijn meerdere aanhoudingen verricht. Wat ik hoor zijn er een stuk of 45 mensen aangehouden.quote:
Helaas wel ja. Volledig onterecht. Voor hetzelfde geld hadden die vechtende supporters allang een stadionverbod, daarmee hou je ze niet van een museumplein af.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maarja ook Abou heeft het gezien dus die raakt nu weer volledig in paniek.
Sowieso zolang die er zit hoeven wij Feyenoorders nergens op de rekenen. Maar allochtonen mogen wel op mekaar schieten tijdens de Zomercarnaval. Daar doet ie dan weer niet zo moeilijk overquote:Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maarja ook Abou heeft het gezien dus die raakt nu weer volledig in paniek.
Ik ga niet zo vaak meer, maar wilde toen per se in De Kuip zitten. Het was... emotioneel, eigenlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:08 schreef Paul-89 het volgende:
Deze wedstrijd gaat denk ik niet snel vergeten worden door de Feyenoord-fans, heel apart was dat.
Dat bedoel ik dus. Zegt veel over die Burgemeesters, roepen allemaal maar wat.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Volledig onterecht. Voor hetzelfde geld hadden die vechtende supporters allang een stadionverbod, daarmee hou je ze niet van een museumplein af.
Ja precies zoals vandaag weer.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vaak meer, maar wilde toen per se in De Kuip zitten. Het was... emotioneel, eigenlijk.
Dat begon al met de herdenking voor de wedstrijd, die wel een sfeertje schepte.
[ afbeelding ]
Toen een vreselijke eerste helft, en toen de bevrijding.
Als het volgend seizoen leger is op de tribunes, komt dat niet door het gebrek aan kwaliteit maar omdat er zoveel wedstrijden zijn geweest waarbij je niet het idee had dat ze alles gaven.
De door jou aangehaalde, beladen wedstrijd kende ook een return. Met een labbekakkerige instelling en een paar domme ongeconcentreerde passes die de wedstrijd en het seizoen kostten.
Ligt het dan toch aan de coach? Of zou het niemand lukken om ze het gras te laten opvreten?
Ik was erbij maar toch bedankt voor je opheldering vanuit Rotterdamquote:Op maandag 16 mei 2011 00:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Er wordt met stenen en glas gegooid en er zijn vechtpartijtjes. De ME heeft bij de uitgang een charge uitgevoerd. Daarbij zijn meerdere aanhoudingen verricht. Wat ik hoor zijn er een stuk of 45 mensen aangehouden.
Filmpje staat gewoon online hoor pannenkoek.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik was erbij maar toch bedankt voor je opheldering vanuit RotterdamEn sowieso 50 man op zo'n 80.000 volk op de been
Maar laten we het hier gewoon over Feyenoord hebben oké
Dat bepalen wij zelf wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik was erbij maar toch bedankt voor je opheldering vanuit RotterdamEn sowieso 50 man op zo'n 80.000 volk op de been
Maar laten we het hier gewoon over Feyenoord hebben oké
Zeg het ook alleen maar omdat er anders 10 feyenoorders "ga lekker in het Ajax-topic over Ajax praten" gaan zeggenquote:
Helaas past er niet veel meer op het Museumplein.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:39 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens 80.000![]()
Bij ons laatste kampioenschap waren dat er wel ff ietsje meer.
Wat kan ons het Museumplein nou schelen? Coolsingel stonden er een miljoen opquote:Op maandag 16 mei 2011 01:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Zeg het ook alleen maar omdat er anders 10 feyenoorders "ga lekker in het Ajax-topic over Ajax praten" gaan zeggen
[..]
Helaas past er niet veel meer op het Museumplein.
Ik zeg toch, het Museumplein kan gewoon niet meer hebben. Lezen.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat kan ons het Museumplein nou schelen? Coolsingel stonden er een miljoen op.
Wat moet ik hier zien dan? Hij zegt 50 arrestaties. Ja, op 80.000 man ja. Moet je daarvan schrikkenquote:Op maandag 16 mei 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Filmpje staat gewoon online hoor pannenkoek.
http://nieuwsuur.nl/uitzending/2011-05-15
Wat een zielig kutplein danquote:Op maandag 16 mei 2011 01:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zeg toch, het Museumplein kan gewoon niet meer hebben. Lezen.
[..]
Wat moet ik hier zien dan? Hij zegt 50 arrestaties. Ja, op 80.000 man ja. Moet je daarvan schrikken
Onze jeugdteams doen iig weer mee om de prijzen.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:56 schreef Paul-89 het volgende:
Tijd om te gaan pitten, dromen over een succesvol seizoen.
Klopt, hopen dat ze in de toekomst weten door te stromen richting het 1e. Talent hebben ze iig genoeg.quote:Op maandag 16 mei 2011 02:00 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Onze jeugdteams doen iig weer mee om de prijzen.
Ik gok toch dat hij nog wel iets bruikbaarder is dan Auassar.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vraag me ook wel af of die Fernandez nou wel de verlosser is...
Zou anders ook niet best zijn hequote:Op maandag 16 mei 2011 08:37 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik gok toch dat hij nog wel iets bruikbaarder is dan Auassar.
Denk van niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
quote:Ik ben een Feyenoorder, iedereen weet dat, maar ik gun Ajax dit wel. De competitie viel tegen, het niveau is gedaald, het oproer rond Ajax was vaak van een ranzig gehalte, maar ze verdienen de titel gewoon.
Willem van Hanegem
Dan nog hoef je het ze niet te gunnenquote:Op maandag 16 mei 2011 09:39 schreef Caland het volgende:
Tsja, ben ook gewoon van mening dat als je na 34 wedstrijden bovenaan staat je het verdient.
Ik schaam mij voor dit on-Feijenoordse elftal. Eigenheimers.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik schaam me soms wel voor het vertoonde spel hoor. Niet voor het Rood/Wit en de club natuurlijk.
Nee, is gewoon een breedte versterking.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een kansloos zooitje ook daar bij die fanshop zeg...quote:Op maandag 16 mei 2011 10:29 schreef Paul-89 het volgende:
Bestel je een paar maanden terug het uit en thuis shirt van dit seizoen voor : ¤35,-
Blijkt nu dat het uitshirt niet meer leverbaar is in de juiste maat krijg je ¤40,- teruggestort.![]()
Geen wonder dat we geen geld hebben.
Ik heb nu alleen het thuisshirt in de juiste maat en als het goed is vandaag ¤40,- op de rekening.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat een kansloos zooitje ook daar bij die fanshop zeg...![]()
Ik zou die 5 euro storten op de VvF-rekening, maar goed, dan loop je weer de kans dat de fanshop die 5 euro nog even van je gaat vorderen... Faalzooi zeg.
quote:Op maandag 16 mei 2011 01:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Wij hadden het inderdaad ook anders gezien, maar ja burgemeesters en zo
Lijkt er wel op inderdaad, denk ook dat spelers als Dszudszak weg zullen gaan, ben benieuwd hoe zij hun team op peil willen gaan houden. Ik hoop voor de PSV-supporters dat daar niet ook zo'n mongool in het bestuur zit die wil gaan 'gokken' met dure, oude spelers...quote:Op maandag 16 mei 2011 10:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
![]()
Kun je als Feyenoord-supporter wel weer gaan afgeven op het feit dat er 'maar' 80.000 op komen dagen op zo'n plein, maar de Coolsingel is dusdanig groot dat je gerust die miljoen mensen kwijt kunt omdat je alle kanten op kunt en dat is daar wel anders.
En die aanhoudingen, dat stelt toch niets voor en met dusdanig veel doorgesnoven jeugd, toeristen en rijkelijk vloeiende alcohol gaat er weleens iets mis.
Ik vind het - ondanks de haat - mooi dat een van de 2 grote clubs in Nederland weer eens de titel pakt, zelfs wanneer dat Ajax is.
Want laten we wel wezen, onze twee clubs zijn toch echt de grootste en mooiste qua beleving, historie, achterban en het totaalplaatje.
Nu maar hopen dat het niet te lang duurt eer we weer eens een strijd hebben tussen beiden clubs en het niet enkel moeten hebben van het gelach om de ander terwijl je zelf ook niets presteert.
Ben ook benieuwd hoelang het nog duurt voor PSV definitief afhaakt om de prijzen, die kunnen echt vrezen voor een Feyenoord-scenario als ze komend seizoen weer geen CL spelen denk ik.
Tsja, echt heel 'kut' voelde ik me ook niet gister. Op de een of andere manier kon ik er goed mee leven, als die zogenaamde nepsupporters wel ff normaal blijven doen en nu niet eens vanuit alle hoeken en gaten komen om te zeggen dat 020 kampioen is. Goede vriend van me is een echte Ajaxcied en weetje, ik gunde het hem wel, om eindelijk weer eens feest te vieren. Hopen dat wij dat binnenkort ook kunnen doen als die ******* nou eens opstapt, ik heb het echt helemaal gehad met die gozer. Om nog zo'n seizoen, zonder ook maar enige vorm van tactiek/loopacties/etc. wordt ik para. Die mensen doen maar wat, ik zei gister ook nog tegen me pa, kijk de eerste wedstrijd van Feyenoord en de laatste, je ziet geen verschil, misschien is de eerste wedstrijd zelfs nog beterquote:Op maandag 16 mei 2011 10:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
![]()
Kun je als Feyenoord-supporter wel weer gaan afgeven op het feit dat er 'maar' 80.000 op komen dagen op zo'n plein, maar de Coolsingel is dusdanig groot dat je gerust die miljoen mensen kwijt kunt omdat je alle kanten op kunt en dat is daar wel anders.
En die aanhoudingen, dat stelt toch niets voor en met dusdanig veel doorgesnoven jeugd, toeristen en rijkelijk vloeiende alcohol gaat er weleens iets mis.
Ik vind het - ondanks de haat - mooi dat een van de 2 grote clubs in Nederland weer eens de titel pakt, zelfs wanneer dat Ajax is.
Want laten we wel wezen, onze twee clubs zijn toch echt de grootste en mooiste qua beleving, historie, achterban en het totaalplaatje.
Nu maar hopen dat het niet te lang duurt eer we weer eens een strijd hebben tussen beiden clubs en het niet enkel moeten hebben van het gelach om de ander terwijl je zelf ook niets presteert.
Ben ook benieuwd hoelang het nog duurt voor PSV definitief afhaakt om de prijzen, die kunnen echt vrezen voor een Feyenoord-scenario als ze komend seizoen weer geen CL spelen denk ik.
Klopt, woon zelf in de buurt van Amsterdam, dus heb zelf ook veel Ajaxvrienden, gun het hen ook zeker, beetje jammer dat er ook heel veel mensen tussen zitten die opeen roepen dat HUN club kampioen is, terwijl ze de afgelopen 5 jaar misschien 3 wedstrijden hebben gezien ofzoquote:Op maandag 16 mei 2011 10:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Tsja, echt heel 'kut' voelde ik me ook niet gister. Op de een of andere manier kon ik er goed mee leven, als die zogenaamde nepsupporters wel ff normaal blijven doen en nu niet eens vanuit alle hoeken en gaten komen om te zeggen dat 020 kampioen is. Goede vriend van me is een echte Ajaxcied en weetje, ik gunde het hem wel, om eindelijk weer eens feest te vieren. Hopen dat wij dat binnenkort ook kunnen doen als die ******* nou eens opstapt, ik heb het echt helemaal gehad met die gozer. Om nog zo'n seizoen, zonder ook maar enige vorm van tactiek/loopacties/etc. wordt ik para. Die mensen doen maar wat, ik zei gister ook nog tegen me pa, kijk de eerste wedstrijd van Feyenoord en de laatste, je ziet geen verschil, misschien is de eerste wedstrijd zelfs nog beter
Daar was ik bij.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:52 schreef Lastpost het volgende:
De laatste wedstrijd die wij op tactiek hebben gewonnen is volgens mij die pot tegen Ajax toen Boussabon tegen Trabelsi werd gezet om hem te stoppen.
Ze zijn waarschijnlijk bang dat ze zelf dan de volgende zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
Willen die mensen het nou niet zien of zijn ze zo koppig?
Ik kan het nog steeds niet begrijpen dat die Jacobs nog steeds op zijn plek zit daar.
Gegokt en verloren tja kan gebeuren toch? (aldus Jacobs)quote:
quote:"Dost wil dolgraag verkassen naar De Kuip"
Sc Heerenveen-aanvaller Bas Dost ziet de overstap naar Feyenoord wel zitten. Dat schrijft het Algemeen Dagblad maandag. De spits zou dolgraag aan de slag willen bij Feyenoord. De Rotterdammers lieten enkele weken terug doorschemeren in Dost een opvolger te zien voor Luc Castaignos. Hij vertrekt komende zomer naar Internazionale, de spits van Heerenveen moet hem doen vergeten in Rotterdam.
Ondertussen zijn de Vrienden van Feyenoord, onder leiding van Pim Blokland, bereid om de club financieel bij te staan om het aantrekken van Dost mogelijk te maken. De spits zal deze week op zijn beurt aan het bestuur van Heerenveen kenbaar maken de stap naar De Kuip te willen maken.
In de krant zegt Mario Been over het nieuwe seizoen: "Er moet volgend seizoen een selectie staan die meedoet om de bovenste plaatsen." Dost lijkt de eerste topaankoop van de Rotterdammers te worden.
Wat moet je hier nou mee? Ik vind hem zelf als aanvaller tegenvallen en is echt een hele luie spits.quote:
Dit dus ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:51 schreef Stokstaart het volgende:
Zo te zien is die Dost vooral bezig met weg proberen te komen uit Heerenveen.
Waarheen is eigenlijk bijzaak.
Of:quote:Op maandag 16 mei 2011 13:46 schreef Cara het volgende:
Alvast een quote voor de toekomst:
'Dost is een instabiele voetballer die het door de druk massaal zal gaan laten afweten. Zal niet klikken met Biseswar en Wijnaldum, bouwt frustratie op en komt dat niet meer te boven. Vertrekt later op huurbasis naar een buitenlandse club, waarbij Feyenoord nog minstens 50% van het salaris betaald.'
quote:Wijnaldum om tafel met Feyenoord
Georginio Wijnaldum zit deze week voor het eerst rond de tafel met technisch directeur Martin van Geel, die het in 2012 aflopende contract van de twintigjarige Feyenoord-middenvelder wil openbreken en verlengen.
“Met wat voor insteek ik gesprek inga? Luisteren naar wat-ie te zeggen heeft,” zegt Wijnaldum tegen NUsport.
“De komende dagen ga ik nadenken over wat ik wil, wat ik ga doen. Of het kan dat ik al na één gesprek een beslissing neem? Geen idee. Ik weet niet hoe ik me op dat moment voel. Misschien heb ik langer bedenktijd nodig.”
Eerder deze maand slaagde Van Geel er samen met algemeen directeur Eric Gudde in om Stefan de Vrij langer aan Feyenoord te binden. Ook sprak de TD sinds zijn aantreden per 1 mei al met Ron Vlaar en Leroy Fer.
Alles op een rijtje
Wijnaldum gaf aan pas ná het seizoen te willen praten. “Ik wilde me eerst op het voetbal concentreren,” zegt hij.
“Nu de laatste wedstrijd met de club erop zit en ik een week vrij heb voordat ik me bij Jong Oranje moet melden, kan ik alles op een rijtje gaan zetten. Als ik mijn beslissing heb genomen, is Feyenoord de eerste die het weet.”
Jammer dan. Graag of niet. Als je niet bij de mooiste club van Nederland wilt spelen rot je maar lekker op.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:06 schreef Paul-89 het volgende:
Over wel/niet kinderen willen denken ze minder lang na.
Dat ze weg willen is nog tot daar aan toe. Maar geef de club tijd om vervanging te regelen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jammer dan. Graag of niet. Als je niet bij de mooiste club van Nederland wilt spelen rot je maar lekker op.
Ik vind sowieso wel mooi dattie 6 maanden bedenktijd nodig heeft, en het vervolgens laat afhangen van hoe'ie zich voeltquote:
Schone ?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:33 schreef Caland het volgende:
Zag gisteren zijn (veel betere) vervanger al op het veld lopen, hopelijk zag Van Geel het ook.
Dan moet de club eerst wel weten wat de precieze plannen van Mr Wijnaldum zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 14:44 schreef inZanity het volgende:
Schone zie ik ook heel graag komen. Dat hij veel beter is als Wijnaldum ben ik het niet mee eens. Wijnaldum is gewoon een hele goede speler met nog heel veel potentie. Maar dat Schone een versterking is ben ik het zeker mee eens, en aangezien er een aantal spelers vertrekken lijkt me dat er middelen vrijkomen om hem aan te trekken ook als Wijnaldum wél blijft.
Dus verkopen met die hap.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:15 schreef Lastpost het volgende:
Tsja Wijnaldum zegt gewoon, als er een mooie club komt ben ik weg en anders blijf ik wel mits het salaris riant genoeg is.
Mee eens, jongens als De Vrij die zeggen wel te willen verlengen mits het aanbod (qua salaris, mogelijkheden op het veld) goed zijn kan ik meer waarderen dan dergelijke snotapen.quote:
Zal best gezellig zijn. Hoe laat begint het ?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:46 schreef Caland het volgende:
Straks maar eens even op Spangen kijken of er wat te doen is.
1900 toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:51 schreef Paul-89 het volgende:
Zal best gezellig zijn. Hoe laat begint het ?
Bij Twente ook weer eens wat gedonder om Munsterman, is natuurlijk ook niet de eerste keer. Als die 1 keer een paar aankopen doen die floppen en het seizoen daarna 2x geen CL spelen gaat dat ook snel weer bergafwaarts denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:44 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Lijkt er wel op inderdaad, denk ook dat spelers als Dszudszak weg zullen gaan, ben benieuwd hoe zij hun team op peil willen gaan houden. Ik hoop voor de PSV-supporters dat daar niet ook zo'n mongool in het bestuur zit die wil gaan 'gokken' met dure, oude spelers...
quote:Stam spant rechtszaak aan tegen FC Twente
FC Twente-voorzitter Joop Munsterman liet zich afgelopen week laatdunkend uit over Ronnie Stam. De vertrokken verdediger weet wel waarom. "Het is omdat ik een rechtszaak heb lopen tegen de club."
"Een jongen als Ronnie Stam die dacht: oh jee, we moeten vandaag tegen Feyenoord", vertelde Munsterman zaterdag. "Dat moet je niet meer hebben als je vooruit wilt, hoe jammer we het ook vonden dat hij wegging."
Volgens Stam, die inmiddels voor Wigan Athletic speelt, heeft het alles te maken met een zaak tussen hem en FC Twente. De voetballer had bij zijn transfer volgens afspraak recht op een deel van de transfersom. Stam moet nog altijd zo'n 150.000 euro ontvangen, maar Twente weigert te betalen.
"Joop is een goede voorzitter", zegt Stam in De Telegraaf. "Hij heeft het fantastisch gedaan bij Twente. Maar het is ongelooflijk dat hij zich zo uitlaat over mij. Ik krijg nog geld van de club en op deze manier word ik teruggepakt. Als hij toch iets wil zeggen, kan hij beter met iets komen waar een kern van waarheid in zit. Kom niet met zulke onzin. Beetje zielig voor iemand met zo'n staat van dienst."
Volgens Stam, die door trainer Steve McClaren juist vanwege zijn karakter de hemel in werd geprezen, weet iedereen in Enschede dat hij in zijn recht staat. Hij hoorde eerder al slechte verhalen uit de Grolsch Veste over vertrekkende spelers als Kenneth Perez, Robbie Wielaert, Eljero Elia en Marko Arnautovic. "Ik vind dit allemaal heel triest. De club heeft miljoenen aan mij verdiend...", besluit de rechtsback, die afgelopen zomer voor 3,5 miljoen euro werd verkocht.
quote:Sekou Cissé verschijnt vanavond niet aan de aftrap van de bekerfinale tussen Jong Feyenoord/ Excelsior en Jong Vitesse/ AGOVV. Trainer Mario Been hoopte dat de Ivoriaan een helft mee zou kunnen doen, maar de spits vindt een rentree toch te snel komen.
De hardnekkige teenblessure geneest voorspoedig, maar Cissé richt zich volledig op volgend seizoen. De winnaar van de bekerfinale mag meedoen aan de strijd om de KNVB-beker.
Jong Feyenoord/Excelsior trapt om 19:00 af in Het Kasteel. Eerder zou de bekerfinale plaatsvinden in Waalwijk, maar dat duel vond geen doorgang. De burgemeester verbood het duel nadat Feyenoord-supporters massaal kaarten aanschaften.
Zo kennen we hem weer.quote:Weinig Excelsior-spelers in bekerfinale beloften
Het beloftenteam van Feyenoord/Excelsior neemt het dinsdagavond in de bekerfinale met slechts drie Excelsior-spelers op tegen Vitesse/AGOVV. Uit de eerste selectie van Feyenoord zitten vijf spelers bij de ploeg van trainer André Hoeksta.
Omdat Excelsior voor handhaving in de Eredivisie is veroordeeld tot het spelen van nacompetitie, staat hoofdtrainer Pastoor alleen Lex van Haeften, Adnan Alisic en Tim Eekman af. Feyenoord, dat is uitgespeeld, levert Adil Auassar, Ricky van Haaren, Krisztián Simon, Søren Larsen en Kostas Lamprou.
Dat Excelsior nog strijdt voor handhaving in de Eredivisie is niet het enige probleem waarmee trainer André Hoekstra kampt. Spelers die 23 wedstrijden of meer in de hoofdmacht van hun club hebben afgewerkt, mogen niet meer meedoen met het beloftenteam. Ook mogen maar een beperkt aantal spelers die ouder zijn dan 23 jaar deelnemen.
Volgens Hoekstra bereidt zijn ploeg zich in aanloop naar de finale niet anders voor dan op andere duels. Jong Feyenoord/Excelsior, dat dit seizoen niet meer als aparte groep traint, is samengesteld uit spelers die uit verschillende situaties komen en daardoor allemaal met andere emoties kampen. Volgens Hoekstra is dat niet ideaal: 'Maar aan de andere kant is het voor veel spelers juist wel nuttig om ritme op te doen.'
Hoekstra vindt het jammer dat de beloftenfinale pas zo laat in het seizoen wordt afgewerkt. 'Je hebt nu een beetje het gevoel dat deze wedstrijd erbij hangt. We zijn al drie weken klaar.' Feyenoorder Sekou Cissé zou in de finale voor het eerst sinds maanden weer spelen, nadat een teenblessure hem lang aan de kant hield, maar de Ivoriaan vindt het te vroeg voor een rentree.
Logisch toch?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:06 schreef Paul-89 het volgende:
Ze hebben al meer dan 6 maanden de tijd gehad.
Over wel/niet kinderen willen denken ze minder lang na.
Weet je wat het verschil is? Wijnaldum scoort in 3 wedstrijden per jaar een 8, in 8 wedstrijden per jaar een 7 en in en 22 wedstrijden per jaar een 6 of lager. Leuk dat je er vier in knalt tegen Groningen, maar breek liever eens de wedstrijden open tegen NEC of De Graafschap. Dat doet hij veel te weinig. Ik heb liever een wat constantere speler wiens top misschien wel in de eredivisie ligt (à la Theo Janssen, Schöne of Hadouir)quote:Op maandag 16 mei 2011 14:44 schreef inZanity het volgende:
Schone zie ik ook heel graag komen. Dat hij veel beter is als Wijnaldum ben ik het niet mee eens. Wijnaldum is gewoon een hele goede speler met nog heel veel potentie. Maar dat Schone een versterking is ben ik het zeker mee eens, en aangezien er een aantal spelers vertrekken lijkt me dat er middelen vrijkomen om hem aan te trekken ook als Wijnaldum wél blijft.
Rang-B pornoacteurs.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet je wat het verschil is? Wijnaldum scoort in 3 wedstrijden per jaar een 8, in 8 wedstrijden per jaar een 7 en in en 22 wedstrijden per jaar een 6 of lager. Leuk dat je er vier in knalt tegen Groningen, maar breek liever eens de wedstrijden open tegen NEC of De Graafschap. Dat doet hij veel te weinig. Ik heb liever een wat constantere speler wiens top misschien wel in de eredivisie ligt (à la Theo Janssen, Schöne of Hadouir)
Wijnaldum is een talent, maar eerlijk is eerlijk: zowel bij Twente, Ajax als PSV zou hij niet meer dan een speler voor de bank zijn. Wijnaldum is echt wel vervangbaar. Het linkerrijtje is gewoon haalbaar met spelers als Hadouir of Schöne, en met Wijnaldum hebben we het vooralsnog nog niet gehaald.
Ik zie véél liever Biseswar (en Fer/Vlaar natuurlijk) blijven, zoals hij met assists strooit in de laatste maanden vind je ze weinig in de eredivisie. En Castaignos had moeten blijven, 15 goals in je eerste jaar terwijl je pas 18 bent bij een kwakkelend Feyenoord is gewoon een topprestatie. Zo'n killer hebben we niet meer gehad sinds Kuijt (en daarvoor ook heel lang niet). Beenhakker
Hij is een zaakwaarnemer, en Castaignos is pas 18 en zit voor een dik salaris bij de CL-winnaar. Castaignos heeft zijn zaakjes dus prima voor elkaar en zijn zaakwaarnemer heeft het wat dat betreft goed gedaan.quote:
Een zaakwaarnemer moet zijn pupil rustig brengen en steeds stapjes hoger in de voetballerij brengen, niet lekker maken voor de eerste de beste topclub die langs komt.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is een zaakwaarnemer, en Castaignos is pas 18 en zit voor een dik salaris bij de CL-winnaar. Castaignos heeft zijn zaakjes dus prima voor elkaar en zijn zaakwaarnemer heeft het wat dat betreft goed gedaan.
Ik vind het een beetje zwak om hem te verwijten dat hij zijn pupil naar een internationale topclub laat gaan terwijl Feyenoord contractueel gewoon loopt te blunderen. Hand in eigen boezem.
Daar verschillen de meningen over. Een zaak waarnemer neemt zaken waar en Castaignos heeft zijn zaakjes nu prima voor elkaar.:)quote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een zaakwaarnemer moet zijn pupil rustig brengen en steeds stapjes hoger in de voetballerij brengen, niet lekker maken voor de eerste de beste topclub die langs komt.
Als jij de kans zou krijgen om naar de absolute top te gaan zeg jij daar ook geen nee tegen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een zaakwaarnemer moet zijn pupil rustig brengen en steeds stapjes hoger in de voetballerij brengen, niet lekker maken voor de eerste de beste topclub die langs komt.
Als Inter komt zeg je niet zomaar ff nee.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
quote:Onder de massaal opgekomen supporters helaas een deel dat zich geroepen voelt 'stoer' te doen richting kleine groep Vitesse-fans. Triest.
quote:Gelukkig houdt tot nog toe verreweg het grootste gedeelte zich wel bezig met steunen van #Feyenoord.
quote:Rust was weergekeerd, komst ME verandert dat totaal. En dat met kleine kinderen op het vak, hier begrijp ik niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |